Sari la conținut

Ce Sa Aleg: Exc 450 Vs. Wr450f Vs. Crf450 Vs. Exc 525 Vs. Xr650?


stealthTT
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai fratilor,da ce va alarmati asa???????Mi-am spus si eu PAREREA despre marca honda,pt ca am avut:Cagiva,Kawasaki(4 bucati),Beta,KTM,Aprilia,Suzuki si Honda.Din toate astea honda mi s-a parut cea mai buna.KTM-ul....nu stiu..poate n-am avut eu noroc la el dar,Intradevar piese mai ieftine si mai accesibile,in schimb mi se strica foarte des.Mi sa cerut parerea eu mi-am spus-o,daca pe unii va deranjeaza.....sorry. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu!Eu mi-am spus parerea,voi ma-ti contrazis subtil .De ce n-ai spus "frate! nu-s deacord cu tine!" si gata.Oricum n-are rost sa ne certam de la asta nu??? Pana la urma toti motociclistii suntem frati :)

:laugh: pai prezinta-te si tu, "frate". Sa stim si noi cu cine discutam. P-aici ne cam stim intre noi :)

pune o poza cu tine si cu mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: pai prezinta-te si tu, "frate". Sa stim si noi cu cine discutam. P-aici ne cam stim intre noi :laugh:

pune o poza cu tine si cu mobra

Am 15 ani si sunt mare fan endurocross.Toata treaba a inceput de la o bicicleta bmx pe care am primit-o cadou de ziua mea,la varsta de 6 ani.Dupa cateva luni ma invatasem sa ma dau bine cu ea,si ma plimbam cu ea prin padure,pe drum,pe oriunde.Cand aveam timp liber intotdeauna eram pe bicicleta.La vreo doi ani dupa aceea,ma batea gandul sa-mi cumpar(de fapt sa-mi cumpere tata ca el era sponsorul principal :cheers:)o motocicleta.Gasisem o mobra si il tot bateam pe tata la cap sa mi-o cumpere,dar mi-a zis ca de cat sa o cumpere mai bine arunca banii aia in foc,si sa am rabdare ca atunci cand va avea avea ocazia imi va cumpara o motoreta calumea,nu un jaf.De la faza asta in fiecare zii cand aveam ocazia bateam apropouri despre motociclete,pana cand intr-o zii,tata a inceput sa se intereseze,si a gasit o motocicleta de vanzare,un Kawasaki kx de 80cc mai vechi din 85,86,asa ca a vindut un cal ca sa mi-l cumpere si am mers pana in Alba dupa el si l-am adus cu dubita pana acasa.Nu va pot descrie starea de bucurie care m-a cuprins cand l-am vazut si mai ales cand am stiut ca e al meu.Prima greutate pe care am intampinat-o a fost pornirea.La 9ani si ceva nu prea aveam forta in picior,plus ca era cam inalta,insa dragul de a ma plimba pe unde vreau ,cand vreau si cat vreau(binenteles,cat ma tinea benzina)au invins toate problemele de genul acesta.Cu motoreta asta am mers vreo doi ani si ceva dupa care am vandut-o si miam luat Yamaha yz de 125,peste un timp am vandut-o si pa asta si mi-am luat Cagiva wmx de 250,iar dupa ce am vandut Cagiva mi-am luat un Suzuki rm 400 1979,pe care il mai am si acuma,pt ca dupa cum am spus sunt pasionat de motocicletele 2T clasice,si asta mi-a adus-o cineva din Austria,un cunoscut,in care am avut incredere cind mia spus ca a luat-o personal din magazin ,de ani buni,si nu sa dat cu ea numai de cateva ori pt ca nu functiona bine.

