Alexgsx Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 Nu sunt un greu al moto dar dat fiind faptul ca imi plac fff mult ma documentez cat pot de mult despre ele. Fac scoala moto si intr-o zi vine un tip cu un Ducati 749 cred nu mai stiu sigur...Il intreb cum ii merge, cat i-a dat si cum tipul parea meserias l-am intrebat cum sta in "lupta" cu japonezele.Trebuie spus ca moto era relativ noua... Tipul foarte relaxat imi raspunde ca o "italianca" incepe sa traga incepand cu prima suta de ture peste ralanti in timp ce o japoneza incepe sa traga de pe la 5000-6000 de rotatii deci o moto italieneasca ar bate oricand o japoneza cu conditia k cele doua sa fie cam de aceeasi clasa. Nu l-am crezut...Poate imi spuneti voi cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 o "italianca" incepe sa traga incepand cu prima suta de ture peste ralanti in timp ce o japoneza incepe sa traga de pe la 5000-6000 de rotatii bullshit. Sunt motoare si motoare, dar "cu prima suta de ture peste ralenti" nu trage nici un motor termic, doar alea electrice. A, ca unul are o curba de cuplu mai plata si mai lata, si altul are panta cuplului mai mare si mai ingusta, e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 (editat) Ahahah. Asa si Harley-ul incepe sa traga de la 2500 incolo pe cand la un Triumph Daytona tre sa bagi mana in gaz mai sever (cca 5000) ca s-o ia la goana. Ideea principala e ca depinde foarte mult de tipul motocicletei in discutie. In general sportivele au putere ceva mai mare pe la turatii ridicate, pe cand cele de strada/touring au putere mai mica la turatii mici, in schimb au cuplu mai mare decat sportivele. Editat Octombrie 16, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 vorbim de ducati motor in v si japoneze motor in linie/ sau cuplu mare la turatii mici(ducati) si putere la turatie mare(japoneza) concluzia sunt sanse mari ca o italiana MV, APRILIA sau DUCATI sa plece bine in primii 10-50m dar japoneza odata turata nu o mai opreste nika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 (editat) Ba o opreste... mai un zid... mai un tir... mai un copak... eh, se gaseste ceva care s-o opreasca Edit: Si o MV Agusta F4 S 750 cu ai sai 137cp @ 12600 rpm se cam bate de la egal la egal cu orice 'japo' de capacitate egala. Later edit: Si nenea ala cu 749-le era cam varza la capitolul puteri/turatii, pentru ca si 749-le tot pe la vreo 10000 are puterea maxima. Editat Octombrie 16, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 16, 2005 Autor Share Postat Octombrie 16, 2005 Multam mult pt lamuriri...eu i-am spus ca nu poate sa se bata cu un 750 GSXR ci cu un 600 super sport poate dar el m-a contrazis vehement...in fine acum cred ca depinde de pilot ...dar dupa cum l-am vazut...nu prea baga mana-n gaz deci sincer sa fiu nu stiu daca stie intr-adevar ce poate sau nu al sau 749 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 16, 2005 Share Postat Octombrie 16, 2005 Tipul foarte relaxat imi raspunde ca o "italianca" incepe sa traga incepand cu prima suta de ture peste ralanti in timp ce o japoneza incepe sa traga de pe la 5000-6000 de rotatii deci o moto italieneasca ar bate oricand o japoneza cu conditia k cele doua sa fie cam de aceeasi clasa. Pai in cazul asta trebuia sa-si ia V2 de 1500 sau mai mult, gen Harley, care trage ca tractorul si la relanti (no offense intended). Eu daca vreau sa plec tare plec direct cu turatia de cuplu maxim (in cazul meu 7500 rpm) sau aproape, si toata miscarea e din ambreiaj. Nu ca as face asta in mod normal, dar am invatat manevra in scoala si din joi in pasti ma mai apuca sa vad si eu cum e sa ajungi la suta in 5-6 secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 16, 2005 Autor Share Postat Octombrie 16, 2005 In sfarsit am auzit pe cineva care a studiat cu cat ii pleaca jucaria...sincer nu credeam... E buna treaba asta sa stii la cat tre sa o tii cand pleci si apoi cand tre sa schimbi!