Sari la conținut

Propunere Articol


marius_florin
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua!

 

Ar fi foarte interesant de citit un articol care sa dezbata problema protectiilor de coloana, avand in vedere ca este o zona foarte sensibila in cazul accidentelor.

Din pacate accidentele in care este afectata coloana se soldeaza de cele mai multe ori fie cu deces , fie cu o forma de paralizie.

Am tot cautat pe internet un test comparativ dar n am gasit, asa ca imi pun speranta in dumneavoastra.

 

Asfalt uscat !

 

marius

 

 

O idee de campanie foarte buna a italienilor. Pe cand oare si in Romania...?

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/m...gna-informativa

 

 

Sa inteleg ca domnii de la Motociclismo nu au nevoie de sugestii si nici nu au timp de raspuns la cititori...?

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

 

Ar fi foarte interesant de citit un articol care sa dezbata problema protectiilor de coloana, avand in vedere ca este o zona foarte sensibila in cazul accidentelor.

Din pacate accidentele in care este afectata coloana se soldeaza de cele mai multe ori fie cu deces , fie cu o forma de paralizie.

Am tot cautat pe internet un test comparativ dar n am gasit, asa ca imi pun speranta in dumneavoastra.

 

Asfalt uscat !

 

marius

 

 

O idee de campanie foarte buna a italienilor. Pe cand oare si in Romania...?

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/m...gna-informativa

 

 

Sa inteleg ca domnii de la Motociclismo nu au nevoie de sugestii si nici nu au timp de raspuns la cititori...?

 

 

Ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, dar nu am prea avut timp pentru umblat pe forum in ultimele zile. Stim de campania facuta de colegii nostri din Italia, dar acolo motociclismul este la un alt nivel, fie ca ne place sa recunoastem sau nu. La noi ar fi deocamdata mai indicata o campanie care sa sublinieze importanta portului castii, pentru ca se pare ca motociclistii si (mai ales) scuteristii romani tind sa ignore acest aspect extrem de important. Si avem o campanie in desfasurare, in colaborare cu Politia Romana. Motociclistii care au casca, merg legal (viteza, numerele la vedere, acte in regula) sunt premiati. Intentionam sa continuam campania pe viitor si sa accentuam importanta echipamentului de protectie (nu numai a castii).

Multumim inca o data pentru sugestii si ne cerem scuze pentru raspunsul tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu deschid alt topic scriu aici:

 

Nu propun articol ci comunic ce as vrea sa vad in revista (vreodata).

Mi-a placut tare prezentarea pentru Aprilia Rs125 ...mai ales ca toti cand aud de 2T stramba din nas sau habar nu au ca exista si motoare "respectabile" (si cu traditie) de acest gen nu doar productii Xiu Bao Yiang si alte nume de chinez batran.... sau drujbe fabicate in U.R.S.S.

 

Mi-ar placea tare tare tare sa vad un comparativ intre mini motoretele de pe piata romaneasca, 50cmc gearbox.

Aprilia Rs50, Yamaha TZR, Derbi GPR50, Rieju Rs2 Matrix...

Stiu ca sunt considerate scutere insa personal eu nu ma regasesc nici in "gasca" scuteristilor, nici in cea a mototociclistilor ...ma simt doar pe doua roti. Poate nu e un subiect care sa "loveasca" targetul vostru insa sunt sigur ca exista un public nisa si pentru aceste motorase care va fi bucuros sa afla o parere avizata despre modelul x sau y pentru ca pana acum tot ce se poate afla despre ele este din pliantele importatorilor (unde totul e frumos si trainic) sau din propria experienta... asa cum am aflat eu despre al meu Derbi ca are cadru Benelli.

La reprezentanta ti se vorbeste de culoare, uleiuri, garantie si delimitare ...cand pui o intrebare tehnica deja vezi asa ceata cum se lasa prin jur. Mie mi-a luat un an sa aleg... poate un articol de genul acesta va ajuta pe altcineva sa se decida mai repede, sau pe altii sa o ia de jos cu motocicletele si sa uite de motoare de 1000cmc cand inca nici nu stiu ordinea vitezelor.

 

Stiu ca probabil sunteti conditionati si de factorul material... dar... un United, un MotoPlus Paneuro ...poate s-ar lasa convinsi si in promovarea acestor modele nu numai Kawasaki si Vespa... sa mai scoata si din cutia din spate nu numai din vitrina din fata.

