Sari la conținut

ATASULE,TE IUBESC.


lil debul
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

FRATIORU MEU, DA-L IN CACA DE NET , ZII DACA STII VRE-UN MAGAZIN CONCRET PE UNDEVA SI DACA AU MOTOARE AU SI PIESE ORIGINALE. TE-AI PRINS??? NU IEI TOT DA BAGI PIESE BELEA IN SECOD HAND-UL ALA CARE IL AI ACASA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai intra pe "cacatul ala de net" ai gasi un numar de telefon, ai suna si ai vedea unde au si magazinul...

pe care de fapt nu-l au inca, dar poti comanda dierse piese pentru "second hand-ul de acasa", insa tre sa stii exact ce vrei, ca omu nu poate sa-ti recite pe de rost tot catalaogul de preturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU SINT OMU CONCRETULUI SI DE AIA NU VREAU SA INTRU PE HINDELU ALA DE NET. VORBESTI DE PARCA AI FI ACTIONAR LA MICROSOFT SAU CEVA.

MULTUMESC ORICUM DE SFATURI , ACU MA UIT DUPA NR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concret: iti iei o cazatura de SH cu atas, neaparat Ural sau Nipru, tragi o vopsea noua pe el, si bagi un motor nou de Ural facut de fabrica, de 650cc sau si mai bine 750cc. Asta ar trebui sa iti asigure intre 4 si 8 ani de mers linistit fara probleme la motor in afara de intretinerea curenta (schimb ulei, saboti, filtru). Motoarele noi facute de fabrica merg 40.000 km fara probleme, si ai bonus 40 HP, electromotor, aprindere electronica, alternator Denso, adica beneficiile progresului tehnologic. Cu omologarea n-ai probleme pentru ca motorul vine cu factura de la fabrica si e considerat piesa de schimb.

Si asta la jumatate din pretul unui motor nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si, concret vorbind, cam cat ar costa un motor nou?

plus ca in acte nici vorba de piese de schimb, ca nemaifiind aceeasi serie la motor, o iei de la capat cu omologarile. o spun din experienta. sefu si-a belit motoru la BMW in germania, a pus altul nou, dar identic si aici a trebuit sa treaca iar prin toate tralalaurile cu rar-ul. e drept ceva mai usor, dar daca schimba cilindreea, chiar era nasol.

Editat de raulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unu nou parca tu ai spus ca sare de 5.000 euro cu atas cu tot... Daca ai factura la motor si ai aceeasi cilindree te duci doar la RAR fara programare si fara spaga sa-ti schimbe seria in Cartea de identitate. Daca schimbi cilindreea te duci tot la RAR la omologari individuale (ATENTIE NU ARTIZANALE CUM E CAZUL CU CUSTOMURILE) din nou fara spaga te costa 2.000.000 lei vechi taxa cu factura si iti modifica in carte caracteristicile.

Sau il pui pur si simplu pe cadru si te dai asa cu el ca oricum nu stie nici un politai diferentele dintre ala vechi si ala nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTOMANIAC MULTUMESC.

CUM SCHIMBI MOTORUL BLA BLA BLA. IL SCHIMBI SI GATA, CINE TE INTREABA? BAI, PARCA AM FI COPII NU ALTA. DACA NU AI PIESE, CA DE CE NU-S PIESE, DACA LE AI, CUM LE PUI, CINE STIE CE AM EU PE CADRU? SEFUL ALA DE CARE SE VORBESTE ERA UN BAIAT CU MULTI BANI SI CU IDEII NASOALE DACA A VRUT SA OMOLOGHEZE OMOLOGAREA , SAU, ATENTIE---VROIA SA VINDA MOTORU IN REGULA---.

EU IMI IAU ATASU PT. MINE, FAC ROST DE LOVELE , SCHIMB MOTORU CU TOTU SI MI SE RUPE DE R.A.R. CUM I SE RUPE SI LUI DE MINE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul piesa de schimb zici tu...

Cred ca vre-o mie jumate EURO...

Vezi ca preturile de pe site-ul din America nu-s valabile in Romania...

In Romania preturile sunt sensibil mai mici...

Turistul standard e vreo 5.500 Euro fara taxe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lil debul, usor vorbesti...

si ce faci cand intra unu in tine si vine politia si, printre altele, iti ia si motorul la verificat? te trezesti cu dosar penal... plus ca ala care a intrat in tine scapa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asha este, seria de motor nici nu e trecuta in talon, numai in cartea de identitate, ai probleme doar la ITP daca o faci pe bune :crack: Sa ai alt motor pe vehicul nici macar contravantzie nu e- la Trabi eu umblu cu alt motor de ani de zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ordonanta de urgenta a guv nr. 195 - 12.12.2002 (in vigoare)

cap VI art. 85

Neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a atributiilor de verificare tehnica sau inspectie tehnica a autovehiculelor (...) in cazul in care au avut ca urmare producerea unui accident de circul;atie, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani.

 

 

aveti grija ce afirmati! astea nu-s chestii de joaca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raulus zice el ceva, da nu zice bine pin la capat. Aia cu motoru piesa de schimb o stiam si eu, sa fie, atentie, de aceeasi capacitate cilindrica si de la acelasi vehicol. Daca schimbi capacitatea normal ca afectezi si frinarea deci e nasol.

Da tipii care fac custom la noi, aia cum nu se mai crispeaza atit???

post-5541-1125439319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin...

daca schimbi capacitatea cilindrica te duci la RAR si iti trec oamenii in cartea de identitate in partea stanga noile caracteristici. FARA spaga. Singura conditie este ca motorul sa fie omologat in Romania, la fel si cadrul, si eventual sa te duci cu o hartie care atesta faptul ca schimbarea s-a facut intr-un service autorizat RAR. Cei de la Ural au service autorizat RAR.

 

Capacitatea cilindrica mai mare influenteaza accelerarea nu franarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ordonanta de urgenta a guv nr. 195 - 12.12.2002 (in vigoare)

cap VI art. 85

Neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a atributiilor de verificare tehnica sau inspectie tehnica a autovehiculelor (...) in cazul in care au avut ca urmare producerea unui accident de circul;atie, se pedepseste cu inchisoare de la  6 luni la 5 ani.

aveti grija ce afirmati! astea nu-s chestii de joaca...

233758[/snapback]

Eu lucrez la reatebeu, ma cam baga ashtia in comisii la accidente grave (vezi cazul Vali Sterian de acum catziva ani)- NIMENI nu se uita la seria motorului la un accident :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul pt un motor nou de 750 cmc complet cu carburi, alternator, demaror shi cutie de viteze este de 2500 euro + tva. Pt motorul de 650 cmc 1700 eur +TVA

am vb cu cei de la URAL romania, wolf costa 4500 euro CIP, + 30% taxe + TVA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam scump fratzilor 2500+TVA , asta vine 3000 euri. orice motor de nepru in care pui piese de 1500 de euro iasa mai bun decat ala de wolf . cu garantzie.

eu poate sunt mai de moda veche dar mi-am pus atashul la loc pe motor shi insist sa- mi fac motorul cu piese de calitate decat sa iau unul gata facut dar la pretz astonomic. adsevarul e ca imi vine cam greu sa strang 3000 de euri shi sa-i dau pe un motor, mai bine iau in fiecare saptamana piese shi tunaresc motoru' meu ala vechi.

numa' bine cosmin aka kerosen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...