metaxa Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Salut... Am observat ca nu exista un topic dedicat acestor minunatii pe 2 roti, asa ca l-am facut eu..asteptam parerile posesorilor (am vazut cateva si prin bucuresti) numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salut, acum ceva timp in urma, am deschis si eu un topic lagat de acest motor, in incercarea de a afla mai multe de la cineva care are asa ceva. Nu a raspuns nimeni si in consecinta m-am mutat pe www.fjrforum.com. Imi doresc foarte mult acest motor, insa avind in vedere pretul si faptul ca inca nu am reusit sa-l vind pe al meu, va trebui sa mai astept. La noi am vazut unul in Barlad, unul la intrunirea de la Snagov si unul la intrunirea de la Risnov. Ca sa-l pot incaleca, m-am dus la Smaeb si am avut norocul sa-l gasesc . E un motor superb din toate punctele de vedere. Anul trecut, ca incepator, am facut 18.000 km pe CBF-ul meu. Am mers la greu prin tara dar si prin oras. Aproape in fiecare zi ieseam dupa serviciu si faceam 50-100 km. In week-end plecam unde vedeam cu ochii. Dupa aceasta experienta, m-am hotarit ca am nevoie de un motor confortabil pentru ture lungi, cu un motor ceva mai mare pentru o utilizare intr-un regim de turaratie ceva mai scazut. Anul acesta nu am reusit sa ies decit in week-end-uri, si cred ca o sa o tin tot asa. Daca o sa gasesc cu cine sa merg, as da o fuga pina la Venetia prin Alpi /index.php?showtopic=355028 In aceste conditii, cred ca mi s-ar potrivi acest FJR. Ma bucur ca pot afla informatii de la posesori din Romania. Sper sa se adune aici, pareri despre aceasta motocicleta, care sa ma ajute in formarea imaginii complete. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Am vast unu in trafic in CJ saptamana trecuta. Am oprit coloana si l-am lasat sa iasa de pe strada secundara. E porno ca si tourer dar in oras nu cred ca-i foarte fascinant vaporu. Vorbind strict de aspect imi place mai mult decat Pan Europeanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Merge si in oras, dar fara cutiile laterale. Este suficient de agila (sincer, incredibil de agila!) ca sa te poti strecura, dar e mult mai greu cand ai cutiile laterale care o fac destul de lata (daca au loc oglinzile, au loc si cutiile). Dar o chinui rau in oras, se incalzeste repede si este destul de clar ca nu a fost facuta pentru asta. Ambreiajul e destul de tare si devine dureros la un moment dat sa tot il actionezi. In afara de asta, la viteze mici isi arata masa si cum eu nu ating decat cu varfurile, nu este chiar o placere sa incerc sa o sustin. In afara orasului este cu totul alta poveste... singura limitare este faptul ca dupa un numar de km incepe sa ma doara capul de la casca (deh, nepotrivire de forma insesizabila in magazin) si ca totusi, la un moment dat, trebuie sa opresti pentru a alimenta. Trage ca o apucata, o placere. Asta e jucaria mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Aveti aici un articol foarte detaliat cu o comparatie intre cele din clasa aceasta unde FJR iese in fata. http://www.motorcycle-usa.com/12/539/Motor...ng-Comparo.aspx Sigur ca e subiectiv rezultatul, dar la cat costa si cum se misca mi se pare o alegere foarte buna. M-am documentat, am de ales intre FJR, noul Deauville (prea urat) si K1200 GT (prea scump). satori - daca mai intri pe acest thread - parbrizul este suficient de inalt ? Ridicat la maxim iti muta casca sau aerul trece peste ea ? Inca o intrebare - cand simti ca intra cuplul ? Intreb pentru ca la Bandit-ul pe care il am sub 5000 nu e foarte fun, dar la un motor asa mare presupun ca intra mai jos. 3000 ? Editat Octombrie 7, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 M-am documentat, am de ales intre FJR, noul Deauville (prea urat) si K1200 GT (prea scump). Ca si cum Deauvile face parte din aceeasi clasa... Poate vroiai sa zici Pan-European? