adiviraj Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Salutare, Din cei care se stiu ca folosesc doua randuri de roti (enduro si supermoto), a fost careva la RAR sa omologheze treaba asta? Ma stiu cu actele in regula si ma framanta de ceva timp trecerea in talon si a rotilor de SM. Daca a facut-o careva, care sunt pasii de urmat? Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Ar trebui sa fie simplu.Vezi ca in CIV si in CI scrie;anvelope fata xxx/xx sau...si la fel pt anvelope spate.Deci cred ca ar trebui sa duci si celelalte roti si sa le ceri sa le treaca in acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 TEORETIC practic si pe mine ma intereseaza same problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Nu cred ca e nevoie..la mine toti care m-au oprit au inteles ca rotile de strada sunt mai sigure decat alea "mari si cramponate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 daca chiar vrei te duci, iti opereaza in talon si CI platesti o taxa,mergi cu rotile montate sa vada aia de la RAR si gata treaba la mentiuni apar si dimensiunile de SM..dar crede-ma ca nici draq nu te cauta de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Am un amic care si-a cumparat un ktm lc4 egs ca al meu cu roti de enduro dar a fost inscris in tara cu roti de SM si nu a putut sa faca rarul daca nu s-a dus cu roti de sm pe ea, un (cuvant urat) Dinicut asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 (editat) daca chiar vrei te duci, iti opereaza in talon si CI platesti o taxa,mergi cu rotile montate sa vada aia de la RAR si gata treaba la mentiuni apar si dimensiunile de SM..dar crede-ma ca nici draq nu te cauta de ele... La voi poate. La noi au inceput sa stea cu RAR-ul pe strada, noaptea si sa ia taloane pt tobe. La RAR se uita la orice, chiar daca te duci pt identificare, te trimite acasa ca n-ai semnale, ceva de genul asta. Mie a vrut unu sa-mi dea amenda ca nu aveam bec de pozitie pe spate.Norocul meu ca aveam unu de rezerva in buzunar si am remediat situatia pe loc, cu surubelnita lui de la BMW (asta mi-a fost si scuza ca nu am surubelnita sa desfac). La cum se discuta legea asta de cacao cu interzicerea noaptea, o sa inceapa astia sa se uite pana si la indicativul de viteza si incarcare de pe cauciuc si cum KTM-ul meu acum e negru complet ( doar rezervorul a ramas portocaliu) cu roti albastre si butuci aurii, ma gandesc ca poate prezint mai mare interes pt ei. Pana mea, era si un articol din legislatie cu privire la punerea in circulatie a autovehiculului cu alte dimensiuni de anvelope decat cele inscrise in talon... Pana acum nu m-au oprit, bine,aveam rotile alea standard de SM, acu' oi fi si eu paranoia din cauza ca rotile astea noi sunt mai "tzipatoare" la culoare. Spor! Editat August 7, 2008 de adiviraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 La voi poate. La noi au inceput sa stea cu RAR-ul pe strada, noaptea si sa ia taloane pt tobe.La RAR se uita la orice, chiar daca te duci pt identificare, te trimite acasa ca n-ai semnale, ceva de genul asta. Mie a vrut unu sa-mi dea amenda ca nu aveam bec de pozitie pe spate.Norocul meu ca aveam unu de rezerva in buzunar si am remediat situatia pe loc, cu surubelnita lui de la BMW (asta mi-a fost si scuza ca nu am surubelnita sa desfac). La cum se discuta legea asta de cacao cu interzicerea noaptea, o sa inceapa astia sa se uite pana si la indicativul de viteza si incarcare de pe cauciuc si cum KTM-ul meu acum e negru complet ( doar rezervorul a ramas portocaliu) cu roti albastre si butuci aurii, ma gandesc ca poate prezint mai mare interes pt ei. Pana mea, era si un articol din legislatie cu privire la punerea in circulatie a autovehiculului cu alte dimensiuni de anvelope decat cele inscrise in talon... Pana acum nu m-au oprit, bine,aveam rotile