Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

T-max nu "serpuieste" deloc in viraj si are un avantaj mare, e ceva mai suplu si poti sa iei virajele aproape ca la ghidonul unui motor. Daca iti plac virajele, grupul motor-transmisie f iesite in exterior te vor incomoda. Cel mai rau e ca pe o parte ai de obicei capacul transmisiei plus piciorul cricului central, iar pe cealalta parte ai toba de esapament .

 

Ca idee, joi am fost cu scuterul pe amkart si am iesit fix dupa 2 ture. Buba, intr-un ac de par de dreapta am ramas suspendat pe toba de esapament. In oras este super, n-am crezut ca o sa-mi placa atat de mult, dar pe viraje trebuie sa ai un pic de grija. Se inclina frumos, rapid, nu fuge nicaieri dar cand ti-e lumea mai draga descoperi cricul si alte piese utile . :crack:

 

Apropo de consum, am bagat zilele trecute benzina de 20 lei, am facut 50 de km numai in oras, ore de varf etc, si mai am gaz pt cel putin 40 km. Nu mai vorbesc ca de cand am scuterul pot sa ma duc si eu la munca imbracat decent, nu ca un cosmonaut.

 

1)Nu sint de acord ca TMax e mai...dar poti citi comparatii pe www.burgmanusa.com...destule topicuri pe aceasta comparatie...defavorabile TMax...

2)Virajele cu burgul sint excelente cat timp ai presiune corecta in pneuri...nu am ce reprosa burgului.Doar eu ma tem de baligi, fire de nisip, pietris, frunze ude, etc....

 

3)Pai daca ai fost cu HP de 125 pe circuit, ce astepti?..acela este pt oras....nu-l chinui pe circuit...ca nu are viteza de circuit...

 

4)Da, un scuter e f eficient in oras....ieftin de operat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai pierdut fix ideea de baza. Nu m-am dus cu scuterul pe amkart sa ma "dau", m-am dus mai mult sa vad cum se comporta pe viraje stranse, consecutive.

 

Presiunea in cauciucuri nu are nici o legatura cu motivele postate de mine. Cu aproape orice maxi atingi rapid asfaltul daca vrei sa te dai un pic mai sport. Cineva din redactia Motociclismo a avut acum cativa ani un mic accident cu un Burg 400 cauzat de toba de esapament. Pt cineva care s-a dat in special pe motoare sport si apreciaza un viraj luat cum trebuie, un grad de inclinare redus poate fi un factor important de disconfort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a recunoscut ca a facut cu el Grecia cu 170 km/h. oricum nu ma hazardez, incep ploile asa ca pana in primavara este timp. tu nu il vinzi pe al tau??? :rusinica :rusinica:: :rusinica sper ca ne putem tutui :bigstar:

 

-ei, daca ti-a zis ca a mers cu el cu 170km/h, uita-l la banii ceruti...Burgul din 2008 dupa 150km/h incepe sa intre in zona rosie care incepe la 8500 rot/min...probabil nu degeaba vrea sa-l vanda...poate ii "consuma ulei excesiv"..al dracu burg, ca toate consuma (numai al meu nu!!!)

 

-nu, nu il vand....sint atat de multumit de el, si pe masura ce-l folosesc imi place tot mai mult...chiar nu am ce-i reprosa...burgul asta de l-ai gasit e cam ce ti-as recomanda, dar daca-l gaseai tu de la primul proprietar...nu de la "motociclist adevarat testosteronizat"

Am studiat si posibilitatea de a avea un grad de satisfactie mai mare trecand la unul de 650...insa analizand bine ambele burguri, inclin (asa cum este si rezultatul unui studiu de pe burgmanusa.com) sa cred ca cel de 400 mi se potriveste mai bine; este mult mai economic si mult mai usor de intretinut, mai usor de manevrat, iar ce castig in plus la cel de 650 e doar orgoliul de a-l avea pe cel mai mare burg la cmc si accesorizare....dar capat in plus consum mai mare, greutate mai mare, manevrare mai groaie, costuri intretinere mai mari...de aia zic ca atunci cind esti in postura sa alegi intre 400 cmc si 650 cmc la Burgman e bine sa studiezi bine toate aspectele si sa stii exact ce vrei, ce te satisface...

