Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Benzina noua. Nu merge. Nici nu da ca ar vrea sa porneasca. Doar invarte.

 

Nici un fir pe langa care sa faca asta. Incercat de 5 ori pornirea, de 2 ori in panta. Nu miroase a benzina, tind sa cred ca e pompa, dar nu mai tine de mine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa mai multe incercari am reusit sa rezolv problema. 
 

Impreuna cu un prieten care m-a ajutat cu demontatul si toate cele, plecand pe pista gresita, anume pompa, am reusit sa descoperim. 
 

Practic la verificarea pompei, aceasta scuipa. Mers mai departe, bujia arata bine, dar nu scanteia. Ajungem la bobina, aici pana la urma am descoperit, cu greu si abia vizibil, ca unul din fire era putin iesit din papucul (in L - nu inteleg pozitionarea, de ce papuc in L, dar fie). A fost pus provizoriu cu banda izolatoare, dar nu a tinut mult. 
 

Azi am inlocuit papucul cu unul normal, prins mai bine, si sper sa ramana bine. 
 

7F918C0E-AF45-42AC-B9E7-853C191C5308.thumb.jpeg.4aad8ca8b2deb9e4cc967dd209788e5e.jpeg

 

3222C1BD-F66F-4B0E-9307-2FF05C8BEE32.thumb.jpeg.f0147608d2cbb265ea49e03319804173.jpeg

 

09B8FF8A-E06E-4CCB-BE1D-1E977A64FC66.thumb.jpeg.3bf22ea79b8927508788130c3c61031e.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 15.04.2021 la 20:23, napoleon a spus:

Inca nu

Dar acum?

La 30.04.2021 la 21:54, Pandy a spus:

Dupa mai multe incercari am reusit sa rezolv problema. 
....

Am si eu o problema asemanatoare.

Moare motorul la relanti (chiar si dupa ce l-am mai marit peste 1500 rpm).

Initial am crezut ca e bujia....dar se pare ca e benzina proasta (am facut plinul de la o benzinarie Mol din zona Fundeni).

Am completat cu benzina de 100 de la Petrom (ocazie cu care am observat ca imi ia 5 litri fix in Bucuresti la 100km) si pare ca da sa isi revina(nu se mai opreste, dar merge usor neregulat si pare subturata la relanti).

Ce e cu adevarat interesant este faptul ca daca cand e la relanti, misc scuterul sau sar pe sha (scuze, nu am diacritice), cresc vizibil turatiile la relanti. Sa fie mizerie in benzina/rezervor?

Acum am vazut ca m-am exprimat ciudat(si nu mai pot sa editez)...Dar sunt la job si am tastat printre picaturi.

Sper sa se inteleaga.

Ma ocup astazi de el.

Am comandat deja bujie noua, o sa verific si furtunul de vacuum si contactele sa fie ok.

 

In alta ordine de idei, sunt multumit de jucarie (am deja 1300 km cu el, primul meu scuter, dupa ce am avut 11 motociclete de-a lungul anilor).

In oras, e mult mai bun decat motorul (nu stai sa mesteci in cutia de viteze, ambreiaj, frana spate la pedala,etc). Ma enerveaza doar amortizoarele proaste, rezervorul de capacitate mica si rotile de 13 inch, dar ma bucur ca nu mai hartanesc motocicleta in aglomeratia din capitala.

Am uitat sa specific ca este vorba de un Burgman 400/2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutari baieti,

 

Vreau sa intru si eu in grupul de posesori de Burgman dar nu am nici cea mai vaga idee dupa ce sa ma uit cand cumpar unul.

Sunt un fost posesor de Transalp al carui sotie s-a cam saturat de zgomot si lipsa de confort. 

Se va merge in mare parte in Bucuresti cu el, dar cate un ocazional drum de mare/munte cu el nu este exclus.

Ma uit dupa un Burgman 650 preferabil dupa 2012. 

 

Cam la ce sa ma uit cand cumpar unul SH si cam care este situatia service-urilor si costurilor prin Bucuresti?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand testeaza impreuna cu ea. Daca zici ca s-a saturat de lipsa de confort exista sansa ca acolo sa stea mai rau. 
 

