metaxa Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Salut,Mi-am comandat de pe louis.de farul original (din pacate nu am gasit ce am vrut pe doua faruri) si un parbriz mini. Farul: http://www.louis.de/_401dd7bf012c6c8a1bc5b...tnr_gr=10033993 Parbrizul: http://www.louis.de/_401dd7bf012c6c8a1bc5b...tnr_gr=10006508 pe culoarea fumuriu. Insa nu gasesc nici cum unde erau cutiile de a vitezometru, nichelate!!! Stiu ca am gasit o data pe net dar nu mai stiu unde. Daca gasiti careva dati un link va rog. Multumesc. PS: de indata ce primesc comanda si instalez chestiile fac poze si le pun aici. VOILA ! Mesaj completat picturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 21, 2009 Autor Share Postat August 21, 2009 Salut, @Metaxa, Arata interesant motorul cu auriul ala pe el... Multumesc pentru link. Din pacate am sunat acolo (era cat peaici sa comand piesa) insa alea sunt incomplete. Le lipseste sticla si ramele de sus. Asa ca, daca nu e cu suparare, cand mai ai timp mai cauta ceva...complet. Multumesc. mai am o rugaminte, poti masura suportii de la far, pt ca am comandat farul original, insa am uitat sa comand si suportii, care am aflat de pe louis ca sunt pe dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Salut,@Metaxa, Arata interesant motorul cu auriul ala pe el... Multumesc pentru link. Din pacate am sunat acolo (era cat peaici sa comand piesa) insa alea sunt incomplete. Le lipseste sticla si ramele de sus. Asa ca, daca nu e cu suparare, cand mai ai timp mai cauta ceva...complet. Multumesc. mai am o rugaminte, poti masura suportii de la far, pt ca am comandat farul original, insa am uitat sa comand si suportii, care am aflat de pe louis ca sunt pe dimensiuni. Ceasuri (carcase) numai astea am gasit ...sorry Nu inteleg ca vrei sa spui cu masuratoarea suportilor de far....ce anume vrei sa masor la suporti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 22, 2009 Autor Share Postat August 22, 2009 http://www.louis.de/_40e03bc81051f0cae3e52...OT=detail_xsord aici sunt suportii pentru farul original. Insa sunt pe mai multe dimensiuni, si habar n-am de care trebuie sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 http://www.louis.de/_40e03bc81051f0cae3e52...OT=detail_xsord aici sunt suportii pentru farul original. Insa sunt pe mai multe dimensiuni, si habar n-am de care trebuie sa iau. intr-adevar observ ca sunt 4 dimensiuni, dar nu pot sa imi dau seama ce reprezinta dimensiunile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) intr-adevar observ ca sunt 4 dimensiuni, dar nu pot sa imi dau seama ce reprezinta dimensiunile alea Se refera la grosimea jambei. Banuiesc ca XJR are 43 mm, deci trebe ala cu 43-48. L este lungimea in mm. Editat August 26, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 28, 2009 Autor Share Postat August 28, 2009 Se refera la grosimea jambei. Banuiesc ca XJR are 43 mm, deci trebe ala cu 43-48. L este lungimea in mm. multumesc. am comandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 multumesc. am comandat. mai pune te rog ceva poze cu protectiile de motor...cat mai detaliate thx Mesaj completat ce parere aveti de asta ? aripa din ABS si aparatoare lant din aluminiu... Mesaj completat inca un ACCESORIU super interesant ....... underatil....vopsit in culoarea motoretei, porno rau ! nu prea pot acum sa imi dau seama daca chiar se potriveste pentru toate modelele. Si-a mai montat cineva asa ceva, in caz ca nu a murit topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 salutare, m-am tot uitat pe forum si nu am gasit un topic al posesorilor de FJR 1300 , exista ? multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 salutare,m-am tot uitat pe forum si nu am gasit un topic al posesorilor de FJR 1300 , exista ? multumesc, era pe a 3-a pagina ....deschis tot de mine, insa fara prea multi pretendenti Yamaha FJR 1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 era pe a 3-a pagina ....deschis tot de mine, insa fara prea multi pretendenti Yamaha FJR 1300 multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salut baieti. Spuneti-mi si mie: cat va consuma motoarele? Ma bate gandul la un xjr sau cb 1300. Din ce an se fac cu injectie? