Sari la conținut

Cer Ajutor Probleme Cbr Rr


suzuki_pill
 Share

Postări Recomandate

am un cbr 600 rr pc 40 2008 fabricatie totul a mers perfect pana ieri ,sa va explic ce se intampla :pornesc motocicleta la temperatura indica - - pt ca motorul e rece apoi sa zicem ca dupa un timp ajunge la 60 grade,daca opresc motorul imediat imi indica mai putin cam48 grade,daca pornesc motorul in doua secunde iar sare temperatura la 60,opresc (din buton)iarasi scade la 48,ideea e ca ,cu motorul pornit indica mai mult si imi arata temperaturi eronate de exemplu cand am 80-90 grade mie imi arata si 120 grade,dar daca opresc motorul imediat arata 86 sa zicem,mam uitat la lichid si e ok nu am pierdut sau sa lipseasca ,oare ce sa aiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un cbr 600 rr pc 40 2008 fabricatie totul a mers perfect pana ieri ,sa va explic ce se intampla :pornesc motocicleta la temperatura indica - - pt ca motorul e rece apoi sa zicem ca dupa un timp ajunge la 60 grade,daca opresc motorul imediat imi indica mai putin cam48 grade,daca pornesc motorul in doua secunde iar sare temperatura la 60,opresc (din buton)iarasi scade la 48,ideea e ca ,cu motorul pornit indica mai mult si imi arata temperaturi eronate de exemplu cand am 80-90 grade mie imi arata si 120 grade,dar daca opresc motorul imediat arata 86 sa zicem,mam uitat la lichid si e ok nu am pierdut sau sa lipseasca ,oare ce sa aiba?

 

 

 

 

Incerc o ipoteza, fenomenul descris de tine poate aparea daca bateria nu mai tine curent si la oprirea motorului tensiunea in circuit scade considerabil.

 

Asa zisul senzor de temperatura din radiator este de fapt un termistor (rezistor a carui rezistenta variaza functie de temperatura). Daca bateria e pe duca, cu motorul pornit alternatorul va tine tensiunea in circuit la 13.5-14.5V iar la oprirea sa (daca bateria e pe duca) tensiunea va scadea brusc la 12V sau chiar mai mult. Variatia tensiunii de referinta prin senzorul de temperatura va influenta proportional si indicatiile indicatorului de temperatura din bord care de fapt nu este altceva decat un banal voltmetru (analogic sau digital).

 

Verifica tensiunea pe baterie la oprirea motorului si daca nu scade considerabil poti cauta alte cauze. Sper sa'ti fi fost de ajutor.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria este ok ,am verificato ,nu am nici aer in instalatie,ce am observat azi e ca tem;peratura eronata o arata atat timp cat merge pompa de benzina,deci daca pun contactul si butonul de oprire a motorului e in sus imi arata sa zicem 48 grade,pun butonul in jos incepe sa se auda pompa de benzina in acel moment temperatura sare la 60 grade ,termina pompa de benzina amorsarea (4 secunde) iar scade temperatura la 48,termocupla nu porneste chiar daca imi arata la bord 120 grade fiindca de fapt temperatura reala e de vreo 85-90 grade(atat arata daca opresc motorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria este ok ,am verificato ,nu am nici aer in instalatie,ce am observat azi e ca tem;peratura eronata o arata atat timp cat merge pompa de benzina,deci daca pun contactul si butonul de oprire a motorului e in sus imi arata sa zicem 48 grade,pun butonul in jos incepe sa se auda pompa de benzina in acel moment temperatura sare la 60 grade ,termina pompa de benzina amorsarea (4 secunde) iar scade temperatura la 48,termocupla nu porneste chiar daca imi arata la bord 120 grade fiindca de fapt temperatura reala e de vreo 85-90 grade(atat arata daca opresc motorul)

 

 

Fiind vorba de un motor atat de nou cred ca mai bine mergi la service pt garantie. Motorul tau are multa module digitale care nu mai pot fi verificate doar cu un aparat de masura obisnuit...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu lam luat din germania si nu din magazin de la un neamt ,si nici nu am reprezentanta prin zona sunt din deva ,dak era un servis ceva ,unde sal pot pune pe tester,poate stie cineva si ma indruma si pe mine unde mai aproape stiu eu cluj.timisoara arad????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu lam luat din germania si nu din magazin de la un neamt ,si nici nu am reprezentanta prin zona sunt din deva ,dak era un servis ceva ,unde sal pot pune pe tester,poate stie cineva si ma indruma si pe mine unde mai aproape stiu eu cluj.timisoara arad????

