crz-one Postat Octombrie 9, 2005 Share Postat Octombrie 9, 2005 Salutare!!! am reusit sa strang ceva banuti si sper ca in urmatoarele 2 luni sa cumpar un motor din germania! In principiu caut la un motor urmatoarele lucruri: protectie la vant (mai ales la picioare, ca pe etz m-am facut verde de frig zilele astea ), consum redus (fiind in regim de studentie nu prea imi permit sa o rasfat prea mult prin statiile peco), sa arate bine si sa ma duca mult si bine -> pretentios? Am ajuns in final la 2 motociclete xj600 diversion sau gpz500s din 94' incoace! Despre gpz500s am mai intrebat in dreapta si stanga, dar despre xj600s diversion nu prea stiu mare lucru! Daca sunt posesori sau ex. posesori rog sa-mi dea cateva detalii. Cred ca la capitolul fiabilitate sunt comparabile ... sper sa nu gresesc ! ..daca mai stiti si alte alternative astept bucuros !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 12, 2005 Share Postat Octombrie 12, 2005 Am de curand o XJ600s Div din '92. F multe nu-ti pot spune, dat fiind ca e pe vine permisul, insa am facut ceva ture cu ea si am lasat si pe altii sa o incerce si sa-si dea cu parerea. Motocicleta are o tinuta de drum f buna, cu un centru de greutate coborat. Desi se simte ca motorul nu e nou (trebuie lasat putin sa se incalzeasca, nu mult), merge frumos, rotund si ce-mi place cel mai mult, specific unui cvadrucilindru, trage inca de la turatii f joase, mergand decent chiar si sub 2000 de ture. Treptele de viteza sunt cam "ingramadite" - ajungi la 60, putin fortat ce-i drept, sa-i dai a 6a, asta dc nu tii sa conduci ceva mai sportiv. In privinta consumului nu pot sa ma pronunt inca, dar presupun ca variaza mult in functie de cat de mult o turezi; la viteze mici ar trebui sa iti ia f putin, dar cum iti ziceam, e cam greu sa nu o turezi dat fiind pozitionarea treptelor de viteza. Protectie la vant pt picioare nu prea ai, ci doar un "ciot" de carena si un paravant f mic pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 eu zic sa faci un poll.. dar yamaha e recomandabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 13, 2005 Share Postat Octombrie 13, 2005 Cred ca la fiabilitate sunt cam pe acolo... Familia XJ e veche si cu un succes recunoscut, totusi seria mai noua "Diversion" personal nu imi place deloc, pacat ca au stricat vechiul XJ al anilor '80. In plus, daca ai peste 1,80 m stai pe ea cu genunchii la gura. GPZ-ul e arhicunoscut ca model de succes, eu asta as alege dintre cele 2, sub rezerva ca la tipul asta de moto (strada) sunt totusi binevenite 2 pistoane si 100 cmc in plus la "rivalul" xj . Sfatul meu ar fi sa iei dintre cele 3 pe cea care e intr-o stare tehnica mai buna,mai atent ingrijita, desi probabil ca o vei alege pe aia care iti pica "cu tronc", pentru ca de cele mai multe ori "ele" ne aleg pe noi . Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Octombrie 15, 2005 Share Postat Octombrie 15, 2005 Are dreptate Axa, ele ne aleg pe noi. Dupa doua luni de cautat pe net primul meu motor am restrans si eu optiunile la doua: Kawasaki Eliminator de 600 si Bandit de 600. Dar mi-am luat un GSX750 naked, pe care l-am vazut in showroom de cum am intrat. Nu m-am mai gandit nici la consum, nici la puterea prea mare pentru un incepator. Am luat-o pur si simplu si nu-mi pare rau. Asa ca nu cauta neaparat un anumit model (sau doua) ca nu stii ce ocazie poti sa pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 Eu am facut putin peste 500km cu XJ600 Diversion Seca din 94. Protectie la vant nu o sa ai aproape deloc, parbrizul e jos, model sport iar la picioare nu se simte sa fie protectie. Desi LinX zice ca trage de la 2000 ture mie nu mi-a placut cum merge sub 3500, e subturata. Oricum maximul e la 12 sau 13000. Consumul il scoate pe la 4.7-5 in afara mers lejer. In oras cam 7. Tinuta de drum e buna chiar si la 130, suspensie elastica care se muleaza bine pe sosea. Mi s-a aprut usor de condus, desi trebuie tras de ea pe curbe pentru ca sa o inclini si e mai obositoare fata de Honda CB. La drum lung (300km) am simtit dureri la incheieturile mainilor din cauza pozitiei aplecate pe ghidon, probabil nu chiar asa aplecat ca la GPZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.