larry Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 am schimbat placutele fata,cauciucul pe spate..am verificat cuteaua si rolele sunt ok.. deci sunt gata de actiune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 am schimbat placutele fata,cauciucul pe spate..am verificat cuteaua si rolele sunt ok.. deci sunt gata de actiune.. ...ulei motor+filtru?..bube nu mai ai?... ..deci ai scapat cu totul pina in 1500 e si ai placute frana noi pe fata si cauciuc nou la tractiune...bravo!...asfalt uscat mai trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 nu mai am nici o buba...(doamne fereste) sa stii ca in jur de 200 e m-a costat peste pretul ei.. nu conteaza cum e asfaltul..ud,uscat...mai important e sa fie asfalt.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 ..eeeee...conteaza...de ex eu azi nu as pleca la Vidraru...cum e acum, e ok pina la Curtea de Arges, dar de acolo incolo, e posibil sa toarne...inteleg sa ma prinda ploaia la intoarcere, dar sa plec pe ploaie nu as face-o...fortat ma intorc, dar sa plec pe ploaie nu...de ce sa ma stresez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Cine se baga la o excursie pana in Austria? Viena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Cind? Si care ar fi planificarea si timingul? ...as incerca intai ca pasager la tine (eventual schimbam dupa un timp) ..asta , ca sa nu ma pierd!..sa nu fugi cu 650 tare de tot inainte:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Am atasat pozele promise. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 ai fost la nea gigel sau te-ai dus la reprezentanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 pai n-ai vazut ce cheie pt variator a folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Expre am facut poza la cheia pt. variator, e foarte simplu de facut si foarte utila. Cureaua am schimbato eu singur, am avut nevoie de ajutor doar la desfacut si strans surubul de la variator. In 20 min a fost gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 pai n-ai vazut ce cheie pt variator a folosit? eu i-am recomandat vulcanizare. cheia de variator putea fi si a unui service, chiar daca se vede ca e facut "pe genunchi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Expre am facut poza la cheia pt. variator, e foarte simplu de facut si foarte utila. Cureaua am schimbato eu singur, am avut nevoie de ajutor doar la desfacut si strans surubul de la variator. In 20 min a fost gata. 1)Multumim frumos pt.poze!Avem ce analiza, acum stim mai multe pe subiectul curelei... 2)Eu zic ca ai avut noroc, ca nu ai ramas pe undeva. Fisurile sint destul de mari, si cred ca poate in oras la viteze si solicitari mici te-ar mai fi dus(fara demaraje mari de la semafor) poate....pina ar fi cedat intr-un loc fibrele de rezistenta din mijloc; daca straturile externe au cedat cum se vede, si toate solicitarile au fost preluate de fibrele centrale, mai era doar o chestiune de timp sa cedeze "centrul"...si foarte posibil pe la o viteza de peste 80-100km/h (in excursie) sa se rupa. 3)Acum daca ai 61.000 km, noteaza la cat ai schimbat-o, si sa o mai inspectezi pe la 72.000 km....ar trebui sa intri intr-un program de intretinere multiplu de 6000 km...(uleiul+filtrul) se schimba la fiecare 6000 km... la 12.000 bujia...la 24.000 cureaua, etc... 4)Rolele cum se prezinta? Poate e bine sa le schimbi si pe ele daca ai pus curea noua. 5)Ti-as recomanda ca sa mergi prin oras domol vreo 200-300 km, si pe afara apoi cu orice viteza pina la maxim , dar fara bruscari, adica crescand incet si progresiv viteza, pt ca noua curea, sa nu suporte socuri si sa nu fie afectata, in adaptarea la "noul loc de munca", cu vechile piese cu care vine in contact...sa aiba timp sa se "lase" fata de suprafetele si uzurile acestora...dupa ce are loc aceasta adaptare a noii curele poti sa o soliciti, cum vrei....eu cred ca dupa 500-600 km de mers la toate vitezele dar fara socuri de demaraje, deci viteza crescuta incetisor si constant(deci de evitat depasirile in forta), poti sa treci sa o forjezi cum vrei....poti sa faci asta de la inceput, dar nu vei mai avea o viata estimata lunga la curea...deci sfatul meu este sa o iei usurel, daca vrei sa te tina mult. 6)Si nu mai strange cu patentul busonul de la ulei...e suficient cat de tare poti sa strangi cu mina.Nu sare si nu curge! Asfalt uscat! P.S.Te rog cind ne intalnim adu si cureaua sa o vedem pe viu, sa punem mina pe ea..pune-o sub sa...ca burgmanul are loc destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 multumesc si eu pentru poze mare uzura intradevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Exact asta am facut, am iesit ieri pana la sabareni fara accelerari bruste la inceput dupa care pe o bucata breapta e drum am accelerat treptat pana la viteza maxima 150, desi cu, cureaua veche am luat pe A1 160, probabil nu s-a lasat suficient cureaua. Cheia respectiva o am de la un prieten, este home made si isi face treaba excelent. Daca nu reuseam din prima ma duceam la vulcanizare. multumesc si eu pentru poze mare uzura intradevar Pentru putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Ai schimbat si rolele?..daca ai schimbat si rolele cu unele pt demaraj mai bun, nu o sa-ti mai ia decat ceva mai greu 160, dar o sa constati un demaraj mult mai bun...si invers! Dar te asigur ca iti ajunge si chiar iti prisoseste in RO viteza