kta_bmxpunk Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) salut. sunt noul propietar al jawei pe care a vandut-o categ. "A".as vrea si eu in format electronic cartea tehnica a jawei ts 350 638.asa si daca exista cineva sa imi traduca si mie toate cuvintele de pe schema instalatiei electrice de mai jos. .multumesc...asfalt uscat . Editat Septembrie 2, 2008 de kta_bmxpunk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator fanuta_46 Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Jawa Workshop Manual 350cc models 638/639/640 Jawa Workshop Manual 350cc models 638/639/640 ~ 208 pages Multilingual - Czech, German, French and English - printed in 1992. http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/Jawa_638.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 merci pentru link-uri...sper sa ma descurc....cu informatiile gasite pe acolo si prin alte locuri...o sa am ceva de furca cu instalatia electrica dar asta este ...ma descurc eu...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator fanuta_46 Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) stai ca iti traduc acum cateva cuvinte lampa tylna = semnalizatoare spate stop prze³¹cznik = intrerupator klakson neutral lampa przednia = lampa fata dÂługie = lung kierunk. = ? (kierunek = directie) stacyjka = cred ca inseamna contact ( http://images.google.ro/images?q=stacyjka&...sa=N&tab=wi ) prze³¹cznik = intrerupator cewki zapÂłonowe = bobina de inductie pentru bujii stop neutral alternator regulator prostownik = dioda przekaÂźnik = releu bat. 12 V in spatiile goale trebuiau sa fie cuvintele prescurtate. daca le gasesc le adaug, daca nu... bafta! Editat Septembrie 2, 2008 de fanuta_46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 multumesc pentru ajutor...am gasit la cineva cam tot ce tine de documentatie...si reglaje...altceva daca mai stiu propietarii de jawa ,sa imi spuna si mie ...stiu eu detalii sau lucruri aparte despre modelul acesta sau lucruri pe care nu le voi gasi in cartea tehnica ...multumesc ....si baftaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gratzy Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 multumesc pentru ajutor...am gasit la cineva cam tot ce tine de documentatie...si reglaje...altceva daca mai stiu propietarii de jawa ,sa imi spuna si mie ...stiu eu detalii sau lucruri aparte despre modelul acesta sau lucruri pe care nu le voi gasi in cartea tehnica ...multumesc ....si baftaa Fa-le publice dom'le;sa stie poporu' dom'le! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BV81AXL Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Daca tot a fost deschis subiectul,am tradus si eu schema..e gata de printat pentru cine are nevoie. Am ales ca tema de proiect la liceu "Schema electrica a motocicletei Jawa 350/638",in care vreau sa iau fiecare element si sa explic modul lui de functionare. Totusi,am si eu o nelamurire legata de aceasta schema,pornind de la comutatorul de semnalizare,butonul de claxon si de la far,mai sus sunt niste numerotari. Nu prea stiu ce fel de piesa poate fi acolo,unde se fac legaturile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Daca tot a fost deschis subiectul,am tradus si eu schema..e gata de printat pentru cine are nevoie. Am ales ca tema de proiect la liceu "Schema electrica a motocicletei Jawa 350/638",in care vreau sa iau fiecare element si sa explic modul lui de functionare. Totusi,am si eu o nelamurire legata de aceasta schema,pornind de la comutatorul de semnalizare,butonul de claxon si de la far,mai sus sunt niste numerotari. Nu prea stiu ce fel de piesa poate fi acolo,unde se fac legaturile alea. E un conector bloc pe cablajul de pe ghidon stanga. Are 8 conexiuni, de acolo si numerotarea de la 1 la 8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 ...aaaa adică cei opt indieni, erau bucuroÂşi că i-ați descoperit! uau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BV81AXL Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 ok,multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cu ajutorul unui prieten mecanic astazi a pornit....dar cand accelerez da sa moara.parca ceva merge pe dos si la relanti nu merge constant.Inclusiv instalatia electrica merge de la sine.ii desfac iar carburatorul,il curat si ii maresc putin nivelul.Va tin la curent. Noutati:Am curatat carburatorul.Porneste foarte usor.Merge foarte turata,orice as face cu suruburile aer si relanti.Cred ca sta undeva pe la 4000 rot/min.Daca accelerez grohaie iar daca tin acceleratia deschisa se accelereaza intermitent.Imi vine sa...asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Trage aer fals pe undeva. Verifica etanseitatea garniturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Degeaba!!!Am schimbat garnitura de clingherit de la admisie.Am mai verificat si carburatorul,iar...scanteie are.Porneste se tureaza singura.Apoi moare si iar nu porneste.Banuiala mea este carburatorul...acum,na.Astept si pareri mai pertinente.Daca nu...o vand!O bat in cap de o saptamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 vezi cauciucu ala dintre carburator si flansa, mai face figuri si ala se tureaza ambele pistoane sau numai unul si il trage si pe celalalt dupa el? porneste fiecare piston pe rand cu bujia celuilalt scoasa, daca ai un piston care merge normal si unul care se tureaza ai vreun semering busit, daca se tureaza ambele inseamna ca trag aer fals dintr-un loc comun sper ca lungimea la cablu o ai corecta sa nu ai sufa scurta si sa iti stea subaru ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Buna dimineata.Mai am cateva amanunte: 1.In cazul cand porneste,scoate fum pe ambele tobe 2.La un moment dat se opreste 3.Ii dau benzina cu seringa pe la filtrul de aer si porneste iar si chiar foarte usor,dar in acelasi mod...turata si acceleratia parca da invers. 4.Am verificat scanteia si la fise-masa si la bujii-masa si este ok. 5.Repet despre...garnitura de la galeria de admisie si cea de la carburator.Sunt ok. Ce sa-i mai fac? Sa iau alt carburator?Daca face la fel? Despre carburatorul acesta: 1.L-am desfacut 2.Am dat tot jos de pe el 3.Am curatat fiecare orificiu si fiecare jigleur cu un spray. 5.Am schimbat si reglat plutitorul care era spart Daca????Unul mai prost,sau la fel de prost ca mine i-a inversat cele doua jigleoare?Acum mi-a trecut asta prin cap?Acolo sunt doua jigleoare care mie imi par ca seamana,doar ca unul este mai lung si difera diametrele orificiilor. In orice caz una este sigura: MA DOR PICIOARELE DE LA CATE PEDALE I-AM DAT!!!!! Astept idei noi.Stima Este cineva din Suceava,sau in apropiere care se pricepe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 daca noi iti zicem ceva si tu tot de capu tau faci la ce mai te zbati paici? daca un piston are un semering bulit il trage si pe celalalt dupa el, si se tureaza motorul, si scoate fum pe ambele tobe. se opreste la un moment dat ca se incalzeste si se dilata si trage prea mult aer fals pentru a putea merge in continuare. se raceste se "micsoreaza gaura" porneste iar, si tot asa cauta un carb bun ca sa il elimini de tot, incearca sa dai cu vaselina mai groasa la imbinarea carburatorului cu cilindrii. pe unde ai avea dubii ca trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Imi cer scuze daca enervez,dar tin cont de fiecare parere si sfat.Voi incerca si variantele acestea.Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 http://motocomuniste.wordpress.com/2014/03/28/carburator-jikov/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Pare tentant.Ma intereseaza serios.Un nr de telefon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Dacă aş răspunde la telefon la toţi cei care l-au cerut, ar fi dispecerat la mine. Ce informaţii vrei să ştii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Inca o intrebare...cand se opreste motorul mai face cateva ture.Are ceva legatura cu compresia?Segmentii?Mentionez ca am dat o chiuloasa jos ca sa bucsez filetul de la bujie si cilindrul nu avea guler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 La Jawă nu are, este o şaibă metalică. Vezi că are dreptate Dănuţ, ia vezi şufa acceleraţiei, şubărul carburatorului trebe să stea jos. Mi-ai adus aminte de tinereţe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Pretul are transport inclus?Care ar fi pretul total?Cred ca as lua si un set de segmenti,dar trebuie sa vad exact la ce cota este motorul.M-ar mai interesa si o parghie de frana cu tot cu piesa aceea excentrica de la roata din fata. La mine cablul de acceleratie este ok.Nu agata si nu este prea scurt.Functioneaza si actioneaza bine pistonul.Problema deocamdata se zbate la...de ce porneste doar daca ii dau bezina cu seringa?Si ieri chiar daca am facut nivelul destul de bine tot a mai dat odata benzina pe afara Sunt mai optimist ca niciodata Si saua mi se pare interesanta daca mai este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Transportul nu e inclus. E undeva la 24 de lei cu şaua şi celelalte. Am şi segmenţi, îţi fac discount, să nu cheltui mult dacă nu se potrivesc. http://motocomuniste.wordpress.com/category/jawa/ astea 125 şi cu şaua la 35. total 160 Dacă eşti de acord, dai un mail cu adresa. motocomuniste@yahoo.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Totusi...segmentii sunt noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.