Sari la conținut

Honda Varadero


Postări Recomandate

SALUTARE!!

 

Da curand mi-am luat o Honda Varadero model 2001 (DN01) si de cand am luat-o face urmatoarea figura: daca o accelarez usor se duce in ture, daca rotesc mansonul mai mult incepe sa "dea in nas". Daca trece peste 5000 rpm accelereaza brutal dar cu intreruperi mari de tot, sub acesta turatie merge super... deci numai in sarcina imi face probleme

 

Am desfacut-o si fltrul de aer e super curat, carburatoarele curate si sincronizate, am verificat si senzorul clapetei de acceleratie (care da avansul) si toate valoriile sunt ok, bujiile sunt ok, supapele sistemului auxiliar de alimentare cu aer (pe galeria de evacuare) sunt ok :disappointed: ... efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac..

 

HELP!!

post-555-1217179669_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine, ar fi doua variante: ori nu se alimenteaza cum trebuie, adica nivelul reglat prea mic in carburatoare sau debitul de benzina prea mic (nu stiu daca Varadero are pompa sau nu, cred ca are) si atunci cand trebuie sa suga mai multa benzina nu are de unde, ori este o problema electrica, si-aici pot fi cdi-urile sau cdi-ul sau pick-up coil, care o fi dusa si nu tine pasul la turatiile mari. Zic si eu o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti porneste usor si se comporta bine pana in 5000 ture asta nu inseamna neaparat ca bujiile sunt ok. am un prieten cu fzr 600 '96 si la fel patea cand se baga intr-o depasire ceva si trebuia sa traga de manson dadea in nas intrucat trebuia sa schimbe vreo 2 trepte inferioare sa mearga cursiv fara sa i intrerupa ceva. lea schimbat si de atunci nu mai face figuri deloc. eu la fel am patit dar era filtrul de aer pe care nu-l poti verifica daca e curat doar uitandu-te la el. daca nu esti sigur de treaba asta dute cu el si suflal la un compresor. s-ar putea sa ai surprize! bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE!!

 

Da curand mi-am luat o Honda Varadero model 2001 (DN01) si de cand am luat-o face urmatoarea figura: daca o accelarez usor se duce in ture, daca rotesc mansonul mai mult incepe sa "dea in nas". Daca trece peste 5000 rpm accelereaza brutal dar cu intreruperi mari de tot, sub acesta turatie merge super... deci numai in sarcina imi face probleme

 

Am desfacut-o si fltrul de aer e super curat, carburatoarele curate si sincronizate, am verificat si senzorul clapetei de acceleratie (care da avansul) si toate valoriile sunt ok, bujiile sunt ok, supapele sistemului auxiliar de alimentare cu aer (pe galeria de evacuare) sunt ok :lol: ... efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac..

 

HELP!!

post-555-1217179669_thumb.jpg

 

exact aceeasi problema am si eu (si parca face numai de cand am pus filtru de aer nou), dar cel mai plauzibil este ca nu primeste destula benzina scade nivelul si intrerupe in a doua parte a accelerarii (la maxim sau "in blana"). porneste fara soc, consuma putin si functioneaza f bine. Yamaha tenere 660

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema o am si eu la un suzuki freewind din 98 am schimbat filtru aer ,curatat-sincronizat carburatoare.mie cateodata imi face vreau sa accelarez tare imi da in nas ca sa isi revina trebuie sa las din accelaratie si accelarez din nou ca sa isi revina am uitat sa precizez si bujiile le-am schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu Freewind-ul are numai un carburator.

Verificati/mariti nivelul benzinei in carburator/oare. Verificati debitul benzinei la iesirea din rezervor/pompa/.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu Freewind-ul are numai un carburator.

Verificati/mariti nivelul benzinei in carburator/oare. Verificati debitul benzinei la iesirea din rezervor/pompa/.

are doua carbelitoare ,bre.

 

 

si daca mergi cu ea asa mai aproape de turatia de cuplu si incepi sa reduci usor incepe sa dea in nas si atunci?asa de parca ar vrea sa sa accelereze si sa se infrineze alternativ cind una cind alta?...

asa face cind e filtru de aer infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are doua carbelitoare ,bre.

 

 

si daca mergi cu ea asa mai aproape de turatia de cuplu si incepi sa reduci usor incepe sa dea in nas si atunci?asa de parca ar vrea sa sa accelereze si sa se infrineze alternativ cind una cind alta?...

asa face cind e filtru de aer infundat.

 

 

 

nu cand reduc nu mi-a dat niciodata in nas doar cand accelarez nu pot sa spun de la ce turatie imi da in nas ca variaza cateoda imi da in 4000 cateoadata 5000 depinde cum il apuca :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu Freewind-ul are numai un carburator.

Verificati/mariti nivelul benzinei in carburator/oare. Verificati debitul benzinei la iesirea din rezervor/pompa/.

 

cum pot sa stiu daca deditul este suficient? Nu cumva pompa da rateuri? Daca nu are retur cum isi modifica debitul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Aceasi problema o am si eu la un suzuki freewind din 98 am schimbat filtru aer ,curatat-sincronizat carburatoare.mie cateodata imi face vreau sa accelarez tare imi da in nas ca sa isi revina trebuie sa las din accelaratie si accelarez din nou ca sa isi revina am uitat sa precizez si bujiile le-am schimbat

ai aflat ce are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...