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Diferentele la roata nu spun nimic. Handling / manevrabilitate nu se pot masura in valoare absoluta din pacate. Caracterul unei motociclete nu e dat de faptul ca posta ungara merge cu ele 150.000 km pe an. Poate ar trebui diferentiat intre cei care folosesc motocicleta ca pe un mijloc de transport si cei care o folosesc exclusiv sau preponderent pentru placerea de a se da pe doua roti. Ce bucurie poate sa-ti procure afara un gixxer cand stau aliniate in vitrina ca salamurile pe bara? Cea mai vanduta motocicleta in Austria de exemplu acest an este BMWR1200GS la mandrul pret fara accesorii de EUR 14500, mult mai multe bucati decat Honda Hornet sau Suzuki Bandit sau KTM LC4 sau GSXF sau Fazer 6. Comentarii? Intr-o revista din Octombrie de limba germana, nu mai stiu care este un test intre un R1, un KTM Supermoto LC4, un Duke de 1000 cmc, un Rocket III si o Huskvarna 600 daca nu ma insel. Vreau sa va spun ca R1 nu a terminat nici prima tura de teste. Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor. Comuniunea pasionatilor de motoare italiene se defineste prin cuvantul "Emozione". Aceasta nu este declansata de cativa cai in plus si nici nu se toceste la problemele inerente care apar in cazul seriilor mici. La fel cred ca cineva care se uita dupa Alfa Romeo nu se uita dupa Toyota sau Nissan. Altfel, toate motoarele sunt motoare si diferenta o face de obicei cel care le calareste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 adica te uiti dupa alfa romeo gt si nu te uiti dupa o supra sau un 350z? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robias Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) Intr-o revista din Octombrie de limba germana, nu mai stiu care este un test intre un R1, un KTM Supermoto LC4, un Duke de 1000 cmc, un Rocket III si o Huskvarna 600 daca nu ma insel. Vreau sa va spun ca R1 nu a terminat nici prima tura de teste. Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor. Dupa cum vad eu R1 nu prea avea ce cauta langa celelalte motociclete..nu inteleg pe ce se bazau aceste teste, ca daca a fost nevoie ca in prima tura, sa iasa pe dealuri, atunci categoric acel R1 a iesit din teste. nu cred ca este un test elocvent din care sa ajungi la concluzii de genul: " Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor." PS: Am o japoneza dar ce am spus mai sus face doar referire la acele teste..nu inteleg ce cauta R1 printre celelalte. Editat Octombrie 17, 2005 de robias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Dupa cum vad eu R1 nu prea avea ce cauta langa celelalte motociclete..nu inteleg pe ce se bazau aceste teste, ca daca a fost nevoie ca in prima tura, sa iasa pe dealuri, atunci categoric acel R1 a iesit din teste. nu cred ca este un test elocvent din care sa ajungi la concluzii de genul: " Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor." PS: Am o japoneza dar ce am spus mai sus face doar referire la acele teste..nu inteleg ce cauta R1 printre celelalte. Era vorba de care pleaca prima de la stop. Scuze, nu reiese. E vorba de reitwagen si articolul se numeste "Ampel" adica Semafor. Ambreiajul R1-ului si-a luat la revedere si de aceea nu a putut repeta exercitiul. Cinci barbati pe cinci motoare au schimbat motoarele intre ei si au alcatuit un clasament al celor mai rapide (acceleratie) dintre ele. O sa il caut si o sa-l postez. Foarte interesant. Deci concludent destul pentru R1, nu? Altfel, presupunand ca stii cum arata un Rocket III, ala ce-ar fi avut de cautat pe dealuri? Altfel, destul de corect ca japonezele sunt ceva mai fiabile. E doar de asteptat avand in vedere seria mare si nivelul automatizarii. Benelli, Bimota, Agusta, Laverda sunt asamblate "da mano". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robias Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Deci concludent destul pentru R1, nu? Altfel, presupunand ca stii cum arata un Rocket III, ala ce-ar fi avut de cautat pe dealuri? Altfel, destul de corect ca japonezele sunt ceva mai fiabile. E doar de asteptat avand in vedere seria mare si nivelul automatizarii. Benelli, Bimota, Agusta, Laverda sunt asamblate "da mano". da, nici triumphu nu avea ce cauta pe dealuri, dar faceam referire la R1 fiind japoneza..intr-adevar testul se putea aplica acelui grup de motociclete..trebuie sa fi fost destul de dur testul, sau cel ce a condus daca a cedat ambreiajul la R1..oricum mi-ar placea sa postezi acel test ca o parere personala, pt mine ramane Honda, nu pt ca e japoneza ci pt ca pur si simplu am incredere in acest brand numit Honda...cu siguranta daca as fi avut Ducati as fi spus acelasi lucru..adica in mintea mea nu este un razboi intre japoneze si restul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 alte generatii aceleasi discutii use search button ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 adica te uiti dupa alfa romeo gt si nu te uiti dupa o supra sau un 350z? Era un exemplu. Te uiti da nu cumperi. Convinge-ma de contrariul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 Decat sa dau search sa ma ia aia cu diverse chestii pe care poate nu le inteleg mai bine intreb aici si sunt destui motoristi draguti care sa isi dea cu parerea despre asta... : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 alte generatii aceleasi discutii Corect, o sa treceti treptat peste aberatii spuse de unii si chestii citite in reviste doar mergand cu motociclete si acumuland experienta in km dar si in tehnica si date. Ducati 749 nu face fata la GSX-R 750 considerandu-se la aceeasi capacitate, de fapt face parte din clasa supersport (adica 600). Iar MVAgusta e italiana dar are tot motor 4cil, deci nu se pune in calcul. Aici e clar despre 2V(Ducati) vs 4L si e clar cine castiga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 Bineinteles Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 Merci...m-ai sau ne-ai luminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PreciouS Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 spirite incinse, orgolii ranite! F.... Me! omul a cerut o parere, so BE NICE ! doar suntem incepatori si vrem sa invatazm de la cei cu experienta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 17, 2005 Autor Share Postat Octombrie 17, 2005 GATA acum chiar m-am lamurit.Multumesc tuturor celor care si-au dat cu parerea aici.Concluzia e ca sunt si bune si rele ...nu detaliez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 Eu zic ca al bate arnold pe brus li,mancatzash ! uitati-va la datele tehnice de la fiecare model si o sa va lamuriti mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 (editat) Detaliile promise despre testul de plecari de la stop. Cinci motoristi schimba fiarele intre ei. Rocket III, R1, Superduke, Fazer 600, LC4 Dupa doua starturi nereusite -haotice, se incepe pe bune Locul la 50 m Start 1 Start 2 Start 3 Start 4 Start 5 1 LC4 SDuke Rocket Fazer Sduke 2 Rocket Rocket Sduke Sduke Fazer 3 Fazer Fazer Fazer Rocket LC4 4 R1 LC4 LC4 LC4 Rocket 5 Sduke - - - - Locul la 80 m Start 1 Start 2 Start 3 Start 4 Start 5 1 LC4 SDuke Rocket Sduke Sduke 2 Fazer Rocket Sduke Fazer Fazer 3 Rocket Fazer Fazer LC4 LC4 4 R1 LC4 LC4 Rocket Rocket 5 Sduke - - - - Total Puncte Sduke 39 Fazer 36 Rocket 34 LC4 29 R1 4 (intrucat si-a luat la revedere prea de timpuriu din cauza ambeiajului prajit dupa 3 starturi tari consecutive) Pilot 1 40 Pilot 2 30 Pilot 3 27 Pilot 4 27 Pilot 5 26 Editat Octombrie 21, 2005 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 in concluzie nu va luati r1 daca vreti sa porniti tare de la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reddog Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 Eu zic ca al bate arnold pe brus li,mancatzash ! uitati-va la datele tehnice de la fiecare model si o sa va lamuriti mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.