alea standard de SM, acu' oi fi si eu paranoia din cauza ca rotile astea noi sunt mai "tzipatoare" la culoare. Spor! faza de la RAR.la ultima inmatriculare a unui exc..ma intreaba inginerul:merge stef motorul??rupe bah nene..gata..baga-l la poze si vino in 3 ore sa iei actele..nu aveam semnale,gumele erau de enduro,esapament akrapo..etc..a verificat seriile,la pozat..ura si la gara..merge treaba banda la valcea...cand ma sunat un amic din bucuresti ca nu i-au dat RAR-ul la un second luat de la noi din cauza gumei spate am ramas interzis...prima data am crezut ca glumeste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Eu am ktm lc4 cu acte in regula, dimensiuni enduro si supermoto. S-a ocupat de treaba asta fostul proprietar, inainte sa il cumpar de la el. Sa dus la rar si acolo a inceput circul. Cei de la RAR vroiau foaie de la KTM cum ca rotile de SM merg pe LC4 sxc. Cei de la ktm au trimis doar o foaie ca ei produc din fabrica un model cu acelasi motor echipat cu roti de SM. Cei de la RAR nu au vrut initial sa scrie in CI si dimensiunile de SM, dupa care sa incercat o rezolvare romaneasca a problemei, si sa reusit intrun final.... oricum greu. KTMul e la vanzare acum Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 La voi poate. La noi au inceput sa stea cu RAR-ul pe strada, noaptea si sa ia taloane pt tobe.La RAR se uita la orice, chiar daca te duci pt identificare, te trimite acasa ca n-ai semnale, ceva de genul asta. Mie a vrut unu sa-mi dea amenda ca nu aveam bec de pozitie pe spate.Norocul meu ca aveam unu de rezerva in buzunar si am remediat situatia pe loc, cu surubelnita lui de la BMW (asta mi-a fost si scuza ca nu am surubelnita sa desfac). La cum se discuta legea asta de cacao cu interzicerea noaptea, o sa inceapa astia sa se uite pana si la indicativul de viteza si incarcare de pe cauciuc si cum KTM-ul meu acum e negru complet ( doar rezervorul a ramas portocaliu) cu roti albastre si butuci aurii, ma gandesc ca poate prezint mai mare interes pt ei. Pana mea, era si un articol din legislatie cu privire la punerea in circulatie a autovehiculului cu alte dimensiuni de anvelope decat cele inscrise in talon... Pana acum nu m-au oprit, bine,aveam rotile alea standard de SM, acu' oi fi si eu paranoia din cauza ca rotile astea noi sunt mai "tzipatoare" la culoare. Spor! chiar este o problema asta cu luatul taloanelor pt tobe...normal ca ne opresc pe noi, deoarece pe vitezomani nu ii prind ,desi aia fac cel mai mare scandal....pai sa faca diferenta intre un speed si un enduro!...si ca zgomot si ca viteza. scuze, dar chiar sa merg cu becurile in buzunare...nu e cam exagerat? ufff...ia uite ce bine merg toate in tara asta si ultima problema au ramas motoristii..sunt mai dezamagita pe zi ce traiesc in tara asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 chiar este o problema asta cu luatul taloanelor pt tobe...normal ca ne opresc pe noi, deoarece pe vitezomani nu ii prind ,desi aia fac cel mai mare scandal....pai sa faca diferenta intre un speed si un enduro!...si ca zgomot si ca viteza.scuze, dar chiar sa merg cu becurile in buzunare...nu e cam exagerat? ufff...ia uite ce bine merg toate in tara asta si ultima problema au ramas motoristii..sunt mai dezamagita pe zi ce traiesc in tara asta cine sa faca diferenta,un militian care are 4 clase si scoala de bulane si amenzi??ptr ei tot ce are 2 roti si nu e scuter e deranjant,zgomotos,contrar legii,suntem in ochii lor niste infractori nedescoperiti...etc presupun ca de aia sunt asa dezamagiti cand te cauta peste tot si nu gasesc nimic in neregula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 cine zicea ca "barbatii vor intotdeauna ce nu au" avea dreptate! eu am smr si vreau sa-i pun roti de adventure, voi aveti roti de enduro si vreti de smr... ziceti ca