ubord Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 http://moto.z16.ru/motoural/dvigatelural/2...privod-grm.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Fara zgomot,....dar cu radiator de ulei(care, zice unii ca nu trebe!!!) Ce-o fi roata dintata din lateral?? Editat Septembrie 22, 2008 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Fara zgomot,....dar cu radiator de ulei(care, zice unii ca nu trebe!!!) Ce-o fi roata dintata din lateral?? asa dale peste mustiuk!nu vor sa inteleaga cai va face bine masa ei de rusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 22, 2008 Autor Share Postat Septembrie 22, 2008 Ce-o fi roata dintata din lateral?? ..piniuonu' de la reversorul hipocicloidic...unii ii mai spun si intinzator de curea... Pentru a scăpa de voya de unelte GRM în motor «Ural», plantelor recomandă ajusta poziția de generator, intoarce-o la dreapta-stânga. Dar asta nu ajuta mereu. Oleg Weber a primit de matase radicale înlocuieÂşte shesterni lanț (a se vedea «Moto», № 2-04). Dar nu a fost liniste. Nu există un alt mod în care s-au dus avtomobilestroiteli din lume - set pentru a înlocui dințată de lanț de centura. AceeaÂşi a fost făcut, Âşi am spus. În timp ce GRM chainsaw unitate mai durabile, centura-uri de mai multe avantaje. Este mult mai liniÂştită, a redus în mod semnificativ de greutate al motorului: este nevoie de un masiv uÂşa de la intrare, Âşi el un lanț de siguranță mai uÂşor. În afară de aceasta, dacă izolate de ulei de partea din față a motorului de repara toate că este mult mai uÂşor. Curea dințată nu ca durabil ca un lanț, dar dacă acest lucru va complica viața oppozitchiku? Motorists schimba-l o dată în 60 ~ 100tys. km, si o gramada de-ai văzut, în această viață oppozitov cu aceleaÂşi cheltuieli de deplasare? Asta este de ce am ales centura. Google.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ..piniuonu' de la reversorul hipocicloidic...unii ii mai spun si intinzator de curea... Pentru a scăpa de voya de unelte GRM în motor «Ural», plantelor recomandă ajusta poziția de generator, intoarce-o la dreapta-stânga. Dar asta nu ajuta mereu. Oleg Weber a primit de matase radicale înlocuieÂşte shesterni lanț (a se vedea «Moto», № 2-04). Dar nu a fost liniste. Nu există un alt mod în care s-au dus avtomobilestroiteli din lume - set pentru a înlocui dințată de lanț de centura. AceeaÂşi a fost făcut, Âşi am spus. În timp ce GRM chainsaw unitate mai durabile, centura-uri de mai multe avantaje. Este mult mai liniÂştită, a redus în mod semnificativ de greutate al motorului: este nevoie de un masiv uÂşa de la intrare, Âşi el un lanț de siguranță mai uÂşor. În afară de aceasta, dacă izolate de ulei de partea din față a motorului de repara toate că este mult mai uÂşor. Curea dințată nu ca durabil ca un lanț, dar dacă acest lucru va complica viața oppozitchiku? Motorists schimba-l o dată în 60 ~ 100tys. km, si o gramada de-ai văzut, în această viață oppozitov cu aceleaÂşi cheltuieli de deplasare? Asta este de ce am ales centura. Google.. D-le Linginer, in ce draq limba scrii tradu si mie cuvintele tale "voya, plantelor, matase radicale, shesterni lant, dintata de lant de centura, viata oppozitchiku, 60~100tys, viata opozitov" nu de alta dar sa nu mor prost, cae limba e asta ? greaca vache? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ..piniuonu' de la reversorul hipocicloidic...unii ii mai spun si intinzator de curea... Pentru a scăpa de voya de unelte GRM în motor «Ural», plantelor recomandă ajusta poziția de generator, intoarce-o la dreapta-stânga. Dar asta nu ajuta mereu. Oleg Weber a primit de matase radicale înlocuieÂşte shesterni lanț (a se vedea «Moto», № 2-04). Dar nu a fost liniste. Nu există un alt mod în care s-au dus avtomobilestroiteli din lume - set pentru a înlocui dințată de lanț de centura. AceeaÂşi a fost făcut, Âşi am spus. În timp ce GRM chainsaw unitate mai durabile, centura-uri de mai multe avantaje. Este mult mai liniÂştită, a redus în mod semnificativ de greutate