Caz concret. Mereu s-a plans consorta de spatiul lipsa de la Transalp cand aveam cutia in spate. Cand o iau prin oras cu Burgmanul (250-1999) comenteaza si mai rau. Are spatiu foarte mult, dar (1.66cm) nu reuseste sa stea confortabil cu piciorele pe “scarite”. Practic ajunge sa se sprijine doar pe calcaie si cu piciorul spre exterior. Nu reuseste sa gaseasca o pozitie comoda pentru drum lung (daca ar fi vorba). 
 

Mi se pare ca acel spatiu destinat psagerului este prea mare si nefondat. Daca vrei sa stai in spate, sa te sprijini pe perna aia, piciorele plutesc. Daca vii in fata, latimea exagerata a seii dezavantajeaza. Dar este doar parerea mea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Pandy a spus:

In primul rand testeaza impreuna cu ea. Daca zici ca s-a saturat de lipsa de confort exista sansa ca acolo sa stea mai rau. 
 

Caz concret. Mereu s-a plans consorta de spatiul lipsa de la Transalp cand aveam cutia in spate. Cand o iau prin oras cu Burgmanul (250-1999) comenteaza si mai rau. Are spatiu foarte mult, dar (1.66cm) nu reuseste sa stea confortabil cu piciorele pe “scarite”. Practic ajunge sa se sprijine doar pe calcaie si cu piciorul spre exterior. Nu reuseste sa gaseasca o pozitie comoda pentru drum lung (daca ar fi vorba). 
 

Mi se pare ca acel spatiu destinat psagerului este prea mare si nefondat. Daca vrei sa stai in spate, sa te sprijini pe perna aia, piciorele plutesc. Daca vii in fata, latimea exagerata a seii dezavantajeaza. Dar este doar parerea mea. 

 

Merci de raspuns.

 

Hmm
Nu ma asteptam la asta, o sa-mi fac o idee mai buna cand vad unul "live" :).
Eu am 1.74 cu vro' 74kg, sotia are 1.60. Stiu ca e destul de mare Burg-ul, dar nu m-as fi asteptat sa fie incomod pentru pasager. Trebuie testat, ca altfel e "deal-breaker".

Cum te descurci cu el in trafic? Se poate face "lane-splitting" cu el? Poti sa te strecori printre masini la semafoare? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma descurc mai bine cu el decat cu TA. Ala e mai putin manevrabil fiind centrul de greutate mai sus. 
 

Asta e jos, aproape de pamant, trece foarte bine printre oglinzile masinilor, iar cand dau de SUV pliez oglinzile si mai castig vreo 15 cm (total). 
 

Schimbatul liniilor e mai dificil, fiind foarte lung (raportat la un Elyseo 125 pe care il avusesem) iti e greu sa treci prin fata unei masini si apoi sa intri in linia urmatoare, nu imposibil, dar greut. Mai ales daca e vorba de benzi mai inguste. Sunt mai multi factori care conteaza in discutie. 
 

Daca corespund ca dimensiuni, poti/puteti veni sa il vezi, eventual te plimbi putin cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Pandy a spus:

Ma descurc mai bine cu el decat cu TA. Ala e mai putin manevrabil fiind centrul de greutate mai sus. 
 

Asta e jos, aproape de pamant, trece foarte bine printre oglinzile masinilor, iar cand dau de SUV pliez oglinzile si mai castig vreo 15 cm (total). 
 

Schimbatul liniilor e mai dificil, fiind foarte lung (raportat la un Elyseo 125 pe care il avusesem) iti e greu sa treci prin fata unei masini si apoi sa intri in linia urmatoare, nu imposibil, dar greut. Mai ales daca e vorba de benzi mai inguste. Sunt mai multi factori care conteaza in discutie. 
 

Daca corespund ca dimensiuni, poti/puteti veni sa il vezi, eventual te plimbi putin cu el. 


Hey, merci de propunere.
Par sa fie cam aceeasi dimensiune, din ce imi dau seama de prin search-uri difera un pic latimea (250-ul e cu vreo 5-7cm mai ingust), lungimea e cam aceeasi, inaltimea similara, diferenta mare e in greutate (130 dry vs  277).

