Sari la conținut

Voshod


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti!

Probabil unii dintre voi ma recunoasteti dupa nik' name.(Mobristul cu mobra aia rosie din Timisoara).

In urma cu cateva zile prin intermediul unui bun prieten (un mare biker de cand se stie) am reusit sa achizitionez un Voshod dezcomplectat caruia acum ii caut piese pentru a il readuna si reinvia.Nu am motorul! tobele, coturile tobelor, aprinderea, carburatorul.

Voi avea de bagat bani multi si ie nevoie de rabdare pana in fericita zi cand am sa ma pot bucura de aceasta motocicleta functionala.

Ce ziceti baieti ? il pot reinvia ? ma poate ajuta vreunul din voi cu anumite piese ? il adun eu pe bucati ca sunt o fire ambitioasa.

Asfalt uscat si hai primavara!

Mesaj completat

De-asemeni, lipseste si capacul buzunarului partii drepte deocamdata.

post-27109-1295807941_thumb.jpg

post-27109-1295808240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vand woshod din `92 comunista este imatriculata, are asigurarea valabila pana in 28.01.2010 ITP expirat arata bine pentru varsta ei are schimbat ambielajul , cauciucul spate nou apartine tatalui care din lipsa de timp nu se mai ocupa de ea si sta pe tusa de anu trecut din vara cand ia expirat ITP de preferat e sa o vanda cu totul pentru a se rula cu ea ori pentru piese din lipsa timpului se mai dau la ea si toate piese de schimb. Motocicleta se afla in Oras Pascani Jud. Iasi la jumatatea saptamanii viitoare voi posta si fotografii cu ea.

Pret de criza negociabil.

 

0741518715 - orange

0726349068 - cosmote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da vochodul din imaginile de mai jos intreg sau pe bucati.De preferat ar fii intreg pt k eu stau foarte putin pe acasa sa am timp sa trimit colete. Pretul este de 200 euro.Precizez ca am cartea de identitate de la el deci se poate inmatricula. Momentan e data roata spate jos pt ca ii trebuie camera si cauciuc.Mai am si o gramada de piese de schimb pt ea Motocicleta se gaseste in Judetul Prahova Comuna Banesti.Ma puteti gasii aici pt detalii sau la tel:0786948674 ori la id de mess: S33king4.

post-20716-1293091270_thumb.jpgpost-20716-1293091264_thumb.jpgpost-20716-1293091260_thumb.jpgpost-20716-1293091241_thumb.jpgpost-20716-1293091234_thumb.jpg

Inca la vanzare Vochodul 3m din imaginile de mai sus.la vanzare pretul ramane 6mil,iara la schimb 200 euro.Accept schimburi cu laptop,scuter. oferta ramane valabila azi si maine .Miercuri seara plec in tara pt inca 3 luni si jumate. Astept oferte URGENT

Mesaj completat

Inca la vanzare Vochodul 3m din imaginile de mai sus.la vanzare pretul ramane 6mil,iara la schimb 200 euro.Accept schimburi cu laptop,scuter. oferta ramane valabila azi si maine .Miercuri seara plec in tara pt inca 3 luni si jumate. Astept oferte URGENT

0786948674 ANDREI JUdet prahova comuna banesti . Acolo se afla la iernat moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti! am si eu doua voshod la care unul functional si unul fara motor functional pe care vreau sa il fac. ma puteti ajuta si pe mine cu un motor?

trebuie sa astepti la rand :) adi vitezomanu e primul! :)

 

ce de viata pe Voshodurile astea; sper sa mai fie minim inca unul la intrunirea de comuniste si atase! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lupte seculare care au durat cateva luni am reusit sa scot voshodul la plimbare, este gata in proportie de 90%

imi mai trebuie un pinion de atac bun, care are si se impiedica de el sa strige :lol:

si un scurt filmulet

post-46743-1296052104_thumb.jpg

post-46743-1296052126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

Probabil unii dintre voi ma recunoasteti dupa nik' name.(Mobristul cu mobra aia rosie din Timisoara).

In urma cu cateva zile prin intermediul unui bun prieten (un mare biker de cand se stie) am reusit sa achizitionez un Voshod dezcomplectat caruia acum ii caut piese pentru a il readuna si reinvia.Nu am motorul! tobele, coturile tobelor, aprinderea, carburatorul.

