Soso Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 @ionut73...si care sunt bucsile de frictiune de care zici?cate ore are motoreta de la utlima servisare al furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 @ionut73...si care sunt bucsile de frictiune de care zici?cate ore are motoreta de la utlima servisare al furca? in pdf-ul din link-ul meu pag 11,12 ultimele poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 @ionut73...si care sunt bucsile de frictiune de care zici?cate ore are motoreta de la utlima servisare al furca? ti-a raspuns blue led. sunt cate 2 inele pe fiecare furca. Astea se uzeaza in timp. am facut ultimul service de furca anul trecut in octombrie; dupa aia am avut "evenimentul" si cred ca in total am mai bagat de-atunci vreo 40 de ore (asa , la ochi, ca nu am kilometraj). Uleiul din furci nu era alb/pasta cum e la furcile neservisate dar nu era nici curat. Oricum avea apa in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 soso intreba pe pm cum lucreaza arcurile mele..tocmai am schimbat spatele iar fata chiar cand am luat motorul..momentan ma joc cu klic-urile sa o reglez..dar oricum se vede ca s-a schimbat mersul complet..la viteza mare copiaza terenul foarte bine..nu mai intra in dansul ala tampit care ma facea mereu sa incetinesc viteza ca sa nu ma arunce in cap... PS ptr cine nu a inteles nimic din topic ..am schimbat arcurile de 75 kg cu cele mai tari arcuri de 100 si ceva de kg.. fac probe de zor si va tin la curent cu setarile(si aici ma refer la posesorii de kg mai numeroase).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 @mihai - o sa numar click-urile si o sa-ti spun. Acum mi-e si frica sa umblu la ea sa nu stric ceva degeaba ii spui, pt. ca nu are kilele tale teoretic se seteaza cllick-urile standard, asa cum scrie in manual, iar apoi te mai joci doar cu cateva click-uri in plus sau minus in functie de rider si de feeling. mie mi s-au paruit ok setarile standard din manual la amortizoarele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 ..momentan ma joc cu klic-urile sa o reglez..dar oricum se vede ca s-a schimbat mersul complet..la viteza mare copiaza terenul foarte bine..nu mai intra in dansul ala tampit care ma facea mereu sa incetinesc viteza ca sa nu ma arunce in cap........am schimbat arcurile de 75 kg cu cele mai tari arcuri de 100 si ceva de kg.. fac probe de zor si va tin la curent cu setarile(si aici ma refer la posesorii de kg mai numeroase).. ar trebui sa reglezi compresia mai lejer si destinderea mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 aici vroiam sa ajunga discutia, la manifestarea suspensiei si actiunile necesare pentru corectare. spre exemplu, la schimbarea arcurilor cu unele pentru greutate mai mare, normal cred ca este, pentru a pastra comportamentul motocicletei, ca pe faza de compresie suspensia sa fie mai permisiva, pentru ca se aduce un plus de rezistenta in comprimare prin arcul nou(deci setare mai soft din reglaj COMP, nu?) iar pe revenire suspensia sa fie mai restrictiva, uleiul sa treaca mai greu, pentru ca pe extindere arcul mai tare impinge mai tare(deci reglaj mai hard din REBOUND, nu?). rog pe cei care au idee despre asta si timpul necesar, sa explice in genul problema si solutie. spre exemplu, cum realizezi ca rebound ul sau compresia sunt prea tari, cate clicuri sa dai, cum adaptezi in functie de traseu, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 23, 2008 Autor Share Postat August 23, 2008 spre exemplu, la schimbarea arcurilor cu unele pentru greutate mai mare, normal cred ca este, pentru a pastra comportamentul motocicletei, ca pe faza de compresie suspensia sa fie mai permisiva, pentru ca se aduce un plus de rezistenta in comprimare prin arcul nou(deci setare mai soft din reglaj COMP, nu?) iar pe revenire suspensia sa fie mai restrictiva, uleiul sa treaca mai greu, pentru ca pe extindere arcul mai tare impinge mai tare(deci reglaj mai hard din REBOUND, nu?). Vad ca topicul stagneaza; oricum trebuie luat in discutie si uleiul pus in furca. Banuiesc ca reglajele date in manualul unei mobre sunt pentru uleiul recomandat de acelasi manual. Cred ca diferenta de reglaje o sa fie mare daca uleiul e mai gros/subtire decat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Vad ca topicul stagneaza; oricum trebuie luat in discutie si uleiul pus in furca. Banuiesc ca reglajele date in manualul unei mobre sunt pentru uleiul recomandat de acelasi manual. Cred ca diferenta de reglaje o sa fie mare daca uleiul e mai gros/subtire decat trebuie. ne-am jucat cu uleiurile la o furca de crf ,fiindca omul se vaita ca ii rupe mainile suspensia fata..dupa ce a pus ulei extra soft,nu s-a simtit nici o modificare majora,asa ca a trebuit sa schimbe arcurile din telescop cu unele mai moi.. asa ca nu cred ca uleiul face mare diferenta..poate ca pilotii aia gen coma,despres etc. sesizeaza diferenta de ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 ne-am jucat cu uleiurile la o furca de crf ,fiindca omul se vaita ca ii rupe mainile suspensia fata..dupa ce a pus ulei extra soft,nu s-a simtit nici o modificare majora,asa ca a trebuit sa schimbe arcurile din telescop cu unele mai moi..asa ca nu cred ca uleiul face mare diferenta..poate ca pilotii aia gen