FlorineluSPR Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 fratilor ma descurc sincer va spun si poate nu ma credeti!am service auto si de ceva timp lucrez si la moto dar am desfacut azi si am constatat ca: -distributia era la locul ei cum o pusesem nu era sarita(semnul de pe volanta pe centrul gauri de vizitare si cele de pe axul cu came paralele cu chiuloasa) -culbutorii erau pusi bine nu se modificase sa tina atacate supapele!mai pe scurt erau in regula si astia -dau chiuloasa jos verific supapele totul ok fara probleme!am pus benzina in camera de ardere sa vad daca inchid si nu a curs mici un gram adica inchid perfect(defapt sunt facute de fff curand) -scot cilindrul si segmentii nu mai erau exact in pozitia unde ii pusesem eu acum 1 luna cand am desfacut ultima data se sucisera dar nu erau pe linie dar nici mult nu mai aveau acum e desfacut si o sa ii iau segmenti noi pentru ca am vazut ca are ceva fanta inte capete si imi papa si ulei!!!o sa bag segmenti noi si semeringuri la supape noi altceva nu am ce sa mai schimb! asa chestia cu distributia patinele si lantul au fost noi nu au mai mult de 5000 de km!+ acum ca am facut si chiuloasa perfect nu am probleme cu ea!singura chestie cred ca sunt segmentii Intrebare: Unde as putea gasii segmnetii si semeringuri de supape ????segmentii sunt de 94mm scrie si in carte si am masurat eu pistonul(e ca nou parca ar fi pus de curand nu are nici o urma sau ceva pe el ala e perfect) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm de aici cumperi sau de la vreo reprezentanta suzuki din tara cred ca ti-am mai pus linkul asta odata!!!!!!! trebuie sa faci plata cu un card international trimit oamenii piesele din USA in maxim o saptamana, piese originale suzuki. vezi ca pe site la anul 1985 sau 1986 nu stiu ce an o fi motoreta ta, dr600 este SP600, asa se chema modelul pe piata americana!!!!!!! daca se aliniau segmentii nu cred ca se oprea motorul asa brusc!!!!!! cum ziceai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 am inteles deci motorul nu sa oprit brusc nu mergea bine intrerupea facea urat rau si apoi nu a mai pornit deloc!am schimbat bujiile si a pornit dar tot asa!acasa ajuns am observat ca nu mai are compresia aia mare!am gasit acum segmenti si maine aflu raspunsul daca sunt buni ca inca nu stie diametrul fix!sper sa fie buni!o reprezentanta in romania ceva nu stie nimeni? io modelul r de 500 cmc din 87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 fratilor ma descurc sincer va spun si poate nu ma credeti!am service auto si de ceva timp lucrez si la moto dar am desfacut azi si am constatat ca:-distributia era la locul ei cum o pusesem nu era sarita(semnul de pe volanta pe centrul gauri de vizitare si cele de pe axul cu came paralele cu chiuloasa) -culbutorii erau pusi bine nu se modificase sa tina atacate supapele!mai pe scurt erau in regula si astia -dau chiuloasa jos verific supapele totul ok fara probleme!am pus benzina in camera de ardere sa vad daca inchid si nu a curs mici un gram adica inchid perfect(defapt sunt facute de fff curand) -scot cilindrul si segmentii nu mai erau exact in pozitia unde ii pusesem eu acum 1 luna cand am desfacut ultima data se sucisera dar nu erau pe linie dar nici mult nu mai aveau acum e desfacut si o sa ii iau segmenti noi pentru ca am vazut ca are ceva fanta inte capete si imi papa si ulei!!!o sa bag segmenti noi si semeringuri la supape noi altceva nu am ce sa mai schimb! asa chestia cu distributia patinele si lantul au fost noi nu au mai mult de 5000 de km!