varg-voshod Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Am incercat fara tobe fara sa vreau dupa ce am montat cilindrul, nu o ia )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 /index.php?/topic/191785-carburatorul-k68/page-4 Cred ca despre topicull asta vorbea @schumydan.Poate te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 carburatorul care il ai acum pe mobra are soc? fara el pornesti ft greu motorul sau deloc sfatul meu....astupa cu mana admisia si da cateva pedale cu contactul pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Da are soc, o tija mica care o pui pe o pozitie mijlocie. Nu o ia nici cu el pus. /index.php?/topic/191785-carburatorul-k68/page-4 Cred ca despre topicull asta vorbea @schumydan.Poate te ajuta. O sa ma uit la topicul asta de mai sus. Fratilor, am pornit-o azi. A fost nevoie sa curat si mufa de la alternator cu spray de contacte, si mai avea si un fir scos din mufa din bord. Mai are nevoie de reglaje la carburator dar porneste. Editat Aprilie 4, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 pune-i tobele si daca merge ca cel din video e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Imi place ca ai zis sa-i pun tobele, din pacate sunt deja puse si asa suna. Nu stiu ce ar trebui sa aibe in tobe sa sune ca aia de mai sus.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 tobe originale cu toate sitele in ele si etansari corecte intre tobe si coturi probabil ca ale tale au fost "tunate" voshodu de mai sus a fost al meu, mergea de zbarnaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Stie careva daca lipseste vreo piesa din reductorul vitezometrului de mai jos? Si pinioanele sunt uzate, aveti idee daca se mai pot repara la strung sau are cineva piesele astea? Ma gandesc ca poate s-au uzat pinioanele alea din cauza ca lipseste ceva care tine pe pozitie fixa pinionul mic din prima poza care a dus la uzura aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Cumpăr Voshod 3m nedesfacut în motor. Ma intereseaza sa fie tipla si sa fie neinmatriculat, pt recarosare, ca al meu nu merita reconditionat. Dau maxim 200 euro, asta daca imi depaseste asteptarile. Relatii pe pm. Editat Aprilie 11, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Ia legatura cu user-ul Danikon. El avea la vanzare o astfel de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Mersi Lolo, dar motocicleta aceea era ba 500E, ba 300E, apoi iar 500E, ba era ca noua dar se pare ca nu sta la ralanti, poze neclare, detalii la tel deasemenea, ce am vazut din poze are partea de sub sa neagra cand trebuia sa fie galbena,se pare si ca levierele de pe ghidon nu sunt la fel, aceste lucruri ma fac sa cred ca as pierde timp si bani pe drum. Asadar caut alta, au fost la vanzare si altele "ca noi" si s-au dat la 100E, eu nu ma grabesc dar ma uit la al meu cum rugineste langa garaj si cum platesc impozit degeaba...parca m-as mai plimba cu asa ceva, sa rememorez vremurile de acu' 15 ani.....buget 200E, caut Voshod "neinmatriculat".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Sper sa nu te supere ce-ti scriu dar e o vorba romaneasca ....... care se potriveste tuturor detinatorilor de moto-comuniste : " si cu p.u.la-n c.ur si cu sufletu-n rai isi doresc doar m.u.ierile " . Trece timpul si o sa aduni Voshod-ul tau, peste ceva vreme, din locul de depozitare, cu farasul. Succes la cautari ! Editat Aprilie 12, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Lolo, nu ma supar ca nu am de ce, iar in legatura cu epava mea, chiar nu ma intereseaza, actele stau la caldurica, iar motoare mai ies din vizuina, anul trecut identificasem vreo 3, o sa si cumpar unu' pan' la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Si daca nu sta la relantiu nu se poate regla din carburator? Se mentioneaza clar in manual cum se regleaza relantiul, sau este un alt motiv pentru care nu sta la relantiu? Mersi Lolo, dar motocicleta aceea era ba 500E, ba 300E, apoi iar 500E, ba era ca noua dar se pare ca nu sta la ralanti In alta ordine de idei, uleiul din cutia de viteze a fost schimbat mileniul trecut ultima data. Daca doar il scot pe ala vechi si bag ulei nou e desul sau