coma,despres etc. sesizeaza diferenta de ulei.. attila cu crf e mai complicat ,e cu cartus dublu si e foarte greu pentru cineva care nu are nici utilaje si nici cunostinte eu personal le duc in franta unde mi le fac ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am schimbat mobra(520 exc 2002)cu 450 exc 2006. intrebare vis-a-vis de suspensie;de ce mama dracu pana acum n-am avut bataturi niciodata,si acum,dupa o iesire de o zi am palmele ca niste snitzele? suspensie probabil(cam topaie)sau mansoane,sau ce? multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am schimbat mobra(520 exc 2002)cu 450 exc 2006.intrebare vis-a-vis de suspensie;de ce mama dracu pana acum n-am avut bataturi niciodata,si acum,dupa o iesire de o zi am palmele ca niste snitzele? suspensie probabil(cam topaie)sau mansoane,sau ce? multam. teoretic e de la mansoane.eu dupa fiecare seara scot bataturile cu o smecherie din aia cu lama scurta,altfel a doua zi nu pot sa ma urc pe motor..ci cred ca mai tine si de perioada de obisnuinta cu motorul nou..iar cu topaitul dupa ce montezi aerisitoare si o ventilezi dupa fiecare iesire daca nu se inmoaie trebuie setata furca clar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) problema arde ... am o propunere. ca sa intelegem cat mai multi si sa ne fie de ajutor, cei care sunt in masura sa ne spuna si noua urmatoarele chestii: 1 Motor: ex (ktm 300exc 2009) 2 Kg: (cele reale!!! ) 3 Daca e suspensia standard de pe motor sau alt tip 4 tipul arcului de pe sp spate (in cazul lui stef... e unul mai special) 5 sp spate: REB cat, COM cat 6 sp fata, daca e alt model decat cel de fabrica, care e ala 7 sp fata REB cat, COM cat. 8 la ce folosesc setarile respective, cross, hard-enduro, etc. 9 SAG-ul, il seteaza cineva? eu nu am facut-o pana acum, nici pe aici nu am vazut discutandu-se desprea asta. foloseste sau nu? eu unul cred ca mi-ar folosii sa stiu cam ce folosesc altii si cum se simte. mi-ar lua mai putin timp sa gasesc setarile care-mi placa (potrivesc) mie. io acum... am un motor nou, 0 km, trebuie sa-l pregatesc de lucru. nu stiu cu ce setari la suspensii sa incep. astept sfaturi! Editat August 25, 2008 de lucian.n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am si eu o intrebare, UNDE IN ROMANIA SE RESPECTA ACEST TUTORIAL? iti spun pe PM, unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 9 SAG-ul, il seteaza cineva? eu nu am facut-o pana acum, nici pe aici nu am vazut discutandu-se desprea asta. foloseste sau nu? io acum... am un motor nou, 0 km, trebuie sa-l pregatesc de lucru. nu stiu cu ce setari la suspensii sa incep. astept sfaturi! SAG-ul e acelasi lucru cu Preload-ul, si anume cat se lasa mobra cand te sui pe ea. Eu am amortizor White Power si am umblat la surubul ala indicat in manual (care era ciudat de aproape de surubul de compression) sa o fac mai inalta si singura diferenta pe care am simtit-o a fost ca se lasa mai greu, dar nu mai putin. Ca sa "reglez" sag-ul a trebuit sa umblu la arc (l-am mai comprimat), desi acest reglaj nu apare nicaieri: nici la rebound, nici la compression, nici la sag. Despre pregatirea motorului, eu zic sa apelezi la unii din baietii care stiu multe dar spun putine pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumbo Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 iti spun pe PM, unde zi-mi si mie te rog unde ca vreau si eu sa imi fac suspensiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 iti spun pe PM, unde pai spune-ne si noua te rog,fiindca eu personal nu am reusit in atatia ani sa le reglez singur..daca stii vreo adresa si nenea CHIAR se stie..cred ca toti am fi bucurosi sa dam cate o bere ptr informatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 pai spune-ne si noua te rog,fiindca eu personal nu am reusit in atatia ani sa le reglez singur..daca stii vreo adresa si nenea CHIAR se stie..cred ca toti am fi bucurosi sa dam cate o bere ptr informatie.. suna pe Patrick - 0731 018 680. Le trimiti cu curier si in 2 zile le ai inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 zi-mi si mie te rog unde ca vreau si eu sa imi fac suspensiile http://www.mototech-racing.eu/contacte/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Laurentiule, cam care este costul pentru servisare suspensie WP la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Laurentiule, cam care este costul pentru servisare suspensie WP la tine? Nu imi este adresata mie intrebarea dar cred ca poate sa iti comunice informativ doar manopera. Restul este in functie de ce gaseste acolo si ce schimba. Editat August 28, 2008 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Laurentiule, cam care este costul pentru servisare suspensie WP la tine? trebuie sa imi spui ce vrei de la suspensie,e tare,moale nu sta pe drum,te scutura.etc daca vrei o suspensie ok treci pe la servis si stam de vorba PS SECRETUL MESERIEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 nu de reglaj e vorba, ci de servisarea periodica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 nu de reglaj e vorba, ci de servisarea periodica. depinde cat mergi cu ea ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 pe roata din fata...f putin , deci am suspensia ca noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.