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Inteleg diferenta de clasa asa cum o afiseaza producatorii, dar in acelasi timp inteleg si nevoile mele. Deauville este considerat in Pan mai mic, asa il consider si eu. De asemenea, nu am nevoie de un motor peste 1000 cc,ci doar de protectia la vant mai buna pe care o ofera FJR-ul sau K1200GT-ul. Pan-ul este mult prea greu pentru a fi folosit in oras. Din cate am vazut (testat), FJR-ul nu este (chiar) atat de mare, poate fi folosit si in oras, atata timp cat nu ai mari pretentii la strecurat. Deci da, pentru mine FJR si Deauville sunt in aceeasi categorie denumita "Posibila mea viitoare moto". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Deci da, pentru mine FJR si Deauville sunt in aceeasi categorie denumita "Posibila mea viitoare moto". Ok Bafta la achizitionare. Eu unu as scoate Deauville din calcul, e mult prea grea pentru caii pe care ii are. Stati pe faza ca maine lanseaza Honda noul VFR1200F. Editat Octombrie 7, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 (editat) Cu riscul de rigoare de a polua threadul, chiar asta vroiam sa adaug, ca dintre toate, tot noul VFR mi-l voi lua Asta daca are parbriz cat de cat inalt, pozitie nu chiar asa de "in cap" precum pe actualul VFR si daca nu cumva are pret de BMW cum se tem destul de multi. Un avantaj Yamaha ar fi si pretul, chiar comparat cu Pan-ul. Stiu ca vor scoate si o versiune touring a VFR-ului, dar banuiesc ca o voi scoate din ecuatie din cauza greutatii. Totusi, noul Deauville are aproape 110 cai la 236 kg, nu mi se pare deloc putin. Poate cuplul sa fie mai slabut la 66 Nm. Prin comparatie, Bandit-ul meu are cam 80 cai la o greutate apropiata (ABS-ul adauga cam 8 kg) si nu este deloc o motocicleta inceata. Prin comparatie, FJR are cam 265 kg daca nu ma insel si 140 cai, dar cuplul este imens, dublu fata de Deauville. Editat Octombrie 7, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Deauville are doar 65 de cai, nicidecum 110. E motorul de pe Transalp si cu asta imi inchei offtopicu. Daca vrei sa mai vorbim despre noul VFR, te astept pe topicul dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Da, corect, se pare ca nu sunt la zi cu informatiile anumite site-uri. Vad totusi ca motorul in 2007 are mici modificari pana la 70 cai (http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-deauville%20cu%20abs-din-2007-238600.html) si o crestere in cc la 680. Ca sa fiu totusi on-topic, pretul la FJR nou este de 15600 EUR, iar in Germania SH dupa 2007 am gasit cam pe la 9000 EUR. Ma intreb cat e CASCO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Da, corect, se pare ca nu sunt la zi cu informatiile anumite site-uri. Vad totusi ca motorul in 2007 are mici modificari pana la 70 cai (http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-deauville%20cu%20abs-din-2007-238600.html) si o crestere in cc la 680. Ca sa fiu totusi on-topic, pretul la FJR nou este de 15600 EUR, iar in Germania SH dupa 2007 am gasit cam pe la 9000 EUR. Ma intreb cat e CASCO salutare, la fjr visez si eu... dai pe bikeshop ca sunt cateva oferte.. bafta ! ps: nu vrei mai bine un vfr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Sunt doar 2 anunturi de FJR in ultimele 3 luni si niciuna dupa 2006. M-am uitat la VFR, dar e ghidonul prea jos, pozitia prea sport pentru a face 600 km pe zi. In rest e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 n-as zice. ..uite doar 2 exemple: /index.php?...=380508&hl= /index.php?...t=0&start=0 ..sau un strop de forestier: http://www.ride4fun.eu/showthread.php?t=1676 PS: am avut de ales dintre fjr si vfr..la prima m-a fascinat cilindreea,la a 2-a confortul pasagerului....sunt sub papuc,asa ca a castigat vfr-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Am facut 800km intr'o zi cu 954. E drept ca ultimii circa 100 aveam curu' arsice, insa asta si datorita drumurilor "beton" de prin Bulgaria.Daca vrei hiperconfort mai bine mergi cu masina. Zic si io, nu dau cu paru'. Si eu am facut 800 cu un 919, ce-i drept ceva mai comod decat 954 insa