PURE PASSION Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Nu mam gandi inca la asa ceva,pt ca pana acum nu a fost nevoie de putere mai mare decat furnizeza motorul cu carbul standard.Da am vazut si eu de vanzare ceva carb cu 80 de euro tuning pt honda xr 650,dar scria acolo ca nu garanteaza consum redus,deci poate ca deaia era asa de ieftin.Incerc sa caut iarasi linkul,ca poate il gasesc si til dau.Inca ceva,daca vrei sa-ti tunezi motorul,uite un articol reclama in care scrie de mai multe piese tuning pt motor Honda xr si alte lucruri interesante.PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) PURE PASSION a spus: Nu mam gandi inca la asa ceva,pt ca pana acum nu a fost nevoie de putere mai mare decat furnizeza motorul cu carbul standard.Da am vazut si eu de vanzare ceva carb cu 80 de euro tuning pt honda xr 650,dar scria acolo ca nu garanteaza consum redus,deci poate ca deaia era asa de ieftin.Incerc sa caut iarasi linkul,ca poate il gasesc si til dau.Inca ceva,daca vrei sa-ti tunezi motorul,uite un articol reclama in care scrie de mai multe piese tuning pt motor Honda xr si alte lucruri interesante.PM carburatorul stock de la xr e predispus inecarii motorului. Tot din cauza lui porneste greu dupace l-ai culcat Daca esti cu motorul la relantiu cu 1-a si vrei sa sari un bustean ai o intarziere de 0.5 secunde deh...daca lipseste pompa de spritz...si socul de cald nu vreau sa tunez motorul.. daca as vrea sa il tunez as baga pistonul wiseco ce mareste compresia la 12:1 si cilindreea la 676 cmc, hi-performance CDI care mareste turatia limita la 9500 rmp si as schimba toata evacuarea nah...motorul lui Johnny Cambell scoate fho 82 cp la capitolul carburator, americanii recomanda Mikuni Pumper de 40mm si Edlebrock Quicksilver pumper(ala facut de Chevrolet) Editat Septembrie 19, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) Pare extra performant.Dupa cum ti-am spus m-ar interesa dar...no money!Uite "vinovata". Faza cu inecatu mi-a spus-o un tovaras si am culcat-o ca sa constat.Intradevar asa a fost,a pornit numai dupa 5,6 pedale,a fost inecata clar.Si intr-o zi am desfacut carbul si am redus benzina din jiglerul principal de benzina (ala in care intra cuiul),vreo tura jumate,am pus sus, si am facut iarasi proba.Crede-ma ca a pornit mai bine decat ma asteptam,la a 2a pedala.Cat de cat daca te pricepi la carb ii poti face tu faza,destringi contrapiulita,strangi jiglerul 1-2 ture si strangi contrapiulita si gata.Nu ma crede pe cuvant ci incearca tu personal. Editat Septembrie 19, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) PURE PASSION a spus: Pare extra performant.Dupa cum ti-am spus m-ar interesa dar...no money!Uite "vinovata". Faza cu inecatu mi-a spus-o un tovaras si am culcat-o ca sa constat.Intradevar asa a fost,a pornit numai dupa 5,6 pedale,a fost inecata clar.Si intr-o zi am desfacut carbul si am redus benzina din jiglerul principal de benzina (ala in care intra cuiul),vreo tura jumate,am pus sus, si am facut iarasi proba.Crede-ma ca a pornit mai bine decat ma asteptam,la a 2a pedala.Cat de cat daca te pricepi la carb ii poti face tu faza,destringi contrapiulita,strangi jiglerul 1-2 ture si strangi contrapiulita si gata.Nu ma crede pe cuvant ci incearca tu personal. cum sa reduci benzina din principal?? benzina se reduce coborand acul de dozaj(adica mutand siguranta din partea superioara a acului cu o treapta sau mai multe, in sus) si se mai poate reduce nivelul din camera de nivel constant(cursa plutitorului) din principal se regleaza doar schimband jiglerul! se mai poate inbogati sau saraci amestecul din surubul de aer(sau de amestec) daca gresesc undeva, va rog sa ma corectati Editat Septembrie 19, 2008 de Athanasiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Athanasiou a spus: cum sa reduci benzina din principal?? benzina se reduce coborand acul de dozaj(adica mutand siguranta din partea superioara a acului cu o treapta sau mai multe, in sus) si se mai poate reduce nivelul din camera de nivel constant(cursa plutitorului) din principal se regleaza doar schimband jiglerul! se mai poate inbogati sau saraci amestecul din surubul de aer(sau de amestec) daca gresesc undeva, va rog sa ma corectati Imi cer scuze.Poate am gresit eu avand doar impresia.Dar faza cu pornitul????Cum a porni odata rau odata bine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.