Sari la conținut

Ce Motor De 600?


Postări Recomandate

Am dat GS-ul, am acum un GT, sunt legat de asfalt. As lua si ceva motor mai usor cu care sa pot merge si mai pe langa drum. Nu vreau sa fac enduro adevarat, mai lesinat asa, ca pentru pensionari. Care din motoarele ce se pot cumpara sunt mai robuste? Am avut un Transalp, am mers cu Africa Twin, era cam inalta, am mai avut un GS650. Am vazut ca mai sunt - Tenere...altele. Care credeti ca e mai OK? Sa fie si zdravana ca am peste 100Kg. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat GS-ul, am acum un GT, sunt legat de asfalt. As lua si ceva motor mai usor cu care sa pot merge si mai pe langa drum. Nu vreau sa fac enduro adevarat, mai lesinat asa, ca pentru pensionari. Care din motoarele ce se pot cumpara sunt mai robuste? Am avut un Transalp, am mers cu Africa Twin, era cam inalta, am mai avut un GS650. Am vazut ca mai sunt - Tenere...altele. Care credeti ca e mai OK? Sa fie si zdravana ca am peste 100Kg. Va multumesc.

 

Daca nu iti displac vibratiile (cu toate ca ma indoiesc pentru ca vii de pe bmw) KTM 640 Adventure. Super robusta, cu 120-130 la asfalt fara sa gafaie, pe offroad daca te tine mergi tot cu atat. In concluzie este o motocicleta orientata mai spre offroad.

Altele ar cam fi KLR-ul nou, Tenere, dar nu stiu nimic despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LC4 Adventure e clar cea mai off dintr toate enduro-touringurile, insa, la drum lung, sufera din cauza confortului oferit de sa, fiabilitatea problematica si de vibratii. Mai degraba ti-as zice de un LC4 Enduro cu care nu-i musai sa te dai hard. Acolo unde un adventure ar trece, dar mai greu, tu vei zbura si asta e realul avantaj. Similar, ai de la BMW G650 xCountry care poate fi convertit usor in adventure.

 

Nu-i problema de greutate, pana la urma orice mobra on/off e facuta sa care cel putin 150kg (doi oameni de 75kg fiecare), ci de cat de usoara este motoreta, cat de bine sta pe coclauri si care-s chestiile pe care le vei sparge/rupe in caz de imprastiere. Dar totul depinde de ce-ti doresti tu de la mobra, desi cred ca treaba asta o stiai dinainte. Daca ideea ta de fun inseamna mers 3000km unde e posibil sa ai 100km de off usor (forestiera), atunci n-are rost sa-ti mai iei altceva in afara de ce ai deja. Daca in aceeasi distanta ai 1000km de off, atunci poate un adventure s-ar justifica (LC4 Adventure, F800GS, dar cu foarte multe protectii pe el, Tenere 2008, Transalp 650, V-Strom sau KLR). Daca doar vrei sa te dai pe dealurile si muntii din jurul Bucalelui, indiferent cat de greu sau usor pare traseul pe harta, tinand pe mobra doar un cort, sac, izopren si 2-3 tricouri pentru 2 zile, atunci un enduro de hobby (DR-Z, LC4 Enduro, G650, chiar WR sau XR) este alegerea cea mai buna, dupa parerea mea.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Yamaha XT600E, modelul de dupa 1995.

S-a fabricat pana in 2003. Tu decizi cat investesti.

Daca vrei sa fii om serios ii cumperi rezervor de plastic Acerbis - 23 de litri, scut aluminiu aftermarket, ceas temperatura ulei (ieftin), parbriz touring. Lista poate continua.

 

Honda XR650R. 123 de kg, 60 CP. Motocicleta care face liniste in Raliul Baja si care incepe sa fie o optiune pentru amatori in Dakar, deoarece este foarte fiabila. Foarte-foarte populara in America, unde vei gasi zeci de after-market-uri.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda XR650R. 123 de kg, 60 CP. Motocicleta care face liniste in Raliul Baja si care incepe sa fie o optiune pentru amatori in Dakar, deoarece este foarte fiabila. Foarte-foarte populara in America, unde vei gasi zeci de after-market-uri.