+ acum ca am facut si chiuloasa perfect nu am probleme cu ea!singura chestie cred ca sunt segmentii Intrebare: Unde as putea gasii segmnetii si semeringuri de supape ????segmentii sunt de 94mm scrie si in carte si am masurat eu pistonul(e ca nou parca ar fi pus de curand nu are nici o urma sau ceva pe el ala e perfect) Daca zici ca ai service auto si te pricepi..zi-mi si mie la ce cuplu ai strans prezoanele de la chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 ce dracu model de dr de 500 din 87 ai tu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 fratilor ma descurc sincer va spun si poate nu ma credeti!am service auto si de ceva timp lucrez si la moto dar am desfacut azi si am constatat ca:-distributia era la locul ei cum o pusesem nu era sarita(semnul de pe volanta pe centrul gauri de vizitare si cele de pe axul cu came paralele cu chiuloasa) -culbutorii erau pusi bine nu se modificase sa tina atacate supapele!mai pe scurt erau in regula si astia -dau chiuloasa jos verific supapele totul ok fara probleme!am pus benzina in camera de ardere sa vad daca inchid si nu a curs mici un gram adica inchid perfect(defapt sunt facute de fff curand) -scot cilindrul si segmentii nu mai erau exact in pozitia unde ii pusesem eu acum 1 luna cand am desfacut ultima data se sucisera dar nu erau pe linie dar nici mult nu mai aveau acum e desfacut si o sa ii iau segmenti noi pentru ca am vazut ca are ceva fanta inte capete si imi papa si ulei!!!o sa bag segmenti noi si semeringuri la supape noi altceva nu am ce sa mai schimb! asa chestia cu distributia patinele si lantul au fost noi nu au mai mult de 5000 de km!+ acum ca am facut si chiuloasa perfect nu am probleme cu ea!singura chestie cred ca sunt segmentii Intrebare: Unde as putea gasii segmnetii si semeringuri de supape ????segmentii sunt de 94mm scrie si in carte si am masurat eu pistonul(e ca nou parca ar fi pus de curand nu are nici o urma sau ceva pe el ala e perfect) vezi ca nu jocul exagerat la capetele segmentilor (acea fanta) este responsabil de consumul masiv de ulei si, implicit, fumul albastru. consumul exagerat de ulei este dat de jocul lateral al segmentilor in canalele pistonului. asa ca, daca ai canalele "cracanate", trapezoidale in sectiune, ii poti pune 10 mii de seturi de segmenti noi ca nu vei rezolva problema consumului de ulei. ia manualul si vezi ce joc lateral trebuie sa aiba segmentii in canale cu ajutorul unei lere. nu stiu exact datele din manual, dar, in general, daca acest jos a ajuns la o zecime, poti arunca lejer pistonul. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 25, 2008 Autor Share Postat Septembrie 25, 2008 da deci pe mine ma intreseaza mai mult dc nu a mai avut compresie motorul??daca erau toate in regula mai putin segmentii care se sucise!io am dr 500 r M401 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 da deci pe mine ma intreseaza mai mult dc nu a mai avut compresie motorul??daca erau toate in regula mai putin segmentii care se sucise!io am dr 500 r M401 tu ai inteles ceva din ce m-am chinuit io sa-ti explic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Bai, poate sa aiba si mama alinierii segmentilor si canale cracanate, asta nu explica pierderea brusca de compresie la care facea el referire... Pe el asta il doare acum, nu de ce papa ulei. Lewa, nici nu vreau sa-mi inchipui ce bazdacuri ai facut tu acolo, dar sigur pierderea brusca de compresie are legatura cu vreun decompresor care iar ti-a sarit aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 26, 2008 Autor Share Postat Septembrie 26, 2008 sa va spun deci am verificat tot! -prima data am verificat distributia si era ok(ma gandeam ca a sarit cumva) -decompresoarele erau in regula nu era decompresata in nici un fel mai ales ca acum sunt facute si am dat capacele alea mici de la culbutori si am vazut ca nu au ramas blocate -am verificat iarasi jocul culbutorilor ca m-am gadit sa nu