sorinavram Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Salut! N-om fi noi prea multi, poate tocmai de aceea e bine sa tinem aproape. Si tot de aia am "cuplat" laolalta 1300 cu 1800. O sa incep eu cu o problema tehnica. Am o Honda VTX 1300R (2004) careia i se apropie schimbul de ulei. La manualul de service scrie: Pro Honda GN4 or HP4 (without molybden additives) 4 stroke oil or equinalent motor oil API service classification: SG or higher JASO T 903 standard: MA Viscosity: SAE 10W-40 In aprilie, fostul proprietar a pus 7100 20W-50, probabil pentru ca venea vara si a vrut un ulei mai vascos. Nu stiu daca are sau nu molibden, nerecomandat de producator. Dat fiind faptul ca merg cu motorul iarna, dar nu sub 0 grade, pot ramane la acest ulei, sau e mai bine sa ma intorc la cel recomandat de producator? Pe fosta motocicleta (VN800) am folosit Motul 5100 10-40 si nu am avut probleme. Si inca o intrebare: este uleiul o problema asa mare la cruisere, care nu depasesc 5-7000 de ture (VTX-ul are 5000)? Iar eu sunt genul caruia ii place ca porcul de sub el sa grohaie, nu sa guite; il tin predominant in zona 3000 de ture, unde are cuplu maxim. Multumesc Daca are cineva nevoie de manualul de service pentru VTX 1300, sa dea o tzipuratura aici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rider in the sky Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 Baga-i bre 5100 si stai linistit....cel putin eu asa vagam in ,,veleu'' si grohaia multumit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikertibi Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Salut!N-om fi noi prea multi, poate tocmai de aceea e bine sa tinem aproape. Si tot de aia am "cuplat" laolalta 1300 cu 1800. O sa incep eu cu o problema tehnica. Am o Honda VTX 1300R (2004) careia i se apropie schimbul de ulei. La manualul de service scrie: Pro Honda GN4 or HP4 (without molybden additives) 4 stroke oil or equinalent motor oil API service classification: SG or higher JASO T 903 standard: MA Viscosity: SAE 10W-40 In aprilie, fostul proprietar a pus 7100 20W-50, probabil pentru ca venea vara si a vrut un ulei mai vascos. Nu stiu daca are sau nu molibden, nerecomandat de producator. Dat fiind faptul ca merg cu motorul iarna, dar nu sub 0 grade, pot ramane la acest ulei, sau e mai bine sa ma intorc la cel recomandat de producator? Pe fosta motocicleta (VN800) am folosit Motul 5100 10-40 si nu am avut probleme. Si inca o intrebare: este uleiul o problema asa mare la cruisere, care nu depasesc 5-7000 de ture (VTX-ul are 5000)? Iar eu sunt genul caruia ii place ca porcul de sub el sa grohaie, nu sa guite; il tin predominant in zona 3000 de ture, unde are cuplu maxim. Multumesc Daca are cineva nevoie de manualul de service pentru VTX 1300, sa dea o tzipuratura aici. Felicitari! Deci sa inteleg ca totul a fost in regula. Ce parere ai de motor?E totul OK? Tibi, Mures Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinavram Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 Mersi, Tibi, e superb, am si bagat scurt vreo 4000 de km intr-o luna, inclusiv un drum pana la Targu Mures, la Simfest, unde am stat vreo 3 zile dar, cascat ce sunt, abia cand m-am intors am realizat ca te puteam suna sa il vezi si live. Am intalnit insa acolo un fotograf maghiar (co-organizator al festivalului), care are un Intruder 1500 si ne-am conversat putin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qaz Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 [offtopic] La multi ani, Sorin! [/offtopic] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinavram Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 [offtopic]La multi ani, Sorin! [/offtopic] Multam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikertibi Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Mersi, Tibi, e superb, am si bagat scurt vreo 4000 de km intr-o luna, inclusiv un drum pana la Targu Mures, la Simfest, unde am stat vreo 3 zile dar, cascat ce sunt, abia cand m-am intors am realizat ca te puteam suna sa il vezi si live. Am intalnit insa acolo un fotograf maghiar (co-organizator al festivalului), care are un Intruder 1500 si ne-am conversat putin. Pacat!!!!!!!!!! Tare as fi vrut sa-l vad.Next time.... Bafta ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saracie Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 Cat consuma un VTX 1800? imi lua cam 5% in regim normal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikymalory Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 asa putin?..5%?..eu tocmai mi-am achizitionat un warrior 1700...eram curios cam cat consuma, dar nu cred ca asa de putin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinavram Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 asa putin?..5%?..eu tocmai mi-am achizitionat un warrior 1700...eram curios cam cat consuma, dar nu cred ca asa de putin E posibil, ca ambele sunt pe injectie. VTX 1300 e pe carburatie si ia 5,2 la viteza economica (110-120). