Sari la conținut

Husaberg 2009


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am auzit ca nu se vor face 2009 cu roti de supermoto ci doar enduro,dar aveti posibilitatea de a cumpara un kit de supermoto.

In rest...am auzit numai lucruri bune(Sursa > nepotu' ):

1)Fara 10 mii de furtune de supraplin.

2)Nu exista posibilitatea sa inneci motorul.

3)Wheelie nelimitat,datorita celor 2 pompe de benzina,situate in 2 locuri diferite.

Acum sa vedem raspunsul injectiei,fata de carburatie :D

PS:Au venit 2 bucati pentru Showroom si 1 bucata pentru un concurent la Romaniacs...nu stiu sigur cum il cheama,este strain.

Puteti vedea cele 2 bijuterii la Showroom-ul Husaberg de pe soseaua Andronache,dupa prima sina de tren pe stanga(daca veniti dinspre Bucuresti)

http://www.mototech-racing.eu/

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata.

Am calarit-o. Primele impresii:

1. Fata este mai usoara decat la modelul vechi. Husabergul era mai greu pe fata pentru cine nu stia. Acum greutatea a fost mutata catre centrul motocicletei.

2. Culcata la 70 grade pe o parte se opreste singura dupa 10 sec. Am inteles ca are un senzor responsabil de lucrul asta. Ridicata...buton ... si porneste extrem de usor.

3. Nu mai sunt probleme cu inecarea motorului si apoi cu fumegatul cand o dai pe o parte.

4. Pe ghidon ai un buton din care setezi harta de putere in functie de ce vrei astfel: Soft, Performance, Standard.

5. Raspunsul la acceleratie este instantaneu. Nu se gandeste asa cum mai fac cateodata injectiile.

 

Cam atat am putut sa vad ca se pregatesc oamenii de RedBull Romaniacs.

Dupa RedBull se organizeaza prima data pentru detinatorii de Husaberg o zi la munte pentru teste. Fiecare pilot va avea la dispozitie o ora pentru test.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Culcata la 70 grade pe o parte se opreste singura dupa 10 sec. Am inteles ca are un senzor responsabil de lucrul asta. Ridicata...buton ... si porneste extrem de usor.

Este senzorul de inclinare care de obicei taie benzina/contactul,se gaseste mai ales pe vitezicile mai noi.

ce mi-as dori si eu o tavaleala cu husa asta noua.

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat timp nu ia caracter comercial, nu am nici o problema.ba chiar sunt interesat de test ride, poate pui detalii suplimentare daca vrei sa organizezi ceva.

 

stai linistit... e vorba doar de niste preturi de referinta! :D

 

ma interesa in mare un pret sa pot face o comparatie cu alte branduri :D

 

mai am cateva intrebari pt cunoscatori brandului: 1. cine fabrica husaberg? (tara?) 2. este fiabila? 3. problema des intalnita? 4. sunt scumpe piesele? (consumabile & stuff like that...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit... e vorba doar de niste preturi de referinta! :D

 

ma interesa in mare un pret sa pot face o comparatie cu alte branduri :D

 

mai am cateva intrebari pt cunoscatori brandului: 1. cine fabrica husaberg? (tara?) 2. este fiabila? 3. problema des intalnita? 4. sunt scumpe piesele? (consumabile & stuff like that...)

 

1. Austria (marca este detinuta de KTM)

2. Fiabilitatea in segmentul asta este o notiune relativa. In functie de cum ai grija de ea (a se citi intretinere) si de modul in care tragi de ea. In cazul unui amator ce are grija sa schimbe uleiul si consumabilele la timp si face o revizie anula NU O SA AIBE PROBLEME NICIODATA.

3. Daca respecti punctul (2) nu apar probleme. In general te anunta din timp. Daca neglijezi lucrul asta ai sa te pomenesti ca te lasa fix in varf de munte.

4. Nu. Sunt ca si cele de KTM. Se gasesc pe stoc si daca nu vin repede mai ales pentru modelele de dupa 2002-2003. Exemple: placute spate 90-95 lei; placute fata 95-100lei; filtru ulei 25lei; bujie 20lei; fatza shea 80 lei; kit lant 350 lei; plastice 20-150 lei; rulmenti 25-30lei; revizie anuala 350lei (gresat toti rulmentii de jug, de bascula, de roti de ghidare lant etc); verificari la supape; verificari jambe si mai sunt dar nu imi mai aduc aminte.

 

Este senzorul de inclinare care de obicei taie benzina/contactul,se gaseste mai ales pe vitezicile mai noi.

ce mi-as dori si eu o tavaleala cu husa asta noua.

 

Chiar tavaleala nu cred. COSTA. :D

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata.

Am calarit-o. Primele impresii:

1. Fata este mai usoara decat la modelul vechi. Husabergul era mai greu pe fata pentru cine nu stia. Acum greutatea a fost mutata catre centrul motocicletei.

2. Culcata la 70 grade pe o parte se opreste singura dupa 3 sec. Am inteles ca are un senzor responsabil de lucrul asta. Ridicata...buton ... si porneste extrem de usor.

