Jump to content

Honda Vtx 1300/1800


sorinavram
 Share

Recommended Posts

Salut!

N-om fi noi prea multi, poate tocmai de aceea e bine sa tinem aproape. Si tot de aia am "cuplat" laolalta 1300 cu 1800. O sa incep eu cu o problema tehnica.

 

Am o Honda VTX 1300R (2004) careia i se apropie schimbul de ulei. La manualul de service scrie:

Pro Honda GN4 or HP4 (without molybden additives)

4 stroke oil or equinalent motor oil

API service classification: SG or higher

JASO T 903 standard: MA

Viscosity: SAE 10W-40

 

In aprilie, fostul proprietar a pus 7100 20W-50, probabil pentru ca venea vara si a vrut un ulei mai vascos. Nu stiu daca are sau nu molibden, nerecomandat de producator. Dat fiind faptul ca merg cu motorul iarna, dar nu sub 0 grade, pot ramane la acest ulei, sau e mai bine sa ma intorc la cel recomandat de producator? Pe fosta motocicleta (VN800) am folosit Motul 5100 10-40 si nu am avut probleme.

 

Si inca o intrebare: este uleiul o problema asa mare la cruisere, care nu depasesc 5-7000 de ture (VTX-ul are 5000)? Iar eu sunt genul caruia ii place ca porcul de sub el sa grohaie, nu sa guite; il tin predominant in zona 3000 de ture, unde are cuplu maxim.

Multumesc

 

Daca are cineva nevoie de manualul de service pentru VTX 1300, sa dea o tzipuratura aici.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut!

N-om fi noi prea multi, poate tocmai de aceea e bine sa tinem aproape. Si tot de aia am "cuplat" laolalta 1300 cu 1800. O sa incep eu cu o problema tehnica.

 

Am o Honda VTX 1300R (2004) careia i se apropie schimbul de ulei. La manualul de service scrie:

Pro Honda GN4 or HP4 (without molybden additives)

4 stroke oil or equinalent motor oil

API service classification: SG or higher

JASO T 903 standard: MA

Viscosity: SAE 10W-40

 

In aprilie, fostul proprietar a pus 7100 20W-50, probabil pentru ca venea vara si a vrut un ulei mai vascos. Nu stiu daca are sau nu molibden, nerecomandat de producator. Dat fiind faptul ca merg cu motorul iarna, dar nu sub 0 grade, pot ramane la acest ulei, sau e mai bine sa ma intorc la cel recomandat de producator? Pe fosta motocicleta (VN800) am folosit Motul 5100 10-40 si nu am avut probleme.

 

Si inca o intrebare: este uleiul o problema asa mare la cruisere, care nu depasesc 5-7000 de ture (VTX-ul are 5000)? Iar eu sunt genul caruia ii place ca porcul de sub el sa grohaie, nu sa guite; il tin predominant in zona 3000 de ture, unde are cuplu maxim.

Multumesc

 

Daca are cineva nevoie de manualul de service pentru VTX 1300, sa dea o tzipuratura aici.

Felicitari!

Deci sa inteleg ca totul a fost in regula. Ce parere ai de motor?E totul OK?

 

Tibi, Mures

Link to comment
Share on other sites

Mersi, Tibi, e superb, am si bagat scurt vreo 4000 de km intr-o luna, inclusiv un drum pana la Targu Mures, la Simfest, unde am stat vreo 3 zile dar, cascat ce sunt, abia cand m-am intors am realizat ca te puteam suna sa il vezi si live. Am intalnit insa acolo un fotograf maghiar (co-organizator al festivalului), care are un Intruder 1500 si ne-am conversat putin.

Link to comment
Share on other sites

Mersi, Tibi, e superb, am si bagat scurt vreo 4000 de km intr-o luna, inclusiv un drum pana la Targu Mures, la Simfest, unde am stat vreo 3 zile dar, cascat ce sunt, abia cand m-am intors am realizat ca te puteam suna sa il vezi si live. Am intalnit insa acolo un fotograf maghiar (co-organizator al festivalului), care are un Intruder 1500 si ne-am conversat putin.

Pacat!!!!!!!!!!

Tare as fi vrut sa-l vad.Next time....

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
asa putin?..5%?..eu tocmai mi-am achizitionat un warrior 1700...eram curios cam cat consuma, dar nu cred ca asa de putin :moto:

E posibil, ca ambele sunt pe injectie. VTX 1300 e pe carburatie si ia 5,2 la viteza economica (110-120).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Azi i-am montat instalatie xenon, luata de la userul @l.u.v. (Luigi Vicol). Balastul si toata mataraia intra perfect in far, am scos in afara doar firul de masa si cel care merge la baterie. Acesta din urma a trebuit prelungit cu cca 50 cm. Am preferat sa pun prelungirea in amonte de cutia sigurantei, astfel ca siguranta si-a gasit firesc locul langa cutia celorlalte sigurante ale motocicletei. Cost instalatie: 240 lei. Cost manopera: vreo 2 ore, cu tot cu pauze de tigara.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Cam de mult timp nu a mai scris nimeni ceva pe aici... sign me up la vtx owners

Pai la cat de putini suntem... In ultimul an nu cred ca am vazut mai mult de 2 VTX-uri, in afara de al meu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am vazut o aripa fata la mymoto tuning in cotroceni la super pret ,culoarea era un visiniu ,iar la pret era redus de la 2000 si ceva ron la 700 ron.

In caz ca intereseaza pe cineva...poate sa dea o fuga pana acolo sa vada despre ce este vorba.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut o aripa fata la mymoto tuning in cotroceni la super pret ,culoarea era un visiniu ,iar la pret era redus de la 2000 si ceva ron la 700 ron.

In caz ca intereseaza pe cineva...poate sa dea o fuga pana acolo sa vada despre ce este vorba.

?!?! aripa...de vtx?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

nu inteleg daca tu astepti ca un vtx sa il inclini ca pe un supersport?!?

in alta ordine de idei, e mai sanatos sa iti tragi singur concluziile: www.vtxcafe.com -> forum

cel mai complet worldwide cand vine vorba despre vtx.

 

 

Salut. Am in plan ca in aproximativ un an sa achizitionez un power cruiser, iar Honda VTX 1800 ar fi una dintre optiunile care ma atrag cel mai mult. Principalul lucru care ma ingrijoreaza la ea este faptul ca am citit in review-uri pe net ca ar fi mari probleme cu aplecarea pe curbe deoarece se rașchetează scaritele extrem de repede. Poate un posesor sa ma lamureasca...mersi frumos!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...