suzuki_pill Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 am un cbr 600 rr pc 40 2008 fabricatie totul a mers perfect pana ieri ,sa va explic ce se intampla :pornesc motocicleta la temperatura indica - - pt ca motorul e rece apoi sa zicem ca dupa un timp ajunge la 60 grade,daca opresc motorul imediat imi indica mai putin cam48 grade,daca pornesc motorul in doua secunde iar sare temperatura la 60,opresc (din buton)iarasi scade la 48,ideea e ca ,cu motorul pornit indica mai mult si imi arata temperaturi eronate de exemplu cand am 80-90 grade mie imi arata si 120 grade,dar daca opresc motorul imediat arata 86 sa zicem,mam uitat la lichid si e ok nu am pierdut sau sa lipseasca ,oare ce sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Poate aer in instalatie, poate senzorul (de temperatura) stricat , cand iti arata 120 merge ventilatorul ? Dar dupa ce o opresti si iti arata 80-90 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 am un cbr 600 rr pc 40 2008 fabricatie totul a mers perfect pana ieri ,sa va explic ce se intampla :pornesc motocicleta la temperatura indica - - pt ca motorul e rece apoi sa zicem ca dupa un timp ajunge la 60 grade,daca opresc motorul imediat imi indica mai putin cam48 grade,daca pornesc motorul in doua secunde iar sare temperatura la 60,opresc (din buton)iarasi scade la 48,ideea e ca ,cu motorul pornit indica mai mult si imi arata temperaturi eronate de exemplu cand am 80-90 grade mie imi arata si 120 grade,dar daca opresc motorul imediat arata 86 sa zicem,mam uitat la lichid si e ok nu am pierdut sau sa lipseasca ,oare ce sa aiba? Incerc o ipoteza, fenomenul descris de tine poate aparea daca bateria nu mai tine curent si la oprirea motorului tensiunea in circuit scade considerabil. Asa zisul senzor de temperatura din radiator este de fapt un termistor (rezistor a carui rezistenta variaza functie de temperatura). Daca bateria e pe duca, cu motorul pornit alternatorul va tine tensiunea in circuit la 13.5-14.5V iar la oprirea sa (daca bateria e pe duca) tensiunea va scadea brusc la 12V sau chiar mai mult. Variatia tensiunii de referinta prin senzorul de temperatura va influenta proportional si indicatiile indicatorului de temperatura din bord care de fapt nu este altceva decat un banal voltmetru (analogic sau digital). Verifica tensiunea pe baterie la oprirea motorului si daca nu scade considerabil poti cauta alte cauze. Sper sa'ti fi fost de ajutor. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 bateria este ok ,am verificato ,nu am nici aer in instalatie,ce am observat azi e ca tem;peratura eronata o arata atat timp cat merge pompa de benzina,deci daca pun contactul si butonul de oprire a motorului e in sus imi arata sa zicem 48 grade,pun butonul in jos incepe sa se auda pompa de benzina in acel moment temperatura sare la 60 grade ,termina pompa de benzina amorsarea (4 secunde) iar scade temperatura la 48,termocupla nu porneste chiar daca imi arata la bord 120 grade fiindca de fapt temperatura reala e de vreo 85-90 grade(atat arata daca opresc motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 bateria este ok ,am verificato ,nu am nici aer in instalatie,ce am observat azi e ca tem;peratura eronata o arata atat timp cat merge pompa de benzina,deci daca pun contactul si butonul de oprire a motorului e in sus imi arata sa zicem 48 grade,pun butonul in jos incepe sa se auda pompa de benzina in acel moment temperatura sare la 60 grade ,termina pompa de benzina amorsarea (4 secunde) iar scade temperatura la 48,termocupla nu porneste chiar daca imi arata la bord 120 grade fiindca de fapt temperatura reala e de vreo 85-90 grade(atat arata daca opresc motorul) Fiind vorba de un motor atat de nou cred ca mai bine mergi la service pt garantie. Motorul tau are multa module digitale care nu mai pot fi verificate doar cu un aparat de masura obisnuit... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 eu lam luat din germania si nu din magazin de la un neamt ,si nici nu am reprezentanta prin zona sunt din deva ,dak era un servis ceva ,unde sal pot pune pe tester,poate stie cineva si ma indruma si pe mine unde mai aproape stiu eu cluj.timisoara arad???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 eu lam luat din germania si nu din magazin de la un neamt ,si nici nu am reprezentanta prin zona sunt din deva ,dak era un servis ceva ,unde sal pot pune pe tester,poate stie cineva si ma indruma si pe mine unde mai aproape stiu eu cluj.timisoara arad???? Mai bine intreaba direct pe topicul dedicat "Detinatori De Honda CBR RR, 600/1000" /index.php?...1920&st=490 , trebuie sa stie cineva sa te indrume. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 eu unul nu am vazut niciodata un bord care sa arate 120 grade. Problema pare sa fie una de natura electrica/electronica. Recomand sa o duci sa-i faci o diagnoza. m mai desfacut de curand carenele la o motoreta "perfecta" si am gasit in spatele lor firele instalatiei electrice polizate si belite de o zazatura anterioara recenta... Deci, la tester cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 la tester la tester da unde??????? am dat si eu jos tot de pe ea am verificat toate mufele firele da nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Fugi la honda cu ea la tester, cel mai probabil si-a luat vreo eruare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 vezi aici care iti convine mai mult http://www.honda-bikes.ro/dealeri.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 am gasit reprezentanta la seghed in ungaria e mult mai aproape de mine,dar am zis sa mai incerc totusi sa ma uit eu la el ,lam desfacut am scos mufele inclusiv de la cdi am scos bateria (am zis ca poate se restarteaza) am verificat fire dar tot nimik imi indica tot eronat ,interesant e ca am observat ca temperatura o indica eronat atat timp cat functiona si pompa de benzina,dak o lasam sa se amorseze ,scoteam mufa de la pompa porneam motocicleta si mergea vreo 4-5 secunde pana scadea presiunea de benzina ,in acest timp indica temperatura bine,cand puneam mufa la pompa cand ier imi indica eronat, pana la urma am lasato ca am vazut ca nu am ce sai fac,si azi dintrodata minune :SA REPARAT SINGURA AZI DUPA MASA AM IESIT UN PIC LA PLIMBARE SI VAD CA MERGE PERFECT ??????!!!!!!!!!????SPER SA O TINA NARAVUL!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Incerc o ipoteza, fenomenul descris de tine poate aparea daca bateria nu mai tine curent si la oprirea motorului tensiunea in circuit scade considerabil. Asa zisul senzor de temperatura din radiator este de fapt un termistor (rezistor a carui rezistenta variaza functie de temperatura). Daca bateria e pe duca, cu motorul pornit alternatorul va tine tensiunea in circuit la 13.5-14.5V iar la oprirea sa (daca bateria e pe duca) tensiunea va scadea brusc la 12V sau chiar mai mult. Variatia tensiunii de referinta prin senzorul de temperatura va influenta proportional si indicatiile indicatorului de temperatura din bord care de fapt nu este altceva decat un banal voltmetru (analogic sau digital). Verifica tensiunea pe baterie la oprirea motorului si daca nu scade considerabil poti cauta alte cauze. Sper sa'ti fi fost de ajutor. Ride SAfe! Frumos explicat la baiat Good luck si drum uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 7, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2008 sa va spun ce a avut sa stie si altii dak patesc. deci cum va spuneam inainte , avea legatura cu pompa de benzina,ERA INFUNDAT ORIFICIUL DE AERISIRE DE LA BUSONUL DE LA REZERVOR,AM OBSERVAT ASTA CAND AM DESCHIS SA ALIMENTEZ SA AUZIT UN FASAIT CUM A TRAS AER,DECI CAND PORNEAM MOTORUL IN REZERVOR SE FORMA VID SI POMPA SE FORTA DIN CE IN CE MAI MULT SA TRAGHA BENZINA ASTA NURMAL CA ATRAGEA SI UN CONSUM MULT MAI MARE DE CURENT SI DIN CAUZA ASTA CDI DADEA O EROARE CARE LA MINE SE MATERIALIZA PRIN AMI ARATA O TEMPERATURA ERONATA,DE CAND AM REZOLVAT PROBLEMA CU BUSONUL MERGE PERFECT TOTUL , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Deci lol Nu se poate frate asa ceva . Bine ca ai rezolvat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) ok Editat Noiembrie 20, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Eronat daca ti dai ci ciocanul in deget si te ia ameteala nu insemna ca ai sida Ia descgide tu busonul de apa ala de scrie 1.1 nu ala de expansiune !!! transparent. si pune 2-3.00 de ML si totul o sa fie ok Acum ce sa intinplat cind se face presiune mare in instalatie (este normal) se deschide o supapa care duce in vasul alb de expansiune si cind se raceste o trage inapoi e tu nu aveai apa in vasul alb intre semnele F si L. Dar nu conteaza tu da jos carenele superioare de pe partea dreapta si scate bujonul (dopul) de apa ATENTIE sa fie motorul rece adica nu peste ...60 de grade si o savezi ca pui citeva sute de ML de apa. daca te enervezi si vrei sai pui antigel in caz ca nare ....apa se da jos de la cel mai de jos furtun de la pompa care este in partea DR jos si tot pe DR la cilindrul 1 sub iesirea din CH a galeriei este un surub de 10 dasfal timid sa nu sufere deformati sau chiar sa se rupa ! sringi la loc dupa 5 min NU TARE !!!!!si pui pe sus cit antigel vrei tu cind ajunge sus pornesti motorul 60 sec.... si o sa mai pui 2-300 de grame. Nu cumva asta ai facut si nu ai stiut de faptul ca mai tre pui un pic !!!! Hai succes !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 22, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2008 imi pare rau sa te dezamagesc dar cum am mai explicat lichidul era la nivelul care trebuie si nu a umblat nimeni la el era cum a vent din fabrica,deci dintro data a inceput sa arate aiurea dar cum ziceam problema e rezolvata!!!!!! si nu mai vad rostul sa o tot lungim cu topicul asta hai salut si asfalt uscat desii nu cred ca se mai poate a venit iarna!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.