Sari la conținut

Posibil Accident La Otopeni


danoprea
 Share

Postări Recomandate

Eu am vrut doar sa subliniez ca ar fi fost timp sa fumezi o tigare in intervalul in care un surdomut sub influenta alcoolului se mosmondeste sa treaca de balizele alea, fiind luminat drumul si balizele alea sau cum naiba s-or numi, nu prea inalte, putea fi observat chiar de cand a inceput "manevra" pe partea cealalta a drumului. Si daca-l vezi langa balize , esti liber sa presupui ca o sa le si escaladeze, ca doar nu s-a dus in mijlocul drumului sa le admire. Daca ar fi pus intai mana in frana in loc de clacson castiga timp pretios si altfel ar fi stat lucrurile...de asta am zis ca a fost si o problema de atitudine acolo. In rest...suntem liberi sa gresim si sa invatam din asta.

Stai tu linistit ca balizele alea sunt destul de inalte, doar in dreptul trecerilor 5 m in stanga si in dreapta sunt mai joase iar mergand pe sens se vad decat alea mari, si au cam 1.5 m :finger:

De curiozitate, tu cu ce viteza mergi pe dn1? Acuzatiile degeaba sunt acum, s-a intamplat, nimic nu mai poate schimba asta asa ca in masura poate fi doar politia si martorii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in Otopeni, zona cu balize imi pare foarte periculoasa, in caz de evitat ceva nu prea ai loc de nimic asa ca pe portiunea aia merg cu maxim 80, iar noaptea cand vizibilitatea scade reduc mult viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din cate am inteles, s-a oprit vitezometrul la 120.....

dupa cei cativa metri de frana asta..nu cumva avea mult mai mult inainte de impact ?

 

On topic: insanatosire grabnica motociclistului. Imi pare rau, dar nu pot aproba stilul lui de a merge cu asa viteze prin zone cu treceri de pietoni, mai ales daca nu vede.

 

Baiazid, de acord ca noaptea vederea e mai putin precisa decat ziua.Ca il vede mai tarziu pe omu' care trece... Dar cine dracu' il pune sa mearga la fel ca ziua, daca nu vede ca ziua ?

Si daca e nepermis locul, ce-i cu asta? era trecere la 15 m, nu-mi zi ca pana la trecere ala oprea de la ce viteza avea....

Asculta aici, o sa fie bafta motociclistului ca ala n-a fost pe trecere ca daca era pe trecere, ii aruncam chiftele cu prastia in rahova vreo 10-15 ani de-acu inainte..si mai pupa moto doar in reviste !

 

Chestia cu vitezometrul nu e relevanta. Daca e digital nu stiu cum "se poate" opri. Daca e analogic se opreste numai cand se strica capsula si blocheaza acul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent daca a fost de vina sau nu (desi viteza il inculpa din pacate), totusi a omorat un om. ceea ce inseamna ca il are pe constiinta pentru tot restul vietii. indiferent daca era orb, sau mut, sau surd, sau politician, era un om si el l-a omorat. doamne fereste de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptru. Baiazid - eu intentionat nu am zis nici un cuvant despre viteza cu care circula, citeste inca odata posturile mele si n-ai sa gasesti asa ceva. Ceea ce am simtit nevoia sa subliniez a fost ATITUDINEA si modul cel putin iresponsabil de a conduce prin localitate, mi s-a parut ilogic ca , sa zicem la 120 la ora prin oras, intai sa clacsonezi in loc sa incetinesti, iar asta cu pasager in spate.

 

Cat despre iluminare, hai sa fim seriosi, ar fi pentru prima data cand becurile de iluminat public sunt pur si simplu ...orbitoare. Este doar un drum foarte bine luminat, pe care, cand l-am trecut ultima oara cu Thomas noaptea, chiar n-am avut nici o problema in ceea ce priveste vizibilitatea. Spre deosebire de Universitate, buricul Bucurestiului, orasul lui peste prajit, unde noaptea e aproape bezna pt simplul motiv ca nu exista nici macar stalpii care sa sustina lampile de iluminat...mai jos e linkul (sper sa mearga) cu fotografia portiunii respective facuta de Cataaa, pentru readucere aminte.

 

/index.php?...e=post&id=41912

 

Iar balizele din ACEA zona strict, Cataaa, ajung pana la mijlocul unui om. Deci , nici aici nu vad ce s-ar mai putea spune, pentru ca traversarea s-a pertecut in zona aia si nu in alta parte. Deci putea fi lesne observata tentativa de traversare pt simplul motiv ca acolo au fost pierdute in mod normal 2-3 secunde bune, ca doar nu-l chema Carl Lewis pe trecator....fara nici o intentie de a te ofensa. Imi dau seama ca-l cunosti pe motociclist, poate sunteti chiar prieteni.