 

-Florine, e ok, nu sint un tip formalist...poti sa-mi zici oricand "Soimule..." :)

 

Ai pierdut fix ideea de baza. Nu m-am dus cu scuterul pe amkart sa ma "dau", m-am dus mai mult sa vad cum se comporta pe viraje stranse, consecutive.

 

Presiunea in cauciucuri nu are nici o legatura cu motivele postate de mine. Cu aproape orice maxi atingi rapid asfaltul daca vrei sa te dai un pic mai sport. Cineva din redactia Motociclismo a avut acum cativa ani un mic accident cu un Burg 400 cauzat de toba de esapament. Pt cineva care s-a dat in special pe motoare sport si apreciaza un viraj luat cum trebuie, un grad de inclinare redus poate fi un factor important de disconfort.

 

Nu stiu ce sa zic....125 cmc nu e scuter de viraje de placere; doar de viraje de nevoie in oras, cind ai liber si faci dintr-o bucata la dreapta sau stanga...daca vrei mergem pe Cheia, e si peisaj frumos...problema e cu ajunsu acolo...trebuie sa o iei inainte cu vreo 1,5 ore, ca sa nu mergi in rosu sa-l strici...nu-l mai chinui, ca pt. ce este facut poate!

 

Am constatat ca la orice e pe 2 roti presiunea in cauciucuri este un parametru crucial, si mai ales la viraje...

 

Nu ma bag sa comentez despre motoare sport; am avut in familie, si mi-a dat repede seama dupa ceva km ca nu sint genul meu, ca sint comod si prefer cutia automata, eu personal...si mai am parerea ca motoarele sport trebuiesc folosite cat mai mult in competitii si cat mai putin in trafic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat la asta pe care il am acum cat si la celelalte nu merg cu presiune asemanatoare. la gsxr am mers cu 1,8 pe fata si 1,5 pe spate ( asta in conditile in care producatorul de anvelopa, recte Michelin (power pure) imi recomanda ca anvelopa lui sa fie umflata la 2,5 fata si 2,8 spatele. se lasa mai greu pe viraje insa lungesc viata anvelopei. acum au 14.000 km si sunt tocite lateralele insa le-am umflat 2.00 si acum am carne pe coama. compromisuri

 

 

la mOtor team cel de 400 din 2009 este 6000 euro............nu ma suparati, da? ca oricum nu am bani chiar daca ma suparati

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci Soimule..........ai tema. vreau unul de 400.daca te a mancat acum te scarpini :rolleyes: :rolleyes:

 

In RO, tara frumoasa dar popor de tzepari, e f greu sa gasesti...doar sa iei de nou...pe la 6500 euro, 0km....sau sa ai parte de o intamplare norocoasa, adica de un vanzator utilizator onest.

 

Nu ma bag ca daca e ceva nasol sa-mi iau injuraturile de rigoare; depinde si ce vrei si pina la ce bani; tie poate ti se potriveste un 650(poate esti inalt si voinic si iti place sa impingi in parcare si nu conteaza benzina...depinde)

 

Daca nu conteaza starea si vechimea, cel al lui larry(carburatie, an 2000) la 1000 euro mi s-a parut ok; daca vrei mai nou e din 2005 si pe injectie, si cu RK facut la 60 k km, cel al lui bogdan_30 la 2000 euro...astea 2 mie s-au parut mie ok fata de banii ceruti si de cum functioneaza...ca am mers putin cu ele si am vazut oamenii care le detin...la 650 e unul la Ploiesti standard care cere la ultimul pret 2600, are vreo 24.000 km, habar nu am daca sint reali, parca e din 2005, din italia....si asta este "wheeler-dealer"..aduce scutere...

 

Cum ti-a mai zis cineva pe aici, cred ca Vittore, cel mai bine este, si dupa parerea mea, sa urmaresti si sa-ti aduci din Germania, de la un neamt adevarat...asa ai sansa sa iei ceva bun...

