Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am schimbat placutele fata,cauciucul pe spate..am verificat cuteaua si rolele sunt ok..

deci sunt gata de actiune.. :friends:

...ulei motor+filtru?..bube nu mai ai?...

..deci ai scapat cu totul pina in 1500 e si ai placute frana noi pe fata si cauciuc nou la tractiune...bravo!...asfalt uscat mai trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai am nici o buba...(doamne fereste)

sa stii ca in jur de 200 e m-a costat peste pretul ei..

 

nu conteaza cum e asfaltul..ud,uscat...mai important e sa fie asfalt.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eeeee...conteaza...de ex eu azi nu as pleca la Vidraru...cum e acum, e ok pina la Curtea de Arges, dar de acolo incolo, e posibil sa toarne...inteleg sa ma prinda ploaia la intoarcere, dar sa plec pe ploaie nu as face-o...fortat ma intorc, dar sa plec pe ploaie nu...de ce sa ma stresez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind?

 

Si care ar fi planificarea si timingul?

 

...as incerca intai ca pasager la tine :laugh: (eventual schimbam dupa un timp) :rolleyes:

 

..asta , ca sa nu ma pierd!..sa nu fugi cu 650 tare de tot inainte:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expre am facut poza la cheia pt. variator, e foarte simplu de facut si foarte utila. Cureaua am schimbato eu singur, am avut nevoie de ajutor doar la desfacut si strans surubul de la variator. In 20 min a fost gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expre am facut poza la cheia pt. variator, e foarte simplu de facut si foarte utila. Cureaua am schimbato eu singur, am avut nevoie de ajutor doar la desfacut si strans surubul de la variator. In 20 min a fost gata.

 

1)Multumim frumos pt.poze!Avem ce analiza, acum stim mai multe pe subiectul curelei...

 

2)Eu zic ca ai avut noroc, ca nu ai ramas pe undeva. Fisurile sint destul de mari, si cred ca poate in oras la viteze si solicitari mici te-ar mai fi dus(fara demaraje mari de la semafor) poate....pina ar fi cedat intr-un loc fibrele de rezistenta din mijloc; daca straturile externe au cedat cum se vede, si toate solicitarile au fost preluate de fibrele centrale, mai era doar o chestiune de timp sa cedeze "centrul"...si foarte posibil pe la o viteza de peste 80-100km/h (in excursie) sa se rupa.

 

3)Acum daca ai 61.000 km, noteaza la cat ai schimbat-o, si sa o mai inspectezi pe la 72.000 km....ar trebui sa intri intr-un program de intretinere multiplu de 6000 km...(uleiul+filtrul) se schimba la fiecare 6000 km... la 12.000 bujia...la 24.000 cureaua, etc...

 

4)Rolele cum se prezinta? Poate e bine sa le schimbi si pe ele daca ai pus curea noua.

 

5)Ti-as recomanda ca sa mergi prin oras domol vreo 200-300 km, si pe afara apoi cu orice viteza pina la maxim , dar fara bruscari, adica crescand incet si progresiv viteza, pt ca noua curea, sa nu suporte socuri si sa nu fie afectata, in adaptarea la "noul loc de munca", cu vechile piese cu care vine in contact...sa aiba timp sa se "lase" fata de suprafetele si uzurile acestora...dupa ce are loc aceasta adaptare a noii curele poti sa o soliciti, cum vrei....eu cred ca dupa 500-600 km de mers la toate vitezele dar fara socuri de demaraje, deci viteza crescuta incetisor si constant(deci de evitat depasirile in forta), poti sa treci sa o forjezi cum vrei....poti sa faci asta de la inceput, dar nu vei mai avea o viata estimata lunga la curea...deci sfatul meu este sa o iei usurel, daca vrei sa te tina mult.

 

6)Si nu mai strange cu patentul busonul de la ulei...e suficient cat de tare poti sa strangi cu mina.Nu sare si nu curge! :crack:

 

Asfalt uscat!

 

P.S.Te rog cind ne intalnim adu si cureaua sa o vedem pe viu, sa punem mina pe ea..pune-o sub sa...ca burgmanul are loc destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am facut, am iesit ieri pana la sabareni fara accelerari bruste la inceput dupa care pe o bucata breapta e drum am accelerat treptat pana la viteza maxima 150, desi cu, cureaua veche am luat pe A1 160, probabil nu s-a lasat suficient cureaua. Cheia respectiva o am de la un prieten, este home made si isi face treaba excelent. Daca nu reuseam din prima ma duceam la vulcanizare.

 

multumesc si eu pentru poze :cheers:

mare uzura intradevar

Pentru putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat si rolele?..daca ai schimbat si rolele cu unele pt demaraj mai bun, nu o sa-ti mai ia decat ceva mai greu 160, dar o sa constati un demaraj mult mai bun...si invers!

Dar te asigur ca iti ajunge si chiar iti prisoseste in RO viteza de 150...

