Sari la conținut

Ce Sa Aleg: Exc 450 Vs. Wr450f Vs. Crf450 Vs. Exc 525 Vs. Xr650?


stealthTT
 Share

Postări Recomandate

Nu mam gandi inca la asa ceva,pt ca pana acum nu a fost nevoie de putere mai mare decat furnizeza motorul cu carbul standard.Da am vazut si eu de vanzare ceva carb cu 80 de euro tuning pt honda xr 650,dar scria acolo ca nu garanteaza consum redus,deci poate ca deaia era asa de ieftin.Incerc sa caut iarasi linkul,ca poate il gasesc si til dau.Inca ceva,daca vrei sa-ti tunezi motorul,uite un articol reclama in care scrie de mai multe piese tuning pt motor Honda xr si alte lucruri interesante.PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  PURE PASSION a spus:
Nu mam gandi inca la asa ceva,pt ca pana acum nu a fost nevoie de putere mai mare decat furnizeza motorul cu carbul standard.Da am vazut si eu de vanzare ceva carb cu 80 de euro tuning pt honda xr 650,dar scria acolo ca nu garanteaza consum redus,deci poate ca deaia era asa de ieftin.Incerc sa caut iarasi linkul,ca poate il gasesc si til dau.Inca ceva,daca vrei sa-ti tunezi motorul,uite un articol reclama in care scrie de mai multe piese tuning pt motor Honda xr si alte lucruri interesante.PM

 

 

carburatorul stock de la xr e predispus inecarii motorului. Tot din cauza lui porneste greu dupace l-ai culcat

Daca esti cu motorul la relantiu cu 1-a si vrei sa sari un bustean ai o intarziere de 0.5 secunde :lol:

deh...daca lipseste pompa de spritz...si socul de cald :rolleyes:

nu vreau sa tunez motorul..

daca as vrea sa il tunez as baga pistonul wiseco ce mareste compresia la 12:1 si cilindreea la 676 cmc, hi-performance CDI care mareste turatia limita la 9500 rmp si as schimba toata evacuarea :cheers:

nah...motorul lui Johnny Cambell scoate fho 82 cp :laugh:

 

la capitolul carburator, americanii recomanda Mikuni Pumper de 40mm si Edlebrock Quicksilver pumper(ala facut de Chevrolet)

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare extra performant.Dupa cum ti-am spus m-ar interesa dar...no money!Uite "vinovata".

 

Faza cu inecatu mi-a spus-o un tovaras si am culcat-o ca sa constat.Intradevar asa a fost,a pornit numai dupa 5,6 pedale,a fost inecata clar.Si intr-o zi am desfacut carbul si am redus benzina din jiglerul principal de benzina (ala in care intra cuiul),vreo tura jumate,am pus sus, si am facut iarasi proba.Crede-ma ca a pornit mai bine decat ma asteptam,la a 2a pedala.Cat de cat daca te pricepi la carb ii poti face tu faza,destringi contrapiulita,strangi jiglerul 1-2 ture si strangi contrapiulita si gata.Nu ma crede pe cuvant :rolleyes: ci incearca tu personal.

post-40524-1221834440_thumb.jpg

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  PURE PASSION a spus:
Pare extra performant.Dupa cum ti-am spus m-ar interesa dar...no money!Uite "vinovata".

 

Faza cu inecatu mi-a spus-o un tovaras si am culcat-o ca sa constat.Intradevar asa a fost,a pornit numai dupa 5,6 pedale,a fost inecata clar.Si intr-o zi am desfacut carbul si am redus benzina din jiglerul principal de benzina (ala in care intra cuiul),vreo tura jumate,am pus sus, si am facut iarasi proba.Crede-ma ca a pornit mai bine decat ma asteptam,la a 2a pedala.Cat de cat daca te pricepi la carb ii poti face tu faza,destringi contrapiulita,strangi jiglerul 1-2 ture si strangi contrapiulita si gata.Nu ma crede pe cuvant :cheers: ci incearca tu personal.

:rolleyes: cum sa reduci benzina din principal??

benzina se reduce coborand acul de dozaj(adica mutand siguranta din partea superioara a acului cu o treapta sau mai multe, in sus) si se mai poate reduce nivelul din camera de nivel constant(cursa plutitorului)

din principal se regleaza doar schimband jiglerul!

se mai poate inbogati sau saraci amestecul din surubul de aer(sau de amestec)

 

daca gresesc undeva, va rog sa ma corectati

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Athanasiou a spus:
:rolleyes: cum sa reduci benzina din principal??

benzina se reduce coborand acul de dozaj(adica mutand siguranta din partea superioara a acului cu o treapta sau mai multe, in sus) si se mai poate reduce nivelul din camera de nivel constant(cursa plutitorului)

din principal se regleaza doar schimband jiglerul!

se mai poate inbogati sau saraci amestecul din surubul de aer(sau de amestec)

 

daca gresesc undeva, va rog sa ma corectati

Imi cer scuze.Poate am gresit eu avand doar impresia.Dar faza cu pornitul????Cum a porni odata rau odata bine???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...