3. Nu mai sunt probleme cu inecarea motorului si apoi cu fumegatul cand o dai pe o parte.

4. Pe ghidon ai un buton din care setezi harta de putere in functie de ce vrei astfel: Soft, Performance, Standard.

5. Raspunsul la acceleratie este instantaneu. Nu se gandeste asa cum mai fac cateodata injectiile.

 

Cam atat am putut sa vad ca se pregatesc oamenii de RedBull Romaniacs.

Dupa RedBull se organizeaza prima data pentru detinatorii de Husaberg o zi la munte pentru teste. Fiecare pilot va avea la dispozitie o ora pentru test.

 

mai sant multe de povestit ne vedem la test drive :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Austria (marca este detinuta de KTM)

2. Fiabilitatea in segmentul asta este o notiune relativa. In functie de cum ai grija de ea (a se citi intretinere) si de modul in care tragi de ea. In cazul unui amator ce are grija sa schimbe uleiul si consumabilele la timp si face o revizie anula NU O SA AIBE PROBLEME NICIODATA.

3. Daca respecti punctul (2) nu apar probleme. In general te anunta din timp. Daca neglijezi lucrul asta ai sa te pomenesti ca te lasa fix in varf de munte.

4. Nu. Sunt ca si cele de KTM. Se gasesc pe stoc si daca nu vin repede mai ales pentru modelele de dupa 2002-2003. Exemple: placute spate 90-95 lei; placute fata 95-100lei; filtru ulei 25lei; bujie 20lei; fatza shea 80 lei; kit lant 350 lei; plastice 20-150 lei; rulmenti 25-30lei; revizie anuala 350lei (gresat toti rulmentii de jug, de bascula, de roti de ghidare lant etc); verificari la supape; verificari jambe si mai sunt dar nu imi mai aduc aminte.

 

 

 

Chiar tavaleala nu cred. COSTA. :D

 

 

 

mersi... nu sunt genu care sa imi placa hard enduro... un soft spre hard :D

 

dar folosesc motorul mai mult pe strada.... (70% strada... 30% off road) si in special la whellie si tot felu de chestii in gen! ma pasioneaza un cross ... am analizat KTM-ul, scump, nu am nevoie de top performance, piese scumpicele, mai e doar 1 in zona mea, sincer... nu imi permit o intretinere cu schimb la fiecare 10 ore de functionare sau la 2 mii de KM asta e adevaru, vream sa vad daca si husa este asa sau un pic mai dulce din punct de vedere al cheltuielilor!

 

imi place modelu 2009 si sunt sigur ca batalia o sa se dea intre: tin KLR-ul si imi iau un CBR 1000RR 2009 ... ori vand KLR-ul si imi iau HUSA 2009 SUPERMOTO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi... nu sunt genu care sa imi placa hard enduro... un soft spre hard :D

 

dar folosesc motorul mai mult pe strada.... (70% strada... 30% off road) si in special la whellie si tot felu de chestii in gen! ma pasioneaza un cross ... am analizat KTM-ul, scump, nu am nevoie de top performance, piese scumpicele, mai e doar 1 in zona mea, sincer... nu imi permit o intretinere cu schimb la fiecare 10 ore de functionare sau la 2 mii de KM asta e adevaru, vream sa vad daca si husa este asa sau un pic mai dulce din punct de vedere al cheltuielilor!

 

imi place modelu 2009 si sunt sigur ca batalia o sa se dea intre: tin KLR-ul si imi iau un CBR 1000RR 2009 ... ori vand KLR-ul si imi iau HUSA 2009 SUPERMOTO

 

iti cumperi un 2009 si un rand de roti de supermoto si ai scapat de griji si le ai pe amandoua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti cumperi un 2009 si un rand de roti de supermoto si ai scapat de griji si le ai pe amandoua

Cea mai buna varianta, 3 in una.

Un supermoto cred ca e cea mai buna solutie pentru strada ...foarte manevrabila, perfecta pentru joaca, iar cheltuielile de intretinere cred ca sunt sub 50% fata de 1000rr.

Mie unu mi-e scarba sa mai merg cu vitezana in oras, satisfactia e doar pe circuit...

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se face nici un drive-test si prin Bucuresti ? Undeva pe la Amkart, ca acum 2 ani cu Hus-ele SM ?

Daca se se face vreau sa vin si eu, noul 450 mi-a starnit curiozitatea !

 

La ce pret va ajunge noul Husaberg 450 ???

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul trebuie sa il comunice Laurentiu Nedelcu, cat despre test, cica or sa fie dupa RedBull.nu cred ca testele sunt exclusiviste, trebuie doar sa ai cat de cat habar de enduro, sa nu iti rupi gatu' atata tot. Mototociclismo a facut primul test autohton al revistei chiar cu Husaberg si totul a mers foarte frumos si usor. Sunat, vorbit, testat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca vb lumea aiurea. Fara supararae Laurentiu, eu auzisem ca se face test doar cu proprietarii de blonde cu ochi albastri. Daca e la liber voi veni cu siguranta la un test in zona Bucurestiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...