Sari la conținut

Fototur Muntii Macin - Delta (sau Pe Langa)


Barbarossa
 Share

Postări Recomandate

Bun venit la primul MOTO-FOTO-TUR!

 

Ca sa nu ne lasam mai prejos decat cmarazi de-ai nostri care organizeaza FOTOTure m-am gandit ca am putea face asta si pe motoare.

 

Obiectiv Macin - Delta

In wkd 10 - 12 oct. (vremea va fi buna)

Traseu - asteptam propuneri sau recomandari de la cei care au fost.

Participare libera char daca sunteti sau nu fotografi (macar sa ne intelegeti pe noi fotografii cand ne oprim sa facem poze :rock: )

Mancare si cazare - propuneri... in orice caz la o pensiune caci e frig la cort.

 

Ca idee de referinta ar fi interesant traseul de la Enisala Moto Adventure

http://www.enisalamotoadventure.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-as baga, numai sa imi treaca raceala asta.

Mentionez ca sunt relativ incepator am aprox 1500 km mersi-fara incidente.

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-as baga, numai sa imi treaca raceala asta.

Mentionez ca sunt relativ incepator am aprox 1500 km mersi-fara incidente.

 

 

 

Cre ca ma bag si io.................da mai vb ca ma incearca o oaresce raceala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miercuri pe la 6 ne vedem la arc, eu o sa fiu pe alee parcat.

cine are harti sa le aduca

 

mai astept pareri sfaturi...

pana acum bratul Chilia am inteles ca are un drum pe langa el, suna interesant... pareri?

 

am facut rost de o harta a deltei mare dar e veche, de vreo 20 da ani.

in pricipiu tot acolo e delta asa ca o sa o aduc maine la arc

 

DE STUDIAT: http://www.delta-dunarii.info

 

Se concretizeaza traseul:

Plecare de vineri (caci e pacat de peisaj, ajungem seara, sa avem sambata acolo sa ne bucuram)

Intoarcere duminica (tinem cont ca zilele sunt scurte, lumina de la 7 30 la 7 seara)

Vineri Bucuresti - Tulcea - Bratul Chilia - Cazare pe brat (Chilia Veche)

Sambata Plimbare in delta

Duminica Intoarcere acasa