Intradevar asa a fost,nu functiona bine,dar mi-am dat seama care era cauza doar dupa vreo luna,cand am curatat carburatorul si am observat un orificiu cu filet,in care nu era infiletat nici un jigler si pe corpul carburatorului se afla un surub de reglaj care actiona in acel orificiu,asa ca am pus un jigler de la carb de trabant 601,si am compensat din surub pan ace amestecul carburant a fost reglat bine si acum merge super si are o vlaga…….Ca putere oricum nu este mai puternic decat o Honda cr de 250,dar cuplu…,se simte la deal.Si uite asa,

am ajuns pasionat de plimbarile prin natura salbatica,binenteles ocolind intentionat drumurile forestiere si strabatand potecile inguste greu de parcurs(HARD ENDURO)si am deocamdata un kxf 450,xr 650,beta rr 125,si ultimul dar nu cel din urma rm de 400,sunt in asteptarea varstei de 18 ani ca sa imi pot lua permisul,sa pot face drumetii in care sa cunosc prieteni noi,sis a castig experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am 15 ani si sunt mare fan endurocross.Toata treaba a inceput de la o bicicleta bmx pe care am primit-o cadou de ziua mea,la varsta de 6 ani.Dupa cateva luni ma invatasem sa ma dau bine cu ea,si ma plimbam cu ea prin padure,pe drum,pe oriunde.Cand aveam timp liber intotdeauna eram pe bicicleta.La vreo doi ani dupa aceea,ma batea gandul sa-mi cumpar(de fapt sa-mi cumpere tata ca el era sponsorul principal :cheers:)o motocicleta.Gasisem o mobra si il tot bateam pe tata la cap sa mi-o cumpere,dar mi-a zis ca de cat sa o cumpere mai bine arunca banii aia in foc,si sa am rabdare ca atunci cand va avea avea ocazia imi va cumpara o motoreta calumea,nu un jaf.De la faza asta in fiecare zii cand aveam ocazia bateam apropouri despre motociclete,pana cand intr-o zii,tata a inceput sa se intereseze,si a gasit o motocicleta de vanzare,un Kawasaki kx de 80cc mai vechi din 85,86,asa ca a vindut un cal ca sa mi-l cumpere si am mers pana in Alba dupa el si l-am adus cu dubita pana acasa.Nu va pot descrie starea de bucurie care m-a cuprins cand l-am vazut si mai ales cand am stiut ca e al meu.Prima greutate pe care am intampinat-o a fost pornirea.La 9ani si ceva nu prea aveam forta in picior,plus ca era cam inalta,insa dragul de a ma plimba pe unde vreau ,cand vreau si cat vreau(binenteles,cat ma tinea benzina)au invins toate problemele de genul acesta.Cu motoreta asta am mers vreo doi ani si ceva dupa care am vandut-o si miam luat Yamaha yz de 125,peste un timp am vandut-o si pa asta si mi-am luat Cagiva wmx de 250,iar dupa ce am vandut Cagiva mi-am luat un Suzuki rm 400 1979,pe care il mai am si acuma,pt ca dupa cum am spus sunt pasionat de motocicletele 2T clasice,si asta mi-a adus-o cineva din Austria,un cunoscut,in care am avut incredere cind mia spus ca a luat-o personal din magazin ,de ani buni,si nu sa dat cu ea numai de cateva ori pt ca nu functiona bine.

Intradevar asa a fost,nu functiona bine,dar mi-am dat seama care era cauza doar dupa vreo luna,cand am curatat carburatorul si am observat un orificiu cu filet,in care nu era infiletat nici un jigler si pe corpul carburatorului se afla un surub de reglaj care actiona in acel orificiu,asa ca am pus un jigler de la carb de trabant 601,si am compensat din surub pan ace amestecul carburant a fost reglat bine si acum merge super si are o vlaga…….Ca putere oricum nu este mai puternic decat o Honda cr de 250,dar cuplu…,se simte la deal.Si uite asa,

am ajuns pasionat de plimbarile prin natura salbatica,binenteles ocolind intentionat drumurile forestiere si strabatand potecile inguste greu de parcurs(HARD ENDURO)si am deocamdata un kxf 450,xr 650,beta rr 125,si ultimul dar nu cel din urma rm de 400,sunt in asteptarea varstei de 18 ani ca sa imi pot lua permisul,sa pot face drumetii in care sa cunosc prieteni noi,sis a castig experienta.

