Sari la conținut

Post Romaniacs Chill


Seba
 Share

Postări Recomandate

Este a treia zi dupa revenirea de la Sibiu si inca ma doare tot. Dimineata deschid ochii, ma bucur ca e soare afara, ii trimit SMS lui Vali sa-i spun sa se grabeasca ca avem prolog, ma intorc pe partea cealalta si ma culc la loc.

Pentru mine a fost destul greu. Ritmul intregului eveniment m-a obosit. Fiind la fel ca multi dintre voi, un endurist de weekend, faptul ca am avut de mers 4 zile la rand + prolog, m-a doborat. Scularea la 5.45 dimineata, micul dejun la care trebuia sa te fortezi sa inghiti ceva, diareea aferenta, sesiunea de inghitit minerale si proteine si apoi imbracatul in echipamentul ud din ziua precendenta. Apoi plecatul in traseu, terminarea lui, discutia cu mecanicii despre ce trebuie reparat la motor, briefingul din fiecare seara la ora 21 pt ziua ce va urma, cina in jurul orei 22... Toate astea au facut din Red Bull Romaniacs un concurs dur, spartan si militaros.

In legatura cu traseele acum...sint de acord cu Jumba care spune ca nici unul dintre ele luate in parte nu a fost o chestie nemaivazuta. A face 2 dintre ele intr-un weekend, unul simbata, unul duminica, putea fi o placere. Dar au fost 4...

De exemplu ziua lui Tara, ziua 3...totul a inceput cu o poteca ingusta si in cotrapanta unde ne-am strans 30 motociclete ce nu ne puteam depasi. Ajutam cate zece motoare, inaintam 10 metri. Inca 10 motoare, inca 10 metri. Apoi am ajuns la 2000m altitudine, in ceta si nori, nu se vedea la mai mult de 10m in fata, pe o coborare pe bolovani. Erau probabil sub 10 grade si tremuram de frig. Sau ultima zi, ziua 4, care a inceput in rau, ne-am udat bine bine la picioare, si uzi am facut restul de 120 km.

Traseele nu au fost grele. Dar valoarea pilotilor, chiar si la hobby, dupa parerea mea a fost ridicata. De regula la hobby participa piloti ce vin din motocross, care merg intr-adevar extrem de tare pe portiuni de legatura (macadam, forestiere, drumuri de padure). Incercam sa tin cu Vali un ritm de 70-80 km/h si eram depasiti cu usurinta. Mergeau cu mai mult de 100 km/h. Prindeam multi din urma pe urcari (care incep sa cred ca sint o specialitate locala) si eram din nou depasiti pe legaturi.

Prologul a fost oribil. I-am spus lui Vali ca daca ma vede ca n-am plecat la start, probabil am lesinat de frica. Am termiant o tura fara sa cad si am iesit de pe traseu. Dupa prolog eram clasati pe locul 12. Bine ca n-a trebuit in epilog sa ne urcam pe nesimtirea aia de cladire...Totul s-a terminat cu dropul de beton la care Jordan si-a rupt piciorul si pe care am aruncat motocicleta in jos si apoi m-am urcat din nou pe ea. Amintirea era prea recenta...

Fara mecanicii Motomania (Andreas si Sasha) nu am fi reusit. Fara Alistair ca si coordonator al participarii noastre nu am fi reusit. Fara Vali care a tras de mine si motor la propriu si la figurat nu as fi reusit. Fara Maxxis-uri, fara 12/52, fara 300 EXC-E, fara arcurile din furci de 38, fara vointa si antrenamentele la Sibiu cu Paul ar fi fost greu. A fost greu.

Acum motorul e in service, l-am rugat pe Sasha sa-l imbrace in folie pana la primavara cand mai vedem noi. Asta daca nu cumva ne vedem la Buzau...

 

Seba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

 

Din pacate, dintre noi cei care ne cunoastem, Jordan e cel care sufera cel mai mult de pe urma acestui concurs. Ieri i-au facut o operatie de 3,5h in care medicii i-au refacut tibia si i-au repozitionat glezna. Acum il asteapta o perioada de 3 luni in care nu are voie sa calce pe picior si inca cine stie ce perioada pentru recuperare...