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinavram Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Azi i-am montat instalatie xenon, luata de la userul @l.u.v. (Luigi Vicol). Balastul si toata mataraia intra perfect in far, am scos in afara doar firul de masa si cel care merge la baterie. Acesta din urma a trebuit prelungit cu cca 50 cm. Am preferat sa pun prelungirea in amonte de cutia sigurantei, astfel ca siguranta si-a gasit firesc locul langa cutia celorlalte sigurante ale motocicletei. Cost instalatie: 240 lei. Cost manopera: vreo 2 ore, cu tot cu pauze de tigara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius900rr Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Salutare, am si eu un VTX 1800 din 2004, ar trebui sa fac schimbul de ulei! Daca ma puteti ajuta cu un sfat, ce ulei sa pun si marca uleiului m-ar interesa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinavram Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 Eu folosesc Motul 10W40 iarna si 10W60 sau 15W50 vara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius900rr Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 Mersi pt sfat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amatoru Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Am de vanzare rezervor si aripa spate de VTX 1800 C. Astept oferte . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mav Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Cam de mult timp nu a mai scris nimeni ceva pe aici... sign me up la vtx owners Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinavram Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Cam de mult timp nu a mai scris nimeni ceva pe aici... sign me up la vtx owners Pai la cat de putini suntem... In ultimul an nu cred ca am vazut mai mult de 2 VTX-uri, in afara de al meu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mav Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 eu la MAN am vazut 2 vtx-uri, unul de DJ parca si al doilea era un 1300C, albastra (daca imi amintesc bine)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_rider Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 cred ca era una si aceeasi, a mea e de DJ si e albastra . o gasiti la sectiunea vanzari....trec la altceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supapa_Jr Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Am vazut o aripa fata la mymoto tuning in cotroceni la super pret ,culoarea era un visiniu ,iar la pret era redus de la 2000 si ceva ron la 700 ron. In caz ca intereseaza pe cineva...poate sa dea o fuga pana acolo sa vada despre ce este vorba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mav Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Am vazut o aripa fata la mymoto tuning in cotroceni la super pret ,culoarea era un visiniu ,iar la pret era redus de la 2000 si ceva ron la 700 ron. In caz ca intereseaza pe cineva...poate sa dea o fuga pana acolo sa vada despre ce este vorba. ?!?! aripa...de vtx? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabarlesh Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Campania Truck&Chopper sustinuta de Moto TGM continua in fiecare zi in Targu Mures. Detalii aici sau aici https://www.facebook.com/groups/154575061380804/ http://choppertruckfestival.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus`Absconditus Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=650845954973262&set=a.124980394226490.29022.100001435903020&type=3&theater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mav Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 frumos motorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mav Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 nu inteleg daca tu astepti ca un vtx sa il inclini ca pe un supersport?!? in alta ordine de idei, e mai sanatos sa iti tragi singur concluziile: www.vtxcafe.com -> forum cel mai complet worldwide cand vine vorba despre vtx. Salut. Am in plan ca in aproximativ un an sa achizitionez un power cruiser, iar Honda VTX 1800 ar fi una dintre optiunile care ma atrag cel mai mult. Principalul lucru care ma ingrijoreaza la ea este faptul ca am citit in review-uri pe net ca ar fi mari probleme cu aplecarea pe curbe deoarece se rașchetează scaritele extrem de repede. Poate un posesor sa ma lamureasca...mersi frumos! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.