oxigen72000 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 nu mai pot folosi viteza a 2 a...cum ma dau un pic la ea in a 2 a imi sare,si merge in hopuri,cineva mi a spus ca sunt niste discuri in cutia de viteza sau ceva de gen nu mai stiu exact si mi s a stricat,as vrea sa stiu si eu cat ma costa sa o repar si cat de dificil e...adica ma tin mult prin service cu ea? up ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 nu mai pot folosi viteza a 2 a...cum ma dau un pic la ea in a 2 a imi sare,si merge in hopuri,cineva mi a spus ca sunt niste discuri in cutia de viteza sau ceva de gen nu mai stiu exact si mi s a stricat,as vrea sa stiu si eu cat ma costa sa o repar si cat de dificil e...adica ma tin mult prin service cu ea? up ! ! poi normal ca or sa te tina, pana vine aia ... mai ales daca e vorba de nuj ce "element" ... "Bine faci si bun gasesti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 poi normal ca or sa te tina, pana vine aia ... mai ales daca e vorba de nuj ce "element" ... "Bine faci si bun gasesti" l-ai bagat complet in ceata si..... fara oxigen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 l-ai bagat complet in ceata si..... fara oxigen iar a trebuit sa comenteze un vasilica aiurea'n pom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) iar a trebuit sa comenteze un vasilica aiurea'n pom auzi, mai, tzucurica, vasilica sa-i zici cui vrei tu, ca m-am saturat de asemenea specimene. din pacate pentru tine, am ajutat destui de pe aici, nu numai cu sfaturi si luat la misto, ci si cu munca in realitate pentru ei, fara sa le cer nici macar o amarata de bere. asa ca nu stiu in ce masura iti poti permite tu sau orice alt "pom" asemeni tie sa ma luati cu "vasilica" sau mai stiu io ce injuraturi din gama cioreles, manca-ti-as gelu'. on topic: vezi partea de selectare a vitezelor, acolo este problema, nu la discurile de ambreiaj de care spui tu. exista un mecanism de tip clicket in selectorul vitezelor care are niste elemente pentru zavorare in anumite pozitii. la tine, acele "zavoare" sunt uzate, de aceea sare din viteza. ca sa ajungi la ele, este posibil sa trebuiasca sa desfaci tot motorul (e carter comun cu cutia de viteze), dar e foarte posibil sa fii nevoit sa demontezi numai un capac si astfel sa scapi usor. mai departe, fa ce ai de facut. Editat August 12, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 auzi, mai, tzucurica, vasilica sa-i zici cui vrei tu, ca m-am saturat de asemenea specimene.din pacate pentru tine, am ajutat destui de pe aici, nu numai cu sfaturi si luat la misto, ci si cu munca in realitate pentru ei, fara sa le cer nici macar o amarata de bere. asa ca nu stiu in ce masura iti poti permite tu sau orice alt "pom" asemeni tie sa ma luati cu "vasilica" sau mai stiu io ce injuraturi din gama cioreles, manca-ti-as gelu'. on topic: vezi partea de selectare a vitezelor, acolo este problema, nu la discurile de ambreiaj de care spui tu. exista un mecanism de tip clicket in selectorul vitezelor care are niste elemente pentru zavorare in anumite pozitii. la tine, acele "zavoare" sunt uzate, de aceea sare din viteza. ca sa ajungi la ele, este posibil sa trebuiasca sa desfaci tot motorul (e carter comun cu cutia de viteze), dar e foarte posibil sa fii nevoit sa demontezi numai un capac si astfel sa scapi usor. mai departe, fa ce ai de facut. da cine a inceput primu cu misto-ul ? ...am pus o intrebare pentru ca nu stiu, daca eram destul de informat si priceput in acest domeniu nu mai ceream parerile altora, on topic : ...si costa mult reparatia ? daca o sa fiu nevoit sa desfac tot motoru nu prea as vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 pai daca nu vrei nu'l desface, lasa'l asa. daca te decizi sa repari beleaua sa lasi niste impresii si aici ce oameni rai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) da cine a inceput primu cu misto-ul ? ...am pus o intrebare pentru ca nu stiu, daca eram destul de informat si priceput in acest domeniu nu mai ceream parerile altora, on topic : ...si costa mult reparatia ? daca o sa fiu nevoit sa desfac tot motoru nu prea as vrea habar nu am cat costa.......eu mi le repar in mare parte singur cand cedeaza. desigur, sunt si chestii pe care nu le pot face, pentru ca nu am sculele necesare si nu-mi permit sa investesc in scule doar pentru a le folosi o singura data. in principiu, daca am nevoie de vreo scula speciala, mi-o fabric singur. daca chiar nu pot, atunci apelez la cineva care are aceste scule. problema ta se poate repara acasa, in principiu, fara prea mare bataie de cap. Editat August 12, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 iar a trebuit sa comenteze un vasilica aiurea'n pom legat de "vasilica" asta, pe mine m-a ajutat telefonic sa-mi bibilesc motorul. si sincer am reusit doar dupa indicatiile lui, tinand cont ca pana acuma 2-3 luni nu stiam cum arata un termostat sau carburator. deci acest "vasilica" are cat de cat si un talent de a preda ce stie. in rest e baiat de treaba si satanist dar in nici un caz nu e vasilica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 (editat) legat de "vasilica" asta, pe mine m-a ajutat telefonic sa-mi bibilesc motorul. si sincer am reusit doar dupa indicatiile lui, tinand cont ca pana acuma 2-3 luni nu stiam cum arata un termostat sau carburator. deci acest "vasilica" are cat de cat si un talent de a preda ce stie. in rest e baiat de treaba si satanist dar in nici un caz nu e vasilica. ba, lasa laudele ca nu de astea e nevoie sa inteleaga cineva ceva despre mine. ia fii atent, ca era unul pe aici care vindea un kawa de 500 pentru piese, il dezmembra. ia cauta aici, la service. poate gasesti ghidonul ala pe dreapta, fi-ti-ar moto a ta facuta la englezi Editat August 12, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Daca sare din a 2-a si merge "in hop-uri" in sarcina e foarte posibil sa fie uzati crabotii si furca aferenta .E fenomen des intalnit la motoarele date pe o roata. Pt inlocuirea furcii e suficienta demontare capacului baii de ulei (se poate cu motorul in cadru) dar de obicei nu e cazul fiind distrusi crabotii selectorul se poate de asemenea repara cu motorul in cadru Pt inlocuirea pinioanelor trebuie separate carterele costuri aproximative ; 2 pinioane + furca -in jur de 300 euro manopera cam tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.