Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

De doua luni sunt si eu posesor de Burgman AN400 din 2001.

Pana acum i-am schimbat filterele, uleiul (am aflat din mesajele voastre ca se mai schimba si uleiul de la distributie), anvelopele fata - spate, becul de far (unul special de moto de la Philips) si ieri m-a lasat cureaua de transmisie (acum caut una noua de schimb).

Mai am o mica problema detaliata aici: /index.php?showtopic=174414&st=200

pe care sper sa o rezolv cat mai curand.

Ce ma deranjeaza la el: consuma ulei (naspa faza).

In rest: Asfalt Uscat!

PS

Eara sa uit ......... am amortizorul de la bascula curs, caut unul de schimb (cine stie sau are rog mesaj pe privat)

Editat de love
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Daca e careva interesat am un topcase Givi de vanzare.Eu l-am avut pe un Burgman din 2001 AN 250 dar se potriveste si la modelul de 400cc din an similar.

Salutare cat costa topcase-ul????

Mesaj completat

Va salut pe toti burgmanistii.Vittore, David ce mai faceti oameni buni???Frumoasa poza cu burgmanele aliniate cred ca a fost super la Bacau???Ferice de Vittore ca are timp sa se plimbe.Eu sunt prea ocupat sa mai am timp de burgmanul meu.Of.....Cand mai plecati beti un pahar(de cola) si pentru mine.

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare cat costa topcase-ul????

Mesaj completat

Va salut pe toti burgmanistii.Vittore, David ce mai faceti oameni buni???Frumoasa poza cu burgmanele aliniate cred ca a fost super la Bacau???Ferice de Vittore ca are timp sa se plimbe.Eu sunt prea ocupat sa mai am timp de burgmanul meu.Of.....Cand mai plecati beti un pahar(de cola) si pentru mine.

;)

 

Servus!

 

Ieri am incercat sa dau de tine, sau macar de Burgmanul tau; am intrat cu ala micu de 49 pe aleea aia cu sens interzis(pe unde pe vremuri mai pasteau camile si ponei)care pleaca din dreptul acelui zgarie-nori nou, am mers pina in capat unde gardu'intra-n cladire, dar nu am vazut pe Burghy....pe acolo mi-a zis Vittore ca ar fi...erau doar cativa oameni dar nu semana niciunul cu poza ta de la avatar :P asa ca am intors si am plecat. Poate data viitoare in vreo mica iesire?

Mesaj completat

De doua luni sunt si eu posesor de Burgman AN400 din 2001.

Pana acum i-am schimbat filterele, uleiul (am aflat din mesajele voastre ca se mai schimba si uleiul de la distributie), anvelopele fata - spate, becul de far (unul special de moto de la Philips) si ieri m-a lasat cureaua de transmisie (acum caut una noua de schimb).

Mai am o mica problema detaliata aici: /index.php?showtopic=174414&st=200

pe care sper sa o rezolv cat mai curand.

Ce ma deranjeaza la el: consuma ulei (naspa faza).

In rest: Asfalt Uscat!

PS

Eara sa uit ......... am amortizorul de la bascula curs, caut unul de schimb (cine stie sau are rog mesaj pe privat)

 

"Iubire"...dar cu atatea bube spune-ne si pretul platit...ar trebui sa fie destul de jos si atunci sa te astepti la cheltuieli in"rate" astfel incat cu timpul sa-l faci brici...daca ai anvelope noi e f bine; daca schimbi si cureaua scapi de o mare grija multi km...nu stiu cum stai cu bateria, dar probabil pina la iarna sa tina....daca tot esti pus pe consumabile, sa inspectezi si bujia, fisele care duc la ea...si sa verifici si uzura placutelor, si functionalitatea franelor....sa refaci antigelul, adica sa-l schimbi cu unul sa reziste la -30 ca nu stii ce iarna vine si daca nu ai garaj o sa cauti si radiator la primavara...

 

Iar despre partea nasoala, consumul de ulei, cred ca e bine sa faci rost de un manometru de masurat compresia, sa-l montezi in locul bujiei, sa dai la cheie si sa vezi cit mai are fata de ce zice specificatia modelului...dar asta doar iti confirma ce banuiesti ca motorul e cam uzat...cam mult...intrebarea este daca ai nevoie de segmenti numai....