 

PS: In UniversMoto (08/08) au comparative pentru clasa 125cmc si am fost foarte incantat sa citesc articolul (..si mahnit de inexistenta Derbi GPR125 si prezenta Kymko... DERBI fiind un nume in segmentul asta iar Kymko "reusind" rezultate rusinoase fata de modelele testate in paralel)

 

Numai bine!

Alex.

post-37279-1219167693_thumb.jpg

post-37279-1219167714_thumb.jpg

post-37279-1219167725_thumb.jpg

post-37279-1219167732_thumb.jpg

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex (cu ocazia asta am aflat si cum te cheama :P ) teste am face noi multe, si cu mici, si cu mari, si cu 2T si cu 4T si cu....dieseluri DACA AR FI DISPONIBILE LA TESTE! din pacate lumea importatorilor moto este foarte diferita de cea a importatorilor auto. daca la auto te roaga si te spameaza cu mailuri sa iei masini la teste, numai sa scrii ceva sau sa dai doua minute la tv, la moto stramba toti din nas cand le ceri o motocicleta la test. acum vad ca s-au mai dezghetat un pic, Honda are parc de ceva motoare pentru presa, Suzuki B&S au si ei ceva motoare disponibile, dar daca vrei o Yamaha, Kawasaki, un Ducati sau... Triumph e cam greu. asa ca luam in continuare materiale de afara si le traducem si ne uitam mirati ca la altii se poate si la noi nu. sa speram ca de la anul or sa fie mai multe motociclete disponibile la teste, ca or sa creasca vanzarile de masini noi, ca importatorii si delarii or sa inceapa sa aibe legaturi mai stranse si colaborari mai indelungate cu presa de specialitate samd, astfel vom putea face mai multe teste "in house".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea comparativului de 50 cmc mi se pare foarte misto, sunt niste motorete care imi plac foarte mult si despre derbi am auzit lucruri bune. ia sa vedem: cu derbi vi tu :P yamaha nu se poate ca nu au nimic la test, ba eu as fi vrut sa cumar un mt 03 si tot nu se putea testa. asa ca am ales varianta de a alerga dupa un tip calare pe mt 03, pana s-a oprit si i-am putut pune niste intrebari. aprilia 50 nu stiu daca au pe la united motors si mai ramane rieju.

kymco quannon mi s-a parut ok, tinand cont de pret si evitand comparatii cu celelalte motoare din clasa lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o intrebare despre echipament, mai exact despre casti. In nefericitul caz, cum am patit eu, scapam casca din mana, de pe motor, de pe pat, masa, etc si avem probleme cu ea, cum am eu sistemul de glisare a vizierei crapat, spart, etc... problema mea este urmatoarea: unde putem gasi pise de schimb rapid, in cazul in care este singura casca, unde le putem repara intr-un service autorizat, ce se poate face?! eu pentru kbc-ul meu mi-am gasit sistemul pe un site, louis.de, dar poate acolo nu gasim chiar tot... nu ar fi frumos sa avem si noi ceva specializat pe chestia asta? stiu poate este o problema prosteasca, dar pe mine ma macina, pentru ca acum cateva luni am fost in irlanda si am intrat intr-un magazin in care gaseai tot ce iti dorea inima, atat pentru motocicleta cat si pentru echipament, piese de reparat, etc etc etc.... chiar mi-ar placea un raspuns sau o idee de reparatie in caz de altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea comparativului de 50 cmc mi se pare foarte misto, sunt niste motorete care imi plac foarte mult si despre derbi am auzit lucruri bune. ia sa vedem: cu derbi vi tu :P yamaha nu se poate ca nu au nimic la test, ba eu as fi vrut sa cumar un mt 03 si tot nu se putea testa. asa ca am ales varianta de a alerga dupa un tip calare pe mt 03, pana s-a oprit si i-am putut pune niste intrebari. aprilia 50 nu stiu daca au pe la united motors si mai ramane rieju.

kymco quannon mi s-a parut ok, tinand cont de pret si evitand comparatii cu celelalte motoare din clasa lui.

 

 

Kymko Quannon e de 125 cmc, nu intra-n hora asta.

L-am vazut in test cu Yamaha R125, Aprilia Rs125, Cbr 125 si Cagiva Mito ... la unele masuratori nici nu-i mai scriau rezultatul asa de "bine" se descurca.