Cei care-l stiti, sunati-l, imbarbatati-l, vizitati-l.

 

Dntre cei pe care-i stiu de la romaniacsu' asta, Jordan a fost cel mai maniac cu participarea.S-a dus de X ori la Gheorgheni sa invete tehnica pentru prolog, a bagat cu motorul wk de wk, si-a rupt si clavicula pentru concursul asta si tot nu s-a dat batut.De (cuvant urat) accidentul care i s-a intamplat.

 

 

Traseele sunt de acord ca nu au fost grele deloc.Pentru gustul meu au avut prea multe portiuni de viteza si prea putine portiuni grele.

Totusi, parerea mea este ca efortul unui concurent care termina concursul cu o viteza medie de 18km/h nu are nimic cu cel al unuia care il termina cu o viteza de 30km/h. Ba chiar as spune ca cei doi sunt in concursuri diferite.

Cu alte cuvinte nu e greu sa termini clasa hobby la romaniacs dar e greu sa iesi in prima jumatate si foarte greu sa iesi pe podium.

Prologul...infern daca esti pe langa cu tehnica(asa cum sunt eu).

 

 

Ne-auzim,

Gotzo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sustin ce au zis ce-i doi concurenti de mai sus :grinbandit:

 

ati uitat sa mentionati un amanunt, cred eu foarte important. VREMEA! mai rau de atat nu se putea. Frig, Vant, ploaie, ceata...

 

da, nu mai zic ca in a 2a zi... am intrat in mlastina pana la burta.... imi era greu sa ies eu, dar sa mai scot si motorul de acolo.

 

in ziua a3a, ziua pregatita de Tara, am avut norocul sau ghinionul sa cad de pe poteca cam 4 5m in vale. inspiratia a fost sa calc pe motor inainte sa ma arunc. mi-a fost greu mie sa ma intorc pe traseu, dar sa fi tras si motorul de acolo. concurentii care erau in spatele nostru au scos aparatele si-mi faceau poze.

 

era ceva infernal, sincer, nu stiu cum am avut puterea 4 zile, sa ma trezesc la 5:45... asta dupa ce incercam sa adorm in jurul orei 12:00, in fiecare dimineata sa ma imbrac cu hainele ude, cizmele care colcaiau de apa,etc.

 

ma consider destul de norocos. nu am avut probleme tehnice la motoare. am schimbat niste anvelope filtre de aer si uleiul in cutie, atat. daca trebuia sa mai si lucram la ele... atunci chiar devea un infern.

 

ca si motorul, pot sa spun ca am scapat ieftin. multe vanatai de la prolog, ceva dureri la mana dreapta din cauza cazaturii de la 5m, si o ingrozitoare durere la muschii trapezi si dorsali. nu stiu daca e febra musculara sau am racit.

 

sunt multe de zis, dar mai bine ne vedem toti la o bere si povestim! ca avem ce!!!

 

ne vedem la anu!?!? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lucian: pai bineinteles ca ne vedem la anu sa ne batem iar cu finlandezii

 

vremea rea si accidentarile din ziua 2 m-au facut sa resimt aceasta cursa destul de dur. a fost o cursa de anduranta si chair una psihologica la un momentdat pt ca era f greu sa te apti sa nu ii darami pe "profesorii de macadam" ce se intepeneau pe prima urcare.

ziua lui Tara a fost cred eu cea mai tehnica dar si asta a avut ceva drumuri de macadam.

poate mai ajung la sibiu toamna asta si reusesc sa fac ziua 1 sau2 de anul trecut ca sa pot face o comparatie.

 

imi pare nespus de rau pt Jordan care a pierdut tot din cauza acelui accident stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este a treia zi dupa revenirea de la Sibiu si inca ma doare tot. Dimineata deschid ochii, ma bucur ca e soare afara, ii trimit SMS lui Vali sa-i spun sa se grabeasca ca avem prolog, ma intorc pe partea cealalta si ma culc la loc.

