Dan Cata Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Ia borna de la baterie in timp ce merge si te pregatesti si de un CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) OK, nu testez cu borna. In caz ca este releul, merge inlocuit cu unu de honda CBR 600 F1? Sau trebuie neaparat unu pentru bmw? Mesaj completat Vad ca nu mai pot da edit. Apropo, daca incarca prea mult, nu merge sa pun un consumator dupa releu care sa ia din acel surplus de curent? Un cooler... 2 daca e nevoie. Un potentiometru? Sau trebuie totusi sa ma gandesc deja sa-l schimb? Editat Noiembrie 6, 2010 de Ekosekthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 ia o baterie si masoara incarcarea. ne zici cat ii si pe urma iti zicem ce sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Ok, in caz ca incarcarea este facuta corect, unde as putea sa montez coolerul? La care fire? Chestie pe care oricum trebuie sa o fac mai devreme sau mai tarziu. Cooleru si grila de protectie sunt deja pregatite. Macar asa evit pe viitor defectarea precoce a releului de incarcare. Mesaj completat Bun, deci mi-am luat multimetru digital. Cel analog era cam vechi si nu stiu cat de bine mai indica. Deci, eu sunt incepator... si cum nu am unele reflexe formate inca mai plec cu robinetu de benzina inchis si seara il uit deschis. Deci, la mine momentan (mai putin acum ca l-am inchis) dimineata motorul se resusciteaza din inec. Azi dimineata am scos bateria de pe redresor, am masurat-o -> 13.5v. Dupa ce am pornit motoru cu chiu cu vai era la 12.5. Am lasat-o putin sa se incalzeasca, s-a ridicat putin acu de la apa si masuratorile la relanti cu faru pe faza scurta era de 12.70 - 13.30. Asta cu socul jumate tras si la 2000rpm. Acuma seara am masurat iar imediat ce am ajuns acasa - 15.76 la relanti si turat pana in 15.80/82 deci nu urca pana la 16 sau dupa. Maine la 11 ma duc sa iau bateria noua, sa fac iar masuratorile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Eu cred ca ii releul. Si eu am patit la fel. Sunt curios cu bateria noua cum ii incarcarea. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Eu cred ca ii releul. Si eu am patit la fel. Sunt curios cu bateria noua cum ii incarcarea. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Eu cred ca ii releul. Si eu am patit la fel. Sunt curios cu bateria noua cum ii incarcarea. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Releul e, am dat o pornire pana nici nu am pus bateria noua pe motor si surpriza... 17.60 asta la 12.30V cat avea bateria, deci e prea mult! Am oprit motoru, am pus la loc saua si am dat comanda de-un releu. In 2 zile trebuie sa-mi vina si il si mut langa vasul pt lichidul de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Releul e, am dat o pornire pana nici nu am pus bateria noua pe motor si surpriza... 17.60 asta la 12.30V cat avea bateria, deci e prea mult! Am oprit motoru, am pus la loc saua si am dat comanda de-un releu. In 2 zile trebuie sa-mi vina si il si mut langa vasul pt lichidul de frana! De unde ai comandat releul si cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 De pe okazii cu 200 ron un releu aftermarket care cica se potriveste. Mesaj completat Azi am montat releul. A trebuit sa tai cablurile, sa le cositoresc si sa pun tub din ala de cauciuc care se strange la caldura peste lipituri. Am lasat msi lungi firele si probabil cand o fi mai caldut afara o sa-l mut in dreapta langa rezervoru de la lichidul de frana. L-am si testat, baga 13.5 la relanti deci e ok Multumesc de ajutor. Mesaj completat Apropo, am uitat sa spun ca l-am si mutat deja. Acum dupa ce merg cu motoru jumate de ora si pun mana pe releu e CALDUT. Nu fierbinte, nu arde, nu rosu incins ca bomba termonucleara, ci caldut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.