al motorului: este nevoie de un masiv uÂşa de la intrare, Âşi el un lanț de siguranță mai uÂşor. În afară de aceasta, dacă izolate de ulei de partea din față a motorului de repara toate că este mult mai uÂşor. Curea dințată nu ca durabil ca un lanț, dar dacă acest lucru va complica viața oppozitchiku? Motorists schimba-l o dată în 60 ~ 100tys. km, si o gramada de-ai văzut, în această viață oppozitov cu aceleaÂşi cheltuieli de deplasare? Asta este de ce am ales centura. Google.. D-le Linginer, in ce draq limba scrii tradu si mie cuvintele tale "voya, plantelor, matase radicale, shesterni lant, dintata de lant de centura, viata oppozitchiku, 60~100tys, viata opozitov" nu de alta dar sa nu mor prost, cae limba e asta ? greaca vache? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 D-le Linginer, in ce draq limba scrii tradu si mie cuvintele tale "voya, plantelor, matase radicale, shesterni lant, dintata de lant de centura, viata oppozitchiku, 60~100tys, viata opozitov" nu de alta dar sa nu mor prost, cae limba e asta ? greaca vache? He, he, he ! Nu te-ai prins Nene Pedros ? Asa stie sa traduca Gugalu', nu te supara pe el... Dar imaginatia personala poate face minuni privind pozele acelea. Oricum, interesanta rezolvare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 mda, in sfarsit. cine a facut asta, ca nu aia de la ural... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 pe la mijlocul articolului am crezut ca drobu e beat:lol:.........of of "translatiunea pe gugalu" asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ..bravo d-lor, bravo, super.. ..m-am (cuvant urat) pe mine.. dau o bere la toti dac-o tineti asa toata iarna, nu mai plec de pe net! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ..bravo d-lor, bravo, super.. ..m-am (cuvant urat) pe mine.. dau o bere la toti dac-o tineti asa toata iarna, nu mai plec de pe net! pai ce sa facem Cristache treba sa mai si radem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 22, 2008 Autor Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) ...mda..."acuma hai sa ne radem , ..." ii zicea Dorel Visan lui Stefan Iordache... ..oricum ingenioasa solutie a gasit rusul... O si permite motorul de ural....A reusit sa izoleze zona de uleiul din carter, si a preferat sa monteze intinzatorul pe o placa de dural de 10mm fixata mecanic si cu un adeziv puternic , in locul sudurii(ca sa nu creeeze tensiuni in blocul motor chiar in zona reazemului de arbore...).Motorul este foarte silentios si mult mai lesne de intretinut...(spunea ca oricum si cu pinioanele originale , trebuia desfacut pentru intretinerea distributiei la 60-100 de mii de Km-un tip optimist-) A mutat aerisirea de carter in zona unui tachet pe dreapta...etc... Curelele amortizeaza mult mai bine socurile de torsiune care apar in arbori... Si intretinerea se face usor , ne mai fiind nevoie de tot felul de etansari la ulei cand se schimba distributia... Din pacate la Nipru nu se poate adapta! Pompa de ulei nu permite manevra...Dar ar merge o figura cu lantz si un pinino dublu pe distributie(numai ca problema danturarii se dubleza....nici problema simpla, mono, cu un un singur pinion , cu un singur fel de dinti nu se poate rezolva aici la Romania ) ...pentru cine nu este complexat si bulversat de "greaka vachĂŠ"(a se citi frantzuzeste ) site-ul mai ofera si alte informatii interesante in legatura cu ciorsurile de IJ-uri, Voshoade, Minsk-uri...etc... http://www.motodrive.com.ua/content/NOVOE_...lantatsiya.html ...ceva noi concepte de motoare la KMZ(noi in 2006 ) http://www.kmz.com.ua/ ...si noul look al site-ului oficial de la KMZ.... ...eu le-am scris sa-i intreb unde naiba au disparut motoarele lor si piesele de schimb , de aici din romania, de azi maine 20 de ani!