de 150... Sa vezi tu ce strans tii coarnele cind depasesti cu 140 un TIR care merge cu 120 si ai un vant lateral puternic pe autostrada!..pina treci zici ca te baga sub TIR... Editat Iulie 1, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Am propus si eu o excursie in Austria si m-am pricopsit cu un pasager. Se incumeta sa mearga cineva dar sa-si conduca motoreta singur? Are dreptate soimulmaltez. Cand depasesti un tir cu 140 si el merge cu 120, te cam trage sub el. D-aia e bine sa mergi cu 150 sau 160. Nu-ti mai pasa. Editat Iulie 1, 2011 de adriangbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) am propus si eu o excursie in Austria si m-am pricopsit cu un pasager. se incumeta sa mearga cineva dar sa-si conduca motoreta singur? are crepitate soimulmaltez. cand depasesti un tir cu 140 si el merge cu 120 te cam trage sub el. d-aia e bine sa mergi cu 150 sau 160. nu-ti mai pasa. Am glumit!...nu-mi place postura de pasager...de acord cu excursia, dar sa se propuna dinainte detaliat, traseul, obiectivele, duratele, opririle, cazarile, alimentarile... la chestiunea vitezei de depasire sint mai multe variante....merge la 150-160-........cu conditia sa nu vezi in zare un pod sau un loc propice de unde te poate lua radarul...la 140 mai intri in limita de toleranta metrologica, poate...dimineata aratau la RTV ce multi au prins cu radarul pe Pitesti, luati de pe podurile de deasupra si de la mare distanta...daca tot dam amenzi la politie, or sa aibe bani ca in curand sa ne ia si din elicoptere...plus nu uita ca intre "400" si "650" e o diferenta de aproape 100 kg, deci alta stabilitate... ..cind am fost luni la Pitesti cu Bogdan, batea un vant lateral, de mergeam cu Burgmanele pe o parte inclinati de ziceai ca luam nu stiu ce curba de GP, desi era linie dreapta! Si in casti ne-a capiat suieratul vantului...iar cind depaseam tiruri se insuma curentul datorat vitezei noastre, cel datorat vantului lateral si cel facut de siajul TIR-ului depasit...si mai se simteau si micile galme invizibile din asfalt, care te tzopaiau prin surprindere... Editat Iulie 1, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) plecare vineri dimineta la 6.30 si innoptam la arad. smbata la 7 plecam si ajungem la pranz la viena. manacam ciolan si mai vedam. duminica plecam spre budapesta si innoptam undeva in ungaria ca sa fie mai sigur. apoi acasa. viteza regulamentara la strainezi, iar la noi incercam sa nu platim amenzi. singura conditie este ca mergem sustinut. pauze la 150-200km. OBIECTIVUL principal http://www.schweizerhaus.at/1024/index.html Editat Iulie 1, 2011 de adriangbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 /index.php?/topic/664536-noi-radare-laser/page__pid__2890055#entry2890055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 nu ne pasa de radare ca noi mergem regulamentar. Buget excursie 500 epuroi/pers. Azi la 14.00 incep inscrierile. Nu se accepta interventii; primul venit, primul servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 plecare vineri dimineta la 6.30 si innoptam la arad. smbata la 7 plecam si ajungem la pranz la viena. manacam ciolan si mai vedam. duminica plecam spre budapesta si innoptam undeva in ungaria ca sa fie mai sigur. apoi acasa. viteza regulamentara la strainezi, iar la noi incercam sa nu platim amenzi. singura conditie este ca mergem sustinut. pauze la 150-200km. OBIECTIVUL principal http://www.schweizerhaus.at/1024/index.html interesant!...pt.mine cam nasol cu sculatu...pt plecare la 6:30 trebuie sa ma scol de la 5...dar merge...chestia cu mersul sustinut mi-e cam peste mina...prefer o zi in plus la excursie(plecat de joi , sau intors mai tarziu o zi)...sa merg continuu 2 ore, posibil sa ma cam doara fundu(imi plac pauzele de 5-7 min la fiecare ora)...ar fi vorba cam de 2000km si 24 de ore de mers... http://distante-rutiere.turism-zone.ro/distanta_rutiera_bucuresti-viena-193.html Cred ca aceasta excursie ar trebui abordata mai intai de cei cu Burgman 650 si apoi pe baza experientei lor la urmatoarea sa se lipeasca si cei cu alea de 400...sau plecat de joi pentru a avea o rezerva, si sa ne bucuram si de relaxare si alte placeri, nu numai de riding... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 e simplu. 1100 km dus. daca facem 6min pauza la 100 km avem o ora pauza pana la destinatie. 12 ore de mers si ajungem intr-o zi. pai asta e super oferta si nu mai doare nici fundu. motivele sunt altele. ne e lene sa ne sculam dimineata. nu suntem hotarati. avem ezitari. facem altfel. mergem la cocosatu si mancam mici. e aproape, nu ne doare, e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 daca va duceti pana in Austria macar sa luati naiba ceva de prin magazine la promotie,sa aveti un rost. asa,te duci 1000 km si vezi ceva convenabil dar n-ai bani la tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 ...este o excursie interesanta asta la Viena si sper sa o faca intai cei cu Burgmane de 650 cmc si apoi in functie de experienta lor...si ceilalti! Ia sa vedem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peanut Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Salut. Vreau sa stiu daca aveti vreo idee unde as putea gasi sa cumpar un motor de burgman de 400 pe injectie. S-a calat motorul si cred ca trebuie schimbat. Editat Iulie 1, 2011 de Peanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.