Ce tare m-am suparat mai ales ca la test fusese si Stefan Bradl si se evidentia prezenta Aprilia in MotoGP 125cmc, uitand toti de Derbi care sunt in varf la constructori si piloti, batandu-se o mana de oameni cu o armata de "aprilii" si reusind sa stea tot in varf.

 

Bine, acum trag si eu cu "ai mei" insa trecand peste, as vrea ca printr-un asemenea comparativ de 50cmc (sau o prezentare a acestora) sa putem sa avem un reper, o parere avizata despre ce poate, ce nu poate si la ce sa te astepti de la modelul X sau Y, fara machiaj si povesti din partea dealerilor sau din auzite ori filmulete de pe YouTube.

 

@ Claudiu, mi-am imaginat ca nu e ca la mine cu testele insa... speram si eu :makeout:

 

PS: Aprilia importa si Biasini (apriliamotors.ro) - am inteles ca ei sunt pe filiera Ungaria (unde am vazut ca e plin de magazine/showroom-uri Aprilia) si Dual Tours (dar cred ca ei au de la United). Derbi importa MotoPlus Paneuro (chiar daca pe site nu vezi urma de Derbi ci doar "vedetele" Vespa and Co.) Yamaha poate au DualTours daca nu au MotoDynamics.

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Aprilia importa si Biasini (apriliamotors.ro) - am inteles ca ei sunt pe filiera Ungaria (unde am vazut ca e plin de magazine/showroom-uri Aprilia) si Dual Tours (dar cred ca ei au de la United). Derbi importa MotoPlus Paneuro (chiar daca pe site nu vezi urma de Derbi ci doar "vedetele" Vespa and Co.) Yamaha poate au DualTours daca nu au MotoDynamics.

 

dual tours sunt dealeri de Yamaha si nu prea-si permit sa tina motociclete in parcul de presa. motodynamics sunt importatorii oficiali Yamaha in romania, dar la fel, motociclete pentru teste - lipsa. se pare ca si la united motors (importatorii Kawasaki, Aprilia si ce mai au ei pe acolo) este o lipsa permanenta de motoare de test. unele guri bune spun ca lucrurile se vor imbunatati de la anul, adica yamaha si kawasaki (poate si aprilia) o sa aibe parc de presa. ramane sa vedem ce o sa contina acel parc de presa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist, pe noi ne invita de pe un continent pe altul si pe voi va iau cu flit aici in curtea din spate...

Poate vor invata candva si ei la ce e buna promovarea sau aducerea la cunostinta publicului a marfii ce trebuie sa fie vanduta.... daca nu o sa astepte ca pana acum clientu din spatele biroului cu pliantu in engleza pe masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica, va invita de pe un continent pe altul ? :P

 

referitor la kymco quannon nu am mai considerat necesar sa spun ca e de 125 cmc.

 

despre teste, chiar am propus un comparativ, ca ne a venit un coleg nou, dar am ajuns la concluzia ca ar iesi ceva suzuki bandit vs. honda transalp vs. harley davidson, cam astea is motoarele de test disponibile...

 

referitor la casti si piese de schimb, stiu de ex. ca pe la magazine mai gasesti o viziera, un cozoroc, exemplu motor unu si moto adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, dar nu am prea avut timp pentru umblat pe forum in ultimele zile. Stim de campania facuta de colegii nostri din Italia, dar acolo motociclismul este la un alt nivel, fie ca ne place sa recunoastem sau nu. La noi ar fi deocamdata mai indicata o campanie care sa sublinieze importanta portului castii, pentru ca se pare ca motociclistii si (mai ales) scuteristii romani tind sa ignore acest aspect extrem de important. Si avem o campanie in desfasurare, in colaborare cu Politia Romana. Motociclistii care au casca, merg legal (viteza, numerele la vedere, acte in regula) sunt premiati. Intentionam sa continuam campania pe viitor si sa accentuam importanta echipamentului de protectie (nu numai a castii).

Multumim inca o data pentru sugestii si ne cerem scuze pentru raspunsul tarziu.

 

Treaba cu campania italienilor a fost o simpla remarca, imi dau seama ca o sa mai treaca multa apa pe Dunare pana o sa fie ceva asemanator si la noi.