 

Imi dau seama ca se poate spune si ca a fost o situatie nefericita, si chiar nu-mi doresc ca cineva sa mai sufere mai mult decat deja a facut-o. Totusi, in loc sa invatam din ceea ce deja s-a intamplat si sa actionam in consecinta ajustand un pic modul de conducere, multi se incapataneaza sa caute scuze . Nu mi se pare ok ca daca cineva traverseaza aiurea si moare, tot ce putem noi sa facem e sa ridicam din umeri si sa spunem ca si-a cautat-o....

Pot doar sa sper pentru motociclist, in afara de faptul ca se va face bine, ca va face o analiza atenta a ceea ce vrea de la practicarea motociclismului si de la viata, in general. Nu e prea fun sa omori oameni cu motocicleta...Si nici in spital nu e o mare bucurie sa ajungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi, clar e ca nu era pe trecere, poate s-a bazat pe faptul ca nu traverseaza si ca ramane langa balize, se vede din poza unde e sangele si tocmai unde e trecerea de pietoni, dupa baietii care se vad acolo in poza. Apropos, traversarea s-a facut dupa cum se vede si in poza peste balizele alea mari.

post-2521-1129147970_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine merge tare in conditii de vizibilitate redusa e Kamikaze. Vitejii care fac asta si pana acum au scapat intregi au avut doar bulan. E doar o chestiune de timp. Iar in legatura cu ce s-a intamplat la Otopeni, este trist. Daca baiatul mergea cu viteza putin mai mica, putea sa aprecieze altfel situatia, ar fi avut,probabil, timp sa realizeze ca pietonul nu reactioneaza la auzul claxonului si reusea sa franeze eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi, clar e ca nu era pe trecere, poate s-a bazat pe faptul ca nu traverseaza si ca ramane langa balize, se vede din poza unde e sangele si tocmai unde e trecerea de pietoni, dupa baietii care se vad acolo in poza. Apropos, traversarea s-a facut dupa cum se vede si in poza peste balizele alea mari.

 

In poza ta nu se vede nici o baliza "mare" ci doar unele de maxim 1m inaltime care omului, dupa cum se vede ii ajung pana la mijloc, si nici n-ai fost contrazis de cineva cand ai afirmat ca omul ala nu a fost pe trecere. Si, m-am lamurit, intr-o situatie similara, tu vei fi convins ca oamenii se duc in mijlocul strazii langa balize , doar ca sa le admire, sau din cauza ca nu vad bine pe cealalta parte a drumului. Nu mai zic nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptru. Baiazid - eu intentionat nu am zis nici un cuvant despre viteza cu care circula, citeste inca odata posturile mele si n-ai sa gasesti asa ceva. Ceea ce am simtit nevoia sa subliniez a fost ATITUDINEA si modul cel putin iresponsabil de a conduce prin localitate, mi s-a parut ilogic ca , sa zicem la 120 la ora prin oras, intai sa clacsonezi in loc sa incetinesti, iar asta cu pasager in spate.

 

Cat despre iluminare, hai sa fim seriosi, ar fi pentru prima data cand becurile de iluminat public sunt pur si simplu ...orbitoare. Este doar un drum foarte bine luminat, pe care, cand l-am trecut ultima oara cu Thomas noaptea, chiar n-am avut nici o problema in ceea ce priveste vizibilitatea. Spre deosebire de Universitate, buricul Bucurestiului, orasul lui peste prajit, unde noaptea e aproape bezna pt simplul motiv ca nu exista nici macar stalpii care sa sustina lampile de iluminat...mai jos e linkul (sper sa mearga) cu fotografia portiunii respective facuta de

 

Poi nu am zis nimic de tine! Eu am zis la modul general.

 

Eu nu am zis ca nu se circula "tare" in localitate, dar pe DN1 se circula chiar tare, indiferent ca esti motor sau masina.

 

Iar cu becurile: nu becurile de pe stalpi orbesc ci cele ale masinilor de pe contrasens

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"intr-o zona intens luminata"

 

semaca da-mi voie sa-ti explic eu cum sta cu lumina in acea zona ca doar in otopeni stau si eu!

 

atunci cand merg luminile te chinui sa vezi ceva datorita faptului ca imbecilii au montat becuri foarte puternice si te orbesc pur si simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca aud chestii d-astea. gen ne-a halit imaginea!

 

ideea e ca suntem o groaza de tipi diferiti legati unii de altii printr-un site si un fier. in rest diferiti.