Voi avea de bagat bani multi si ie nevoie de rabdare pana in fericita zi cand am sa ma pot bucura de aceasta motocicleta functionala.

Ce ziceti baieti ? il pot reinvia ? ma poate ajuta vreunul din voi cu anumite piese ? il adun eu pe bucati ca sunt o fire ambitioasa.

Asfalt uscat si hai primavara!

Mesaj completat

De-asemeni, lipseste si capacul buzunarului partii drepte deocamdata.

 

 

e ceva de bagat in el ... Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa proiectul restaurarii acelui Voshod incomplet a expirat.La cateva zile dupa achizitionarea sa, am achizitional un alt Voshodel, de data aceasta complet insa nefunctional, cu o porblema as spune (minora) si-anume filetul unui prezon a fost distrus in blocul motor.Sa refacut filetul si s-a schimbat Prezonul.

Cu ajutorul unui bun prieten, dealtfel si fostul proprietar a motocicletei reusiseram sa reinviem motocicleta impreuna si sa o pornim undeva tarziu in noapte.

La scurta vreme dupa primii ei kilometri parcursi pe propriul sau motor garnitura chiuloasei din pacate a cedat.Asa ca momentan motocicleta zace din nou desfacuta pana cand eu ii voi confectiona o noua garnitura a chiuloasei.

 

Acum va voi adresa o serie de intrebari, voua celor priceputi si experimentati, detinatori si fosti detinatori de Voshodeluri.

 

Am la indemana o doza goala de bere din materialul careia intentionez sa imi fac garnitura chiuloasei, va tine ?

Voi din ce material aveti garnitura chiuloasei pe Voshodel ?

Ce fel de material sa folosesc in confectionarea garniturii de chiuloasa astfel incat sa nu imi puste din nou garnitura ?

Este bine sa suprapun 2 garnituri la chiuloasa sau sa asez una singura ?

Ce bujii prefera voshodul ? (din cate am auzit din gura unui om priceput in acest capitol : nuuumai Sinterom si Brisk ...)

Multumesc frumos celor ce imi vor raspunde acestor intrebari :D

 

Poate mai tarziu, cineva ma va putea ajuta cu un cilindru acceptabil de Voshod, respectiv piston, segmenti mai tarziu.

 

Va ofer acum cateva poze cu noua mea motocicleta care sa speram ca nu-mi va scoate peri albi pana la adanci batraneti..

 

 

 

Mesaj completat

Acum primul meu Voshod, (cel incomplet) va fi dezmembrat, drept piese de schimb pentru acesta.Daca cineva doreste ceva de pe el sa ma anunte, putem face diferite schimburi piesa pentru piesa din cauza lipsei banilor si a crizei.Va mai ofer o poza cu Voshodelul.

Mesaj completat

Si-o poza cu bordul.

Mesaj completat

Vazut din spate, aceste tobe ofera motocicletei o imagine frumoasa insa din lateral sunt inestetice si in ciuda faptului ca sant cat se poate de silentioase as vrea sa le schimb cu cele originale de Voshod pe care sper sa le gasesc undeva cat mai curand!

Mesaj completat

Sa speram ca voi reporni motocicleta cat mai curand cu o noua garnitura a chiuloasei pe care mi-o veti recomanda voi din ce sa o confectionez!

Toate bune tuturor si HAI PRIMAVARA!

post-27109-1296863999_thumb.jpg

post-27109-1296864496_thumb.jpg

post-27109-1296864896_thumb.jpg

post-27109-1296865112_thumb.jpg

post-27109-1296865316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa speram ca voi reporni motocicleta cat mai curand cu o noua garnitura a chiuloasei pe care mi-o veti recomanda voi din ce sa o confectionez!

Toate bune tuturor si HAI PRIMAVARA!

Garnitura din cutie de bere nu prea merge pt ca AL din care e facuta are o temp. de topire mica,si e prea subtire. De recomandat ar fi folie de cupru. Eu confectionam MZ-ul meu RT din tabla de aluminiu care se folosea in tipografie,este un aliaj destul de gun si e mai groasa, rezista mai bine la temperatura inalta. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am la indemana o doza goala de bere din materialul careia intentionez sa imi fac garnitura chiuloasei, va tine ?