e mai stabila cu slick-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) cine zicea ca "barbatii vor intotdeauna ce nu au" avea dreptate! eu am smr si vreau sa-i pun roti de adventure, voi aveti roti de enduro si vreti de smr... ziceti ca e mai stabila cu slick-uri? Diferenta e mare, mai ales la franare. Daca treci pe roti de enduro, vei simti cu totul altfel mobra: aderenta care o sa ti se para muci pe asfalt, frana fata muci, stabilitate mai mica, pozitie mai pe spate, manevrabilitate in general mai mica (aici e discutabil). P.S. Cel mai bine e sa le ai pe amandoua din start Editat Septembrie 26, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 din nefericire un supermoto cu roti de enduro e ca un enduro cu roti de sm ) adica e limitat in teren datorita suspensiilor..... cel puti pe portiuni cu piatra e varza... topaie ca apucata iar directia devine un sentiment si nu o senzatie... asa incat am achizitionat si o suspensiede enduro(fata) in final o sa am 2 motociclete dar cand poti sa zici ca ai destule motociclete ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 din nefericire un supermoto cu roti de enduro e ca un enduro cu roti de sm )adica e limitat in teren datorita suspensiilor..... cel puti pe portiuni cu piatra e varza... topaie ca apucata iar directia devine un sentiment si nu o senzatie... asa incat am achizitionat si o suspensiede enduro(fata) in final o sa am 2 motociclete dar cand poti sa zici ca ai destule motociclete ?! Ai incercat sa reglezi suspensiile de sm? Sau nu erau reglabile? La ktm de exemplu, nu sunt aceleasi suspensii reglate altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 un raspuns sec: ba da....(le-am reglat dar degeaba otr ca oricat le-am slabit arcul e mai tare la sm si cursa e mai mica by default) nu.....(nu sunt la fel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowboarderro Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 eu am fost la rar si cu rotide enduro si de supermoto,si mi lea trecut in acte. iar furca de supermoto in mod normal ar trebui sa aibe alte arcuri si supape,spre deosebire de enduro care sunt soft nici macar ca cele de mototcross cat despre aderenta rotiilor de enduro fata de supermoto nici nu se pune vorba,nu vei putea aborda niciodata virajele cu aceasi viteza iar perioada de franare este total diferita mai ales daca folosesti disc de 320 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 "dar cand poti sa zici ca ai destule motociclete ?! " nici in urmatoarea era glaciara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Nu cred ca e nevoie..la mine toti care m-au oprit au inteles ca rotile de strada sunt mai sigure decat alea "mari si cramponate". Tot pe logica asta merg si eu !!! Sunt cu mult mai sigure decat cele cu crampoane. Mesaj completat un raspuns sec:ba da....(le-am reglat dar degeaba otr ca oricat le-am slabit arcul e mai tare la sm si cursa e mai mica by default) nu.....(nu sunt la fel) In mod sigur suspensia fata este cu mult mai tare la supermoto, motiv pentru care este de preferat sa ai enduro cu roti de supermoto decat supermoto cu roti enduro/cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) mi-ar fi greu sa cred ca un endurist ar merge zi de zi cu "caramele" prin oras ... poate doar in tranzit ,sa ajunga intr-un anumit loc de endurit franarea cu gume de "caramele" pe asfalt e echivalenta cu franarea cu gume de sm pe coclauri adica ori ai enduro si te dai numai la enduro sa nu-ti bati joc de gume in primul rand prin oras .. ori ai supermoto si il tii numai de facut "nebunii" sau frectie de zi cu zi prin oras ... cand am zis caramele ..ma refeream la tipul de cauciuc cu crampoane mari ,folosit la enduro , nu din acelea de soft enduro Editat Octombrie 23, 2009 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.