 

 

Mai bine intreaba direct pe topicul dedicat "Detinatori De Honda CBR RR, 600/1000" /index.php?...1920&st=490 , trebuie sa stie cineva sa te indrume.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul nu am vazut niciodata un bord care sa arate 120 grade. Problema pare sa fie una de natura electrica/electronica. Recomand sa o duci sa-i faci o diagnoza. m mai desfacut de curand carenele la o motoreta "perfecta" si am gasit in spatele lor firele instalatiei electrice polizate si belite de o zazatura anterioara recenta... Deci, la tester cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am gasit reprezentanta la seghed in ungaria e mult mai aproape de mine,dar am zis sa mai incerc totusi sa ma uit eu la el ,lam desfacut am scos mufele inclusiv de la cdi am scos bateria (am zis ca poate se restarteaza) am verificat fire dar tot nimik imi indica tot eronat ,interesant e ca am observat ca temperatura o indica eronat atat timp cat functiona si pompa de benzina,dak o lasam sa se amorseze ,scoteam mufa de la pompa porneam motocicleta si mergea vreo 4-5 secunde pana scadea presiunea de benzina ,in acest timp indica temperatura bine,cand puneam mufa la pompa cand ier imi indica eronat, pana la urma am lasato ca am vazut ca nu am ce sai fac,si azi dintrodata minune :SA REPARAT SINGURA AZI DUPA MASA AM IESIT UN PIC LA PLIMBARE SI VAD CA MERGE PERFECT ??????!!!!!!!!!????SPER SA O TINA NARAVUL!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc o ipoteza, fenomenul descris de tine poate aparea daca bateria nu mai tine curent si la oprirea motorului tensiunea in circuit scade considerabil.

 

Asa zisul senzor de temperatura din radiator este de fapt un termistor (rezistor a carui rezistenta variaza functie de temperatura). Daca bateria e pe duca, cu motorul pornit alternatorul va tine tensiunea in circuit la 13.5-14.5V iar la oprirea sa (daca bateria e pe duca) tensiunea va scadea brusc la 12V sau chiar mai mult. Variatia tensiunii de referinta prin senzorul de temperatura va influenta proportional si indicatiile indicatorului de temperatura din bord care de fapt nu este altceva decat un banal voltmetru (analogic sau digital).

 

Verifica tensiunea pe baterie la oprirea motorului si daca nu scade considerabil poti cauta alte cauze. Sper sa'ti fi fost de ajutor.

 

Ride SAfe!

 

Frumos explicat la baiat

Good luck si drum uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va spun ce a avut sa stie si altii dak patesc. deci cum va spuneam inainte , avea legatura cu pompa de benzina,ERA INFUNDAT ORIFICIUL DE AERISIRE DE LA BUSONUL DE LA REZERVOR,AM OBSERVAT ASTA CAND AM DESCHIS SA ALIMENTEZ SA AUZIT UN FASAIT CUM A TRAS AER,DECI CAND PORNEAM MOTORUL IN REZERVOR SE FORMA VID SI POMPA SE FORTA DIN CE IN CE MAI MULT SA TRAGHA BENZINA ASTA NURMAL CA ATRAGEA SI UN CONSUM MULT MAI MARE DE CURENT SI DIN CAUZA ASTA CDI DADEA O EROARE CARE LA MINE SE MATERIALIZA PRIN AMI ARATA O TEMPERATURA ERONATA,DE CAND AM REZOLVAT PROBLEMA CU BUSONUL MERGE PERFECT TOTUL , :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eronat daca ti dai ci ciocanul in deget si te ia ameteala nu insemna ca ai sida :lol:

 

Ia descgide tu busonul de apa ala de scrie 1.1 nu ala de expansiune !!! transparent.

si pune 2-3.00 de ML si totul o sa fie ok

Acum ce sa intinplat cind se face presiune mare in instalatie (este normal) se deschide o supapa care duce in vasul alb de expansiune si cind se raceste o trage inapoi e tu nu aveai apa in vasul alb intre semnele F si L.

Dar nu conteaza tu da jos carenele superioare de pe partea dreapta si scate bujonul (dopul) de apa ATENTIE sa fie motorul rece adica nu peste ...60 de grade si o savezi ca pui citeva sute de ML de apa.

daca te enervezi si vrei sai pui antigel in caz ca nare ....apa se da jos de la cel mai de jos furtun de la pompa care este in partea DR jos si tot pe DR la cilindrul 1 sub iesirea din CH a galeriei este un surub de 10 dasfal timid sa nu sufere deformati sau chiar sa se rupa !

sringi la loc dupa 5 min NU TARE !!!!!si pui pe sus cit antigel vrei tu :laugh:

cind ajunge sus pornesti motorul 60 sec.... si o sa mai pui 2-300 de grame.

Nu cumva asta ai facut si nu ai stiut de faptul ca mai tre pui un pic !!!! :D

Hai succes !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa te dezamagesc dar cum am mai explicat lichidul era la nivelul care trebuie si nu a umblat nimeni la el era cum a vent din fabrica,deci dintro data a inceput sa arate aiurea dar cum ziceam problema e rezolvata!!!!!! si nu mai vad rostul sa o tot lungim cu topicul asta hai salut si asfalt uscat desii nu cred ca se mai poate a venit iarna!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...