 

Si deodata linistea se asternu peste topic... :rolleyes: !

Felicitarile mele !

 

On-topic :

Am gasit foarte multe informatii utile in acest topic, fiind in stadiul in care si eu jonglez intre aceste modele si inca aproximativ 2. Foarte bun.

Face concurenta serioasa "ThumperTalk" - ului lui Achile.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si deodata linistea se asternu peste topic... :rolleyes: !

Felicitarile mele !

 

On-topic :

Am gasit foarte multe informatii utile in acest topic, fiind in stadiul in care si eu jonglez intre aceste modele si inca aproximativ 2. Foarte bun.

Face concurenta serioasa "ThumperTalk" - ului lui Achile.

 

 

lasa mah ca eu ma bazez pe Petrica. Dupace posteaza despre fiecare motor in parte o sa avem cel mai lung topic din istoria coltului :laugh: :cheers:

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 15 ani si sunt mare fan endurocross.Toata treaba a inceput de la o bicicleta bmx pe care am primit-o cadou de ziua mea,la varsta de 6 ani.Dupa cateva luni ma invatasem sa ma dau bine cu ea,si ma plimbam cu ea prin padure,pe drum,pe oriunde.Cand aveam timp liber intotdeauna eram pe bicicleta.La vreo doi ani dupa aceea,ma batea gandul sa-mi cumpar(de fapt sa-mi cumpere tata ca el era sponsorul principal :rolleyes:)o motocicleta.Gasisem o mobra si il tot bateam pe tata la cap sa mi-o cumpere,dar mi-a zis ca de cat sa o cumpere mai bine arunca banii aia in foc,si sa am rabdare ca atunci cand va avea avea ocazia imi va cumpara o motoreta calumea,nu un jaf.De la faza asta in fiecare zii cand aveam ocazia bateam apropouri despre motociclete,pana cand intr-o zii,tata a inceput sa se intereseze,si a gasit o motocicleta de vanzare,un Kawasaki kx de 80cc mai vechi din 85,86,asa ca a vindut un cal ca sa mi-l cumpere si am mers pana in Alba dupa el si l-am adus cu dubita pana acasa.Nu va pot descrie starea de bucurie care m-a cuprins cand l-am vazut si mai ales cand am stiut ca e al meu.Prima greutate pe care am intampinat-o a fost pornirea.La 9ani si ceva nu prea aveam forta in picior,plus ca era cam inalta,insa dragul de a ma plimba pe unde vreau ,cand vreau si cat vreau(binenteles,cat ma tinea benzina)au invins toate problemele de genul acesta.Cu motoreta asta am mers vreo doi ani si ceva dupa care am vandut-o si miam luat Yamaha yz de 125,peste un timp am vandut-o si pa asta si mi-am luat Cagiva wmx de 250,iar dupa ce am vandut Cagiva mi-am luat un Suzuki rm 400 1979,pe care il mai am si acuma,pt ca dupa cum am spus sunt pasionat de motocicletele 2T clasice,si asta mi-a adus-o cineva din Austria,un cunoscut,in care am avut incredere cind mia spus ca a luat-o personal din magazin ,de ani buni,si nu sa dat cu ea numai de cateva ori pt ca nu functiona bine.