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salut baieti. Spuneti-mi si mie: cat va consuma motoarele? Ma bate gandul la un xjr sau cb 1300. Din ce an se fac cu injectie? Numai bine. din 2005 se face XJR cu injectie, iar din 2007 a suferit si un facelift ....motoreta consuma in oras ceva ...in jur de 8-9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Salut baieti. Spuneti-mi si mie: cat va consuma motoarele? Ma bate gandul la un xjr sau cb 1300. Din ce an se fac cu injectie? Numai bine. Salut, Ai luat cumva in calcul si gsx-ul de 1400? Nu de alta dar unul din cele trei vreau sa imi iau si eu. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Salut,Ai luat cumva in calcul si gsx-ul de 1400? Nu de alta dar unul din cele trei vreau sa imi iau si eu. Numai bine, Alex GSX`u e o leaca mai rau....l-am avut in calcul, numai ca unul nou, am gasit din 2006, tocmai la Hamburg si chiar era un efort sa ajung la el . Dupa ce am luat XJR`u, nu mai imi pare rau ca nu m-am dus dupa GSX. XJR dupa 2007, este o frumusete si DESTUL de bruta. alege XJR si nu o sa iti para rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) GSX`u e o leaca mai rau....l-am avut in calcul, numai ca unul nou, am gasit din 2006, tocmai la Hamburg si chiar era un efort sa ajung la el . Dupa ce am luat XJR`u, nu mai imi pare rau ca nu m-am dus dupa GSX.XJR dupa 2007, este o frumusete si DESTUL de bruta. alege XJR si nu o sa iti para rau o singura comparatie am gasit intrebarea era pt. partizan Voi sunteti partinitori (va inteleg) Eu ma gandeam la ceva 2000 - 2004, sunt mult mai jos ca pret si pot gasi ceva bun. Numai bine, Alex Editat Ianuarie 20, 2010 de sam78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 o singura comparatie am gasit intrebarea era pt. partizan Voi sunteti partinitori (va inteleg) Eu ma gandeam la ceva 2000 - 2004, sunt mult mai jos ca pret si pot gasi ceva bun. Numai bine, Alex Permite-mi sa iti spun ca sunt un pic irelevante testele alea pentru tine. Ce stii sa faci cu o motocicleta si pentru ce o iei ? ....sunt motociclete mult mai puternice (cuplu, putere...etc) decat astea 3 Oricare dintre ele sunt convins ca va fi o incantare pentru tine, mai ales dupa un GSF 400 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Permite-mi sa iti spun ca sunt un pic irelevante testele alea pentru tine. Ce stii sa faci cu o motocicleta si pentru ce o iei ? ....sunt motociclete mult mai puternice (cuplu, putere...etc) decat astea 3Oricare dintre ele sunt convins ca va fi o incantare pentru tine, mai ales dupa un GSF 400 bafta Salut, E singurul test comparativ intre cele trei pe care l-am gasit, nu am comentat rezultatul lui sau am clasificat motoarele. De unde ideea ca as vrea ceva mai puternic decat acestea? Si da, sunt sigur ca o sa fie o placere sa merg cu oricare din ele, mai ale dupa B4. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Ianuarie 21, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salut domnilor, Credeam ca a murit topicul acesta. Din pacate, XJR-ul in Romania este o piesa rara. Din cate am contorizat eu cred ca sunt sub 10 bucati in toata tara. Spun din pacate pentru ca, desi mari, sunt niste motociclete foarte usor de condus si foarte frumoase. In fine, ca sa raspund unor nelamuriri, motocicleta mea este pe carburator, mai exact pe patru carburatoare, cate unul pe fiecare cilindru. Consumul variaza in functie de foarte multi factori: timp cald/rece, drum lung/scurt, greutatea pilotului, daca are parbriz sau nu, stilul de