Angi Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Ma duc eu la butic si cumpar o camera Kendo sau Kenda pentru sosea si cica si pentru enduro. Treaba e ca pe ventil avea o saiba si doua piulite. Din ce am inteles, saiba si o piulita vor intra pe interiorul jentii, ramanand ca cea de a doua piulita sa fie insurubata pe exterior. Am inteles eu bine sau am facut vreo boacana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Ai facut bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 piulita de pe exterior nu o apropia pana in janta, pentru a permite se plece putin camera din pozitia initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 9, 2008 Autor Share Postat Septembrie 9, 2008 Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 am avut nevoie odata de o camera si am montat una mai ieftina poloneza(doar asta am gasit pe stoc in vl)..nu am strans suficient piulita exterioara si la mijlocul traseului s-a smuls valva..cred totusi ca trebuie strans foarte bine piulita exterioara..alte pareri?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOD Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Daca pui piulita exterioara, in cazul in care faci pana sau se rasuceste cauciucul sigur se va smulge valva. De aceea multi nu isi mai pun acea piulita exterioara pentru ca in cazul in care se rasuceste cauciucul sa nu se smulga valva. Trebuie sa strangi bine papionul pentru a evita rasucirea cauciucului. Parerea mea..., fara sa am pretentia de adevar absolut. Dan Morar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Daca pui piulita exterioara, in cazul in care faci pana sau se rasuceste cauciucul sigur se va smulge valva. De aceea multi nu isi mai pun acea piulita exterioara pentru ca in cazul in care se rasuceste cauciucul sa nu se smulga valva. Trebuie sa strangi bine papionul pentru a evita rasucirea cauciucului. Parerea mea..., fara sa am pretentia de adevar absolut.Dan Morar e adevarat, dar eu cred ca se intampla asta la rotile care nu au acel tampon interior de cauciuc cu surub pt. a nu permite anvelopei si camerei sa se invarta fata de janta. asa ne putem permite si noi astia fara musuri sa avem o presiune de 0,5 atm fara sa rupem valva. la fel si pe pana, daca n-ai tampon d-ala, degeaba ai camera cu piulita, tot se duce dracu, mai ales pe spate. Editat Septembrie 10, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 e adevarat, dar eu cred ca se intampla asta la rotile care nu au acel tampon interior de cauciuc cu surub pt. a nu permite anvelopei si camerei sa se invarta fata de janta. Eu am rupt valva cu toate ca aveam papion(F.F.F BINE STRANS)...asa ca am mai dat o gaura in janta si mi-am mai montat un papion(diametral opus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Eu am rupt valva cu toate ca aveam papion(F.F.F BINE STRANS)...asa ca am mai dat o gaura in janta si mi-am mai montat un papion(diametral opus) eu ma gandesc sa mai pun cate un papion pe fiecare roata o fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Eu am rupt valva cu toate ca aveam papion(F.F.F BINE STRANS)...asa ca am mai dat o gaura in janta si mi-am mai montat un papion(diametral opus) eu am din fabrica doua papioane pe roata spate, or fi stiut ei de ce. e drept, muncesti putin mai mult cand faci pana, dar scapi de altele. eu ma gandesc sa mai pun cate un papion pe fiecare roatao fi ok? pe fata nu are nici un rost sa ai doua. spatele trage, acolo trebuie tinut zdravan cauciucul pe janta. Editat Septembrie 10, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Eu stiu de papionul de pus la gat ....... ....... Papionul de pus la roata ce drak e?????????? Editat Septembrie 10, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Eu stiu de papionul de pus la gat ....... ....... Papionul de pus la roata ce drak e?????????? pe roata spate ai valva care o stii cum arata si 1 sau 2 suruburi depinde cate tampoane ai tampoanele sau "papionul" cum zic baetii tin cauciucul sa nu se roteasca pe janta, altfel ar rupe valva de fiecare data cand dai gaz mai brusc nu e musai sa ai la lc4 dar in genere mai vezi, iar de la 530 in jos sigur 1 sau 2 in fct de fiecare, de ex la wr 450 am 2 cand dai jos cauciucul trebe sa desurubezi tampoanele ca sa poti dejanta este folosit cel mai des la motoarele monocilindrice enduro/cross care iti da puterea dintr-o data Editat Septembrie 10, 2008 de orestte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 doar motoarele mai mari/puternice mai smulg valvele pe spate, dar e mai rar.cu exceptia yamaha, toate marcile au 1 papion pe spate/fata @angi...este o bucata de metal mimbracata in cauciuc ce se strange cu o piulita similara valvei si blocheaza rotatia cumei pe janta.in lipsa papionului doar presiunea aerului din camera ar apasa guma pe metal, iar la acceleratiile puternice in zone de aderenta mare re roteste ansamblul si smulge valva . hai ca usor usor va faceti toti enduristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billylazio Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 sal. ma baieti ajutati-ma si pe mine a doua valva rupta la roata fata in 300 km is incepator merg hobby adica ultra hobby... 25% coclau restu camp, forestiere, asfalt etc in loc sa fiu la plimbare tastez ...pfff care ar putea sa fie cauza deja disper iara demontat roata dusa la oras montat inapoi... de la ce se poate rupe valva pe fata?? presiune prea mica oare? am 105 kg ... mersi... ma duc sa o dau jos ..offf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Pentrru asfalt presiunea optima e 1 atm, pe apmant poate scadea in functie de tipul terenului. Presiunea minima e 0,4 dar principala cauza e sigur lipsa papionului care face sa nu se invarta anvelopa pe janta. Si foarte important, valva nu o strange cu piulita, las-o libera sa poata sa miste libera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billylazio Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 chestia e ca am papion si pe fata si pe spate...nu stiu cat de corect este montat.. intradevar piulita era stransa destul(cumbinata cu presiune prea mica)...deci asta sa fi fost! o sa o las mai libera sa vedem ce si cum. mersic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) https://www.youtube.com/watch?v=lwLHw1AxVNw#t=23 Montata la bot Editat Ianuarie 7, 2015 de abhorrer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.