 

 

nu cred ca o sa ma despart de a mea pt muuulte vreme! e perfecta pt ce vreau eu sa fac :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XT600E, modelul de dupa 1995.

Honda XR650R. 123 de kg, 60 CP.

 

Mie mobrele astea mi se par prea capre pentru enduro de pensionari. Tot timpul partea de touring o sa depaseasca zdravan partea de enduro, si in sutele de km pe asfalt iti vei dori sa fii in saua unei vaci serioase. Gen Africana, SuperTenere sau 1200 GS Adv. Mai ales daca esti invatat cu "luxul BMW".

Dar poate cea mai interesanta varianta ar fi 800 GS. Eu nu as merge sub, decat daca as avea de gand sa cad si sa fiu nevoit sa ridic sutele de kile :unsure: .

 

P.S. Achile, ia adu-ne aminte cat ai tinut tu DR-u si mai apoi ST-u.

nu cred ca o sa ma despart de a mea pt muuulte vreme! e perfecta pt ce vreau eu sa fac

 

Si de cate ori ti-ai schimbat nick-u. :angry:

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800GS am inteles c-ar fi senzational, problema vine din faptul ca-i foarte putin protejat pentru enduro si ai face bine sa-i pui cam tot ce inseamna protectii din catalogul Touratech. Chiar aici pe forum era cineva care a spart baia de ulei pe o forestiera banala in primele mii de km cu 800GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Mie mobrele astea mi se par prea capre pentru enduro de pensionari. Tot timpul partea de touring o sa depaseasca zdravan partea de enduro, si in sutele de km pe asfalt iti vei dori sa fii in saua unei vaci serioase. Gen Africana, SuperTenere sau 1200 GS Adv. Mai ales daca esti invatat cu "luxul BMW".

 

La sosea si off-road gen Transalpina Africa, ST sau GS sunt ok.

Dar, in primul namol de toamna, sa te joci cu 200 si ceva de kilograme care fug instant si fara avertisment de sub tine nu mai e ok.

Personal, sacrific confortul la drum pentru liniste si sanatate (sau distractie cu limite) in zone retrase. 200 + nu e distractie. Parerea mea, repetandu-ma.

Si, da, XR este pentru indivizi mai sportivi. Dar XT mi se pare ok la orice varsta. Este poate cel mai elastic si bland motor de 600.

 

Si eu mai merg pe ideea ca off-road = motor simplu, robust. Nu F800 GS.

Depinde ce proportie de off vrea fiecare.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu xt-ul, intr-adevar e un motor bun si bland, l-am incercat cand am luat bmw 650 gs. am optat pt bmw pt ca mi s-a parut mai puternic desi cred ca era mult mai greu. nu am probleme cu ridicatul kilelor de pe jos, nu le dau cu cracii-n sus dar admit ca e inevitabil si trebuie sa fii pregatati pt asa ceva. stiu f bine cum e pe noroi sa o ia intr-o parte si sa te trezesti lat fara sa stii cum ai ajuns acolo. nu vreau sa ma dau prin noroaie, doar macadam, forestiere, de-astea. honda aia pare tare. ar fi fost misto ceva in 2 cilindri, mai e ceva in afara de africa si transalp? africa e prea inalta transalpul prea lesinat mi se pare, am avut. ca sa mergi pe munte trebuie sa ajungi pana acolo, nu vreau sa o car pe platforma, e incomod. ma duc azi pe la bmw sa vad modelele astea noi, sunt multe nici nu mai stiu cate.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi fost misto ceva in 2 cilindri, mai e ceva in afara de africa si transalp? africa e prea inalta transalpul prea lesinat mi se pare, am avut. ca sa mergi pe munte trebuie sa ajungi pana acolo, nu vreau sa o car pe platforma, e incomod. ma duc azi pe la bmw sa vad modelele astea noi, sunt multe nici nu mai stiu cate.

