Sari la conținut

CosX

Super Membru
  • Număr conținut

    625
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Metode de contact

  • Skype
    andrei_ilinca

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Windsor / Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW R850R / Yamaha NMax 125
  • Numar Moto
    negru pe fond galben
  • Club
    niciunul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1999 BMW F650 Funduro

Vizitatori Recenți Profil

1.256 citiri profil

CosX's Achievements

  1. Asta tind sa cred. Ceva se intampla (intermitent) la pornire. Cu miscatul ghidonului am rezolvat-o de 2 ori...dar si atunci dupa incercari repetate (nu o data stanga-dreapta si gata). Cel mai probabil am avut noroc in ambele situatii sa misc in directia potrivita. Cu siguranta nu stiam ce fac (am zis sa incerc ceva).
  2. Salut. Ieri am ramas in drum cu Nmax-ul...de fapt eram oprit pe marginea drumului...am dat sa plec..apas butonul si nimic... bateria ok...se aprindeau toate cand pun contactul dar cand apasam butonul, nici o reactie. Am incercat si de pe cricul central si nimic. Pana la urma am chemat o duba si am dus-o la dealer..unde dupa 10 minute mi-au zis ca un releu de pornire era “blocat” (starter relay jammed) si ca sa nu astept o saptamana dupa unul nou, mi-au dat gratis unul care au zis ca-l aveau de la un alt nMax (ziceau ei ca motoreta aia avea vreo 3000km)... am plecat de acolo...dupa cateva ore, aceeasi problema. In 3 ore am patit-o de 2 ori cu releul schimbat...de fiecare data...singurul lucru care l-am facut a fost sa tot sucesc de ghidon si sa incerc s-o pornesc..ba s-o pun si pe cricul central in acelasi timp si pana la urma a pornit. Acum insa nu-mi mai vine sa plec cu ea pentru ca daca raman in drum si nu merge “manevra ghidonu”.. ar fi neplacut (apropos, am incercat asta si inainte sa ajung la dealer si n-a mers). Are careva idee ce ar putea sa fie ? Am comandat un releu nou dar tot am impresia ca parca ar fi altceva (dupa ce 2 situatii in care si-a revenit in urma “reparatiei: mele) Am dat o tura scurta dimineata si am pornit-o de vreo 3 ori...totul ok ... dar si ieri a fost la fel... nu s-a intamplat dupa fiecare oprire a motorului.
  3. Inca am ambreiajul original la R ul meu (160.000km are momentan).. Probabil era defect din fabrica de inca functioneaza.
  4. Cand am ales intre pcx si nmax(125), tamburul pcx-ului a facut diferenta si m-am dus spre yamaha. Al meu implineste 1 an la sf lunii iulie (23.000 km facuti cu el in acest moment) si n-am ce sa-i reprosez. Pentru oras / distante scurte e ok si tine pasul cu traficul fara nici o problema, chiar si la viteze mai mari (80-90 km/h ... mai mult de atat nu am incercat). Pentru distante mai lungi am R ul.
  5. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=RA&SbCt=BA_15_45_RA_60
  6. Ce cari tu, e fix problema ta. Apoi vii si generalizezi... si cand am vb de curierar nu m am referit la trafic de oras si nici la scuter...ci distante lungi si motor de 850 . Ar fi ok daca, la fel ca ceilalti de mai sus ai face mentiunea de la inceput ca experienta ta neplacuta a fost atat..doar a ta... Dar tii sa te dai cocos pe diverse topicuri. Ramai in banca ta cu GS ul de Thassos si nu mai da sfaturi neavizate.
  7. Ca sa te citez pe tine : " daca nu iti dai seama ..... e naspa". Curier moto. Rucsac de 60 L. Zi lumina cu el in spate. Ai primit 2 pagini de raspunsuri un pic mai mult gandite.
  8. "Prietene", bati campii intr-un stil fantastic. Mai dureros e ca unii chiar iti dau dreptate...
  9. Eu m-am referit la trial.. nu 2T Oricum, pentru ce cauti tu, daca nu vrei neaparat enduro … probabil cu orice dual sport inmatriculabil poate face fata. Am avut un F650 Funduro si am mers cu ea pe transalpina inainte sa existe strop de asfalt.. plus padure si noroaie … Comoda si pe sosea si ok atunci cand se termina asfaltul.
  10. Enduro nu se face neaparat in grup. Eu personal, daca as fi acum in Ro, intr-o zona cum spui tu... unde poti s-o iei pe aratura… mi-as lua o motocicleta de trial (sh). Strict pentru a invata tehnica, balans etc. E, cred eu, cea mai usoara varianta pentru un incepator.. .plus ca toate lucrurile invatate acolo pot fi aplicate fara probleme ulterior la motoarele mai mari si te obisnuiesti mai repede asa. Chestia aia e usoara si te invata lucruri care, cu un motor mai mare si mai nervos, ti-ar lua mai mult timp. Conditia ar fi s-o poti deplasa pana la tarla.. apoi daca iti place, te poti orienta spre ceva mai mare . Daca nu cauti enduro si vrei doar ceva drum neasfaltat … aia se poate face si cu o vaca de 200kg (care e ok si pe sosea in caz ca te hotarasti sa o iei pe asfalt)
  11. https://www.disclose.tv/man-fined-4000-for-trying-to-fight-a-grizzly-bear-376152
  12. Daca ai fost atent la sectiunea asta, vei observa ca astfel de idei (gen "R6 si cineva care nu stie nimic despre moto dar doreste super-sport") nu sunt incurajate. D-asta s-au facut si tutoriale si sunt n pagini pe tema asta (pe care aparent nu le citesc fix cei carora le sunt destinate in primul rand) Legat de probleme, din nou, pleci de la ideea preconceputa ca ar exista probleme de fabricatie...dar toate tin doar de intretinere si nu are rost sa generalizezi (daca lui X I s-a stricat ceva… nu inseamna ca e specific motorului sau ca si tie ti se va intampla).Daca ai un istoric de service la ea si un mecanic bun care sa o verifice cand o cumperi…e suficient. Daca pleci de la ideea ca piesa X se strica (desi n-are nimic acum)… ajungi sa nu mai cumperi nimic. Succes in alegerea primei motociclete.
  13. " Pe viitor, ca incepator, vreau sa cumpar o yamaha r6, un model 08-11 dar nu stiu absolut nimic despre motociclete " ... Linia de mai sus ar fi trebuit sa-ti aprinda beculetele precum in pomul de Craciun.
×
×
  • Creează nouă...