Pentru mine a fost destul greu. Ritmul intregului eveniment m-a obosit. Fiind la fel ca multi dintre voi, un endurist de weekend, faptul ca am avut de mers 4 zile la rand + prolog, m-a doborat. Scularea la 5.45 dimineata, micul dejun la care trebuia sa te fortezi sa inghiti ceva, diareea aferenta, sesiunea de inghitit minerale si proteine si apoi imbracatul in echipamentul ud din ziua precendenta. Apoi plecatul in traseu, terminarea lui, discutia cu mecanicii despre ce trebuie reparat la motor, briefingul din fiecare seara la ora 21 pt ziua ce va urma, cina in jurul orei 22... Toate astea au facut din Red Bull Romaniacs un concurs dur, spartan si militaros.

In legatura cu traseele acum...sint de acord cu Jumba care spune ca nici unul dintre ele luate in parte nu a fost o chestie nemaivazuta. A face 2 dintre ele intr-un weekend, unul simbata, unul duminica, putea fi o placere. Dar au fost 4...

De exemplu ziua lui Tara, ziua 3...totul a inceput cu o poteca ingusta si in cotrapanta unde ne-am strans 30 motociclete ce nu ne puteam depasi. Ajutam cate zece motoare, inaintam 10 metri. Inca 10 motoare, inca 10 metri. Apoi am ajuns la 2000m altitudine, in ceta si nori, nu se vedea la mai mult de 10m in fata, pe o coborare pe bolovani. Erau probabil sub 10 grade si tremuram de frig. Sau ultima zi, ziua 4, care a inceput in rau, ne-am udat bine bine la picioare, si uzi am facut restul de 120 km.

Traseele nu au fost grele. Dar valoarea pilotilor, chiar si la hobby, dupa parerea mea a fost ridicata. De regula la hobby participa piloti ce vin din motocross, care merg intr-adevar extrem de tare pe portiuni de legatura (macadam, forestiere, drumuri de padure). Incercam sa tin cu Vali un ritm de 70-80 km/h si eram depasiti cu usurinta. Mergeau cu mai mult de 100 km/h. Prindeam multi din urma pe urcari (care incep sa cred ca sint o specialitate locala) si eram din nou depasiti pe legaturi.

Prologul a fost oribil. I-am spus lui Vali ca daca ma vede ca n-am plecat la start, probabil am lesinat de frica. Am termiant o tura fara sa cad si am iesit de pe traseu. Dupa prolog eram clasati pe locul 12. Bine ca n-a trebuit in epilog sa ne urcam pe nesimtirea aia de cladire...Totul s-a terminat cu dropul de beton la care Jordan si-a rupt piciorul si pe care am aruncat motocicleta in jos si apoi m-am urcat din nou pe ea. Amintirea era prea recenta...

Fara mecanicii Motomania (Andreas si Sasha) nu am fi reusit. Fara Alistair ca si coordonator al participarii noastre nu am fi reusit. Fara Vali care a tras de mine si motor la propriu si la figurat nu as fi reusit. Fara Maxxis-uri, fara 12/52, fara 300 EXC-E, fara arcurile din furci de 38, fara vointa si antrenamentele la Sibiu cu Paul ar fi fost greu. A fost greu.

Acum motorul e in service, l-am rugat pe Sasha sa-l imbrace in folie pana la primavara cand mai vedem noi. Asta daca nu cumva ne vedem la Buzau...

 

Seba

 

ba, SEBO'..... da bine le-ai zis... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

si apoi imbracatul in echipamentul ud din ziua precendenta.

[...]

ai pus dej'tu pe rana ...

iar cei din fata, aia ce-s invitati ... profi ... dorm linistiti, la uscat, în timp ce mecanicii surubaresc si p'orma se baga-n toale uscate si calde ...

 

va admir si va urez BAFTA în continuarea programului :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...