Sari la conținut

Vreau Sa Ma Lamuresc...


Alexgsx
 Share

Postări Recomandate

Nu sunt un greu al moto dar dat fiind faptul ca imi plac fff mult ma documentez cat pot de mult despre ele.

 

Fac scoala moto si intr-o zi vine un tip cu un Ducati 749 cred nu mai stiu sigur...Il intreb cum ii merge, cat i-a dat si cum tipul parea meserias l-am intrebat cum sta in "lupta" cu japonezele.Trebuie spus ca moto era relativ noua...

Tipul foarte relaxat imi raspunde ca o "italianca" incepe sa traga incepand cu prima suta de ture peste ralanti in timp ce o japoneza incepe sa traga de pe la 5000-6000 de rotatii deci o moto italieneasca ar bate oricand o japoneza cu conditia k cele doua sa fie cam de aceeasi clasa.

Nu l-am crezut...Poate imi spuneti voi cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o "italianca" incepe sa traga incepand cu prima suta de ture peste ralanti in timp ce o japoneza incepe sa traga de pe la 5000-6000 de rotatii

 

 

bullshit.

 

Sunt motoare si motoare, dar "cu prima suta de ture peste ralenti" nu trage nici un motor termic, doar alea electrice. A, ca unul are o curba de cuplu mai plata si mai lata, si altul are panta cuplului mai mare si mai ingusta, e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahahah. Asa si Harley-ul incepe sa traga de la 2500 incolo pe cand la un Triumph Daytona tre sa bagi mana in gaz mai sever (cca 5000) ca s-o ia la goana. Ideea principala e ca depinde foarte mult de tipul motocicletei in discutie. In general sportivele au putere ceva mai mare pe la turatii ridicate, pe cand cele de strada/touring au putere mai mica la turatii mici, in schimb au cuplu mai mare decat sportivele.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbim de ducati motor in v si japoneze motor in linie/ sau cuplu mare la turatii mici(ducati) si putere la turatie mare(japoneza)

concluzia sunt sanse mari ca o italiana MV, APRILIA sau DUCATI sa plece bine in primii 10-50m dar japoneza odata turata nu o mai opreste nika :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba o opreste... mai un zid... mai un tir... mai un copak... eh, se gaseste ceva care s-o opreasca :finger:

 

Edit: Si o MV Agusta F4 S 750 cu ai sai 137cp @ 12600 rpm se cam bate de la egal la egal cu orice 'japo' de capacitate egala.

 

Later edit: Si nenea ala cu 749-le era cam varza la capitolul puteri/turatii, pentru ca si 749-le tot pe la vreo 10000 are puterea maxima.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult pt lamuriri...eu i-am spus ca nu poate sa se bata cu un 750 GSXR ci cu un 600 super sport poate dar el m-a contrazis vehement...in fine acum cred ca depinde de pilot ...dar dupa cum l-am vazut...nu prea baga mana-n gaz deci sincer sa fiu nu stiu daca stie intr-adevar ce poate sau nu al sau 749

 

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipul foarte relaxat imi raspunde ca o "italianca" incepe sa traga incepand cu prima suta de ture peste ralanti in timp ce o japoneza incepe sa traga de pe la 5000-6000 de rotatii deci o moto italieneasca ar bate oricand o japoneza cu conditia k cele doua sa fie cam de aceeasi clasa.

 

Pai in cazul asta trebuia sa-si ia V2 de 1500 sau mai mult, gen Harley, care trage ca tractorul si la relanti (no offense intended). Eu daca vreau sa plec tare plec direct cu turatia de cuplu maxim (in cazul meu 7500 rpm) sau aproape, si toata miscarea e din ambreiaj. Nu ca as face asta in mod normal, dar am invatat manevra in scoala si din joi in pasti ma mai apuca sa vad si eu cum e sa ajungi la suta in 5-6 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele la roata nu spun nimic. Handling / manevrabilitate nu se pot masura in valoare absoluta din pacate. Caracterul unei motociclete nu e dat de faptul ca posta ungara merge cu ele 150.000 km pe an.

 

Poate ar trebui diferentiat intre cei care folosesc motocicleta ca pe un mijloc de transport si cei care o folosesc exclusiv sau preponderent pentru placerea de a se da pe doua roti.

 

Ce bucurie poate sa-ti procure afara un gixxer cand stau aliniate in vitrina ca salamurile pe bara?

Cea mai vanduta motocicleta in Austria de exemplu acest an este BMWR1200GS la mandrul pret fara accesorii de EUR 14500, mult mai multe bucati decat Honda Hornet sau Suzuki Bandit sau KTM LC4 sau GSXF sau Fazer 6. Comentarii?

 

Intr-o revista din Octombrie de limba germana, nu mai stiu care este un test intre un R1, un KTM Supermoto LC4, un Duke de 1000 cmc, un Rocket III si o Huskvarna 600 daca nu ma insel. Vreau sa va spun ca R1 nu a terminat nici prima tura de teste. Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor.

 

Comuniunea pasionatilor de motoare italiene se defineste prin cuvantul "Emozione". Aceasta nu este declansata de cativa cai in plus si nici nu se toceste la problemele inerente care apar in cazul seriilor mici.