Aveti posibilitatea sa scrieti un articol comparativ despre protectiile de coloana sau sa ma directionati catre o editie din alta tara?

Pe internet am citit cam tot ce se putea.

 

Multumesc!

Editat de marius_florin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere acest articol nu va fi scris prea devreme. oricum nu cred ca ar putea fi mai mult decat o simpla comparatie a caracteristicilor tehnice ale protectiilor. pentru a scoate un test relevant cred ca trebui apelat la crash test dummies, nu? iar daca ai citit pe internet cred totusi ca ai acum o parere competenta despre back protectors. asta e, decat sa ma fac ca ploua, mai bine vin cu un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, dar nu am prea avut timp pentru umblat pe forum in ultimele zile. Stim de campania facuta de colegii nostri din Italia, dar acolo motociclismul este la un alt nivel, fie ca ne place sa recunoastem sau nu. La noi ar fi deocamdata mai indicata o campanie care sa sublinieze importanta portului castii, pentru ca se pare ca motociclistii si (mai ales) scuteristii romani tind sa ignore acest aspect extrem de important. Si avem o campanie in desfasurare, in colaborare cu Politia Romana. Motociclistii care au casca, merg legal (viteza, numerele la vedere, acte in regula) sunt premiati. Intentionam sa continuam campania pe viitor si sa accentuam importanta echipamentului de protectie (nu numai a castii).

Multumim inca o data pentru sugestii si ne cerem scuze pentru raspunsul tarziu.

 

 

Buna ziua,

 

Eu as vrea sa stiu de cand se desfasoara aceasta campanie si daca este o chestiune constanta. Eu sincer nu cred ca poate exista o campanie, un exercitiu, orice, in colaborare cu Politia Romana.(cu atat mai mult cu cat banuiesc ca in timpul efectiv al acestei intamplari ar trebui sa fie prezent si cineva din redactia voastra; prin urmare ma indoiesc de efectele cat de marunte ale unei asemenea, maret spus, "campanii").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim pentru nota cinica. acesta maret spus campanie se desfasoara de un an de zile si de obicei este prezent cineva din redactia noastra, am fost si eu, iar cat despre efecte pot sa spun ca politisti au oprit la un moment dat un scuterist ce purta casca si despre care mi-au spus ca il mai oprisera in urma cu doua saptamani si nu avea casca. omul a fost premiat si chiar i a cazut bine. iata un rezultat marunt, maruntel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim pentru nota cinica. acesta maret spus campanie se desfasoara de un an de zile si de obicei este prezent cineva din redactia noastra, am fost si eu, iar cat despre efecte pot sa spun ca politisti au oprit la un moment dat un scuterist ce purta casca si despre care mi-au spus ca il mai oprisera in urma cu doua saptamani si nu avea casca. omul a fost premiat si chiar i a cazut bine. iata un rezultat marunt, maruntel.

 

Rezultate nu se obtin premiindu-i pe cei care respecta legea. Nu trebuie sa ni se para iesit din comun faptul ca un scuterist poarta casca. Faceti voi o campanie cu razii si toate cele, sa vedeti atunci rezultate mai putin marunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezultate nu se obtin premiindu-i pe cei care respecta legea. Nu trebuie sa ni se para iesit din comun faptul ca un scuterist poarta casca. Faceti voi o campanie cu razii si toate cele, sa vedeti atunci rezultate mai putin marunte.

 

man, si noi ne dorim ca toata lumea sa umble echipata pe strada, cu acte in regula samd, dar daca politia spune ceva de genul "de ce sa-i alerg eu acum, cand pot sa vin linistit sa-i masor si sa le fac poze" nu prea ai ce face. momentan cel de la politie care se ocupa cu campania noastra e in concediu, speram sa revina de luni si sa continuam campania.

 

cuvantul razie e destul de greu, noi nu avem autoritatea sa facem asa ceva.

 

lol, scenariu tampit: redactorii revistei motociclimo au prins 3 scuteristi si un motociclist fara echipamentul adecvat si le-a aplicat o corectie parinteasca a la tata venit beat de la carciuma. toti agresorii au acum dosare penale si sunt retinuti pentru 30 zile. :scratch:

 

e o campanie modesta, aflata inca la inceput si speram ca pe viitor sa ne extindem si in alte orase si sa fie ceva mai complex. inca se lucreaza la ideea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...