se modifice (mai patisem asta odata la alt motor de 125 cmc) dar erau in regula si astia -dau capacul de la chiuloasa jos iarasi ma uit la distibutie ca aveam pozitie buna si chear era ok nu aveam ce sa fac ca nu avea compresia aia mare il dadeam usor peste cap -dau chiuloasa jos si verific supapele(am turnat benzina in camera de ardere si nu curgea deloc au tinut benzina acolo mai bine de 10 minute si nu sa prelins deloc pe langa ele apoi am dato eu jos(cea ce indica ca supapele inchid)defapt le facusem recent -dau al pedala fara capac la chiuloasa si tot asa compresie 0 nu puteam face altceva decat sa scot cilindrul si am observat sa segmentii sau rotit in alta pozitie dar nu erau aliniati perfect decat cel de radere cu cel de ungere!el avea compresie dar nu cum trebuia si nici nu imi mai pornea!(scanteie aveam tot ok) -acum am dat comanda de segmenti si sa ii bag noi segmenti si semeringuri de supape si sa vad apoi dar nu are ce sa fie efectiv decat segmentii ce sa fie de nu mai are compresie????dupa toate enumerate mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 I have no ideea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 26, 2008 Autor Share Postat Septembrie 26, 2008 totusi nu stiu ce ar putea fi deci mergea perfect si am orit motorul la un popas cand plec pornesc a mers putin si sa oprit apoi am schimbat bujiile si a luato dar nu mergea bine intrerupea facea urat pana sa oprit de tot!si dupaia urmeaza cele spuse mai sus deci stau si ma gandesc ce ar putea fi daca chiuloasa e in regula pistonul e ok nu are uzura mare defapt si segmentii cred ca ar fi buni dar daca sau sucit nu mai am incredere in ei am mai patit la auto tot asa segmenti noi si nu mergea dar erau prea tari(prost facuti)si nu se pasuiau cum am pus altii motorul era stas. dar dc mia disparut mie compresia asa brusc altceva nu are ce sa fie tot segmentii imi fac necazuri altceva nu imi dau seama ce poate sa fie dar efectiv nu are ce!pistonul e ca nou nu are urma pe el ca ar fi scapat compresia cilindrul nu e uzat nu are grad de uzura alea merg 100% acu o sa bag segmentii si apoi vad!asta in 2 saptamani cand imi vine comanda pana atunci nu pot decat sa astept sfaturi de la voi!ce sa mai verific????ce pot sa fac??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 totusi nu stiu ce ar putea fi deci mergea perfect si am orit motorul la un popas cand plec pornesc a mers putin si sa oprit apoi am schimbat bujiile si a luato dar nu mergea bine intrerupea facea urat pana sa oprit de tot!si dupaia urmeaza cele spuse mai susdeci stau si ma gandesc ce ar putea fi daca chiuloasa e in regula pistonul e ok nu are uzura mare defapt si segmentii cred ca ar fi buni dar daca sau sucit nu mai am incredere in ei am mai patit la auto tot asa segmenti noi si nu mergea dar erau prea tari(prost facuti)si nu se pasuiau cum am pus altii motorul era stas. dar dc mia disparut mie compresia asa brusc altceva nu are ce sa fie tot segmentii imi fac necazuri altceva nu imi dau seama ce poate sa fie dar efectiv nu are ce!pistonul e ca nou nu are urma pe el ca ar fi scapat compresia cilindrul nu e uzat nu are grad de uzura alea merg 100% acu o sa bag segmentii si apoi vad!asta in 2 saptamani cand imi vine comanda pana atunci nu pot decat sa astept sfaturi de la voi!ce sa mai verific????ce pot sa fac??? cat te-a dus setul de segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 setul 50 euro adica segmentii si imi vin in 2 saptamani acum sa astept sa vina!deci azi am vazut fanta au peste 1,2-1,3 mm intre capete cand ii bag pe cilindru iar cel de ungere e uzat aproape de tot si inca sunt moi rau precum o sarma nu mai sunt asa casanti adica ii fac precum o sarma si nu se rup trag de ei chear exagerat si nu se rup si ii si ndoi si tot nu se rup e ca o guma asa:) bine uzati sunt sigur ca au fanta peste 1 mm amandoi atceva nu are ce sa fie!daca chiuloasa e in regula cilindrul si pistonul sunt mai mult decat ok!bine el avea compresie dar nu cum avea prima data!si nici nu mia mai pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Deci, avea compresie beton acum 3 saptamani sau o luna, in fine, si acum brusc s-au dus segmentii, s-au aliniat, i-a luat dracu. Ce ai facut cu motocicleta intre timp? Cat ai putut sa mergi cu ea???