Jump to content

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Recommended Posts

Consumabilele la ce interval sa schimba?

Uleiul la 3000 sau 6000 de km? La moto e la 6000. Cam 2 L cred.

Variator , role, curea, ambreiaj?

Citeam undeva ca astea se schimba la fiecare 12000 de km, cost aprox 1500 lei. E adevarat?

Un set de placute de frana se duce mai repede ca la moto?

Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto).

Incerc sa iau o decizie in cunostinta de cauza.

Daca am probleme cu injectia, cum se remediaza? Trebuie tester, etc, ca la masini? Are ceva mufa pt diagnostic , ai trebuie un soft sau interfata compatibila, ma gandesc (deci nu merge reparata de oricine).

Cauciucurile am vazut ca sunt mai ieftine ca la moto (250 lei vs 350 lei), discurile de frana insa sunt 3, la moto numai 1, ca pe spate am sabot.

Spatiu depozitare 62 Litri, la moto 0 Litri. Bine, mai am un top case de 25 litri, pe care l-as putea muta pe Burgman, daca imi iau.

Cp 35 vs 50 (asta ma pune pe ganduri..) 

Pt mentenanta, schimbat ulei, antigel, bec la far, placute frana, e mai mult de demontat vad, ca trebuie date jos carenele.

Multumesc

Acum 5 minute, napoleon a spus:

Consumabilele la ce interval sa schimba?

Uleiul la 3000 sau 6000 de km? La moto e la 6000. Cam 2 L cred.

Variator , role, curea, ambreiaj?

Citeam undeva ca astea se schimba la fiecare 12000 de km, cost aprox 1500 lei. E adevarat?

Un set de placute de frana se duce mai repede ca la moto?

Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto).

Incerc sa iau o decizie in cunostinta de cauza.

Daca am probleme cu injectia, cum se remediaza? Trebuie tester, etc, ca la masini? Are ceva mufa pt diagnostic , ai trebuie un soft sau interfata compatibila, ma gandesc (deci nu merge reparata de oricine).

Cauciucurile am vazut ca sunt mai ieftine ca la moto (250 lei vs 350 lei), discurile de frana insa sunt 3, la moto numai 1, ca pe spate am sabot.

Pretul pe disc e mai mic cu ceva la maxi .

Spatiu depozitare 62 Litri, la moto 0 Litri. Bine, mai am un top case de 25 litri, pe care l-as putea muta pe Burgman, daca imi iau.

Cp 35 vs 50 (asta ma pune pe ganduri..) 

Pt mentenanta, schimbat ulei, antigel, bec la far, placute frana, e mai mult de demontat vad, ca trebuie date jos carenele.

Multumesc

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, napoleon a spus:

....

Consum in jur de 5 L in oras , cred.(atata e si la.moto).

...

 

Am facut consumul la al meu: fix 5,5 % (doar in oras/Bucuresti).

Burgman 400/2001/carburatie.

Probabil cu injectia sa ajungi la 5 sau chiar sub...

Link to post
Share on other sites

Ok, cu consumul am inteles.

Dar consumabilele?

Ulei, variator, curea, ambreiaj la ce interval se schimba?

Sunt corecte informatiile pe care le-am scris mai sus?

Ms

Link to post
Share on other sites
La 01.03.2021 la 12:05, napoleon a spus:

Ok, cu consumul am inteles.

Dar consumabilele?

Ulei, variator, curea, ambreiaj la ce interval se schimba?

Sunt corecte informatiile pe care le-am scris mai sus?

Ms

ulei intre 3-5000 km 1,2-1,3 l la k7 depinde cat si cum mergi in sezon

Variator curea ambreiaj ar trebui sa tina cel putin 20.000 km 

 

Link to post
Share on other sites

Eu am un Burgamn de 250, din 2003, l-am luat pentru a ma plimba in toamna din 2019, am dat 3000 de lei pe el :))) dar nu m-ai m-am despartit de el de atunci, este excelent pentru oras. pentru autostrata absolut exlcus, pt drumuri judetene... daca te ambtionezi reusesti sa mergi cat de cat ok, doar ca incurci traficul cu 80-90 :))))

Repet, pt oras, excelent, comod, cam lung adevarat... pt schimabrea bennziilor in coloana.

