godeatgod Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Prima data am crezut ca e din cauza benzinei, fiindca sa intamplat dupa ce am alimentat de la o benzinarie fantoma pe varf de munte, si era si la pret de 4.30 litru, apoi din cauza temperaturii joase, fiind noaptea pe munte erau cel mult -5 grade. (weekendul asta). Dar acum se intampla de fiecare data cand opresc motorul, pentru cateva secunde inca mai fac explozii pistoanele, nu la ritm de turatie normala, ci mult mai lent, si dupa se simte un miros puternic de ars. Ar putea fi de la benzina proasta sau sa stricat ceva, motocicleta e destul de noua adica are 2 ani si abia 15.000 km pe bord, deci nu cred sa fie uzura de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 S-a depus calamina pe bujii, de la benzina proasta - si calamina respectiva pastreaza puncte fierbinti care aprind amestecul prin compresie. In principiu nu e foarte grav, daca nu e vorba de un motor foarte comprimat, incat sa se produca auto-aprinderi inainte de PMS. Incearca intai sa scoti bujiile, sa le curetzi de eventualele depuneri, apoi sa vezi daca isi revine. A... iar benzina proasta nu se duce asa usor, trebuie sa mai astepti sa se "dilueze" in timp cu benzina noua, sau sa golesti cat mai mult rezervorul inainte de un nou plin, altfel cifra octanica slaba de la benzina proasta va produce auto-aprindere si in combinatia cu benzina buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) de regula e de la benzina dar cum s-a spus mai sus curata si bujiile Editat Septembrie 2, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 Mersi de ajutor, o sa curat bujiile maine, si golesc rezervoru si pun benzina noua, sa vedem daca se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Mersi de ajutor, o sa curat bujiile maine, si golesc rezervoru si pun benzina noua, sa vedem daca se rezolva. teoretic, in astfel de cazuri, nu ajunge sa cureti numai bujiile. ar trebui curatata si chiulasa si capul pistonului, pentru ca acelea sunt zonele in care se depune calamina. prin cartile vechi, in astfel de cazuri se recomanda adaugarea de camfor in benzina. sincer, nu mai stiu exact ce procent trebuia dar voi cauta daca nu uit si-ti voi spune. acum, ce ma igrijoreaza pe mine este de unde naiba sa faci rost de camfor.....de fapt, nici macar nu stiu ce este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 n-oi fi bagat motorina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.