Yamaha XJ900 Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 Am un Yamaha XJ900, cu motor de 4 cilindri. Deja sunt la al 3-lea schimb ulei, pana acum nu a trebuit completat uleiul. Si acuma, ieri observ ca lipseste ulei din ea, am completat aproape 800 grame. Desi: - nu pierde ulei , nu se vede nmimic dedesubtul motorului - nu are gaz la carter, am tras furtunul jos si nu se vede nimic, nici urma de ulei in furtun - nu scoate fum albastru la pornire - deci nu poate fi din cauza simeringurilor de supape - nu stiu unde ar putea...... Ce parere aveti? Manual de service nu am gasit nicaieri, m-am uitat si in forum. Mai precis, pe gratis nu am gasit, pe bani da. Cere 26 $, as plati dar dupa stirea mea din Romania nu se poate plati prin internet. Daca aveti cumva idei, v-as multumi. office@motortuning.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 La cati km ai pierdut 800g? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 1. La ultimul schimb ai achimbat si filtrul? Daca ai schimbat filtrul si nu l-ai umplut cu ulei sau nu ai completat imediat dupa prima pornire, acolo s-a dus uleiul. 2. Este posibil sa curga numai in mers, cand ai presiune. Si atunci nu gasesti nimic sub motor. Inspecteaza cu o lanterna motorul, pentru orice urma de ulei. XJ-ul parca e pe cardan. Sa nu piarda pe la semeringul de la cardan. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha XJ900 Postat Septembrie 28, 2005 Autor Share Postat Septembrie 28, 2005 La cati km ai pierdut 800g? La exact 1000 km. Stiu ca nu este foarte mult, dar ma supara fiindca pana acum nu a pierdut nimic. 1. La ultimul schimb ai achimbat si filtrul? Daca ai schimbat filtrul si nu l-ai umplut cu ulei sau nu ai completat imediat dupa prima pornire, acolo s-a dus uleiul. 2. Este posibil sa curga numai in mers, cand ai presiune. Si atunci nu gasesti nimic sub motor. Inspecteaza cu o lanterna motorul, pentru orice urma de ulei. XJ-ul parca e pe cardan. Sa nu piarda pe la semeringul de la cardan. Bafta La schimbuil de ulei am schimbat si filtrul, fireste, si intr-adevar nu am umplut pana sus, deci dupa pornire si oprire a fost nivelul la mijloc. Ideea cu cardan este foarte bun, nici nu m-am gandit la asta. Verific chiar acum. Multumesc pentru sfaturile tale. Sandor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 La 1000 km .. 800g e cu dus si intors. E posibil sa fi papat filtrul de ulei, e posibil sa fi fost infundat radiatorul de ulei (nu stiu daca ai dar zic in teorie) si s-a desfundat ... E maricel dar nu mult! Am mai vazut situatii in care anumita marca de ulei si tip de ulei nu se intelege cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha XJ900 Postat Septembrie 28, 2005 Autor Share Postat Septembrie 28, 2005 La 1000 km .. 800g e cu dus si intors. E posibil sa fi papat filtrul de ulei, e posibil sa fi fost infundat radiatorul de ulei (nu stiu daca ai dar zic in teorie) si s-a desfundat ... E maricel dar nu mult! Am mai vazut situatii in care anumita marca de ulei si tip de ulei nu se intelege cu motocicleta. Iarasi ai dreptate. Anumite tipuri de ulei nu merg la anumite motoare, insa: Yamaha XJ900 din 1984 cere ulei 20W40. Fiind un ulei de calitate inferioara, abia se mai gaseste in comert (numai de ala de 30.000 lei, romanesc) am pus un Repsol 15W50 4T Moto. La rece este un pic mai mic vascozitatea, dar la cald este mai mare: ideea mea era ca, fiind motorul "mai in varsta" sa fie putin mai vascos uleiul la cald (100 grade C). Cu toate ca, la cele 3 schimburi am folosit Repsol, si inainte nu a mancat. A, am pus si un tratament Metabond Gold inca de la primul schimb de ulei. Stii cat s-a schimbat motorul? Merge mult mai silentios, rotund, trage mai bine si consuma mai putin. Eu recomand la toate lumea. Sandor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 Metabond... interesant. Uite o sa caut pe net sa vad. Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta. La 800g la 1000km ar trebui sa vezi un pic de fum cand accelerezi. Mai fa 1000 si vezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha XJ900 Postat Septembrie 28, 2005 Autor Share Postat Septembrie 28, 2005 Metabond... interesant. Uite o sa caut pe net sa vad. Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta. La 800g la 1000km ar trebui sa vezi un pic de fum cand accelerezi. Mai fa 1000 si vezi! Vezi la pagina www.motoruning.ro, este a mea, inca in "copilarie". Acolo gasesti deja informatii, dar daca imi dai un mail, pot sa-ti trimit eu descrieri cu preturi. Sandor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 15w40 este mai fluid decat 20 w40. De aia l-a mancat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 metabondu' asta oare are treaba cu benzina? adica daca il bag in benzina se strica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Septembrie 29, 2005 Share Postat Septembrie 29, 2005 Ar putea fi din cauza uleiului mai subtire. Totusi la un consum de ulei de 800 ml la 1000 de Km fumul albastru este putin sesizabil. Incearca un ulei Valvoline 20 - 50 semi-sintetic (este special pentru moto 4T) si costa in jur de 250000 - 280000 lei. Eu asta folosesc la GSX si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 29, 2005 Share Postat Septembrie 29, 2005 mai oameni buni chiar asa de mult ulei consuma un motor 4t la mie? pai mie la jawa imi ia 1litru la la mie.... 25 ml/litru cu un consum de 4l la suta.... hmmm! nush, mie mi se pare ciudat dar daca voi ziceti ca e normal.... p.s. iar intreb: metabondu' asta are ceva daca il bag in benzina? ma refer la tratamentul pt. motor care se pune in ulei! daca eu il amestec cu uleiu' de amestec el se strica daca il torn in benzina sau nu? daca nu vreau cate 2 flacoane de fiecare: pt. motoare noi, putin uzate si uzate sa foarte uzate in primavara cand scot jawa proaspat arsa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Septembrie 30, 2005 Share Postat Septembrie 30, 2005 Cred ca trebuie sa existe si un aditiv de ulei sau tratament pt motor si pt. 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 30, 2005 Share Postat Septembrie 30, 2005 Cred ca trebuie sa existe si un aditiv de ulei sau tratament pt motor si pt. 2T. exista si nici nu e ff scump, dar nu mai stiu cum ii zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 30, 2005 Share Postat Septembrie 30, 2005 exista si nici nu e ff scump, dar nu mai stiu cum ii zice shtie stressu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 pai eu am folosit si 2+2 si ceva turcesc (nu e stralucit da' merge) si mai multe, ideea e sa scrie pe el ca merge amestecat si cu uleiul pt. motoarele in 2t, in max.10% din cantitatea de ulei pe care o pui la litru... eu bag 25 ml ulei si 10 ml aditiv la jawa, respectiv 40 la ij si 10 ml aditiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 Stressule ia du-te tu si cumpara-ti niste aditv Shell pt benzina de ex. si incearca-l. E la bidonas de 180 de ml parca si mai e unul mai mare, vezi sa nu iei de diesel. Eu am mai folosit la Ij si a mers super. Bineinteles in combinatie cu uleiul de amestec in cantitatea normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 Aditivul pt. benzina nu ajuta la ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 3, 2005 Share Postat Octombrie 3, 2005 Stressule ia du-te tu si cumpara-ti niste aditv Shell pt benzina de ex. si incearca-l. E la bidonas de 180 de ml parca si mai e unul mai mare, vezi sa nu iei de diesel. Eu am mai folosit la Ij si a mers super. Bineinteles in combinatie cu uleiul de amestec in cantitatea normala. eu vorbeam de aditivi pt. ulei! pt. cifra octanica mai bag ori cand am chef sa merg "sportiv" cu jawa sau la drumuri lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.