Sari la conținut

Bmw F650 Probleme La Incarcare


Benta
 Share

Postări Recomandate

OK, nu testez cu borna. In caz ca este releul, merge inlocuit cu unu de honda CBR 600 F1? Sau trebuie neaparat unu pentru bmw?

Mesaj completat

Vad ca nu mai pot da edit.

 

Apropo, daca incarca prea mult, nu merge sa pun un consumator dupa releu care sa ia din acel surplus de curent? Un cooler... 2 daca e nevoie. Un potentiometru?

 

Sau trebuie totusi sa ma gandesc deja sa-l schimb? :moto:

Editat de Ekosekthor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, in caz ca incarcarea este facuta corect, unde as putea sa montez coolerul? La care fire? Chestie pe care oricum trebuie sa o fac mai devreme sau mai tarziu. Cooleru si grila de protectie sunt deja pregatite.

 

Macar asa evit pe viitor defectarea precoce a releului de incarcare. :moto:

Mesaj completat

Bun, deci mi-am luat multimetru digital. Cel analog era cam vechi si nu stiu cat de bine mai indica.

 

Deci, eu sunt incepator... si cum nu am unele reflexe formate inca mai plec cu robinetu de benzina inchis si seara il uit deschis. Deci, la mine momentan (mai putin acum ca l-am inchis) dimineata motorul se resusciteaza din inec. Azi dimineata am scos bateria de pe redresor, am masurat-o -> 13.5v. Dupa ce am pornit motoru cu chiu cu vai era la 12.5.

 

Am lasat-o putin sa se incalzeasca, s-a ridicat putin acu de la apa si masuratorile la relanti cu faru pe faza scurta era de 12.70 - 13.30. Asta cu socul jumate tras si la 2000rpm.

 

Acuma seara am masurat iar imediat ce am ajuns acasa - 15.76 la relanti si turat pana in 15.80/82 deci nu urca pana la 16 sau dupa.

 

Maine la 11 ma duc sa iau bateria noua, sa fac iar masuratorile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul e, am dat o pornire pana nici nu am pus bateria noua pe motor si surpriza... 17.60 asta la 12.30V cat avea bateria, deci e prea mult!

 

Am oprit motoru, am pus la loc saua si am dat comanda de-un releu. In 2 zile trebuie sa-mi vina si il si mut langa vasul pt lichidul de frana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul e, am dat o pornire pana nici nu am pus bateria noua pe motor si surpriza... 17.60 asta la 12.30V cat avea bateria, deci e prea mult!

 

Am oprit motoru, am pus la loc saua si am dat comanda de-un releu. In 2 zile trebuie sa-mi vina si il si mut langa vasul pt lichidul de frana!

De unde ai comandat releul si cat a costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe okazii cu 200 ron un releu aftermarket care cica se potriveste.

Mesaj completat

Azi am montat releul. A trebuit sa tai cablurile, sa le cositoresc si sa pun tub din ala de cauciuc care se strange la caldura peste lipituri. Am lasat msi lungi firele si probabil cand o fi mai caldut afara o sa-l mut in dreapta langa rezervoru de la lichidul de frana. L-am si testat, baga 13.5 la relanti deci e ok ;)

 

Multumesc de ajutor.

Mesaj completat

Apropo, am uitat sa spun ca l-am si mutat deja. Acum dupa ce merg cu motoru jumate de ora si pun mana pe releu e CALDUT. Nu fierbinte, nu arde, nu rosu incins ca bomba termonucleara, ci caldut ;)

 

reco0002.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...