Sari la conținut

Probleme Gsxr 600 K7


Postări Recomandate

am un k7,nu lam mai pornit de vreo 2 luni,a stat in garaj,azi am pornito totul ok am zis ca il las sa se incalzeasca ,dupa 2 minute sa oprit,incerc sal pornesc nu merge,il las vreo juma de minut porneste din nou,dupa aprox 2 minute iar se opreste si imi scrie FI,la bord, iar il las iar porneste ,aceeasi chestie o face si la 40 de grade si la 90 de grade ca am tot pornito,am si plecat cu ea ,iam dat ture dar dupa aprox 2 minute se opreste si nu mai porneste decat daca o las cam juma de minut un minut,precizez ca inainte a mers perfect si cand se opreste o face dintrodata ca si cum as oprio de la buton indiferent ca e la relantiu sau in 16 mii de ture.va rog cine a patit sau cine stie ce are ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit eu cam acelasi lucru, dar inca nu i-am dat de cap. Verifica ideile de pe threadul asta /index.php?showtopic=283383

 

Vezi sa nu se fi desincronizat injectoarele, sa ai pompa, filtrul si injectoarele curate si sa n-ai vreun scurt in firaraie. Insa as duce-o la service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai noroc si te invata cineva cum sa-ti faci o diagnoza sa vezi ce cod de defect ai si dupa aia cauti in manualul de service ce are<de unde vine eroarea>

la modelele mai vechi aveau o mufa de diagnoza cu doi pini, faceai un strap intre ei si puneai contactu<iti aparea in bord codul de defect> la ata nu stiu sigur daca e la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai noroc si te invata cineva cum sa-ti faci o diagnoza sa vezi ce cod de defect ai si dupa aia cauti in manualul de service ce are<de unde vine eroarea>

la modelele mai vechi aveau o mufa de diagnoza cu doi pini, faceai un strap intre ei si puneai contactu<iti aparea in bord codul de defect> la ata nu stiu sigur daca e la fel

 

 

scurt se face intre bornele bateriei; s-ar putea sa iasa ceva scantei, da ii perfect normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca esti bou; nu era nevoie de confirmare

 

ps

suzuki nu e bmw; ca sa plangem ca nu au aia de la a.b. tester

 

a esti si ardelean<treaba cu gandirea e mai lenta>

 

:rolleyes: pt toti cei care posteaza fara motiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam ca esti bou; nu era nevoie de confirmare

 

ps

suzuki nu e bmw; ca sa plangem ca nu au aia de la a.b. tester

 

a esti si ardelean<treaba cu gandirea e mai lenta>

 

:nono: pt toti cei care posteaza fara motiv

 

 

 

multumesc mult, venind din partea ta inseamna foarte mult...

 

intr-adevar, suzuki nu e bmw, pt ca MERGE TOT TIMPUL!

 

te-ai fii calmat mai devreme daca ti-as fii spus ca FI inseamna Fuel Injection?

 

btw, ardelenii vorbesc rar, gandesc repede, asa ca aici nu ai nimerit-o

 

un mare :rolleyes: de la cei care posteaza fara motiv.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI = defect la sistemul de injectie, iar cu o diagnoza poti afla mai exact ce s-a intamplat<de unde vine eroarea

daca mai ai chef de glume pe langa subiect fale in alta parte

ps imi retrag vorbele care le-am spus de ardeleni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI = defect la sistemul de injectie, iar cu o diagnoza poti afla mai exact ce s-a intamplat<de unde vine eroarea

daca mai ai chef de glume pe langa subiect fale in alta parte

ps imi retrag vorbele care le-am spus de ardeleni

eu mi-am anulat EXUP-ul si imi apare FI in bord.deci e o baliverna faza cu "defect la sistem de injectie"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e neaparat defect de la fuel injection. FI apare cand nu primeste ECM (engine control module) semnal de la diferiti senzori (mie mi s-a aprins odata cand am sarit din greseala cu turatiile)...

 

din pacate in cazul asta cel mai bine te duci la un service, anume la suzuki pentru ca restul sunt........

 

cat despre modul de diagnostic dealer, din ce am citit eu, ar trebui sa existe un comutator...

 

asta este pentru K3.... nu bag mana in foc ca e la fel si pentru K7...

post-34248-1226153595_thumb.jpg

post-34248-1226154911_thumb.jpg

post-34248-1226154919_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatu cu bmw nu am vrut sa zic nimik dar vad ca au reactionat ceilalti la gluma ta cel putin proasta,deci zic eu ca dak nu poti sa ajuti nu te mai baga in seama,(mie rusine mie ca esti ardelean ,si eu tot ardelean sunt)bun acum sa va spun despre ce era vorba : am aflat intre ce fire se face "scurtul" si mia aparut cod 23 ,asta inseamna releul care intrerupe mersul motorului in caz de rasturnare ,inauntru am gasit mici componente electronice ,tot cablajul era acoperit de oxid(cocleala) am curatat am refacut un circuit care a fost aproape distrus din cauza oxidarii si acum merge perfect ,a si FI cum zicea si baiatul mai sus apare la orice defectiune a unui senzor sau releu nici vorba de "fuel injection"

tin sa multumesc la toti cei care intradevar au incercat sa ma ajute :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca ai rezolvat problema dar vreau sa precizez ceva; sistemul de injectie nu inseamna numai injectoare si senzor de turatie, inseamna si evacuare<catalizator sau exup daca este cazul> inseamna si niste senzori in admisie<debitmetru>

inseamna si senzor de accident<toate au legatura cu calculatorul de motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...