Voi din ce material aveti garnitura chiuloasei pe Voshodel ?

Ce fel de material sa folosesc in confectionarea garniturii de chiuloasa astfel incat sa nu imi puste din nou garnitura ?

 

 

Ar trebui vazuta si suprafata chiulasei,pe care vine garnitura,sa nu fie cumva deformata..

Eu am folosit la jawa,pentru garnituri urmatoarele:

-capac de borcan,din aluminiu..nu stiu insa daca se mai gaseste asa ceva...

-clingherit subtire,de 0,5 mm

-snur de azbest,cand ma grabeam si nu aveam altceva la indemana

Cel mai bun a fost capacul,mai putin bun clingheritul,cu timpul se arde,cel mai prost snurul..(care snur insa,daca il ai la tine,te poate aduce acasa...)

Nu cred ca tabla de doza se topeste,n-are cum,fiind presata si racita de chiulasa si cilindru,singura problema sa nu fie prea subtire si sa nu etanseze..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cutie de bere merge;e subtire insa si nu va tine la tempereturi si turatii mari; se va arde si vei pierde compresie! (Sir Fanes stie de cand am fost la mare amandoi acum 2 ani jumatate); clingheritul nu tine iar la temp mari!

 

Cum am zis si pe mess Adi, se gasesc garnituri speciale pentru cilindru de 175; e max 5 lei una de cupru si parca 3 lei de aluminium! danytunky sigur are pe stoc si poti vorbi cu el! iar astfel de garnituri merg refolosite atunci cand umblii la chiuloasa si o desfaci! bineinteles cu cateva actiuni mecanice...dar mai vorbim pana atunci!

 

Sfatul meu este sa nu te complici nici cu cutie de bere capac de borcan clingherit sau etc; pui o garnitura buna,si te va tine foarte bine mult timp!:D

 

iar bujii intradevar sinterom vad ca merg cel mai bine pe Voshod; eu mai folosesc niste bujii rusesti care sunt acceptabile NGK parca se numesc dar nu sunt sigur!

 

P.S. frumos Voshodul, sper sa vii cu el la intrunirea de comuniste si atase anul acesta! numai bine! :D

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de material sa folosesc in confectionarea garniturii de chiuloasa astfel incat sa nu imi puste....

Tabla de cupru 0,2-0,3 este ideala, cauti pana gasesti, apoi uiti de garnitura... Inainte de montare o incalzesti la rosu, apoi o racesti in apa(capata maleabilitate maxima, se deformeaza cu usurinta etansand toti "porii", rezista la temperaturi superioare peretilor camerei de ardere). Acest procedeu se aplica si la garniturile noi, originale...

Cutia de bere este facuta prin ecruisare la rece, materialul find din start tensionat(cu alta destinatie decat o garnitura rezistenta la temperatura si presiune), nici un tratament termic nu-i schimba structura ca in cazul laminarii.

Capace de borcane se gasesc, dar nu recomand la garnituri de chiulasa motoare 2T, racite cu aer(temperatura lui de topire, fiind inferioara celorlalte aliaje din aluminiu). ...un deal, turatie, 1 minut de sarcina vara si a crapat cu mare placere...

Acum tu faci cum vrei, eu ti-am oferit si suport tehnic la afimatiile facute...

....sa nu te complici nici cu cutie de bere capac de borcan clingheri.....sper sa vii cu el la intrunirea de comuniste si atase anul acesta!...

Da, un sfat itelept(daca conteaza parerea unui Voshod-ist), sper si eu sa ajunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sfatul meu este sa nu te complici nici cu cutie de bere capac de borcan clingherit sau etc; pui o garnitura buna,si te va tine foarte bine mult timp!:D

 

Foarte corect!

Atunci cand poti,pune ce zice cartea...respectiv garnitura originala..

Comunistele au insa prostul obicei..(ma gandesc totusi ca poate d-aia unii le iubesc,carpind la ele,iar daca nu..isi amintesc nostalgic anumite patanii..legate de ele ) de-a te pune in situatia de-a improviza,cu ce ai la indemana,..in cele mai nepotrivite momente.