oricum, departe de VFR. VFR 800 e un devorator de kilometri, poti baga lejer 600km fara prea mari probleme de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Voi aveti alta definitie a confortului Nu vad a face 800 km/zi cu pasager si bagaje pe un supersport o placere, e doar o chestie de anduranta. Din categoria "Vreau sa fac 600+ km/h cu prietena si bagaje pentru 2 saptamani" eu cred ca VFR-ul este la limita inferioara ca si confort din cauza pozitiei cam aplecate. No offence, poate nu am eu bratele destul de lungi. Iar deviem, dar nu se supara nimeni, nu prea sunt posesori de FJR Prin confort eu inteleg: 1. Sa buna (asta se poate retapita ieftin, nu e dezastruos de scump) 2. Protectie la vant - parbrizul trebuie sa arunce aerul peste casca. La viteze de autostrada nicio casca nu poate rezista atacului vantului, iti arunca capul in toate directiile. 3. Pozitie relativ dreapta in sa. Stiu ca o parte din atractia moto este e sa stai aplecat, dar pe distante lungi as fi interesat sa stau drept, imi pare mai sigur si mai relaxat. 4. Sa nu fie excesiv de grea. Din cand in cand ajungi la destinatie, in orase si trebuie sa o poti duce pana in parcare FJR-ul pare ca indeplineste toate conditiile, nu stiu insa cum e cu parbrizul. VFR-ul 800 indeplineste doar 4. pentru mine. Poate si 3, dar pentru o persoana mai inalta. Noul VFR1200 pare ca indeplineste 1 si 3. Poate si 2 dupa schimbarea parbrizului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Voi aveti alta definitie a confortului Nu vad a face 800 km/zi cu pasager si bagaje pe un supersport o placere, e doar o chestie de anduranta. Din categoria "Vreau sa fac 600+ km/h cu prietena si bagaje pentru 2 saptamani" eu cred ca VFR-ul este la limita inferioara ca si confort din cauza pozitiei cam aplecate. No offence, poate nu am eu bratele destul de lungi. Iar deviem, dar nu se supara nimeni, nu prea sunt posesori de FJR Prin confort eu inteleg: 1. Sa buna (asta se poate retapita ieftin, nu e dezastruos de scump) 2. Protectie la vant - parbrizul trebuie sa arunce aerul peste casca. La viteze de autostrada nicio casca nu poate rezista atacului vantului, iti arunca capul in toate directiile. 3. Pozitie relativ dreapta in sa. Stiu ca o parte din atractia moto este e sa stai aplecat, dar pe distante lungi as fi interesat sa stau drept, imi pare mai sigur si mai relaxat. 4. Sa nu fie excesiv de grea. Din cand in cand ajungi la destinatie, in orase si trebuie sa o poti duce pana in parcare FJR-ul pare ca indeplineste toate conditiile, nu stiu insa cum e cu parbrizul. VFR-ul 800 indeplineste doar 4. pentru mine. Poate si 3, dar pentru o persoana mai inalta. Noul VFR1200 pare ca indeplineste 1 si 3. Poate si 2 dupa schimbarea parbrizului. uite,iti raspund eu: 1...ti-ai raspuns singur. 2...nu e o idee buna sa-ti arunce vantul peste casca...asta,la viteze mai mari sau vant puternic iti va crea turbulente in ceafa (vei obosi fantastic dupa 300 km),nu mai vorbesc de pasager....este motivul principal pt care am zis vfr in loc de fjr...vantul desupar vizierei,intr-un mod fluent,nu e o tragedie,ca doar nu vrei sa mergi cu viziera ridicata...oricum,exista parbriz touring...il recomand pe cel dat de honda ca accesoriu. 3..pozitia dreapta inseamna dureri de mijloc/spate la drum lung sau cu denivelari...cel putin la mine...daca vrei neaparat drept,exist varianta Helibars (furnizeaza semighidoane touring pt sporturi)..iti inalta semighidoanele cu vreo 4 cm,si le apropie de tine cu cel putin tot atat...e suficient. 