trebuie curatat cumva carterul? Editat Aprilie 12, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Man, dupa un search am vazut ca omu' se ocupa cu comuniste, daca el a zis ca nu sta la ralanti si el se pricepe la deastea eu am fost cam circumspect....asa ca nu ma bag; despre uleiul din care cutie de viteze, a carei motociclete, este vorba? Si daca nu sta la relantiu nu se poate regla din carburator? Se mentioneaza clar in manual cum se regleaza relantiul, sau este un alt motiv pentru care nu sta la relantiu? In alta ordine de idei, uleiul din cutia de viteze a fost schimbat mileniul trecut ultima data. Daca doar il scot pe ala vechi si bag ulei nou e desul sau trebuie curatat cumva carterul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 voshod evident, asta repar acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Evident Voshod, dar daca esti sigur ca nu a fost schimbat de mult il golesti pe cel vechi, bagi altul nou, dai o tura mica si dupa il schimbi din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Salutare baieti, cine i-mi arata si mie cum arata un releu de semnalizare de Voshod ca nu reusesc sa-i fac semnalizarile la IJ 56 cu in instalatie de Voshod.Mentionez ca eu am un ceea ce cred ca este un releu de semnalizare patratos dar nu stiu daca este de Voshod...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Evident Voshod, dar daca esti sigur ca nu a fost schimbat de mult il golesti pe cel vechi, bagi altul nou, dai o tura mica si dupa il schimbi din nou. Merci, asta o sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 http://www.okazii.ro/instalatie-moto/releu-semnalizare-minsk-125-a141351957 tot un drac e Salutare baieti, cine i-mi arata si mie cum arata un releu de semnalizare de Voshod ca nu reusesc sa-i fac semnalizarile la IJ 56 cu in instalatie de Voshod.Mentionez ca eu am un ceea ce cred ca este un releu de semnalizare patratos dar nu stiu daca este de Voshod...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 O sa incerc sa-l masor cumva sa vad ce iese. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 mai repede il decapsezi si vezi daca mai ai bimetalu intreg in el si eventual cureti contactii. este un simplu releu termic, cu un contact bimetal care isi face treaba. vezi si cum trebe legat daca tot il decapsezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 Voshod "tipla" la 200 Eu. ar cumpara orice musteriu! Asemenea piese is rare daca le vrei tipla! Iar la banii astia... sa zici merci daca iei unul cat de cat complet si functional! Reductorul de km este complet la piese, cele doua pinioane sunt uzate, inclusiv si corpul acestora! Solutia, ceva bucsulitze sau alt reductor! Si eu caut de ceva timp unul bun si nu gasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Pai eu sunt curios de ce nu se vinde respectivul care e ca nou la 250 de aproape un an.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Stie cineva sa-si dea seama din descriere ce are mobra mea Tobele nu sunt infundate Carburatorul a fost curatat, rezervorul curat, benzina noua are cu ulei evident Carburatorul este reglat dupa manual Cilindru, piston, ax, rulment, segmenti noi are Compresie are, scanteie are. Pun contactul, pun socul, umplu carburatorul de benzina, trag de maneta de ambreiaj, deschid putin acceleratia, si dau la pedala Problema principala este ca porneste foarte greu, cand da semne ca porneste se balabaie putin si moare. Cand nu vrea sa porneasca parca incerc sa reanimez un mort.... nimic, nu merge. Cand da semne sa porneasca, se balbaie dar nu o ia, mai scot bujia si o sterg de benzina. Cand totusi porneste, nu are o turatie sustinuta de acceleratie si da sa moara, uneori ca sa nu moara trebuie sa deschid acceleratia la maxim si cresc turatiile. Daca trec de pragul asta, e usor sa o tin pornita din acceleratie. Cand se incalzeste putin, pot sa scot socul si inepe partea a doua, se tureaza ca nebuna si trebuie sa o opresc.. Cine paote sa dea un sfat eventual daca nu o rezolv prin forum daca e cineva in Bucuresti care este dispus sa vina sa-i faca ce nu stiu eu sa-i fac. . Editat Aprilie 18, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.