 

nu stiu cum o ard cei care-l acuza pe amaratul ala care a accidentat omul in otopeni, da vad ca se grabesc sa acuze si sa traga concluzii repede. oooooo, ne-a f...t imaginea. eu am vazut o groaza de tipi care se vaita ca ei merg regulamentar cum mai dau cate o liniuta sau mai fac cine stie ce smecherii cu fieru, riscand destul de mult. numai pentru faptul ca au avut noroc (hotul neprins........) o ard ca un tataie intelept pe la o bere.

 

personal regret ca tipul ala a avut accident. habar nu am daca e un basinos cu bani si cu cbr rr sau alt breed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi dintre noi stim ca viteza e periculoasa...multi dintre noi s-au dus. sper sa fie cat mai putini!

 

 

dar multi dintre noi nu respecta circulatia si traficul...si in trafic intra si animale, carutze, oameni beti, cu probleme, etc...! deci? ati auzit de conduita preventiva?

 

Imi pare rau...si eu bag mana in gaz...dar nu pe acolo...ma duk la mare...undeva unde nu am sanse sa-mi sara unul in fatza...etc...

 

trebuie sa fi constient ca traiesti in Romania...chiar daca ai motor Japonia!

 

daca era un copil...ma rog, era vina parintilor...dar se poate intampla ca un copil sa se piarda si sa iasa pe acolo.!

 

E foarte usor sa mergi cu 120+ pe un motor de viteza! cum reactionezi cand iti apare ceva? ....multi de pe site iau apararea lui Luci! e normal...suntem motociclisti....si mie mi-au sarit prosti in fata, biciclete, carutza, caini....dar un lucru e sigur! am invatzat naiba ceva din experientza mea si experientza voastra...din toate aceste discutii....LASATI-O MAI MOALE CU VITEZA PE DN1! SI MAI ALES PRIN SATE!...se poate intampla sa lovesti pe cineva prin cine stie ce sat. daca mai pui si faptul ca ai ghinion sa fie plini de tzigani...aia nu mai cheama politia..te belesc!

 

eu nu cred ca Luci o sa mai mearga pe acolo cu 120 si +! si la 70 km/h tot motociclist esti!

 

sper sa nu jignesc pe nimeni!

 

Multa sanatate lui Luci...si aveti grija si atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai tu linistit ca balizele alea sunt destul de inalte, doar in dreptul trecerilor 5 m in stanga si in dreapta sunt mai joase iar mergand pe sens se vad decat alea mari, si au cam 1.5 m :P

De curiozitate, tu cu ce viteza mergi pe dn1? Acuzatiile degeaba sunt acum, s-a intamplat, nimic nu mai poate schimba asta asa ca in masura poate fi doar politia si martorii!

 

Se pare ca nu esti inca constient ca a murit un om.O tii una si buna ca urmele de sange sunt mai departe de trecerea de pietoni,si ca asta indica sigur faptul ca nu a traversat pe unde trebuie.Pai atunci inseamna ca motocicleta l-a lovit cu o viteza ce nu trebuie comentata,si omul a cazut brusc pe loc,nici un metru mai departe.Sa fim seriosi!Daca te loveste un motor de 150 kg.la o viteza de 50 km.si tot te arunca cel putin 5 metri.Si omul ala sangerat imediat?Imi pare rau pt.LUCI,il cunosc destul de bine,si culmea si eu stau tot in Otopeni,asa ca nu-mi spuneti mie de balizele alea.Nu-ti fac nici un fel de probleme.DAR la trecerea de pietoni.si cand pietonul se afla undeva intre balize,ESTE APROAPE IMPOSIBIL sa-l vezi din cauza balizelor care sunt prea inalte.Si mai mult!Au si indicatorul ala pe balize care impiedica vizibilitatea de tot.Asa ca sa nu ne mai credem toti specialisti,si ar fii bine daca am invata din necazurile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca zici ca esti din Otopeni atunci ar trebuii sa sti mai bine care e situatia! Mai ales ca ai zis ca esti prieten destul de bun cu el! Oricum, lucrurile s-au clarificat si la politie si ca decedatul nu era pe trecerea de pietoni.

 

"Daca te loveste un motor de 150 kg.la o viteza de 50 km.si tot te arunca cel putin 5 metri" - Proprie experienta sau doar iti dai aiurea cu parerea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma bag ca musca in c..... dar voi nu reduceti viteza cat de cat atunci cand va apropiati de o trecere de pietoni?

 

Multa sanatate baiatului si fetei insanatosire grabnica

 

R.I.P pt surdo-mut

Sal. Asa e, ai dreptate, dar in cazul asta indicatorul pt trecerea de pietoni este in "boscheti"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...