Roadkill_Himself Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Informatiile sint cam slabute: 1594ccm, ceva pe la 100bhp... Prezentarea oficiala la Faaker See. Restul modelelor noi Triumph, aici -> http://www.triumph.co.uk/uk/News_10720.aspx Editat August 17, 2008 de Roadkill_Himself Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Mai multe informatii si aici : http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/2...rbird_1600.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 Cu o mica corectura: apare pe piata in 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 il vazui si eu prin iulie intr-o revista, e dat dracului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 il vazui si eu prin iulie intr-o revista, e dat dracului! Mai ca m-as avinta, in circul de la Faaker See, sa-l vad si, eventual, calaresc putin live... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Baaai,misto motorul insa imi pare rau ca nu au mai pus carburatoarele alea fake cum are la Speedmaster (favoritul meu) sau America (asta mi-ar place poate mai mult ca Speedmaster insa ghidonul e prea wide). Chestia cu fake carburetors ii dadea un aer retor,misto as zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Baaai,misto motorul insa imi pare rau ca nu au mai pus carburatoarele alea fake cum are la Speedmaster (favoritul meu) sau America (asta mi-ar place poate mai mult ca Speedmaster insa ghidonul e prea wide). Chestia cu fake carburetors ii dadea un aer retor,misto as zice. Da, chestia cu fakes ar fi fost, intr-adevar, beton. Nobody's perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Triumph a prezentat oficial datele tehnice ale noului Thunderbird 1600, compania britanica urmand sa concureze incepand de anul viitor in segmentul motocicletelor custom-cruiser cu motoare ale caror capacitati cilindrice sunt cuprinse intre 1.400 cmc si 1.700 cmc. Motorul cu doi cilindri in linie de 1.597 cmc dezvolta 86 de cai putere la 4.850 rpm si un cuplu maxim de 146 Nm la 2.750 rpm. Avand in vedere ca motocicleta cantareste 308 kg la gol (339 kg la plin), nu ne poate mira faptul ca producatorul ofera si un kit de marire a capacitatii cilindrice pana la valoarea de 1.700 cmc, cu ajutorul caruia performantele motorului pot ajunge la 100 de cai putere si 156 Nm. Designul lui Thunderbird 1600 a fost realizat de americanul Tim Prentice, omul din spatele modelelor Triumph Rocket III Touring, Yamaha Road Star, Honda VTX si Honda Rune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.