 

Eu urmaresc piata de burguri de la noi...la astea mai noi dupa 2007 nu sint decat 2; unul din 2007 si altul din 2008....nu comentez!....dar e prea putin...nu ai de unde alege! Acum mai exista si explicatia ca Burgurile astea sint asa de bune in clasa lor, ca cine le cumpara este asa de satisfacut de ele ca nu are motiv sa le vanda, si de asta apar la vanzare dupa multi ani....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

 

Apropo de consum, am bagat zilele trecute benzina de 20 lei, am facut 50 de km numai in oras, ore de varf etc, si mai am gaz pt cel putin 40 km. Nu mai vorbesc ca de cand am scuterul pot sa ma duc si eu la munca imbracat decent, nu ca un cosmonaut.

 

gixule,deja a inceput sa macane.E unanim recunoscut ca un 2t e mai betzivan,iar 3.5 nu o sa consume niciodata in oras.Consuma 2t-ul meu de 49 in oras un 5%..cei drept avea un carb mai mare.Pe cand 125-ul tau....

Consuma 250(motor yamaha), un 4-4.2 in oras si 3.2 mers constant cu 80km/h...aici ma refer la velvetul de 250

post-60015-0-30665600-1319484962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat acum 5 ani si cu un 400 si cu un 650. 650 este altceva si daca ai banii ca sa-l iei, nu ezita in favoarea unui 400. E bicilindric, ceva mai mare, are Abs si este deosebit de sprinten. In plus, ai ocazia sa mai schimbi din cand in cand niste trepte :crack:

 

Oricum, lasand la o parte topicul unde ne aflam, la 3000+ euro , din postura de posesor de motor sport, mi-as lua oricand un Tmax 500.

 

1)Din cati posesori de Burg 650 cunosc, niciunul nu schimba manual vitezele; au facut-o de cateva ori la inceput de curiozitate...toti merg pe automat...si mai folosesc uneori butonul POWER...care da un bust ce vreo 1000 turatii, fata de cea uzuala...iar la demaraj de pe loc, nu mi s-a parut ca e mult mai sprinten decat al meu; e ceva dar nu mult...si nu toate au ABS, doar modelul "executive"...dar oricum are cap.cilindrica cu 63% mai mare...deci este ceva...

 

2)Iar despre Yamaha T-Max 500, comparativ cu Burgul mi se pare jalnica...e pe lant, ca motocicleta cu tot ce implica asta....nu mai vorbesc de spatiul de sub sa, ciclistica, si costuri de intretinere...dar sint multe si nu ma afund ca e prea vast subiectul si cine vrea citeste comparatii ale detinatorilor cu experienta de pe forumuri straine...

Am si eu ideea asta fixa ca la maxiscutere Burgmanul de la Suzuki e maximum. Am citit ca aia in Australia stau inscrisi cateva luni ca sa le primeasca, si nici nu isi pot alege culoarea...si la noi daca nu vrei de pe stoc te inscrii, platesti avans si astepti peste o luna. Vreau si eu sa vad cat astepti daca cu banii in mina vrei un Burgman argintiu...ca pe stoc sint numai negre...peste 2 luni...poate si mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gixule,deja a inceput sa macane.E unanim recunoscut ca un 2t e mai betzivan,iar 3.5 nu o sa consume niciodata in oras.Consuma 2t-ul meu de 49 in oras un 5%..cei drept avea un carb mai mare.Pe cand 125-ul tau....

Consuma 250(motor yamaha), un 4-4.2 in oras si 3.2 mers constant cu 80km/h...aici ma refer la velvetul de 250

 

Nu macane deloc, daca merg lejer, fara plecari fulminante de la semafor si merg undeva in limita legala(10-20 kmh peste) consuma exact cat am spus. Nu am de ce sa laud gratuit mobra. Am trecut de 60 km si mai am aproape 2 liniute pana ajung la punctul la care era cand am alimentat cei 20 lei. Merg agresiv, imi ia 4.2-4.5, merg normal imi ia pana in 4, probabil 3,7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gixule,deja a inceput sa macane.E unanim recunoscut ca un 2t e mai betzivan,iar 3.5 nu o sa consume niciodata in oras.Consuma 2t-ul meu de 49 in oras un 5%..cei drept avea un carb mai mare.Pe cand 125-ul tau....

