CzCustoms Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) am cumparat o apridere de drujba ca sa scap de vechiul sistem de aprindere cu platina si cu baterie. am modificat la strung volanta sa intre pe ambielaj, am prins bobina de motor. Carburatorul este nou, am incercat si cu jikov dar am aceias problema. cred ca nu e din carburator ci din aprindere. uitati-va aici: http://www.youtube.com/watch?v=tEejVe75HUM asta mi se intampla de fiecare data cand incerc sa il pornesc. merge ce merge, doar la ralanti si apoi se opreste cu un rateu, apoi iara il pornesc si aceias chestie in contiunuare. poate sa fie din aprindere?? sa nu dea scanteia cand trebuie?? am incercat si cu avans mai mare si invers dar, nu merge, carburatoarele sunt acestea: asta e aprinderea: Editat Octombrie 9, 2008 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miha_hoe Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 bobina aia nu trebuia prinsa sub rezervor:|? de ce nu i'ai pus gotronic si ai pus aprindere de drujba?...am si eu un cz sport si mai imi trebuie o furca pt el care e ala cu minusu la masa sau cu plusul la masa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 9, 2008 Autor Share Postat Octombrie 9, 2008 pai nu trebuie sub rezervor. ca trebuie sa fie langa magnetii de pe volanta sa dea scanteie. ca sa pun gotronic trebuiia sa o modific pe 12v dar sa fie pe baterie. iar eu vreau sa scap de baterie si de instalatie electrica.. cu asta vreau sa ma dau pe deal . enduro... nu imi trebuie baterie. la celalalt cz care l-am facut aproape de orginal e pus minusul la masa. am incercat si cu plusul dar nu merge, imi descarca bateria. bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 (editat) pai nu trebuie sub rezervor. ca trebuie sa fie langa magnetii de pe volanta sa dea scanteie. ca sa pun gotronic trebuiia sa o modific pe 12v dar sa fie pe baterie. iar eu vreau sa scap de baterie si de instalatie electrica.. cu asta vreau sa ma dau pe deal . enduro... nu imi trebuie baterie. la celalalt cz care l-am facut aproape de orginal e pus minusul la masa. am incercat si cu plusul dar nu merge, imi descarca bateria. bafta!! avansu... fa-l la 3-3.5 mm (daca e motoru de 250), sau 2.5-3mm (daca e motoru de 175) Editat Octombrie 9, 2008 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 din ce am vazut eu .......rateu in carbelitor deci avans mare!cam atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 am cumparat o apridere de drujba ca sa scap de vechiul sistem de aprindere cu platina si cu baterie. am modificat la strung volanta sa intre pe ambielaj, am prins bobina de motor. Carburatorul este nou, am incercat si cu jikov dar am aceias problema. cred ca nu e din carburator ci din aprindere. uitati-va aici: http://www.youtube.com/watch?v=tEejVe75HUM asta mi se intampla de fiecare data cand incerc sa il pornesc. merge ce merge, doar la ralanti si apoi se opreste cu un rateu, apoi iara il pornesc si aceias chestie in contiunuare. poate sa fie din aprindere?? sa nu dea scanteia cand trebuie?? am incercat si cu avans mai mare si invers dar, nu merge, carburatoarele sunt acestea: asta e aprinderea: rateu in carburator inseamna fie admisie de aer fals[simering dreapta,labirint stanga,cilindru,flansa carburator]fie avans prea mic[arderea se desfasoara cu intarziere si in momentul cand se deschide fereastra de admisie gazele fierbinti ies pe carburator].in mod normal avansul la acest tip de motor este de 4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 acuma .. am sa incerc sa ii dau avansul mai mare. din pozitia in care este acum. alta intrebare.. stiti cumva care este momentul in care apare scanteia la modelu asta de aprindere??? nici nu se tureaza// acum m-am intors din garaj. am incercat cu avansu.. am reusit sa il fac sa mearga mai rotund, dar tot nu e bine. da o scanteie la 2 rotatii de motor. ceea ce nu e bine. se poate sa fie din bobina pentru ca e montata invers. am obsv ca nu e simetrica deci asta poate sa fie o cauza. o sa revin maine. cu o continuare. sper sa mearga daca intorc bobina. am umblat la avans si la carburator vro 3 zile ) si l-am facut sa mearga cat de cat. mai am de umblat la carburator.. ca imi baga prea mult aer. http://www.youtube.com/watch?v=9flS2XYWuf0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.