Iar cand ai da orice,nu doar 5 lei ,pe o garnitura,dar nu ai de unde sa o iei...e buna chiar si o cutie de bere,aruncata pe marginea drumului (ca d-aia le arunca unii,se gandesc la bietii comunisti..),sau un snur de azbest,care etanseaza evacuarea,daca te poate duce inca cativa kilometri.

 

Spun asta din experienta,de multe ori trebuind sa carpesc cumva motorul,iar cand nu s-a putut am impins la el...(recordul personal fiind vreo 15 Km,la vremea respectiva,nu prea erau mobile,noroc ca eram doi insi,am impins cu schimbul..)

Recunosc de asemenea,spre rusinea mea,ca Jawa mea nu stie cum arata garnitura de chiuloasa originala ,...dar nici nu vreau sa-i arat,ca nu cumva sa faca nazuri vreodata la capac de borcan,clingherit,azbest..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....e buna chiar si o cutie de bere....sau un snur de azbest...

Ai folosit vre-o data azbest la garnitura de chiulasa? ..daca nu, de ce scri, dand sfaturi proaste?

Improvizatii poti face pe drum pentru a ajunge acasa, dar omul in acest caz vrea sa-si faca motorul, sa mearga nu sa ramana in drum dupa 5 km.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai folosit vre-o data azbest la garnitura de chiulasa? ..daca nu, de ce scri, dand sfaturi proaste?

Improvizatii poti face pe drum pentru a ajunge acasa, dar omul in acest caz vrea sa-si faca motorul, sa mearga nu sa ramana in drum dupa 5 km.

 

Am folosit,asa cum am scris cateva posturi in urma,snur de azbest,cand nu aveam altceva..

Scriu,iar ceea ce scriu e din propria experienta..

Am specificat ca am folosit doar la Jawa,nu stiu daca merge sau nu merge la alt motor

Ca tot veni vorba,capacele alea de borcan,ma repet iarasi...la Jawa,nu au moarte..

 

Daca n-ai cauta nod in papura,cum faci de obicei,si ai citi tot ce am scris,ai vedea ca i-am recomandat omului sa puna garnitura originala,daca are asa ceva.

In rest,ca de obicei ai dreptate..

 

Offtopic,ai avut dreptate si in legatura cu tiristorii din releu,asa e limiteaza fiecare cate o alternanta..

E drept cand am cerut atunci ajutor,la proiectarea unui releu de incarcare,nu s-a mai bagat nimeni..cu un sfat,ceva..

E mai usor de stat la panda.poate greseste careva macar o virgula..sa ne dam meseriasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Comunistele au insa prostul obicei..(ma gandesc totusi ca poate d-aia unii le iubesc,carpind la ele,iar daca nu..isi amintesc nostalgic anumite patanii..legate de ele ) de-a te pune in situatia de-a improviza,cu ce ai la indemana,..in cele mai nepotrivite momente."

 

 

 

nu comunistele cat comunistii" de merg cu ele...daca ii pui din start garnitura de care zic eu...nu te va lasa niciodata in drum; chiar daca umblii la motor in sant,o refolosesti si ajungi acasa! plus ca nu strica sa ai una pitita in gratarul filtrului de aer!:D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Comunistele au insa prostul obicei..(ma gandesc totusi ca poate d-aia unii le iubesc,carpind la ele,iar daca nu..isi amintesc nostalgic anumite patanii..legate de ele ) de-a te pune in situatia de-a improviza,cu ce ai la indemana,..in cele mai nepotrivite momente."

 

 

 

nu comunistele cat comunistii" de merg cu ele...daca ii pui din start garnitura de care zic eu...nu te va lasa niciodata in drum; chiar daca umblii la motor in sant,o refolosesti si ajungi acasa! plus ca nu strica sa ai una pitita in gratarul filtrului de aer!:D :D

 

Asa e cum zici,oricare din noi am pune exact ce trebuie,cand trebuie si unde trebuie,daca am gasi chestia respectiva la primul magazin ,daca uneori am avea suficienta rabdare,sau suficienti bani dar nu e chiar asa...

De-a lungul timpului,am facut tot felul de improvizatii,nu de voie ci de nevoie...

Am mai facut improvizatii,ca ma manca sa ma plimb cu motorul,si daca asteptam sa gasesc chestia respectiva,imi trecea cheful...si o vindeam poate,sa-mi iau o japoneza..

