ianachim Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 E frumos drumul in sensul ca e de goneta . L-am facut si eu asta vara cu plecare din Constanta . Sa auzim de bine si sa ne povestiti cum a fost ! multam goneta....................? decat sa tot dau motorul pe cheia si apoi pe DN1 mai bine pe afara TRASEU BUCURESTI E 85 GIURGIU E 85 RUSE DR E 85 BJALA DR E 85 VELIKO TARNOVO STG E 85 GABROVO DR E 85 KAZANLAK E 85 STARA ZAGORA STG E 85 DIMITROVGRAD STG E 85 HARMANLI E 85 SVILENGRAD E 85 KASTANIES E 85 ORESTIADA E 85 SOUFLI E 85/90 ALEXANDROUPOLI ALEXANDROUPOLI E 90 SOUFLI E 85/90 ORESTIADA E 85 KASTANIES E 85 SVILENGRAD E 85 TOPOLOVGRAD 55/76 ELHOVO 79 BOLIAROVO 79 SREDETS 79 BURGAS POMORIE E87/9 NESEBAR E87/9 OBZOR E87/9 BYALA E87/9 VARNA E87/9 BALCHIK E87/9 KAVAMA E87/9 SHABLA E87/9 VAMA VECHE E87/9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 cam care o sa fie viteza de croaziera? cum e cu radarele bulgaresti? eu am fost de 2 ori drumul asta dar cu masina. cam 7, 8 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 e superb drumu (ca peisaj si curbe) intre kazanlac si stara zagora. e un monument undeva sus pe munte la 1200m. sa faceti poze. eu am mers cu masina, noaptea si la dus si la intors. . bafta, norocu' sa fie cu voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 cam care o sa fie viteza de croaziera?cum e cu radarele bulgaresti? eu am fost de 2 ori drumul asta dar cu masina. cam 7, 8 ore. undeva la 120 140 sper e superb drumu (ca peisaj si curbe) intre kazanlac si stara zagora. e un monument undeva sus pe munte la 1200m. sa faceti poze. eu am mers cu masina, noaptea si la dus si la intors. . bafta, norocu' sa fie cu voi. multam da e super pe dealul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Mare grija la asfaltul bulgaresc si aderenta lui . Distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 foarte misto. mai ales drumul de intoarcere prin bulgaria, de la granita pina la burgas. svilengrad - topolovgrad este in constructie si are si portiuni cu gropi in asfalt, pentru cei cu masina sau vitezane. topolovgrad - burgas este foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Mare grija la asfaltul bulgaresc si aderenta lui . Distractie placuta! MULTAM am aflat personal protectie motor dusa geaca rupta pantalon rupt dureri in umar si picior uite filmul undeva pe la minutul 5.47 ps pentru unii doar anumite portiuni din drum sunt frumoase pentru unii doar unele lucruri sunt ok pentru mine drumul tot e ok sa nu uit merci baietilor de companie dar la intoarcere chiar "ma grabeam" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 @ianachim de ce ai cazut , parea ok drumu acolo? cam ce viteza aveai? tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Intr-adevar ..... la intoarcere si Adi si-a dat seama de calitatea (alunecoasa) a coarosabilului. A scapat destul de OK ! A venit pana acasa cu scarita stanga in rucsac. Cat despre excursie ... mi-a placut foarte tare ! As mai fi ramas o zi sa colind si imprejurimile, insa baietii se grabeau si nu puteam sa intarziem pana luni. De fapt nici nu era in plan sa stam pana luni, dar ..... Data viitoare o sa iau in calcul 3-4 zile sa stat acolo. Un lucru e' cert ! Partenerii de drum trebuie sa se cunoasca foarte bine, altfel se ajunge la situatii penibil de infantile ! Raman totusi cu o amintire frumoasa despre o noapte in care mi-a fost sete de bere ........ si de ,,munara" (... sau cum dracu' se scrie ?!