condus, etc. Motorul meu consuma in oras intre 6 si 12 litri, in functie de stilul de condus. Uneori am chef sa conduc mai sportiv, si atunci normal ca papa benzina. Alteori conduc doar de plimbare si de savurare, si atunci consuma 6-7. Afara ia undeva la 5 litri, mers constant pe la 110 la ora. PS: Metaxa, am montat pe motor farul rotund original si am pus un mini parbriz touring de la Puig. Spectacol. Pe la 110 nu se simte vantul, care e dirijat undeva catre partea superioara a castii. poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salut domnilor,Credeam ca a murit topicul acesta. Din pacate, XJR-ul in Romania este o piesa rara. Din cate am contorizat eu cred ca sunt sub 10 bucati in toata tara. Spun din pacate pentru ca, desi mari, sunt niste motociclete foarte usor de condus si foarte frumoase. In fine, ca sa raspund unor nelamuriri, motocicleta mea este pe carburator, mai exact pe patru carburatoare, cate unul pe fiecare cilindru. Consumul variaza in functie de foarte multi factori: timp cald/rece, drum lung/scurt, greutatea pilotului, daca are parbriz sau nu, stilul de condus, etc. Motorul meu consuma in oras intre 6 si 12 litri, in functie de stilul de condus. Uneori am chef sa conduc mai sportiv, si atunci normal ca papa benzina. Alteori conduc doar de plimbare si de savurare, si atunci consuma 6-7. Afara ia undeva la 5 litri, mers constant pe la 110 la ora. PS: Metaxa, am montat pe motor farul rotund original si am pus un mini parbriz touring de la Puig. Spectacol. Pe la 110 nu se simte vantul, care e dirijat undeva catre partea superioara a castii. poze in curand. Bravo ....asteptam pozele cu interes. Te-am rugat in urma cu ceva pagini sa faci niste poze mai de calitate protectiilor de motor sa le vad mai bine thx Mesaj completat am vazut ca a mai aparut un XJR 1300 2008 (RP19) in Bucuresti ....poate apare si posesorul pe aici sa schimbam ceva impresii. Motoreta am vazut-o in intersectia Miciurin (1 Mai cu Turda) Mesaj completat poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinutza Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 frumoase pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 topic mort ?!?....cred ca da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 Nu, nu a murit, desi se pare ca suntem doar cativa care scriem pe aici. Ma strofoc in timpul asta sa gasesc o solutie la urmatoarea problema: saua de la motor s-a cam batucit cu anii si amortizarea oferita e aproape inexistenta, asta insemnand ca la drum lung dupa 100- 150 km este deja aproape dureros sa mai stau pe ea. Am comparat-o cu alte sei de pe alte motoare si am vazut ca e foarte subtire stratul de burete, si banuiesc ca e din cauza uzurii. Asa incat, sunt nevoit sa aleg: 1. Imi modific/renovez saua 2. Imi cumpar alta sa. Problema: Nu am nici un indiciu in legatura cu nici una dintre cele doua puncte de mai sus. So, sariti cu sugestii, please. Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Nu, nu a murit, desi se pare ca suntem doar cativa care scriem pe aici.Ma strofoc in timpul asta sa gasesc o solutie la urmatoarea problema: saua de la motor s-a cam batucit cu anii si amortizarea oferita e aproape inexistenta, asta insemnand ca la drum lung dupa 100- 150 km este deja aproape dureros sa mai stau pe ea. Am comparat-o cu alte sei de pe alte motoare si am vazut ca e foarte subtire stratul de burete, si banuiesc ca e din cauza uzurii. Asa incat, sunt nevoit sa aleg: 1. Imi modific/renovez saua 2. Imi cumpar alta sa. Problema: Nu am nici un indiciu in legatura cu nici una dintre cele doua puncte de mai sus. So, sariti cu sugestii, please. Thanks e un tip, Darian, pe forum care face shei si le face bine ...cauta-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 hammon,ai promis poze cu farul si parbrizul cel nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.