In rest,numai bine...daca o sugestie,chiar poate gresita,dar bine intentionata,a deranjat pe cel ce a cerut un sfat,sper sa ma ierte...

Si da o garnitura originala,confera unei comuniste ..viata fara de moarte...si performante,altfel imposibil de atins...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ai vedea ca i-am recomandat omului sa puna garnitura originala....

E mai usor de stat la panda...sa ne dam meseriasi.

De ce nu te-ai oprit aici?

Nod in papura? In cazul de fata cine este meseriasul?

Nu sefu', nu stau la panda, nu ma interesezi, nu te cunosc si nu am nimic cu tine, intervin doar cand e cazul, pentru a stopa o ineptie - sfoara de azbest garnitura la chiulasa, puteai sa-i spui de marmelada... In cazul de fata omu' cere un sfat de reparatie, nu vrea sa mearga 200 m pana acasa, este deja acolo. Apoi citesc din curiozitate aproape tot ce se scrie pe forum, uneori nu ai dreptate dar nu intervin, asta nu inseamna ca nu citesc sau altii nu citesc.

Cu tiristorii a fost alta poveste(schema este functionala publicata pe toate site-urile moto - tu sustineai invers)vorbeai de alternator nestiind probabil ca acolo era vorba de un magnetou, la fel ca si cu regulatorul alernatorului care nu merge, dar merge pe sute de masini(ca in sfarsit sa recunosti dupa mai multe posturi, ca de fapt merge). Nu sunt electronist de meserie, primul contact cu dioda si tranzistorul, l-am avut acum zeci de ani la palatul pionierilor. Astazi sunt depasite, cunoscute de toti liceenii, nu mai prezinta secrete pentru nimeni... Vreau sa-ti spun insa cam reparat sute de alternatoare, dinamuri si magnetoruri adaptand tot ce s-a putut... asta pe o durata de zeci de ani, nu am descoperit astazi roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ataca pe nimeni si nimic! Am mai avut si alte discutii legate de metode de reparare sau piese de Voshod! dat fiind faptul ca eu am creat acest topic si il sustin peste tot,vreu ca cei ce au nevoie de sfaturi legate de aceasta motoreta fac efortul sa ii spun omului ce e mai bun pentru motoreta! nu improvizatii si nu proasta calitate! (si daca te lasa in drum,ai garnitura de rezerva in gratarul filtrului de aer) :P de procurat am mai zis...daca ai comunista e imposibil sa nu stii de unde sa faci rost de piese ptr ele! nu stii...intrebi!

 

de etansat chiuloasa se poate face si fara garnitura se poate face cu orice iti trece prin cap...aici nu vorbim de improvizatii de dragul sa porneasca mobra! omul a cerut sfatul l-am dat;daca am crezut ca sfatul altui om nu este corespunzator am zis-o, nu pot lasa asa. omul trebuie sa stie;(parerea mea) la fel si cu originalitatea pieselor...etc

 

iar daca ai avut motocicleta si ai vandut-o din cauza ca nu te puteai plimba cu ea ca nu aveai nu stiu ce piesa, e trist,ca asta nu e motociclism; e...altceva! pe mine m-ar ambitiona si mai mult, si nu cred ca numai pe mine! am avut si noi motocicletele stricate;le-am mai luat si in dube sa le ducem acasa cand nu puteam sa le reparam pe drum;invatam din greseli, si nu ne suparam cand noi gresim iar altii au dreptate! asa suntem noi!

 

In alta ordine de idei...am pornit astazi motoreta si am fost foarte fericit sa simt iar miros de 2T. abia astept sa vina caldurica! :)

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu te-ai oprit aici?

Nod in papura? In cazul de fata cine este meseriasul?

Nu sefu', nu stau la panda, nu ma interesezi, nu te cunosc si nu am nimic cu tine, intervin doar cand e cazul, pentru a stopa o ineptie - sfoara de azbest garnitura la chiulasa, puteai sa-i spui de marmelada... In cazul de fata omu' cere un sfat de reparatie, nu vrea sa mearga 200 m pana acasa, este deja acolo. Apoi citesc din curiozitate aproape tot ce se scrie pe forum, uneori nu ai dreptate dar nu intervin, asta nu inseamna ca nu citesc sau altii nu citesc.