Consuma 250(motor yamaha), un 4-4.2 in oras si 3.2 mers constant cu 80km/h...aici ma refer la velvetul de 250

 

...bine ca nu am scuter in 2T, stiam ca tipul asta de motor consuma mai mult, scoate si mai mult la cuplu, dar nici chiar asa!!! Cum mai sa-ti consume un motor de 49 cmc 5%???..adica cat un TICO?....pai inseamna ca eu sint boier cu Yamaha NEOS 4T 49 cmc(injectie) care in oras la 100 kg ale mele, imi ia 2,6 L/100 km, iar in afara la drum intins la 45-49km/h am reusit sa scot 1,98 L/100 km, la un drum Bucuresti-Lehliu-retur.

 

Cum fratilor 5% cind Burgul in oras se misca pe la 4-4,5%???..dar asta acolo unde nu ma pot strecura...si trebuie sa stau la toate semafoarele sau ambuteiajele...

 

Inainte de Neos am testat un Gilera Runer de 49 2T....nu mi-a placut ca partzaia mult prea tare fata de zvacul pe care-l avea...

 

uitati aici un scuter de 250 care m-a impresionat; realmente cind mi l-a dat omu sa-l probez, la primul semafor am zis sa-i vad demarajul; era sa plece de sub mine si eu sa cad pe spate, super tare demarajul, neasteptat!!!..noroc ca m-am prins bine cu mainile de coarne, ca era sa-l scap...e bestial la demaraj:

 

/index.php?/topic/150065-club-vespa/page__pid__2950401__st__480#entry2950401

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)Din cati posesori de Burg 650 cunosc, niciunul nu schimba manual vitezele; au facut-o de cateva ori la inceput de curiozitate...toti merg pe automat...si mai folosesc uneori butonul POWER...care da un bust ce vreo 1000 turatii, fata de cea uzuala...iar la demaraj de pe loc, nu mi s-a parut ca e mult mai sprinten decat al meu; e ceva dar nu mult...si nu toate au ABS, doar modelul "executive"...dar oricum are cap.cilindrica cu 63% mai mare...deci este ceva...

 

2)Iar despre Yamaha T-Max 500, comparativ cu Burgul mi se pare jalnica...e pe lant, ca motocicleta cu tot ce implica asta....nu mai vorbesc de spatiul de sub sa, ciclistica, si costuri de intretinere...dar sint multe si nu ma afund ca e prea vast subiectul si cine vrea citeste comparatii ale detinatorilor cu experienta de pe forumuri straine...

Am si eu ideea asta fixa ca la maxiscutere Burgmanul de la Suzuki e maximum. Am citit ca aia in Australia stau inscrisi cateva luni ca sa le primeasca, si nici nu isi pot alege culoarea...si la noi daca nu vrei de pe stoc te inscrii, platesti avans si astepti peste o luna. Vreau si eu sa vad cat astepti daca cu banii in mina vrei un Burgman argintiu...ca pe stoc sint numai negre...peste 2 luni...poate si mai mult...

 

Confunzi Tmax-ul cu GP-ul de 800 de la Gilera. In privinta ciclisticii iar te inseli, Tmax este regele la capitolul acceleratie si comportament pe viraje in clasa sa. Gp-ul deja este alta mancare de peste.

 

Ca sa nu mai lungesc scurtatura, trebuie sa te fi dat niste km pe un motor de viteza pt a putea intelege ce vroiam eu sa compar intre cele 2. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu macane deloc, daca merg lejer, fara plecari fulminante de la semafor si merg undeva in limita legala(10-20 kmh peste) consuma exact cat am spus. Nu am de ce sa laud gratuit mobra. Am trecut de 60 km si mai am aproape 2 liniute pana ajung la punctul la care era cand am alimentat cei 20 lei. Merg agresiv, imi ia 4.2-4.5, merg normal imi ia pana in 4, probabil 3,7.