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 setul 50 euro adica segmentii si imi vin in 2 saptamani acum sa astept sa vina!deci azi am vazut fanta au peste 1,2-1,3 mm intre capete cand ii bag pe cilindru iar cel de ungere e uzat aproape de tot si inca sunt moi rau precum o sarma nu mai sunt asa casanti adica ii fac precum o sarma si nu se rup trag de ei chear exagerat si nu se rup si ii si ndoi si tot nu se rup e ca o guma asa:) bine uzati sunt sigur ca au fanta peste 1 mm amandoi atceva nu are ce sa fie!daca chiuloasa e in regula cilindrul si pistonul sunt mai mult decat ok!bine el avea compresie dar nu cum avea prima data!si nici nu mia mai pornit Ala se-ndoaie pt ca e facut dintr-un aliaj (ceva cu crom parca) si elimina riscul de a se sparge segmentul, nu stiu daca de fapt e mai bun decat cel din fonta dar macar nu se sparge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 da deci acum 3 saptamani avea compresie tot mergea bine nu avea nimic decat ca papa ulei cam 500 gmana dar faceam ceva km dc sa zic!prima data scotea fum mai mereu apoi pe parcurs sa mai dus dadea daor in ture si cand statea al relanti mai mult apoi in ultima saptamana nu mai dadea app deloc decat in frana de motor in rest nu mai dadea!asa duminca cand mergea sa oprit si aia a fost acasa am vazut k nu mai are compresia aia mare si nu mai pornea!am verificat tot ce am ma ispus si era in regula!apoi am scos cilindrul segmentii nu mai erau in locul in care i-am pus eu acum 1 luna pusesem unu cu captele catre carburator si unu catre evacuare iar cel de ungere in rand cu el de sus!acum erau toti 3 pe o parte in rand cu boltul si se vede cum a scapat compresia pe acolo1deci nu are ce sa fie decat segmentii!motorcileta am folosito ca hobi prin padure dar nu sa o forjez sau sa o incalzesc tare am mers lejer nu am fortato nimic!acum au fanta mare daca ias pune iara ar merge dar se sucesc din nou si nu am facut nimic!cum am mai spus segmentii sau imuiat rau il fac ca pe o sarma e prea moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) da deci acum 3 saptamani avea compresie tot mergea bine nu avea nimic decat ca papa ulei cam 500 gmana dar faceam ceva km dc sa zic!prima data scotea fum mai mereu apoi pe parcurs sa mai dus dadea daor in ture si cand statea al relanti mai mult apoi in ultima saptamana nu mai dadea app deloc decat in frana de motor in rest nu mai dadea!asa duminca cand mergea sa oprit si aia a fost acasa am vazut k nu mai are compresia aia mare si nu mai pornea!am verificat tot ce am ma ispus si era in regula!apoi am scos cilindrul segmentii nu mai erau in locul in care i-am pus eu acum 1 luna pusesem unu cu captele catre carburator si unu catre evacuare iar cel de ungere in rand cu el de sus!acum erau toti 3 pe o parte in rand cu boltul si se vede cum a scapat compresia pe acolo1deci nu are ce sa fie decat segmentii!motorcileta am folosito ca hobi prin padure dar nu sa o forjez sau sa o incalzesc tare am mers lejer nu am fortato nimic!acum au fanta mare daca ias pune iara ar merge dar se sucesc din nou si nu am facut nimic!cum am mai spus segmentii sau imuiat rau il fac ca pe o sarma e prea moale Dar acum o luna segmentii erau noi sau i-ai pus pe