La fel cred ca cineva care se uita dupa Alfa Romeo nu se uita dupa Toyota sau Nissan.

 

Altfel, toate motoarele sunt motoare si diferenta o face de obicei cel care le calareste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o revista din Octombrie de limba germana, nu mai stiu care este un test intre un R1, un KTM Supermoto LC4, un Duke de 1000 cmc, un Rocket III si o Huskvarna 600 daca nu ma insel. Vreau sa va spun ca R1 nu a terminat nici prima tura de teste. Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor.

 

Dupa cum vad eu R1 nu prea avea ce cauta langa celelalte motociclete..nu inteleg pe ce se bazau aceste teste, ca daca a fost nevoie ca in prima tura, sa iasa pe dealuri, atunci categoric acel R1 a iesit din teste. nu cred ca este un test elocvent din care sa ajungi la concluzii de genul: " Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor."

 

PS: Am o japoneza dar ce am spus mai sus face doar referire la acele teste..nu inteleg ce cauta R1 printre celelalte.

Editat de robias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum vad eu R1 nu prea avea ce cauta langa celelalte motociclete..nu inteleg pe ce se bazau aceste teste, ca daca a fost nevoie ca in prima tura, sa iasa pe dealuri, atunci categoric acel R1 a iesit din teste. nu cred ca este un test elocvent din care sa ajungi la concluzii de genul: " Cam atat despre performantele uluitoare ale japonezelor."

 

PS: Am o japoneza dar ce am spus mai sus face doar referire la acele teste..nu inteleg ce cauta R1 printre celelalte.

 

Era vorba de care pleaca prima de la stop. Scuze, nu reiese. E vorba de reitwagen si articolul se numeste "Ampel" adica Semafor. Ambreiajul R1-ului si-a luat la revedere si de aceea nu a putut repeta exercitiul. Cinci barbati pe cinci motoare au schimbat motoarele intre ei si au alcatuit un clasament al celor mai rapide (acceleratie) dintre ele. O sa il caut si o sa-l postez. Foarte interesant.

Deci concludent destul pentru R1, nu? Altfel, presupunand ca stii cum arata un Rocket III, ala ce-ar fi avut de cautat pe dealuri?

Altfel, destul de corect ca japonezele sunt ceva mai fiabile. E doar de asteptat avand in vedere seria mare si nivelul automatizarii. Benelli, Bimota, Agusta, Laverda sunt asamblate "da mano".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci concludent destul pentru R1, nu? Altfel, presupunand ca stii cum arata un Rocket III, ala ce-ar fi avut de cautat pe dealuri?

Altfel, destul de corect ca japonezele sunt ceva mai fiabile. E doar de asteptat avand in vedere seria mare si nivelul automatizarii. Benelli, Bimota, Agusta, Laverda sunt asamblate "da mano".

 

da, nici triumphu nu avea ce cauta pe dealuri, dar faceam referire la R1 fiind japoneza..intr-adevar testul se putea aplica acelui grup de motociclete..trebuie sa fi fost destul de dur testul, sau cel ce a condus daca a cedat ambreiajul la R1..oricum mi-ar placea sa postezi acel test

ca o parere personala, pt mine ramane Honda, nu pt ca e japoneza ci pt ca pur si simplu am incredere in acest brand numit Honda...cu siguranta daca as fi avut Ducati as fi spus acelasi lucru..adica in mintea mea nu este un razboi intre japoneze si restul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte generatii aceleasi discutii

 

Corect, o sa treceti treptat peste aberatii spuse de unii si chestii citite in reviste doar mergand cu motociclete si acumuland experienta in km dar si in tehnica si date.

Ducati 749 nu face fata la GSX-R 750 considerandu-se la aceeasi capacitate, de fapt face parte din clasa supersport (adica 600). Iar MVAgusta e italiana dar are tot motor 4cil, deci nu se pune in calcul. Aici e clar despre 2V(Ducati) vs 4L si e clar cine castiga.

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliile promise despre testul de plecari de la stop. Cinci motoristi schimba fiarele intre ei.

Rocket III, R1, Superduke, Fazer 600, LC4

 

Dupa doua starturi nereusite -haotice, se incepe pe bune

 

Locul la 50 m Start 1 Start 2 Start 3 Start 4 Start 5

 

1 LC4 SDuke Rocket Fazer Sduke

2 Rocket Rocket Sduke Sduke Fazer

3 Fazer Fazer Fazer Rocket LC4

4 R1 LC4 LC4 LC4 Rocket

5 Sduke - - - -

 

 

Locul la 80 m Start 1 Start 2 Start 3 Start 4 Start 5

 

1 LC4 SDuke Rocket Sduke Sduke

2 Fazer Rocket Sduke Fazer Fazer

3 Rocket Fazer Fazer LC4 LC4

4 R1 LC4 LC4 Rocket Rocket

5 Sduke - - - -

 

 

Total Puncte

 

Sduke 39

Fazer 36

Rocket 34

LC4 29

R1 4 (intrucat si-a luat la revedere prea de timpuriu din cauza ambeiajului prajit dupa 3 starturi tari consecutive)

 

Pilot 1 40

Pilot 2 30

Pilot 3 27

Pilot 4 27

Pilot 5 26

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...