Sari la conținut

Montare Camera Enduro


Angi
 Share

Postări Recomandate

Ma duc eu la butic si cumpar o camera Kendo sau Kenda pentru sosea si cica si pentru enduro. Treaba e ca pe ventil avea o saiba si doua piulite. Din ce am inteles, saiba si o piulita vor intra pe interiorul jentii, ramanand ca cea de a doua piulita sa fie insurubata pe exterior. Am inteles eu bine sau am facut vreo boacana? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut nevoie odata de o camera si am montat una mai ieftina poloneza(doar asta am gasit pe stoc in vl)..nu am strans suficient piulita exterioara si la mijlocul traseului s-a smuls valva..cred totusi ca trebuie strans foarte bine piulita exterioara..alte pareri??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui piulita exterioara, in cazul in care faci pana sau se rasuceste cauciucul sigur se va smulge valva. De aceea multi nu isi mai pun acea piulita exterioara pentru ca in cazul in care se rasuceste cauciucul sa nu se smulga valva. Trebuie sa strangi bine papionul pentru a evita rasucirea cauciucului. Parerea mea..., fara sa am pretentia de adevar absolut.

Dan Morar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui piulita exterioara, in cazul in care faci pana sau se rasuceste cauciucul sigur se va smulge valva. De aceea multi nu isi mai pun acea piulita exterioara pentru ca in cazul in care se rasuceste cauciucul sa nu se smulga valva. Trebuie sa strangi bine papionul pentru a evita rasucirea cauciucului. Parerea mea..., fara sa am pretentia de adevar absolut.

Dan Morar

e adevarat, dar eu cred ca se intampla asta la rotile care nu au acel tampon interior de cauciuc cu surub pt. a nu permite anvelopei si camerei sa se invarta fata de janta. asa ne putem permite si noi astia fara musuri sa avem o presiune de 0,5 atm fara sa rupem valva. la fel si pe pana, daca n-ai tampon d-ala, degeaba ai camera cu piulita, tot se duce dracu, mai ales pe spate.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adevarat, dar eu cred ca se intampla asta la rotile care nu au acel tampon interior de cauciuc cu surub pt. a nu permite anvelopei si camerei sa se invarta fata de janta.

Eu am rupt valva cu toate ca aveam papion(F.F.F BINE STRANS)...asa ca am mai dat o gaura in janta si mi-am mai montat un papion(diametral opus) :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rupt valva cu toate ca aveam papion(F.F.F BINE STRANS)...asa ca am mai dat o gaura in janta si mi-am mai montat un papion(diametral opus) :)

 

 

eu am din fabrica doua papioane pe roata spate, or fi stiut ei de ce.

e drept, muncesti putin mai mult cand faci pana, dar scapi de altele.

 

eu ma gandesc sa mai pun cate un papion pe fiecare roata

o fi ok?

:scratch:

 

 

pe fata nu are nici un rost sa ai doua.

spatele trage, acolo trebuie tinut zdravan cauciucul pe janta.

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu de papionul de pus la gat :scratch: ....... :unsure: ....... :)

Papionul de pus la roata ce drak e?????????? :P

 

pe roata spate ai valva care o stii cum arata si 1 sau 2 suruburi depinde cate tampoane ai

tampoanele sau "papionul" cum zic baetii tin cauciucul sa nu se roteasca pe janta, altfel ar rupe valva de fiecare data cand dai gaz mai brusc

nu e musai sa ai la lc4 dar in genere mai vezi, iar de la 530 in jos sigur 1 sau 2 in fct de fiecare, de ex la wr 450 am 2

 

cand dai jos cauciucul trebe sa desurubezi tampoanele ca sa poti dejanta

este folosit cel mai des la motoarele monocilindrice enduro/cross care iti da puterea dintr-o data

Editat de orestte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar motoarele mai mari/puternice mai smulg valvele pe spate, dar e mai rar.cu exceptia yamaha, toate marcile au 1 papion pe spate/fata

@angi...este o bucata de metal mimbracata in cauciuc ce se strange cu o piulita similara valvei si blocheaza rotatia cumei pe janta.in lipsa papionului doar presiunea aerului din camera ar apasa guma pe metal, iar la acceleratiile puternice in zone de aderenta mare re roteste ansamblul si smulge valva .

hai ca usor usor va faceti toti enduristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

sal.

ma baieti ajutati-ma si pe mine

a doua valva rupta la roata fata in 300 km

is incepator merg hobby adica ultra hobby...

25% coclau restu camp, forestiere, asfalt etc

in loc sa fiu la plimbare tastez ...pfff

care ar putea sa fie cauza deja disper iara demontat roata dusa la oras montat inapoi...

de la ce se poate rupe valva pe fata?? presiune prea mica oare? am 105 kg ...

mersi...

ma duc sa o dau jos ..offf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentrru asfalt presiunea optima e 1 atm, pe apmant poate scadea in functie de tipul terenului.

Presiunea minima e 0,4 dar principala cauza e sigur lipsa papionului care face sa nu se invarta anvelopa pe janta.

Si foarte important, valva nu o strange cu piulita, las-o libera sa poata sa miste libera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia e ca am papion si pe fata si pe spate...nu stiu cat de corect este montat..

intradevar piulita era stransa destul(cumbinata cu presiune prea mica)...deci asta sa fi fost!

o sa o las mai libera sa vedem ce si cum.

 

mersic :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...