Intradevar asa a fost,nu functiona bine,dar mi-am dat seama care era cauza doar dupa vreo luna,cand am curatat carburatorul si am observat un orificiu cu filet,in care nu era infiletat nici un jigler si pe corpul carburatorului se afla un surub de reglaj care actiona in acel orificiu,asa ca am pus un jigler de la carb de trabant 601,si am compensat din surub pan ace amestecul carburant a fost reglat bine si acum merge super si are o vlaga…….Ca putere oricum nu este mai puternic decat o Honda cr de 250,dar cuplu…,se simte la deal.Si uite asa,

am ajuns pasionat de plimbarile prin natura salbatica,binenteles ocolind intentionat drumurile forestiere si strabatand potecile inguste greu de parcurs(HARD ENDURO)si am deocamdata un kxf 450,xr 650,beta rr 125,si ultimul dar nu cel din urma rm de 400,sunt in asteptarea varstei de 18 ani ca sa imi pot lua permisul,sa pot face drumetii in care sa cunosc prieteni noi,sis a castig experienta.

Ai uitat sa zici de KTM lc4 si Yamaha tt /index.php?showtopic=264658

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa zici de KTM lc4 si Yamaha tt /index.php?showtopic=264658

Pai alea dupa cum am spus nu erau preferatele mele :cheers: .Uite aici niste poze cu rm-ul,ktm-ul,si eu si hondina :rolleyes: Faza cu ktm-u a fost ca eu l-am luat din germania cazut si cu motoru spart,pt ca cine l-a avut a participat la ceva concurs cu el si atunci s-a petrecut "dezmatul".L-am luat la un pret de nimic 560E,dar m-am zgarcit sa cumpar piese sa fac motorul si am cumparat un motor de lc4 primu model,care potrivea pe cadru,si ala la un pret de nimic,dar era si vechi si uzat,si avea problema aia.

 

Uitati-va la cauciuc la rm,is alea originale cu care a fost dotat de uzina producatoare,si nu-s prea uzate,deci se vede ca na prea fost folosit.

post-40524-1221750811_thumb.jpg

post-40524-1221750822_thumb.jpg

post-40524-1221750829_thumb.jpg

post-40524-1221750837_thumb.jpg

post-40524-1221750854_thumb.jpg

post-40524-1221750861_thumb.jpg

post-40524-1221750870_thumb.jpg

post-40524-1221750879_thumb.jpg

post-40524-1221750895_thumb.jpg

post-40524-1221750905_thumb.jpg

post-40524-1221750914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai alea dupa cum am spus nu erau preferatele mele :cheers: .Uite aici niste poze cu rm-ul,ktm-ul,si eu si hondina :rolleyes: Faza cu ktm-u a fost ca eu l-am luat din germania cazut si cu motoru spart,pt ca cine l-a avut a participat la ceva concurs cu el si atunci s-a petrecut "dezmatul".L-am luat la un pret de nimic 560E,dar m-am zgarcit sa cumpar piese sa fac motorul si am cumparat un motor de lc4 primu model,care potrivea pe cadru,si ala la un pret de nimic,dar era si vechi si uzat,si avea problema aia.

 

Uitati-va la cauciuc la rm,is alea originale cu care a fost dotat de uzina producatoare,si nu-s prea uzate,deci se vede ca na prea fost folosit.

 

 

ce carburator ai pe xr?? eu am keihinul de fabrica si ma gandesc sa bag un edlebrock quicksilver pumper...e fho 400 de dolari, dar elimina problema raspunsului intarziat al motorului in cazul reprizelor bruste de turatie. Poate facem o combinatie i luam 2 bucati...mai taiem din transport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mam gandi inca la asa ceva,pt ca pana acum nu a fost nevoie de putere mai mare decat furnizeza motorul cu carbul standard.Da am vazut si eu de vanzare ceva carb cu 80 de euro tuning pt honda xr 650,dar scria acolo ca nu garanteaza consum redus,deci poate ca deaia era asa de ieftin.Incerc sa caut iarasi linkul,ca poate il gasesc si til dau.Inca ceva,daca vrei sa-ti tunezi motorul,uite un articol reclama in care scrie de mai multe piese tuning pt motor Honda xr si alte lucruri interesante.PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mam gandi inca la asa ceva,pt ca pana acum nu a fost nevoie de putere mai mare decat furnizeza motorul cu carbul standard.Da am vazut si eu de vanzare ceva carb cu 80 de euro tuning pt honda xr 650,dar scria acolo ca nu garanteaza consum redus,deci poate ca deaia era asa de ieftin.Incerc sa caut iarasi linkul,ca poate il gasesc si til dau.Inca ceva,daca vrei sa-ti tunezi motorul,uite un articol reclama in care scrie de mai multe piese tuning pt motor Honda xr si alte lucruri interesante.PM