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Fix in momentul cazaturi se vede un ciot / bordura ce masa e . Nu cumva ai mers prea aproape de margine si a atins roata cumva chestia aia ? Asfaltul pare super bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) Fix in momentul cazaturi se vede un ciot / bordura ce masa e . Nu cumva ai mers prea aproape de margine si a atins roata cumva chestia aia ?Asfaltul pare super bun. Nu este nici o bordura ! Este ,,o zgarietura" in asfalt, ce a fost astupata cu bitum. Acesta cand se uda devine alunecos ! Domnul, in cauza, a rulat inclinat cu roata spate exact pe aceasta pata ! Era de evitat ! Chiar si cu motoare enduro-touring, trebuie sa belim bine ochii, daca nu belim altceva ! Editat Noiembrie 3, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu este nici o bordura ! Este ,,o zgarietura" in asfalt, ce a fost astupata cu bitum. Acesta cand se uda devine alunecos !Domnul, in cauza, a rulat inclinat cu roata spate exact pe aceasta pata ! Era de evitat ! Chiar si cu motoare enduro-touring, trebuie sa belim bine ochii, daca nu belim altceva ! HI HI HI am belit geaca si pantalonii vezi ca ai poze la sectiunea de poze AFUMATOAREO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 HI HI HIam belit geaca si pantalonii vezi ca ai poze la sectiunea de poze AFUMATOAREO offff ... dale`n pana mea de haine . bine ca ai ajuns teafar in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzone Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Sal, n-am reusit sa raspund mai repede. Fain drumul, dar si mai faini oamenii noi pe care i-am cunoscut (petrica si adi), sper sa ne mai vedem la cate un drum. Chiar mi-a facut placere. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 Nu este nici o bordura ! Este ,,o zgarietura" in asfalt, ce a fost astupata cu bitum. Acesta cand se uda devine alunecos !Domnul, in cauza, a rulat inclinat cu roata spate exact pe aceasta pata ! Era de evitat ! Chiar si cu motoare enduro-touring, trebuie sa belim bine ochii, daca nu belim altceva ! E Bucurestiu plin de dare din astea de asfalt lustruit si nu se cade pe ele. Nu vad cu ce e aia mai speciala...incat sa dea jos ditai namila de 300kg + pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) E Bucurestiu plin de dare din astea de asfalt lustruit si nu se cade pe ele. Nu vad cu ce e aia mai speciala...incat sa dea jos ditai namila de 300kg + pilot. O fi Bucurestiu' plin de astfel de ,,poante pe asfalt", insa derapajul in spetza sa petrecut in anumite conditii, care in Bucuresti nu sunt indeplinite. In primul rand, @ianachim a intrat destul de tare intr-o curba care daca initial a inceput larg, sa strans treptat. Ca sa ramai pe trasa, nu pastrezi o inclinatie constanta a motocicletei, ci ,,lucrezi la inclinatie" continuu pe parcusul curbei. In al doilea rand conditiile meteo erau cat se poate de propice. La umbra vegetatiei din apropierea soselei, carosabilul avea variatii mari de temperatura. Unde batea soarele, asfaltul era cald, iar unde nu, era rece, asta si din cauza aerului rece de munte. In al treilea rand umiditatea din aer, era destul de mare, asta facand ca pe suprafetele lucioase sa se lipeasca foarte usor un strat subtire de vapori de apa. In al patrulea rand, am vazut unde calca cauciucul spate, dupa ce am ridicat motocicleta. Banda laterala a acestuia, se terminase si contactul cu asfaltul sa facut ,,pe un fir" de cauciuc de vre'o 3-4mm. Ce aderenta vrei sa ai pe o astfel de latime ? Probabil cu o guma de supersportiva (Michelin Pilot Power...de ex.), nu s'ar fi intamplat asta. Cert este ca la ture din astea trebuie rulat mai cu prudenta daca se doreste a se ajunge (intreg) la destinatie. Important este ca nu sa intamplat nimic tragic ! Din contrasens putea venii un TIR si @ianachim intra direct sub el ... cu tot cu motor ! Cosider ca a avut un noroc porcesc ! A scapat doar cu doua contuzii subtziri, echipamentul, vag, julit si o protectie de motor polizata. Putea fi mult mai rau ! cu bine ! P.S. Cum am mai spus si altora ..... cand esti tata, cantaresti lucrurile altfel ! Intervine sentimentul de conservare, oricat de curajos, priceput, provocator, experimentat ai fi..... mergi mai prudent ! Nici un tata nu vrea sa strice planurile de viitor ale fiului sau ! ........ cel putin eu asa simt ! ..... gata ! ... hai ca m-am dat la barfa ! Editat Noiembrie 5, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Cert este ca la ture din astea trebuie rulat mai cu prudenta daca se doreste a se ajunge (intreg) la destinatie. ai dreptate insa pe curbe intra dracu-n mine si nu mai controlez io acceleratia, :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.