Sari la conținut

Se Poate?


Spown
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa cer unele informatii referitoare la Jawa! :banana:

E o Jawa de 350TS...si am 1.70...pb e ca am incercat-o si ajung pe varfuri jos....

adika in cazul unor strazi cu ceva denivelari la Stopuri, Semafoare, si daca am nenorocul sa ma opresc in dreptul unor gropi..nu mai ajung jos!

 

deci intrebarea e: "DACA DE POATE REGLA DE LA AMORTIZOARELE DE PE SPATE SI DIN FURCA DE PE FATA SA AIBA O GARDA MAI MICA,SA O DAU CU MAX. 3cm?" :cheers:

 

DECI ASTEPT SUGESTII...

nu sariti ca nu prea le am cu motocicletele...adik-INCEPATOR! :)

DEci HeLP! :D

Editat de Spown
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- solutia simpla af fii sa mananci mai mult sa mai cresti :banana:

- din cate stiu jawa-ul are saua mai jos ca etz-ul, iar io cu 173cm ajung jos usor la etz-ul meu, poate, da numa poate ca cineva io fii schimbat sauacu unu mai inalt, sau o pus amortizoare mai lungi...

-din cate stiu, inaltimea nu se poate regla, numa taria arcurilor, si rigiditatea telescoapelor prin adaugarea de ulei in ele (sau scoaterea din ea pt a fii mai moi..)...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

la furca normala de jawa nu poti regla inaltimea, nici la amortizoarele de spate.... da' eu sint la 1.73 si tot cu varfurile ajung! stai linistit, o apleci putin si o tii cu un singur picior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, o apleci putin si o tii cu un singur picior!

 

Si daca pui singurul picior pe un capac de canal prost fixat ...? Sau pe o pata de ulei, ca nu-s putine, mai ales cand te opresti sa alimentezi. Si asa conditiile de trafic in romania sunt execrabile astfel incat nu cred ca trebuie fortat norocul inutil acolo unde se poate remedia ceva.

 

Spown, ai putea incerca sa schimbi saua cu una cu profil mai subtire, ca sa aterizezi pe 2 picioare, asta e foarte important mai ales la inceput cand se poate intampla sa nu stii pe ce picior te vei sprijini, pana cand nu opresti :cheers:.

Sau ghete, ca oricum iti trebuie, cu talpa groasa.

Amandoua variantele sunt ieftine si, combinate, te vor ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pai te uiti si tu pe unde pui picioru! :cheers:

 

frana de fata te opreste si e la mana, ambreiajul e la fel, la mana! asa ca picioarele sunt libere amandoua si poti sa decizi pe care sa-l pui jos! sa mai subtire nu recomand ca oricum amortizoarele tre' sa fie destul de tari ca sa nu te arunce de pe drum din cauza denivelarilor si iti cam rupe spatele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai te uiti si tu pe unde pui picioru! :)

 

frana de fata te opreste si e la mana, ambreiajul e la fel, la mana! asa ca picioarele sunt libere amandoua si poti sa decizi pe care sa-l pui jos! sa mai subtire nu recomand ca oricum amortizoarele tre' sa fie destul de tari ca sa nu te arunce de pe drum din cauza denivelarilor si iti cam rupe spatele!

 

nu vreau sa par rau! dar...cum spui tu...ca "picioarele sunt libere" -> daca imi spui cum am sa plec eu..la semafor aflat in panta! :D

 

am citit tutoriale...despre transferul franei de la mana la picior (adik ca nu voi sta numai pe un picior :banana: )...si tot asa...

 

singura solutie ....este schimbarea profilului..seii -> Multumesc SEMACA

 

m-am gandit...

si va multumesc..de sfaturi... :cheers:

daca mai sunt idei?

Editat de Spown
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Vreau sa cer unele informatii referitoare la Jawa! :banana:

E o Jawa de 350TS...si am 1.70...pb e ca am incercat-o si ajung pe varfuri jos....

adika in cazul unor strazi cu ceva denivelari la Stopuri, Semafoare, si daca am nenorocul sa ma opresc in dreptul unor gropi..nu mai ajung jos!

 

deci intrebarea e: "DACA DE POATE REGLA DE LA AMORTIZOARELE DE PE SPATE SI DIN FURCA DE PE FATA SA AIBA O GARDA MAI MICA,SA O DAU CU MAX. 3cm?" :cheers:

 

DECI ASTEPT SUGESTII...

nu sariti ca nu prea le am cu motocicletele...adik-INCEPATOR! :)

DEci HeLP! :D

 

Amortizoarele spate au daca imi aduc bine aminte patru trepte de reglare, numai ca nu obtii de acolo mare lucru in ce priveste garda la sol (reglajele avand de fapt rol in setarea gradului de amortizare),asa ca-ti recomand sa desfaci saua si sa subtiezi buretele ala care oricum n-are nici o forma. Asa, pe langa sprijinitu corespunzator la statul pe loc o sa stai si mai comod, iar motocicleta va avea un aspect mai ok (asta depinzand in mare masura de mesterul care-ti sculpteaza buretele si-ti reface invelisul).

Plecatu de pe loc in panta de pe sprijin pe un picior: combinatie -ambreiaj (cuplata treapta I inainte de oprirea pe loc) frana spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da' daca pleci din panta cu frana fata ce are? :cheers: io numai asa fac! de fapt eu folosesc numai fata ca spatele il folosesc de fitze cand vreau sa mai dau ceva jos de pe cauciuc! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

neah, stai linistit! e usor :finger: ca sa te obisnuiesti cu asta incearca niste bun-out-uri pe iarba sau ma rog, tentative! ca sa te obisnuiesti cu acceleratia si cu maneta de frana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...