Jump to content

CosX

Super Membru
  • Content Count

    618
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About CosX

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Skype
    andrei_ilinca

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Windsor / Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW R850R / Yamaha NMax 125
  • Numar Moto
    negru pe fond galben
  • Club
    niciunul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    1999 BMW F650 Funduro

Recent Profile Visitors

691 profile views
  1. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=RA&SbCt=BA_15_45_RA_60
  2. Ce cari tu, e fix problema ta. Apoi vii si generalizezi... si cand am vb de curierar nu m am referit la trafic de oras si nici la scuter...ci distante lungi si motor de 850 . Ar fi ok daca, la fel ca ceilalti de mai sus ai face mentiunea de la inceput ca experienta ta neplacuta a fost atat..doar a ta... Dar tii sa te dai cocos pe diverse topicuri. Ramai in banca ta cu GS ul de Thassos si nu mai da sfaturi neavizate.
  3. Ca sa te citez pe tine : " daca nu iti dai seama ..... e naspa". Curier moto. Rucsac de 60 L. Zi lumina cu el in spate. Ai primit 2 pagini de raspunsuri un pic mai mult gandite.
  4. "Prietene", bati campii intr-un stil fantastic. Mai dureros e ca unii chiar iti dau dreptate...
  5. Eu m-am referit la trial.. nu 2T Oricum, pentru ce cauti tu, daca nu vrei neaparat enduro … probabil cu orice dual sport inmatriculabil poate face fata. Am avut un F650 Funduro si am mers cu ea pe transalpina inainte sa existe strop de asfalt.. plus padure si noroaie … Comoda si pe sosea si ok atunci cand se termina asfaltul.
  6. Enduro nu se face neaparat in grup. Eu personal, daca as fi acum in Ro, intr-o zona cum spui tu... unde poti s-o iei pe aratura… mi-as lua o motocicleta de trial (sh). Strict pentru a invata tehnica, balans etc. E, cred eu, cea mai usoara varianta pentru un incepator.. .plus ca toate lucrurile invatate acolo pot fi aplicate fara probleme ulterior la motoarele mai mari si te obisnuiesti mai repede asa. Chestia aia e usoara si te invata lucruri care, cu un motor mai mare si mai nervos, ti-ar lua mai mult timp. Conditia ar fi s-o poti deplasa pana la tarla.. apoi daca iti place, te poti orienta spre ceva mai mare . Daca nu cauti enduro si vrei doar ceva drum neasfaltat … aia se poate face si cu o vaca de 200kg (care e ok si pe sosea in caz ca te hotarasti sa o iei pe asfalt)
  7. Uite un print screen al nMax ului meu (imi contorizez cu Fuelly) Bag benzina de fiecare data dupa aprox 140-150 mile si intra aprox 5.7l (din 6.6 cat spun ei ca are rezervorul). Folosit pentru curierat zilnic. Luat de nou si contorizat de la primul plin (a implinit 2 luni azi si ala e kilometrajul de aseara)
  8. Ia intra de curiozitate pe site uri din uk...sa vezi km putini... ca tot poti sa verifici cati km a avut mobra la fiecare itp din ultimii 9 ani... doar pe baza nr ului de inmatriculare... Nu toata lumea se inscrie la "iron butt" .
  9. Apropo de bagaj... nMax ul meu de 125...are o caverna sub sa... accepta topcase de pana la 46l si mai poti sa pui si un rollbag daca n ai pasager... pentru o singura persoana..clar poate fi transformat intr o masinarie de carat...
  10. Daca ai fost atent la sectiunea asta, vei observa ca astfel de idei (gen "R6 si cineva care nu stie nimic despre moto dar doreste super-sport") nu sunt incurajate. D-asta s-au facut si tutoriale si sunt n pagini pe tema asta (pe care aparent nu le citesc fix cei carora le sunt destinate in primul rand) Legat de probleme, din nou, pleci de la ideea preconceputa ca ar exista probleme de fabricatie...dar toate tin doar de intretinere si nu are rost sa generalizezi (daca lui X I s-a stricat ceva… nu inseamna ca e specific motorului sau ca si tie ti se va intampla).Daca ai un istoric de service la ea si un mecanic bun care sa o verifice cand o cumperi…e suficient. Daca pleci de la ideea ca piesa X se strica (desi n-are nimic acum)… ajungi sa nu mai cumperi nimic. Succes in alegerea primei motociclete.
  11. " Pe viitor, ca incepator, vreau sa cumpar o yamaha r6, un model 08-11 dar nu stiu absolut nimic despre motociclete " ... Linia de mai sus ar fi trebuit sa-ti aprinda beculetele precum in pomul de Craciun.
  12. M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa. Unul din aia de la vanzari imi spunea ca pot sa vina cu sa joasa si kit de coborare s-o lase cu vreo 38mm mai jos... atunci chiar ar fi mai usor de manevrat. Legat de finisaje, depinde cat esti de pretentios.. mie unu mi-a placut.
×
×
  • Create New...