Sa vezi tu ce strans tii coarnele cind depasesti cu 140 un TIR care merge cu 120 si ai un vant lateral puternic pe autostrada!..pina treci zici ca te baga sub TIR...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am propus si eu o excursie in Austria si m-am pricopsit cu un pasager. Se incumeta sa mearga cineva dar sa-si conduca motoreta singur?

 

Are dreptate soimulmaltez. Cand depasesti un tir cu 140 si el merge cu 120, te cam trage sub el. D-aia e bine sa mergi cu 150 sau 160. Nu-ti mai pasa.

Editat de adriangbs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am propus si eu o excursie in Austria si m-am pricopsit cu un pasager. se incumeta sa mearga cineva dar sa-si conduca motoreta singur?

 

are crepitate soimulmaltez. cand depasesti un tir cu 140 si el merge cu 120 te cam trage sub el. d-aia e bine sa mergi cu 150 sau 160. nu-ti mai pasa.

 

Am glumit!...nu-mi place postura de pasager...de acord cu excursia, dar sa se propuna dinainte detaliat, traseul, obiectivele, duratele, opririle, cazarile, alimentarile...

 

la chestiunea vitezei de depasire sint mai multe variante....merge la 150-160-........cu conditia sa nu vezi in zare un pod sau un loc propice de unde te poate lua radarul...la 140 mai intri in limita de toleranta metrologica, poate...dimineata aratau la RTV ce multi au prins cu radarul pe Pitesti, luati de pe podurile de deasupra si de la mare distanta...daca tot dam amenzi la politie, or sa aibe bani ca in curand sa ne ia si din elicoptere...plus nu uita ca intre "400" si "650" e o diferenta de aproape 100 kg, deci alta stabilitate...

 

..cind am fost luni la Pitesti cu Bogdan, batea un vant lateral, de mergeam cu Burgmanele pe o parte inclinati de ziceai ca luam nu stiu ce curba de GP, desi era linie dreapta! Si in casti ne-a capiat suieratul vantului...iar cind depaseam tiruri se insuma curentul datorat vitezei noastre, cel datorat vantului lateral si cel facut de siajul TIR-ului depasit...si mai se simteau si micile galme invizibile din asfalt, care te tzopaiau prin surprindere...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plecare vineri dimineta la 6.30 si innoptam la arad. smbata la 7 plecam si ajungem la pranz la viena. manacam ciolan si mai vedam. duminica plecam spre budapesta si innoptam undeva in ungaria ca sa fie mai sigur. apoi acasa. viteza regulamentara la strainezi, iar la noi incercam sa nu platim amenzi. singura conditie este ca mergem sustinut. pauze la 150-200km. OBIECTIVUL principal http://www.schweizerhaus.at/1024/index.html

Editat de adriangbs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/664536-noi-radare-laser/page__pid__2890055#entry2890055

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plecare vineri dimineta la 6.30 si innoptam la arad. smbata la 7 plecam si ajungem la pranz la viena. manacam ciolan si mai vedam. duminica plecam spre budapesta si innoptam undeva in ungaria ca sa fie mai sigur. apoi acasa. viteza regulamentara la strainezi, iar la noi incercam sa nu platim amenzi. singura conditie este ca mergem sustinut. pauze la 150-200km. OBIECTIVUL principal http://www.schweizerhaus.at/1024/index.html

 

interesant!...pt.mine cam nasol cu sculatu...pt plecare la 6:30 trebuie sa ma scol de la 5...dar merge...chestia cu mersul sustinut mi-e cam peste mina...prefer o zi in plus la excursie(plecat de joi , sau intors mai tarziu o zi)...sa merg continuu 2 ore, posibil sa ma cam doara fundu(imi plac pauzele de 5-7 min la fiecare ora)...ar fi vorba cam de 2000km si 24 de ore de mers...

 

http://distante-rutiere.turism-zone.ro/distanta_rutiera_bucuresti-viena-193.html

 

Cred ca aceasta excursie ar trebui abordata mai intai de cei cu Burgman 650 si apoi pe baza experientei lor la urmatoarea sa se lipeasca si cei cu alea de 400...sau plecat de joi pentru a avea o rezerva, si sa ne bucuram si de relaxare si alte placeri, nu numai de riding...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu. 1100 km dus. daca facem 6min pauza la 100 km avem o ora pauza pana la destinatie. 12 ore de mers si ajungem intr-o zi. pai asta e super oferta si nu mai doare nici fundu. motivele sunt altele. ne e lene sa ne sculam dimineata. nu suntem hotarati. avem ezitari. facem altfel. mergem la cocosatu si mancam mici. e aproape, nu ne doare, e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca va duceti pana in Austria macar sa luati naiba ceva de prin magazine la promotie,sa aveti un rost. asa,te duci 1000 km si vezi ceva convenabil dar n-ai bani la tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...este o excursie interesanta asta la Viena si sper sa o faca intai cei cu Burgmane de 650 cmc si apoi in functie de experienta lor...si ceilalti!

 

Ia sa vedem! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...