Mie imi consuma de 10roni pe zi si nu trec de 80 in oras.Ma strofoc uneori sa ii alerg pe conservari si c-am atat

Ma refer la 250.La cel de 49 am renuntat in 2009 cand am cumparat gixxerul,de atunci zace intr-o magazie.Nu mai imi place mirosul de ulei ars de la 2t

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E Vespa aia albastra de 250 cu injectie a lui Fanel...din susul paginii!

 

Nu de asta e vorba?:

 

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_tmax_2008.php

 

Cum sa o confund cu GP800 Gilera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit....sa nu ne mai contrazicem...e o vorba care spune ca "cea mai buna moto e aia pe care o avem"....eu pot spune ca sint multumit de burgul pe care l-am nimerit...aaaa...ca as vrea sa aiba si ABS, si un buton POWER si parbriz variabil ca cel de 650, si putere mai mare la motor dar cu ACELASI consum, si sa fie la aceiasi greutate si dimensiuni, si pe cat posibil sa fie de culoare albastru deschis ca cerul, este altceva...asa mi-ar place, dar ma multumesc si cu mai putin, daca nu se poate :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

...bine ca nu am scuter in 2T, stiam ca tipul asta de motor consuma mai mult, scoate si mai mult la cuplu, dar nici chiar asa!!! Cum mai sa-ti consume un motor de 49 cmc 5%???..adica cat un TICO?....pai inseamna ca eu sint boier cu Yamaha NEOS 4T 49 cmc(injectie) care in oras la 100 kg ale mele, imi ia 2,6 L/100 km, iar in afara la drum intins la 45-49km/h am reusit sa scot 1,98 L/100 km, la un drum Bucuresti-Lehliu-retur.

 

Cum fratilor 5% cind Burgul in oras se misca pe la 4-4,5%???..dar asta acolo unde nu ma pot strecura...si trebuie sa stau la toate semafoarele sau ambuteiajele...

 

Inainte de Neos am testat un Gilera Runer de 49 2T....nu mi-a placut ca partzaia mult prea tare fata de zvacul pe care-l avea...

 

uitati aici un scuter de 250 care m-a impresionat; realmente cind mi l-a dat omu sa-l probez, la primul semafor am zis sa-i vad demarajul; era sa plece de sub mine si eu sa cad pe spate, super tare demarajul, neasteptat!!!..noroc ca m-am prins bine cu mainile de coarne, ca era sa-l scap...e bestial la demaraj:

 

/index.php?/topic/150065-club-vespa/page__pid__2950401__st__480#entry2950401

:laugh: :laugh: unui amic ii consuma 10% Oricum,noi aveam scuterele modificate si aveau top speedul de peste 110km/h,al meu ajungea la 120

La velvet am pierdut de 2 ori aderenta la plecare de la semafor

1 in februarie cand cauciucul erea lemn

2 pe o ploaie torentiala...in ambele cazuri am fost la un pas sa lovesc masinile de langa mine cu partea spate a scuterului

 

Velvetul are 20 de ponei putere si e prima generatie de 4t cu doua supape pe chiuloasa.Tu ai mers cu noua generatie de scutere cu 4 supape pe chiuloasa si alimentare pe injectie,astea sunt mai nervoase

As vrea sa pun gheara pe un velvet de 400,de ce? scuterul asta are greutatea unuia de 49.Kg in plus sunt date de marimea motorului,Cica sapa asfaltul pe demaraj.gabaritul in face perfect pentru oras

 

In alta ordine de idei vreau sa cumpar un focus de 1.6 sasa ii pun o instalatie gpl

 

Saptamana trecuta la intoarcere de la sinaia,ma prins ploaia si intre campina si ploiesti,am reusit sa scap,mergand cu 170

Insa am ewnuntat si am sfarsit prin a perge cu 50 pe ploaie,cu viziera ridicata si acu am o raceala de tot dragul.Asta e motivul pentru care vreau masina

 

Scuterul e perfect in oras,motorul,cand e cald si soare si masine sa o folosesc din toamna pana in primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La burgmanul de 650 este o curea fara moarte...peste 160.000 km...nu e prevazuta schimbarea ei in carte...pt. ca e un principiu nou....nu e solicitata la tractiune ci la impingere; sint niste zale de aluminiu imbracate in cauciuc, care se imping una pe alta, deci este vorba de solicitare de compresie, in loc de intindere, de aia tine asa de mult...asta e un avantaj al burgului de 650...ca nu ai grija curelei(dar si daca pateste ceva e vreo 1200 euroi cureaua asta)

 

http://www.tso-motorrad.de/www/benelli_velvet_dusk.htm

 

..asta?....

