suzuki_pill Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 am un k7,nu lam mai pornit de vreo 2 luni,a stat in garaj,azi am pornito totul ok am zis ca il las sa se incalzeasca ,dupa 2 minute sa oprit,incerc sal pornesc nu merge,il las vreo juma de minut porneste din nou,dupa aprox 2 minute iar se opreste si imi scrie FI,la bord, iar il las iar porneste ,aceeasi chestie o face si la 40 de grade si la 90 de grade ca am tot pornito,am si plecat cu ea ,iam dat ture dar dupa aprox 2 minute se opreste si nu mai porneste decat daca o las cam juma de minut un minut,precizez ca inainte a mers perfect si cand se opreste o face dintrodata ca si cum as oprio de la buton indiferent ca e la relantiu sau in 16 mii de ture.va rog cine a patit sau cine stie ce are ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Am patit eu cam acelasi lucru, dar inca nu i-am dat de cap. Verifica ideile de pe threadul asta /index.php?showtopic=283383 Vezi sa nu se fi desincronizat injectoarele, sa ai pompa, filtrul si injectoarele curate si sa n-ai vreun scurt in firaraie. Insa as duce-o la service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 poate ai noroc si te invata cineva cum sa-ti faci o diagnoza sa vezi ce cod de defect ai si dupa aia cauti in manualul de service ce are<de unde vine eroarea> la modelele mai vechi aveau o mufa de diagnoza cu doi pini, faceai un strap intre ei si puneai contactu<iti aparea in bord codul de defect> la ata nu stiu sigur daca e la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 poate ai noroc si te invata cineva cum sa-ti faci o diagnoza sa vezi ce cod de defect ai si dupa aia cauti in manualul de service ce are<de unde vine eroarea>la modelele mai vechi aveau o mufa de diagnoza cu doi pini, faceai un strap intre ei si puneai contactu<iti aparea in bord codul de defect> la ata nu stiu sigur daca e la fel scurt se face intre bornele bateriei; s-ar putea sa iasa ceva scantei, da ii perfect normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 stiam ca esti bou; nu era nevoie de confirmare ps suzuki nu e bmw; ca sa plangem ca nu au aia de la a.b. tester a esti si ardelean<treaba cu gandirea e mai lenta> pt toti cei care posteaza fara motiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 scurt se face intre bornele bateriei; s-ar putea sa iasa ceva scantei, da ii perfect normal. ca si gluma e ok, dar ce a zis kelu, chiar asa se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) stiam ca esti bou; nu era nevoie de confirmare ps suzuki nu e bmw; ca sa plangem ca nu au aia de la a.b. tester a esti si ardelean<treaba cu gandirea e mai lenta> pt toti cei care posteaza fara motiv multumesc mult, venind din partea ta inseamna foarte mult... intr-adevar, suzuki nu e bmw, pt ca MERGE TOT TIMPUL! te-ai fii calmat mai devreme daca ti-as fii spus ca FI inseamna Fuel Injection? btw, ardelenii vorbesc rar, gandesc repede, asa ca aici nu ai nimerit-o un mare de la cei care posteaza fara motiv. Editat Noiembrie 8, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 FI = defect la sistemul de injectie, iar cu o diagnoza poti afla mai exact ce s-a intamplat<de unde vine eroarea daca mai ai chef de glume pe langa subiect fale in alta parte ps imi retrag vorbele care le-am spus de ardeleni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 FI = defect la sistemul de injectie, iar cu o diagnoza poti afla mai exact ce s-a intamplat<de unde vine eroareadaca mai ai chef de glume pe langa subiect fale in alta parte ps imi retrag vorbele care le-am spus de ardeleni eu mi-am anulat EXUP-ul si imi apare FI in bord.deci e o baliverna faza cu "defect la sistem de injectie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 nu e neaparat defect de la fuel injection. FI apare cand nu primeste ECM (engine control module) semnal de la diferiti senzori (mie mi s-a aprins odata cand am sarit din greseala cu turatiile)... din pacate in cazul asta cel mai bine te duci la un service, anume la suzuki pentru ca restul sunt........ cat despre modul de diagnostic dealer, din ce am citit eu, ar trebui sa existe un comutator... asta este pentru K3.... nu bag mana in foc ca e la fel si pentru K7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 baiatu cu bmw nu am vrut sa zic nimik dar vad ca au reactionat ceilalti la gluma ta cel putin proasta,deci zic eu ca dak nu poti sa ajuti nu te mai baga in seama,(mie rusine mie ca esti ardelean ,si eu tot ardelean sunt)bun acum sa va spun despre ce era vorba : am aflat intre ce fire se face "scurtul" si mia aparut cod 23 ,asta inseamna releul care intrerupe mersul motorului in caz de rasturnare ,inauntru am gasit mici componente electronice ,tot cablajul era acoperit de oxid(cocleala) am curatat am refacut un circuit care a fost aproape distrus din cauza oxidarii si acum merge perfect ,a si FI cum zicea si baiatul mai sus apare la orice defectiune a unui senzor sau releu nici vorba de "fuel injection" tin sa multumesc la toti cei care intradevar au incercat sa ma ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 "FI is short for fault indicator" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 ma bucur ca ai rezolvat problema dar vreau sa precizez ceva; sistemul de injectie nu inseamna numai injectoare si senzor de turatie, inseamna si evacuare<catalizator sau exup daca este cazul> inseamna si niste senzori in admisie<debitmetru> inseamna si senzor de accident<toate au legatura cu calculatorul de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.