 

Ai probat un Supertenere? E destul de asemanatoare cu Africa. Daca vrei sa o lasi mai jos, ii schimbi tijele de la amortizor. Eu asa am facut si stau ceva mai bine pe ea. (avand cca 1,74 m inaltime)

La capitolul putere, are ceva cai in plus fata de Africa.

Eu am luat-o fix pt. plimbare pe asfalt si ocazional un forestier sau drum pietruit gen Transalpina.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mobrele astea mi se par prea capre pentru enduro de pensionari. Tot timpul partea de touring o sa depaseasca zdravan partea de enduro, si in sutele de km pe asfalt iti vei dori sa fii in saua unei vaci serioase. Gen Africana, SuperTenere sau 1200 GS Adv. Mai ales daca esti invatat cu "luxul BMW".

Dar poate cea mai interesanta varianta ar fi 800 GS. Eu nu as merge sub, decat daca as avea de gand sa cad si sa fiu nevoit sa ridic sutele de kile :unsure: .

 

P.S. Achile, ia adu-ne aminte cat ai tinut tu DR-u si mai apoi ST-u.

 

 

Si de cate ori ti-ai schimbat nick-u. :kiss:

 

 

dr-ul....un sezon intens

tenere-ul...un sezon(24 000 km)

ST-ul...fho 2 luni, 5000 km

TTR-ul....fho luna

 

 

xr-ul....om trai si-om vedea!

 

pana acum, tenere-ul si xr-ul mi-au placut cel mai mult!

 

 

nick-ul...eh, is tanar si nelinistit :angry: si cre ca am si personalitate multipla...heeeelp!

 

Si, da, XR este pentru indivizi mai sportivi. Dar XT mi se pare ok la orice varsta. Este poate cel mai elastic si bland motor de 600.

 

 

burta mea de bere rade la aceasta afirmatie

dar...cam ai dreptate. Tre sa bag conditie fizica la greu pt xr. E mare, e rea si are pedala(cred ca tocmai am descris iadul motociclistic)

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, sacrific confortul la drum pentru liniste si sanatate (sau distractie cu limite) in zone retrase. 200 + nu e distractie.

Depinde ce proportie de off vrea fiecare.

 

Tu nu esti pensionar :unsure: . E adevarat cu proportia de off, dar gandeste-te ca te saturi de muntii din jur si trebuie sa bagi drumuri mai lungi ca sa ajungi la locuri de offroadit. Si nu suntem toti ca uzunu sa facem turul tarii pe DR.

 

 

ma duc azi pe la bmw sa vad modelele astea noi, sunt multe nici nu mai stiu cate.

 

Sa ai grija la 650-ul de la BMW, x-challenge parca, ca numai lucruri rele am auzit despre el. Printre altele, amortizorul spate cu aer e vulnerabil, si daca se sparge nu prea mai poti sa faci nimic.

 

 

dr-ul....un sezon intens

tenere-ul...un sezon

ST-ul...2 luni

TTR-ul....1 luna

 

xr-ul....o saptamana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu esti pensionar :angry: . E adevarat cu proportia de off, dar gandeste-te ca te saturi de muntii din jur si trebuie sa bagi drumuri mai lungi ca sa ajungi la locuri de offroadit. Si nu suntem toti ca uzunu sa facem turul tarii pe DR.

 

 

 

 

Sa ai grija la 650-ul de la BMW, x-challenge parca, ca numai lucruri rele am auzit despre el. Printre altele, amortizorul spate cu aer e vulnerabil, si daca se sparge nu prea mai poti sa faci nimic.

 

 

 

buey...te rog! il am din 10 august :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu esti pensionar :unsure: . E adevarat cu proportia de off, dar gandeste-te ca te saturi de muntii din jur si trebuie sa bagi drumuri mai lungi ca sa ajungi la locuri de offroadit. Si nu suntem toti ca uzunu sa facem turul tarii pe DR.

Cred ca nici uzunu n-o sa mai fie ca uzunu sa faca mai mult de 1000km intr-o tura pe DR. In plus, endurit singur e riscant si e unul dintre motivele pentru care o mobra de strada mi-ar fi fost de ajuns daca nu ma bagam ca boul pe anumite trasee (la Secu, de ex).

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...