4...ti-am dat un link cu forestiere...adica grohotis/bolovanis/santuri in panta/rampa...daca te uiti in linkuri,obseri ca abia ating cu varfurile pe jos...sunt mic de inaltime. fjr-ul are 2 mari plusuri: motorul si cardanul. minusuri: nu e prea suplu,aerodinamica mai slaba,ampatament mai mare(il consider minus pt ca nu mai e la fel de polivalent),e mai greu,papa foarte repede guma spate indiferent de stilul de mers. ca o observatie,totusi te familiarizezi mai usor cu fjr-ul la manevre stranse la viteze mici,dar in timp tanjesti dupa calitatile vfr-ului la capitolul asta. succes! Mesaj completat uitam ce era mai important: sunt comod din fire,dar vfr-ul nu m-a obosit la drum deloc...doar ceva febra si inchieieturi cand am mers cu topcase full,tangbag si pasager pe serpentine...prea multa greutate sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Voi aveti alta definitie a confortului Nu vad a face 800 km/zi cu pasager si bagaje pe un supersport o placere, e doar o chestie de anduranta. Din categoria "Vreau sa fac 600+ km/h cu prietena si bagaje pentru 2 saptamani" eu cred ca VFR-ul este la limita inferioara ca si confort din cauza pozitiei cam aplecate. No offence, poate nu am eu bratele destul de lungi. Ai dreptate, chiar am alta definitie a confortului . Si da, mai mult de 500km pe zi cu un SS e mai mult anduranta decat placere. Legat de VFR, asa o fi, tu stii mai bine ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 salutare, ma bag si eu cu o opinie p'aci daca nu se supara lumea. din punct de vedere stilistic...vfr castiga pt mine desi sunt fan yamaha. ciclistic fiecare are avantaje si dezavantajele sale, cel mai mare la fjr fiind cardanul si puterea liniara la turatii mici. si eu vreau model touring-sport sau touring, eu insa mi-am indrepatat atentia catre fazerul de 1000 sau vfr. fjr nu l-am luat in considerare pt ca e prea mare si sunt mai mult de conceptia predecesorului meu, adica vreau un motor polivalent, pt ca motorul face parte din viata de zi cu zi la mine, atat cat timpul o permite. oricum fiecare stie ce vrea si ce-i place. si are dreptate cu pozitia, daca esti prea drept toata greutatea iti sta pe sale, coloana, ajugi sa simti ca o durere lejera constanta si e al naibii de enervant si frustrant, crede-ma eu am 1.92 si stau pe thundercat ca pe cruiser. plus ca nu mai ai nici control bun asupra motorului stand prea drept..daca ai as avea de ales intre vjr si vfr eu as alege vfr. sau fjr l-as vinde si mi-as lua vfr si as mai ramane si cu niste banuti pt o miniexcusie iti doresc succes la alegere. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 La faza cu pozitia sincer nu prea inteleg. Toate touring-urile mari facuta sa fie folosite 8-10 ore/zi au pozitie dreapta (BMW LT, Honda Pan-European, etc). Poate nu e bine sa stai drept pe un super sport, dar ma indoiesc ca trebuie sa pui greutate pe maini cand mergi cu un touring. Referitor la motorul polivalent - eu am ceva ce se incadreaza, Bandit S. Poti sa o inclini cat de cat pe curbe (oricum mai mult decat imi permite skill-ul ), poti merge prin oras, poti merge in excursii lungi cu cateva modificari. Dar nu exceleaza la niciun capitol, doar ca le face pe toate. Cel mai bine este sa ai 2 - un supermoto fiabil dar nu foarte scump de 250-400 pentru oras si un touring/sport touring pentru restul. Stiu ca nu e ieftin si nici la indemana sa ai 2 dar asta e solutia care mi se pare potrivita si asta voi incerca sa fac in viitor, sa transform Banditul in 2 alte moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 am vfr si am mers cu fjr-ul. ce pot spune e ca fjr-ul castiga din punctul meu de vedere la pozitia pasagerului. vfr-ul, intr-adevar este mult mai polivalenta, merge si in oras si pe langa drum si practic pe oriunde, plus ca " fugeeeeeeee" anul asta am facut cu vfr-ul de doua ori budapesta-bucuresti dintr-o bucata, iar aseara cu masina. in afara de durerile specifice de maini, palme, oboseala e aceeasi, vfr-ul chiar e cea mai comoda" vitezana" unde mai castiga de departe vfr-ul sunt frinele, nu se compara cu fjr-ul, desi eu n-am abs pe a mea iar fjr-ul avea. feedbackul dat de cbs, nu se compara cu nimic, din punctul meu de vedere, asa ca daca are si abs, devin frinele perfecte. bafta la achizitie RvsS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 andrei..te-ai razgandit,mah? de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 satori - daca mai intri