Spown Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 (editat) Vreau sa cer unele informatii referitoare la Jawa! E o Jawa de 350TS...si am 1.70...pb e ca am incercat-o si ajung pe varfuri jos.... adika in cazul unor strazi cu ceva denivelari la Stopuri, Semafoare, si daca am nenorocul sa ma opresc in dreptul unor gropi..nu mai ajung jos! deci intrebarea e: "DACA DE POATE REGLA DE LA AMORTIZOARELE DE PE SPATE SI DIN FURCA DE PE FATA SA AIBA O GARDA MAI MICA,SA O DAU CU MAX. 3cm?" DECI ASTEPT SUGESTII... nu sariti ca nu prea le am cu motocicletele...adik-INCEPATOR! DEci HeLP! Editat Octombrie 1, 2005 de Spown Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 - solutia simpla af fii sa mananci mai mult sa mai cresti - din cate stiu jawa-ul are saua mai jos ca etz-ul, iar io cu 173cm ajung jos usor la etz-ul meu, poate, da numa poate ca cineva io fii schimbat sauacu unu mai inalt, sau o pus amortizoare mai lungi... -din cate stiu, inaltimea nu se poate regla, numa taria arcurilor, si rigiditatea telescoapelor prin adaugarea de ulei in ele (sau scoaterea din ea pt a fii mai moi..)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 la furca normala de jawa nu poti regla inaltimea, nici la amortizoarele de spate.... da' eu sint la 1.73 si tot cu varfurile ajung! stai linistit, o apleci putin si o tii cu un singur picior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 da jawa-ul nu are inaltimea seii mai kica ca etz-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 stai linistit, o apleci putin si o tii cu un singur picior! Si daca pui singurul picior pe un capac de canal prost fixat ...? Sau pe o pata de ulei, ca nu-s putine, mai ales cand te opresti sa alimentezi. Si asa conditiile de trafic in romania sunt execrabile astfel incat nu cred ca trebuie fortat norocul inutil acolo unde se poate remedia ceva. Spown, ai putea incerca sa schimbi saua cu una cu profil mai subtire, ca sa aterizezi pe 2 picioare, asta e foarte important mai ales la inceput cand se poate intampla sa nu stii pe ce picior te vei sprijini, pana cand nu opresti . Sau ghete, ca oricum iti trebuie, cu talpa groasa. Amandoua variantele sunt ieftine si, combinate, te vor ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 pai te uiti si tu pe unde pui picioru! frana de fata te opreste si e la mana, ambreiajul e la fel, la mana! asa ca picioarele sunt libere amandoua si poti sa decizi pe care sa-l pui jos! sa mai subtire nu recomand ca oricum amortizoarele tre' sa fie destul de tari ca sa nu te arunce de pe drum din cauza denivelarilor si iti cam rupe spatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spown Postat Octombrie 2, 2005 Autor Share Postat Octombrie 2, 2005 (editat) pai te uiti si tu pe unde pui picioru! frana de fata te opreste si e la mana, ambreiajul e la fel, la mana! asa ca picioarele sunt libere amandoua si poti sa decizi pe care sa-l pui jos! sa mai subtire nu recomand ca oricum amortizoarele tre' sa fie destul de tari ca sa nu te arunce de pe drum din cauza denivelarilor si iti cam rupe spatele! nu vreau sa par rau! dar...cum spui tu...ca "picioarele sunt libere" -> daca imi spui cum am sa plec eu..la semafor aflat in panta! am citit tutoriale...despre transferul franei de la mana la picior (adik ca nu voi sta numai pe un picior )...si tot asa... singura solutie ....este schimbarea profilului..seii -> Multumesc SEMACA m-am gandit... si va multumesc..de sfaturi... daca mai sunt idei? Editat Octombrie 2, 2005 de Spown Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 2, 2005 Share Postat Octombrie 2, 2005 roti cu diametru mai mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 7, 2005 Share Postat Octombrie 7, 2005 Vreau sa cer unele informatii referitoare la Jawa! E o Jawa de 350TS...si am 1.70...pb e ca am incercat-o si ajung pe varfuri jos.... adika in cazul unor strazi cu ceva denivelari la Stopuri, Semafoare, si daca am nenorocul sa ma opresc in dreptul unor gropi..nu mai ajung jos! deci intrebarea e: "DACA DE POATE REGLA DE LA AMORTIZOARELE DE PE SPATE SI DIN FURCA DE PE FATA SA AIBA O GARDA MAI MICA,SA O DAU CU MAX. 3cm?" DECI ASTEPT SUGESTII... nu sariti ca nu prea le am cu motocicletele...adik-INCEPATOR! DEci HeLP! Amortizoarele spate au daca imi aduc bine aminte patru trepte de reglare, numai ca nu obtii de acolo mare lucru in ce priveste garda la sol (reglajele avand de fapt rol in setarea gradului de amortizare),asa ca-ti recomand sa desfaci saua si sa subtiezi buretele ala care oricum n-are nici o forma. Asa, pe langa sprijinitu corespunzator la statul pe loc o sa stai si mai comod, iar motocicleta va avea un aspect mai ok (asta depinzand in mare masura de mesterul care-ti sculpteaza buretele si-ti reface invelisul). Plecatu de pe loc in panta de pe sprijin pe un picior: combinatie -ambreiaj (cuplata treapta I inainte de oprirea pe loc) frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 9, 2005 Share Postat Octombrie 9, 2005 da' daca pleci din panta cu frana fata ce are? io numai asa fac! de fapt eu folosesc numai fata ca spatele il folosesc de fitze cand vreau sa mai dau ceva jos de pe cauciuc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spown Postat Octombrie 11, 2005 Autor Share Postat Octombrie 11, 2005 asta e diferenta dintre un incepator si unul avansat....de timp... dupa cate stiu...maneta de frana e pe partea dreapta...acolo unde e si acceleratia.... si e cam incomod sa tin frana de mana si sa accelerez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 neah, stai linistit! e usor ca sa te obisnuiesti cu asta incearca niste bun-out-uri pe iarba sau ma rog, tentative! ca sa te obisnuiesti cu acceleratia si cu maneta de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Ba, eu am 1.69 si am enduro...si n-am scapat-o jos decit pe coclauri. Daca stii sa mergi n-ai probleme. Daca nu stii....inveti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.