Consum de 4-4.5 la mers destul de "sportiv", si am 102 kg :)))))) , mentionez ca circul prin Bucuresti.

Ca si costuri... mult mai mici decat la moto, dar nu prea sunt service-uri de scutere.. sunt putine, mesteri.. sunt, dar nu sti de cine dai.

am cautat pt revizia furncii o gramada, pana am gasit pe cineva care mi-a luat acelasi pret ca la moto, si mi-a si nenorocit furca, trebuie sa o schimb :)))))))) m-a costat mai putin furca din dezmbrari cu totul :)))))

nu iti indreapta nimeni jantele daca le indoi, de indreptat jante de moto am tot gasit, doar un service de prin Otopeni, si trebuie sa il lasi acolo... locatia fiind peste mana:( si asta dupa ce te programeaza dupa 3-4 saptamani.

Sunt neajunsuri ... simti lipsa senzatiei de moto chiar daca esti tot pe 2 roti, dar esti pe cutie automata!!! per total se merita pt Bucuresti cel putin sa circului cu scuter, indiferent cate mic sau mare este... desi cel de 50... nici nu l-am luat in calcul, mie mi se pare mic si cel 250, dar poate e mai bine... ma pastreaza intreg :))))))

P.S. mananca ulei.... am inteles ca toate mananca...pana in 2007.

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
La 01.03.2021 la 12:05, napoleon a spus:

...

Salut.

Ti-ai luat Burgman?

Link to post
Share on other sites

Baieti, ceva idei?

 

Nu stiu ce are.

Practic am plecat de la munca, mers 1 km si de la semafor pentru inca vreun km a mers in suturi (ca si cum se ineca sau ramanea fara benzina - d-aia mai aveam cel putin 30 km). Dupa care a murit. Am mai pornit, dar nu se misca, apoi nimic. Teste si teste. Doar pe cricul central pornea. Nu imi explic. Nu are senzor acolo. O puneam jos si murea imediat, exact ca la senzor... Pana la urma am inecat-o.

Link to post
Share on other sites

Buna idee, dar de ce pornea cand era pe central?

Link to post
Share on other sites

Benzina noua. Nu merge. Nici nu da ca ar vrea sa porneasca. Doar invarte.

 

Nici un fir pe langa care sa faca asta. Incercat de 5 ori pornirea, de 2 ori in panta. Nu miroase a benzina, tind sa cred ca e pompa, dar nu mai tine de mine. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dupa mai multe incercari am reusit sa rezolv problema. 
 

Impreuna cu un prieten care m-a ajutat cu demontatul si toate cele, plecand pe pista gresita, anume pompa, am reusit sa descoperim. 
 

Practic la verificarea pompei, aceasta scuipa. Mers mai departe, bujia arata bine, dar nu scanteia. Ajungem la bobina, aici pana la urma am descoperit, cu greu si abia vizibil, ca unul din fire era putin iesit din papucul (in L - nu inteleg pozitionarea, de ce papuc in L, dar fie). A fost pus provizoriu cu banda izolatoare, dar nu a tinut mult. 
 

Azi am inlocuit papucul cu unul normal, prins mai bine, si sper sa ramana bine. 
 

7F918C0E-AF45-42AC-B9E7-853C191C5308.thumb.jpeg.4aad8ca8b2deb9e4cc967dd209788e5e.jpeg

 

3222C1BD-F66F-4B0E-9307-2FF05C8BEE32.thumb.jpeg.f0147608d2cbb265ea49e03319804173.jpeg

 

09B8FF8A-E06E-4CCB-BE1D-1E977A64FC66.thumb.jpeg.3bf22ea79b8927508788130c3c61031e.jpeg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...