 

La burgul de 400 cureaua tine minim 24.000 km( se poate chiar dublu daca se merege frumos si se inspecteaza regulat) si costa cea originala cam 150 euro si 100 ale altor vendori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vrei sa vinzi burgu?..abia iti trecuse ideea...ce este? ti-a zis doctorul sa te feresti de curent si frig?...mai punem o cagula, un fular, o esarfa, un pulover cu guler...acum nu e sezon de vandut ca iei extrem de putin...motive financiare?..toti avem, dar mai facem pluta, uite vine vremea rea nu mai consumam benzina, nu mai facem excursii, nu ma cheltuim...lasa-l daca poti pina la primavara...o sa vina iar vremea buna si cu ce mai mergem in excursii?..de pe ce mai faci acele poze frumoase?..zi mai bine ca nu-l ai, si cauti bani in alta parte...vin eu si ti-l "fur" pina la primavara, dar sa ai husa la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vrei sa vinzi burgu?..abia iti trecuse ideea...ce este? ti-a zis doctorul sa te feresti de curent si frig?...mai punem o cagula, un fular, o esarfa, un pulover cu guler...acum nu e sezon de vandut ca iei extrem de putin...motive financiare?..toti avem, dar mai facem pluta, uite vine vremea rea nu mai consumam benzina, nu mai facem excursii, nu ma cheltuim...lasa-l daca poti pina la primavara...o sa vina iar vremea buna si cu ce mai mergem in excursii?..de pe ce mai faci acele poze frumoase?..zi mai bine ca nu-l ai, si cauti bani in alta parte...vin eu si ti-l "fur" pina la primavara, dar sa ai husa la el...

Iti dai seama ca daca aveam alta posibilitate nu vindeam burgu dar am nevoie urgenta de bani, pt cei de pe forum il las la 1200 ultimu...ultimu pret :-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gilera are transmisia asemanatoare cu o motocicleta, Tmax are doar o transmisie intarita , tot interioara, tot care free. O data la 5-7 mii km se schimba uleiul si cam atat.

 

Cred ca te referi al TMax ultimul tip(care este peste 10.000 euro, au la Yamaha Pipera vis-a-vis de Prefectura-Inmatriculari una negra, dar nu m-am uitat decat in trecere, in consideratiile mele fiind mult sub burg))....eu am comparat si m-am uitat la ceva ce poate fi peste 3000+ cum ziceai , deci la una din 2008, si acolo zice ca este pe lant...iar in consideratiile mele ordinea este de cardan-curea-lantz...in sfarsit, nu contest ca si TMax e ok, dar ca sa poti sa te pronunti, e bine sa folosesti si sa ai in aceiasi familie ambele...cum am vazut ca se intampla in America...

 

P.S.Mie imi place HONDA DN-01...dar doar ca si concept, forma, design si accesorizare; insa spatiu depozitare ioc, parbriz deloc protejant, suport picioare nepotrivit...insa e un concept nou, transmisie automata, si fara ambreiaj deloc...nici interior nici exterior; e un hybrid intre scuter-cruiser-chopper...dar nu e un motor deloc util, e doar "for fun" cum se spune, mi-ar place unul dar nu as renunta la burg. Honda asta e plina de bube, o struto-camila inutila...dar imi place si o vreau! :baldy:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca daca aveam alta posibilitate nu vindeam burgu dar am nevoie urgenta de bani, pt cei de pe forum il las la 1200 ultimu...ultimu pret :-(

 

la 1000 euro asa cum am spus la telefon maine vin si il iau fara sa ma uit la el (poti opri top-cas-ul). Cuvantul celor care te cunosc imi este suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...