Sari la conținut

Problema Kawasaki Zx-6rr


MEX
 Share

Postări Recomandate

i-am inlocuit in sfarsit si bujiile, i-am luat NGK Iridium IX. DEGEABA :unsure: motorul merge sesizabil mai bine dar face aceleasi figuri. daca ma joc cu acceleratia am sesizat ca daca deschid gazul la maxim urca uneori pana in rosu (15500) dar imediat scade in 11000 si daca reduc putin acceleratia creste cam in 13500.

nu cred sa fie de la supape sau sa piarda compresie pentru ca dupa ce mam jucat cam 5 minute cu acceleratia a mers perfect cam jumate de ora. a urcat de fiecare data in 15500 rpm. am alte doua banuieli care sa le verific :

1 filtrul de benzina care se afla instalat in pompa de benzina si nu a fost curatat sau schimbat niciodata

2 clapetele de la subacceleratie (subthrottle valves) sunt actionate de un motoras electric pe care nu lam verificat daca deschide clapetele la maxim sau daca acestea sau blocat din cauza depunerilor

 

alte idei? astept raspuns

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iam scos azi bujiile si erau duse rau.

Adica? Negre, ude, decalibrate, topite? Bujia spune multe despre mersul motorului.

 

 

Alte sugestii? Mergi la service. Reparatiile pe net nu prea dau rezultate de obicei.

 

Incepand cu partea electrica (fise cu intreruperi, bobine inductie defecte, senzor de oxigen sau orice altceva defect), continuand cu amestecul (injectoare uzate, rugina/apa/mizerie in rezervor, filtre uzate, reglaje proaste) si terminand cu mecanica (distributie dereglata, supapa stramba de la pacanele etc) poate fi orice.

 

Dintr-o descriere de genul par-par-par poc-poc nu iti dai seama de mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu filtrul infundat ca a vazut si mobra aia bujii noi :(

din pacate iar revin. a mers bine cam 30 de minute dupa care a inceput sa faca la fel :( nu mai suport, imi crapa capul de nervi :disappointed:

acum ca are totul nou pe ea nu stiu ce sai mai fac. sa fie de la bobinele de inductie? cand se incalzesc sa nu mai functioneze in parametrii corespunzatori? sa fie injectoarele cu depuneri? alte sfaturi?

astept raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi incerc si eu norocul cu un sfat:verifica daca nu ai gaura de aerisire a rezervorului infundata,sau obturata!

Incearca s-o turezi daca poti cu busonul de la rezervor deschis(daca te lasa sa scoti cheia,daca nu apasa pe cele doua urechi de inchidere,sau pe clema de etansare si iti va da cheia)Succes! :disappointed:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru sfaturi belbody si tng. daca e de natura electrica inseamna ca mai departe nu prea am cum sa ii dau de cap si trebuie sa o duc la service. o sa incerc maine si varianta lui tng sa vad daca functioneaza. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...