Cu tiristorii a fost alta poveste(schema este functionala publicata pe toate site-urile moto - tu sustineai invers)vorbeai de alternator nestiind probabil ca acolo era vorba de un magnetou, la fel ca si cu regulatorul alernatorului care nu merge, dar merge pe sute de masini(ca in sfarsit sa recunosti dupa mai multe posturi, ca de fapt merge). Nu sunt electronist de meserie, primul contact cu dioda si tranzistorul, l-am avut acum zeci de ani la palatul pionierilor. Astazi sunt depasite, cunoscute de toti liceenii, nu mai prezinta secrete pentru nimeni... Vreau sa-ti spun insa cam reparat sute de alternatoare, dinamuri si magnetoruri adaptand tot ce s-a putut... asta pe o durata de zeci de ani, nu am descoperit astazi roata.

 

Intr-un singur post amesteci cateva confuzii,cu cateva neadevaruri,dar nu-i bai...

Citesti trunchiat ce scriu,alegand ceea ce-ti convine,iar nu-i bai...ca doar nu-i prima data...

Daca tot ai citit pe ici pe colo,chiar ti-am lasat senzatia ca nu fac diferenta intre un alternator si un magnetou ?

Vrei sa dezgrop pe Service un topic,in care sustineai sus si tare ca nu se poate masura un releu de incarcare,sa-ti explic ce si cum ?

Ca tot le stii tu pastea cu dioda si tranzistorul,de la palatul pionerilor...pe care le stiu toti liceenii

Daca tot te pricepi la alternatoare si magnetouri,vezi la jawa,se confrunta cineva cu o problema,da-i o mana de ajutor..

Eu n-am curaj sa mai postez,ca iar gresesc si-mi sar meseriasii in cap..

 

 

Mesaj completat

Nu ataca pe nimeni si nimic! Am mai avut si alte discutii legate de metode de reparare sau piese de Voshod! dat fiind faptul ca eu am creat acest topic si il sustin peste tot,vreu ca cei ce au nevoie de sfaturi legate de aceasta motoreta fac efortul sa ii spun omului ce e mai bun pentru motoreta! nu improvizatii si nu proasta calitate! (si daca te lasa in drum,ai garnitura de rezerva in gratarul filtrului de aer) :P de procurat am mai zis...daca ai comunista e imposibil sa nu stii de unde sa faci rost de piese ptr ele! nu stii...intrebi!

 

de etansat chiuloasa se poate face si fara garnitura se poate face cu orice iti trece prin cap...aici nu vorbim de improvizatii de dragul sa porneasca mobra! omul a cerut sfatul l-am dat;daca am crezut ca sfatul altui om nu este corespunzator am zis-o, nu pot lasa asa. omul trebuie sa stie;(parerea mea) la fel si cu originalitatea pieselor...etc

 

iar daca ai avut motocicleta si ai vandut-o din cauza ca nu te puteai plimba cu ea ca nu aveai nu stiu ce piesa, e trist,ca asta nu e motociclism; e...altceva! pe mine m-ar ambitiona si mai mult, si nu cred ca numai pe mine! am avut si noi motocicletele stricate;le-am mai luat si in dube sa le ducem acasa cand nu puteam sa le reparam pe drum;invatam din greseli, si nu ne suparam cand noi gresim iar altii au dreptate! asa suntem noi!

 

In alta ordine de idei...am pornit astazi motoreta si am fost foarte fericit sa simt iar miros de 2T. abia astept sa vina caldurica! :)

 

Te rog sa ma scuzi ca mi-am permis sa postez pe topicul TAU,promit ca nu mai fac

Unde anume am scris ca mi-am vandut motocicleta ,puisor?

Am inteles ca e greu de citit printre randuri...dar chiar randurile in sine,nu le poti citi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK! baieti.Multumesc pentru sfaturi si raspunsuri tuturor celor ce mi-ati raspuns.

De-aici am dedus faptul ca cel mai bine este sa caut o garnitura originala de 175 (cum spune iuli-voshod) iar daca nu gasesc o astfel de garnitura, atunci sa confectionez una din cupru pe care sa o incalzesc la rosu ca se muleaza bine peste toata suprafata (cum spune cristi 57)

 

Am inca 2 intrebari pt. voi vazand ca santeti priceputi cu totii si anume:

 

In momentul de fata voi ce garnituri aveti sub chiuloase ?