 

Daca tine vremea cu noi si ar fi in regula cu tine, as putea sa iti fac o vizita duminica? :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Acum 2 sapt mi.am luat un AN400 din 2007, care avea o vibratie, de care vanzatorul mi.a spus ca e din cauza curelei. Am schimbat cureaua si cauciucurile, dar nu am scapat de vibratie. La o inspectie a rezultat ca variatorul si ambreiajul sunt ok, initial vroiam sa le schimb. Vibratia incepe de pe la 80-90 kmph si isi schimba fregventa si intensitatea mult, odata cu cresterea vitezei. Nu vine de la roata din fata, care e si echilibrata si are si rulmenti buni, nimic in ghidon; se simte de sub sa si de la picioare.

Are cineva idee de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat rolele?

....

In alta ordine de idei, cand e motorul rece, nu sta la relanti (desi invart de 2-3 ori acceleratia, inainte de pornire)-Burgman 400/2001 carburatie.

Aveti idee ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Nimeni?

La 25.02.2021 la 17:16, caracterincompatibil a spus:

...

 

 

Salut.

Am vazut ca te pricepi la scutere.

Ai idee de ce scuterul(Burgman 400 carburatie) nu sta la relanti cat timp e motorul rece?

Am marit relantiul, am pus benzina scumpa, am curatat filtrul de aer, dar degeaba...pana nu se incalzeste bine motorul, nu sta la relanti (trebuie sa o accelerez constant)...dupa aceea nu mai sunt probleme (desi pare ca e usor subturata).

 

E prima mea experienta cu un scuter, nu am mai avut niciodata.

L-am luat ca sa merg la job (pentru drumuri lungi folosesc motocicleta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.06.2021 la 22:55, Pandy a spus:

Poate nu te ajuta socul electronic. 

Posibil sa fie si asta. Nu stiu cum sa verific

La 09.06.2021 la 16:51, johny72 a spus:

verifica gitul de admisie posibil fisurat crapat,trage aer fals

La asta m-am gandit si eu (ar trebui sa traga aer pe undeva).

O sa il iau la puricat in weekend.

 

Va multumesc pentru sfaturi.

La 08.06.2021 la 14:11, caracterincompatibil a spus:

Curățat/reglat carburator,dar la asta nu mă pricep🙂

Eventual o verificare a supapelor.totusi e un scuter vechi

Nu consuma mult ulei(in limite normale, il verific destul de des).

Motorul a fost schimbat acum 5 ani(e trecut in carte la RAR).

Trage de rupe in sarcina (plec primul de la semafor), moare doar la relanti...

Cred ca e una dintre variantele de mai sus(sau ambele): aer fals si/sau socul automat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trăgea aer fals. 

Piesa asta are cauciucul fisurat pe o portiune (piesa este  din aluminiu și are și o parte din  cauciuc). 

Unde as putea sa găsesc alta la fel? 

IMG_20210612_191522.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.06.2021 la 20:12, johny72 a spus:

...

Multumesc.

Vad ca e doar partea de cauciuc (la piesa mea, cauciucul e turnat pe aluminiu, totul este dintr-o bucata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat.

Merge brici acum, motorul nu se mai opreste la relanti.

E o placere sa il auzi cum toarce.

Sunt la primul scuter, si am 2 motociclete in posesie, dar raman la ideea ca un scuter e mai ok pentru oras (desi consuma cam cat o motocicleta)...faptul ca n-ai decat acceleratie si frana, ajuta enorm in traficul aglomerat din capitala. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Intre timp, l-am maritat. Nu e de mine.

Ce nu imi placea la el: amortizoarele proaste, gabaritul, greutatea, consumul.

Ce imi placea: comoditatea, spatiul mare de sub sa, faptul ca ai doar acceleratie si frane.

Raman la Kawasaki Versys 650 in oras(care cosuma mai putin, amortizeaza excelent si e mai manevrabil in oras, desi e enervant ca trebuie sa "mesteci" mereu in cutia de viteze. Un mare avantaj este ca oglinzile trec peste cele ale masinilor).

Pentru drumuri lungi am alt motor sport-touring.

 

Va salut!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...