pe acest thread - parbrizul este suficient de inalt ? Ridicat la maxim iti muta casca sau aerul trece peste ea ? Inca o intrebare - cand simti ca intra cuplul ? Intreb pentru ca la Bandit-ul pe care il am sub 5000 nu e foarte fun, dar la un motor asa mare presupun ca intra mai jos. 3000 ? Da, este suficient de inalt. Nu bag mana in foc ca este cel standard insa (nu am gasit sa scrie pe el ceva cu Y), dar arata exact ca cel standard ca forma. La 200kmh este super tare, zici ca esti intr-un tunel, nu te atinge deloc vantul. Turbulente nu am experimentat, dar la viteze mari am senzatia ca plutesc, nu prea simt asfaltul,... nu e prea placuta senzatia si nu stiu de unde vine, e posibil sa fie o combinatie de factori. Oricum, nu cred ca e facuta pentru asta. Despre cuplu... e omniprezent. Trage din orice pozitie, am experiemntat chiar si deraparea rotii spate pe asfalt ud la o plecare calma, o chestie nu foarte placuta avand in vedere masa motocicletei. CP insa ii simti incepand cu 3500-4000. Trebuie sa incerci ca sa iti dai seama, nu stiu sa explic foarte bine. Nu se compara cu orice motocicleta care are valente sportive, insa. In primul rand, franele nu sunt foarte precise, nu pot sa depasesc si sa intru intre doua masini cu precizie chirurgicala cum faceam cu F4. In al doilea rand, cand deschizi gazul, are un delay fata de sportiva, dureaza putin pana se gandeste ea ca tu de fapt vrei o acceleratie in forta. Insa, cand isi da drumul, senzatia e super, trage ca apucata. Trebuie totusi si sa ai grija cu aceste accelerari in forta, papa serios benzina cand o conduci sportiv. Mesaj completat Prin confort eu inteleg:1. Sa buna (asta se poate retapita ieftin, nu e dezastruos de scump) 2. Protectie la vant - parbrizul trebuie sa arunce aerul peste casca. La viteze de autostrada nicio casca nu poate rezista atacului vantului, iti arunca capul in toate directiile. 3. Pozitie relativ dreapta in sa. Stiu ca o parte din atractia moto este e sa stai aplecat, dar pe distante lungi as fi interesat sa stau drept, imi pare mai sigur si mai relaxat. 4. Sa nu fie excesiv de grea. Din cand in cand ajungi la destinatie, in orase si trebuie sa o poti duce pana in parcare rea parbrizului. 1. E buna! Dar asta e chestie subiectiva, depinde de dosul tau. 2. Are. Chiar si daca bate vantul lateral, nu simt nimic in casca cu parbrizul extins maxim. Daca esti totusi freakishly tall (© svengalie) poti sa iti mai iei un extra deflector pentru partea superioara a parbrizului sau un parbriz si mai inalt. 3. Esti relativ drept. Eu nu pot sta foarte drept, imi indoi coatele si ma las putin in fata (si dau parbrizul jos... deh, apucaturi de sportiva) 4. Nu e excesiv de grea. Pe loc trebuie sa ai grija, mai ales daca esti scund, unde o parchezi si chestii din astea ca daca nu poti sa o scoti cu ajutorul motorului, e posibil sa ai nevoie de ajutorul unui prieten. Dar odata ce te-ai pus in miscare,... vis. It's a gentle giant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Mersi frumos, chiar ma gandesc la un FJR si imi sunt de mare folos raspunsurile. Parbrizul e reglabil pe inaltime ? Presupun ca nu electric. Are ABS modelul tau, intra des? Sa fiu sincer la Suzuki-ul de acum mi-a intrat doar spatele odata sau de 2 ori, fata niciodata, probabil nu fortez eu. Despre consum imi poti spune ceva? Condus mai sportiv, adica sa stiu cat ajunge rezervorul daca ii dau un pic mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Parbrizul este reglabil pe inaltime si este electric. Singura chestie nasoala este ca se reseteaza la pozitia cea mai joasa cand opresti motorul. Are ABS, da. Mi-a intrat o singura data, la o franare mai puternica pe piatra cubica (spatele chiar franeaza la motorul asta, e greu si are din ce). Consum.... nu pot sa iti spun, sincer. Sa zic un 7 cu pasager si bagaje, ritm alert. Nu prea am fost atent la asta decat din punct de vedere al autonomiei de care sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.