Ar fi o idee buna sa pun din nou 2 garnituri suprapuse (din cupru) sau astfel exista riscul de a pusca intre ele ?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un singur post amesteci cateva confuzii,cu cateva neadevaruri,dar nu-i bai...

Citesti trunchiat ce scriu,alegand ceea ce-ti convine,iar nu-i bai...ca doar nu-i prima data...

Daca tot ai citit pe ici pe colo,chiar ti-am lasat senzatia ca nu fac diferenta intre un alternator si un magnetou ?

Vrei sa dezgrop pe Service un topic,in care sustineai sus si tare ca nu se poate masura un releu de incarcare,sa-ti explic ce si cum ?

Ca tot le stii tu pastea cu dioda si tranzistorul,de la palatul pionerilor...pe care le stiu toti liceenii

Daca tot te pricepi la alternatoare si magnetouri,vezi la jawa,se confrunta cineva cu o problema,da-i o mana de ajutor..

Eu n-am curaj sa mai postez,ca iar gresesc si-mi sar meseriasii in cap..

 

 

Mesaj completat

 

 

Te rog sa ma scuzi ca mi-am permis sa postez pe topicul TAU,promit ca nu mai fac

Unde anume am scris ca mi-am vandut motocicleta ,puisor?

Am inteles ca e greu de citit printre randuri...dar chiar randurile in sine,nu le poti citi ?

 

daca citeai printre randuri vedeai ca nu am zis ca e topicul meu ci creat de mine...iar daca am uimitoarea nesimtire sa corectez pe altii imi cer scuze! subiect inchis! nu vreau sa fie stricat acest topic de Voshod cu astfel de discutii! spor la treaba! :)

Mesaj completat

OK! baieti.Multumesc pentru sfaturi si raspunsuri tuturor celor ce mi-ati raspuns.

De-aici am dedus faptul ca cel mai bine este sa caut o garnitura originala de 175 (cum spune iuli-voshod) iar daca nu gasesc o astfel de garnitura, atunci sa confectionez una din cupru pe care sa o incalzesc la rosu ca se muleaza bine peste toata suprafata (cum spune cristi 57)

 

Am inca 2 intrebari pt. voi vazand ca santeti priceputi cu totii si anume:

 

In momentul de fata voi ce garnituri aveti sub chiuloase ?

Ar fi o idee buna sa pun din nou 2 garnituri suprapuse (din cupru) sau astfel exista riscul de a pusca intre ele ?

 

Multumesc!

 

 

Eu am de cupru de care sunt foarte multumit! e la a doua utilizare chiar;si face serviciul corespunzator!

 

Nu iti recomand sa pui doua garnituri sub chiuloasa,nu cred ca va etansa corespunzator, cilindrul are o nervura care se preseaza pe garnitura la strangere; daca pui si o a doua garnitura eu cred ca nu va etansa corect! sincer nu am incercat niciodata ca nu am avut de ce! de ce vrei tu sa pui doua garnituri? :P

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine Iuli, am inteles.

Intrebam daca e bine sa pun 2 garnituri de cupru sub chiuloasa gandindu-ma ca grosimea uneia va fi prea mica, subtire (fata de garnitura originala)

 

Eu am pus 2 garnituri de cupru intre care am bagat silicon negru si peste ele la fel.A puscat una dintre ele, mi-a afumat aripioara de racire de sub chiuloasa a cilindrului foarte tare si acolo a fost plin de ulei aruncat din set.Imi scapa multa compresie pe acolo, iar pornirea a fost cat se poate de greoaie, scotea fum abundent pe esapament si nu se tura.

 

Chiuloasa a fost stransa perfect si na fost cascata, a etansat in mod egal toate 4 laturile, sau cel putin ochiul meu nu a putut vedea.

 

Acum ma intreb de ce-a puscato ?

Din cauza siliconului pus acolo ? (am auzit ca nu se pune acolo silicon, decat garnitura GOALA)

Din cauza ca nu le-am bagat la rosu apoi in apa ca sa se muleze perfect ? (cum spune Cristi)

Fiind 2 garnituri nu sa mai putut face o etansare corespunzatoare astfel una din ele a puscat ?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...