cei vechi? camasa ce grad de uzura are? Editat Septembrie 27, 2008 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 deci segmenii nu au fost noi cei vechi io am ma iavut probleme cu el si a mrezolvat si atunci iam pus intr-o pozitie si sau sucit camasa e ok nu are uzura si nici pistonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 deci segmenii nu au fost noi cei vechi io am ma iavut probleme cu el si a mrezolvat si atunci iam pus intr-o pozitie si sau sucit camasa e ok nu are uzura si nici pistonul problema a fost ca i-ai "deranjat" si de aici belele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 27, 2008 Autor Share Postat Octombrie 27, 2008 da ai dreptate deci nu iam mai pus exact in locul unde au fost si de acolo totul sunt sigur de asta dar oricum erau cam dusi si cel ami bine altii ca astia au si fanta mare si scapa compresie pe langa ei!acum daca ii pun iara ar merge adica sigur merge dar nu o sa stea in acelasi loc si iara imi vine in alta pozitie si degeaba!asa daca pun noi ii fac rodajul cum trebuie si o sa mearga 100% altceva nu are ca sa fie va salut deci fanta intre capete este de 2 mm la amandoi segmentii si cel de ungere e vai de el a ramas mic de tot!si sunt moi rau de tot ca o sarma!am dat comanda de segmentii la cineva in bistrita care la randul lui comanda in germania si nemtii ii primesc din japonia originali si costa cam 100 euro pana acasa la mine!acum astept sa vad ce rezolv!daca aveti vro sugestie................. salutare prieteni acum 2 zile am primit si eu segmentii cei noi.am facut motorul tot fanta nu mai are deloc compresie are ffff buna nu mai scoate pic de fum. pornise greu prima data.apoi la cald pornea repede la rece iara greu.porneste dar tre sa dau multe sprituri si pedale cu decompresorul tras.acum eu ultima data cand l-am stricat am umblat pe la carburator si am mai luat din nivel si cred ca e prea mic si nu se alimenteaza cum trebuie deaia tre sa dau sprituri si pedale sa traga benzina.supapele lucreaza perfect daca tin mana la galeria de admise si dau pedala imi trage si degetele in motor lucru bun dupa mine.tot ok singura treaba e ca porneste greu cred ca din nivel ca am umblat la el si am luat din el ultima data si nu l-am mai dat la loc acum.in mers nu se simte o diferenta raspunde la gaz . ce credeti ???sa fie altceva??daca totul e reglat cum trebuie.distributia supapele jocul culbutorilor totul e ok.e din carburator nu?niveul mic?maine o sa il pun iarasi la loc cum a fost. salutare azi am dat si nivel tot ok a pornit binisor prima data pot sa zic apoi dadea rateuri pe toba pe reducere.prima chestie am zis ca e distributia sarita..scot capacul ala mic de pe laterala verific distributia ok tot la semn cum trebuie.reglez din nou culbutori.pornesc tot mai dadea rateuri dar nu asa ca inainte.spre exemplu daca dau cateva sprituri rapide asa pac pac pac unu dupa altu rapid pe reducere da rateu (asta daor pe loc in mers nici un semn)la cald pornire la prima pedala.la rece azi dupa ce am aranajt carburatoru a luato repede pot supne maine sa vad.mentionez ca am pus invers butucel ala de la pompa sprit de la carburator si sar putea sa dea benzina mai multa acum ca are un guler pe el intr-o parte mai mare si in cealata mai mic.e pus cu gulerul cel mai adanc in jos si cred k incarca mai multa benzina pe sprit sau ceva de genu sper sa intelegeti c evreau sa zic.maine o pun la loc cum a fost.scaote flacari pe toba din rateu dupa sprituri rapide dar in gol in mere bine,si inca o chestie daca acelerez ramane putin turata cateavsecunde si apoi revine la relnti. ce poate sa fie??tot din carburator nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 tot din carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.