 

 

carburatorul stock de la xr e predispus inecarii motorului. Tot din cauza lui porneste greu dupace l-ai culcat

Daca esti cu motorul la relantiu cu 1-a si vrei sa sari un bustean ai o intarziere de 0.5 secunde :lol:

deh...daca lipseste pompa de spritz...si socul de cald :rolleyes:

nu vreau sa tunez motorul..

daca as vrea sa il tunez as baga pistonul wiseco ce mareste compresia la 12:1 si cilindreea la 676 cmc, hi-performance CDI care mareste turatia limita la 9500 rmp si as schimba toata evacuarea :cheers:

nah...motorul lui Johnny Cambell scoate fho 82 cp :laugh:

 

la capitolul carburator, americanii recomanda Mikuni Pumper de 40mm si Edlebrock Quicksilver pumper(ala facut de Chevrolet)

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare extra performant.Dupa cum ti-am spus m-ar interesa dar...no money!Uite "vinovata".

 

Faza cu inecatu mi-a spus-o un tovaras si am culcat-o ca sa constat.Intradevar asa a fost,a pornit numai dupa 5,6 pedale,a fost inecata clar.Si intr-o zi am desfacut carbul si am redus benzina din jiglerul principal de benzina (ala in care intra cuiul),vreo tura jumate,am pus sus, si am facut iarasi proba.Crede-ma ca a pornit mai bine decat ma asteptam,la a 2a pedala.Cat de cat daca te pricepi la carb ii poti face tu faza,destringi contrapiulita,strangi jiglerul 1-2 ture si strangi contrapiulita si gata.Nu ma crede pe cuvant :rolleyes: ci incearca tu personal.

post-40524-1221834440_thumb.jpg

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare extra performant.Dupa cum ti-am spus m-ar interesa dar...no money!Uite "vinovata".

 

Faza cu inecatu mi-a spus-o un tovaras si am culcat-o ca sa constat.Intradevar asa a fost,a pornit numai dupa 5,6 pedale,a fost inecata clar.Si intr-o zi am desfacut carbul si am redus benzina din jiglerul principal de benzina (ala in care intra cuiul),vreo tura jumate,am pus sus, si am facut iarasi proba.Crede-ma ca a pornit mai bine decat ma asteptam,la a 2a pedala.Cat de cat daca te pricepi la carb ii poti face tu faza,destringi contrapiulita,strangi jiglerul 1-2 ture si strangi contrapiulita si gata.Nu ma crede pe cuvant :cheers: ci incearca tu personal.

:rolleyes: cum sa reduci benzina din principal??

benzina se reduce coborand acul de dozaj(adica mutand siguranta din partea superioara a acului cu o treapta sau mai multe, in sus) si se mai poate reduce nivelul din camera de nivel constant(cursa plutitorului)

din principal se regleaza doar schimband jiglerul!

se mai poate inbogati sau saraci amestecul din surubul de aer(sau de amestec)

 

daca gresesc undeva, va rog sa ma corectati

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: cum sa reduci benzina din principal??

benzina se reduce coborand acul de dozaj(adica mutand siguranta din partea superioara a acului cu o treapta sau mai multe, in sus) si se mai poate reduce nivelul din camera de nivel constant(cursa plutitorului)

din principal se regleaza doar schimband jiglerul!

se mai poate inbogati sau saraci amestecul din surubul de aer(sau de amestec)

 

daca gresesc undeva, va rog sa ma corectati

Imi cer scuze.Poate am gresit eu avand doar impresia.Dar faza cu pornitul????Cum a porni odata rau odata bine???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...