(binenteles, portarul care isi face veacul in uzina aia goala nu s-a obosit sa-mi raspunda...) Editat Septembrie 22, 2008 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 mda...interesant. insa cand ai o transmisie pe curea, trebuie de obcei sa ai un intinzator. o rola tinuta de un arc pe curea ca sa ii mentina acceasi tensiune tot timpul...eu nu am vazut sa fi facut asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 ...si noul look al site-ului oficial de la KMZ.......eu le-am scris sa-i intreb unde naiba au disparut motoarele lor si piesele de schimb , de aici din romania, de azi maine 20 de ani!(binenteles, portarul care isi face veacul in uzina aia goala nu s-a obosit sa-mi raspunda...) se ofera cineva sa faca o traducere? ce zic astia in anul de gratie 2008? 09.08.2008 Киевский мотоциклетный завод за 6 мес. увеличил чистый доход на 13,16% – до 7,6 млн грн. 01.08.2008 Работники Киевского мотоциклетного завода подарили Киево-Печерской Лавре грузовой мотоцикл для хозяйственных нужд. a, si ce utilaj e ala portocaliu? seamana cu o vidanja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) Ce fel de aerisire a facut? Lant si curea, da ce e masina de spalat sau bicicleta? HAHAHAH Editat Septembrie 24, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 mda...interesant. insa cand ai o transmisie pe curea, trebuie de obcei sa ai un intinzator. o rola tinuta de un arc pe curea ca sa ii mentina acceasi tensiune tot timpul...eu nu am vazut sa fi facut asta... La ce crezi ca folosete roticutza aia dintr-o parte , cu un surub excentric in ea?De ce crezi ca s-a chinuit sa o monteze in pozitia aia?Ai vazut vreodata un intinzator de curea la o masina care are distributia pe curea dintzata?O sa ai o revelatie...candva Ce fel de aerisire a facut? Lant si curea, da ce e masina de spalat sau bicicleta?HAHAHAH ...mi-ar place o masina de spalat de asta... se ofera cineva sa faca o traducere? ce zic astia in anul de gratie 2008? 09.08.2008 Киевский мотоциклетный завод за 6 мес. увеличил чистый доход на 13,16% – до 7,6 млн грн. 01.08.2008 Работники Киевского мотоциклетного завода подарили Киево-Печерской Лавре грузовой мотоцикл для хозяйственных нужд. a, si ce utilaj e ala portocaliu? seamana cu o vidanja. Kiev motorcycle plant for 6 mo. increased the net income by 13,16% - to 7,6 million [grn]. The workers of Kiev motorcycle plant presented cargo motorcycle for the economic needs Kiev -[Pecherskoy] monastery... http://babelfish.yahoo.com/translate_txt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Ce fel de aerisire a facut? Lant si curea, da ce e masina de spalat sau bicicleta?HAHAHAH da ma, lant si curea, ca sa se rupa si sa faca motorul praf pentru ca nesimtitii care nu o schimba la timp sa plateasca si fabrica sa faca mai multi bani. dar sa nu mai faca zgomot in mortii mamei lui, stiu eu una care face ca dreq cu pinion nou la alternator. uite cum comand eu herzog... ca nu au fost in stare sa puna curele si lanturi, asa cam ca la prostii aia de la bemve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) fa-i pinionul de textolit cum se mai practica la M-urile vechi. Ala de pe axa cu came Editat Septembrie 24, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 fa-i pinionul de textolit cum se mai practica la M-urile vechi.Ala de pe axa cu came sau lemn de prun , ca-i mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 de brad ma si da-l cu seu sa ramana unsoarea pe porozitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 de brad ma si da-l cu seu sa ramana unsoarea pe porozitati daca imi dai tu reteta aia de vaselina Caspian cu pudra de talc si mai nu stiu ce... ...ca de astea normale nu ma risc sa pun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 mda...interesant. ...............................eu nu am vazut sa fi facut asta... ...cureaua de distributie are o construcie speciala, intinderea facandu-se cu o rola cu excentric (o vezi in imagine), cu ajutorul unei scule (diapazon), intinderea masuranduse in Hz... La ce crezi ca folosete roticutza aia ..................................O sa ai o revelatie...candva ..asa este, candva o sa vada! sau lemn de prun , ca-i mai bun... ...zeama-i si mai buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.