Mjollnir Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Ultima data cand am mers cu ea am observat o chestie. La accelerari mai energice se aude un carait dinspre motor. Dupa ce se termina caraitul am vazut ca si prinde un pic de forta in plus, deci probabil ca patineaza ambreiajul. Voi ce parere aveti? Daca este cu adevarat ambreiajul de unde cumpar niste discuri si ce mai e nevoie pentru un Bandit de 1200 din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 cand patineaza ambreiajul creste turatia mult si viteza nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 cand ai schimbat uleiul ultima data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 7, 2008 Autor Share Postat Septembrie 7, 2008 Acum vreo 200 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 E posibil sa ai joc axial al vilbrochenului excesiv (Acesta este reglat la b12 de catre 2 cuzineti axiali) Nu e critic daca sunetul dispare peste 2000-2500 rpm . Pt inlocuirea lor e necesara demontarea carterelor si arborelui. Pt diagnoza e suficient sa demontezi capacul aprinderii (dreapta) si sa vezi daca ai joc axial al arborelui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 E posibil sa ai joc axial al vilbrochenului excesiv (Acesta este reglat la b12 de catre 2 cuzineti axiali) Nu e critic daca sunetul dispare peste 2000-2500 rpm . Pt inlocuirea lor e necesara demontarea carterelor si arborelui. Pt diagnoza e suficient sa demontezi capacul aprinderii (dreapta) si sa vezi daca ai joc axial al arborelui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 Adevarul este ca am observat ca se aude in mod special cand sunt la turatie mai mica, dar aia este si zona in care motorul este cel mai silentios. Ideea e ca daca nu il fortez si accelerez constant, nu se aude nimic. Mai precizez ca zgomotul se aude doar cand e motorul cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Adevarul este ca am observat ca se aude in mod special cand sunt la turatie mai mica, dar aia este si zona in care motorul este cel mai silentios. Ideea e ca daca nu il fortez si accelerez constant, nu se aude nimic. Mai precizez ca zgomotul se aude doar cand e motorul cald. Din descrierea ta mie imi pare a fi "tacanit de avans" adica apar niste detonatii in capul pistonului ce scot un un zgomot. Chestia asta se intampla cand ai motorul cald si mergi in turatie joasa in treapta superioara (2?,3,4,5). Daca asta e buba la tine inseamna ca e de la benzina (proasta) caci ma indoiesc ca ai umblat la aprindere. Totusi ar fi prima mobra la care aud sa-i bata avansul asa ca este doar o ipoteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Man, in general la mobrele japoneze nu prea ai ce sa reglezi la aprindere. Nu ai ce sa reglezi, nu ai ce sa dereglezi. Pick-up coil este fixa, rotorul este fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) Man, in general la mobrele japoneze nu prea ai ce sa reglezi la aprindere. Nu ai ce sa reglezi, nu ai ce sa dereglezi. Pick-up coil este fixa, rotorul este fix. Pai tocmai de asta am zis ca ma indoiesc ca a umblat la aprindere si am mentionat benzina proasta. Totusi Bandit-ul are o piesa reglabila pe carburatorul din dreapta, cica in functie de pozitia clapetei ar mai da/lua niste avans, eu am umblat la ea dar nu se simtea nimic asa ca am lasat-o in pozitia care era. Editat Septembrie 8, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 Nu am umblat la nimic. Benzina am pus din acelasi loc de unde pun de multa vreme. Are cineva chef sa dea o tura cu ea sa vada care e treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) Nu am umblat la nimic. Benzina am pus din acelasi loc de unde pun de multa vreme. Are cineva chef sa dea o tura cu ea sa vada care e treaba? Poate ai prins un "lot" mai prost, de unde bagi benzina? PS: Pt o proba as avea timp maine pe la 7:30 Editat Septembrie 8, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 MOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) MOL Au benzina buna, n-am avut niciodata probleme de la ei. Baga de la Agip sau OMV sa vezi daca dispare buba. Editat Septembrie 8, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 O sa incerc. Alte idei mai aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Pai tocmai de asta am zis ca ma indoiesc ca a umblat la aprindere si am mentionat benzina proasta. Totusi Bandit-ul are o piesa reglabila pe carburatorul din dreapta, cica in functie de pozitia clapetei ar mai da/lua niste avans, eu am umblat la ea dar nu se simtea nimic asa ca am lasat-o in pozitia care era. nare nici o treaba carburatorul cu avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Up! N-aveti idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 nare nici o treaba carburatorul cu avansul. nici n-am zis ca are doar ca piesa este montata pe el, are trei fire si cineva mi-a zis ca asta face dar nu stiu sigur. Up! N-aveti idei? Daca ai schimbat benzina si tot face cauta un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Din descrierea ta mie imi pare a fi "tacanit de avans" adica apar niste detonatii in capul pistonului ce scot un un zgomot. Chestia asta se intampla cand ai motorul cald si mergi in turatie joasa in treapta superioara (2?,3,4,5). Daca asta e buba la tine inseamna ca e de la benzina (proasta) caci ma indoiesc ca ai umblat la aprindere. Totusi ar fi prima mobra la care aud sa-i bata avansul asa ca este doar o ipoteza. "tacanit de avans" am auzit si eu la kawa 750 meu. cand bagam benzina mai dubioasa si trageam de motor subturat in treapta de viteza mare. asa ca se poate si asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 14, 2008 Autor Share Postat Septembrie 14, 2008 Pana la urma de la benzina a fost. Problema e ca nu mai stiu de unde am bagat benzina aia proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.