Sint curios, cind ai probat scuterul cum ti se parea ca trage?..demarajul? scotea fum?..ce experienta pe 2 roti ai?...spune-ne toata povestea, romantata, ca sa intelegem cit mai exact despre ce ar putea fi vorba....chestia cu voblajul poate fi de la partea de amortizoare/amortizare...bascula, furca....

Mesaj completat

 

Vad ca esti din Bucuresti, zi in ce cartier stai...deci lasa motorul la urma(ai grija sa-i completezi uleiul de cite ori este nevoie sa fie la semn) si rezolva repede celelalte incat sa-l ai in functionare, sa-l testam si sa vedem ce se poate face cu consumul de ulei; verifica si amortizoarele sa fie ok, si tot ce mai este articulatie pe el...ai apucat sa vezi cit mai prinde?..sau sa-i faci un consum de carburant la viteza de 90-100 km/h la drum intins gen Buc-Pitesti?...macar asa stiai cum stai la performante...

 

Sfatul meu este daca ai un garaj sau un loc unde il poti tine desfacut si sa lucrezi fara presiune, sa incerci sa economisesti banii de manopera de service si sa-ti rezolvi singur tot ce poti(te documentezi pe net si intrebi pe forumuri) si astfel iti inveti si magaoaia; se stie ca ce faci cu mina ta e sfant, si e sigur bine facut...

 

Spune ce ulei i-ai pus, si cati km ai facut cu el, si cit ai completat la cati km; sa verifici sa nu pierzi, pe undeva, buson sau capac filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Iubire"...spune-ne ce experienta pe 2 roti ai?...spune-ne toata povestea, romantata, ca sa intelegem

I-al tare ca se pierde si iti raspunde tot ce vrei sa stii absolut tot fara sa omita ceva ;)

...burgmanul nu are bascula,,,motorul face parte integranta cu sistemul de amortizare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da vad ca ai carnet A din 93 (Veteranuleeeeeeeee!) si ca ai si ceva de 800....deci esti un expert; e clar nu ai luat tzeapa cu maxiscuterul asta....poate vanzatorul! :P ...oricum stii ce afacere ai facut; eu sint curios cit ai dat pe el...si in final cit o sa te coste cu totul ca sa ti-l faci brici( pretul lui + cheltuielile tale) si cit e de mic acest rezultat fata de unul nou...

 

Pune si niste poze sa-l vedem si noi!

Mesaj completat

Servus Burg_man,

 

Te rog daca nu te deranjaza puna-ma la tine pe YM.....ID soimumaltez...as vrea a comunic un pic cu tine; vad ca ai 2 burghy si as vrea sa stiu si poate sa vad si ceva mai mic de 400....cam care-i treaba la performante la astea mai mici ... o sa te deranjez f f rar...Mersi!

Mesaj completat

Voiam sa stiu daca a luat tzeapa cu Burgmanul sau a stiut bine ce cumpara...ca pare un pic uimit de problemele aparute!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea cred ca am facut o afecere buna, motorul nu e obosit si trage bine. De scapat ulei nu scapa pe nicaieri (verificat temeinic). Bujia , placutele de frana fata spate ,antigelul , si cele enumerate mai sus le-am schimbat inainte de a ma urca pe el (am un principiu, cand esti pe doua roti nu merita sa faci rabat la consumabile). Am vrut atunci sa-i schimb si cureau dar n-am gasit, acum dupa 2000 km cu el m-a lasat (patineaza un pic la demaraj, momentan e tras pe dreapta, maine primesc piesa si va fi gata).

Motorul nu scoate fum la pornire si nici in mers, ulei i-am dat sintetic motorex 15-50 (motorul are 45.000 km), poate sa consume si din cauza ca uleiul este 100% sintetic.

Cu privire la demaraj... este mai puturos decat vulcanul de 800, dar sunt multumit de el (cu cel vechi m-a deranjau ciolanele de la curent).

Este adevarat ca am carnet din 93 dar am stat ''calare'' doar 8 ani din 17 (92-97 cu o socialista de 125,un an am condus fara carnet ca nu aveam 18 ani, nu exista a1 pe atunci iar examenul includea si traseul impreuna cu politistul in spatele tau).

In concluzie... cine ma poate ajuta cu un amortizor pentru bascula spate?

Editat de love
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Deocamdata nu am mai circulat cu Burgman-ul de vreo saptamana si nici in urmatoarele 2 nu cred ca voi pleca ( termin sesiunea si plec sa ma relaxez la munte cateva zile) asa ca va sta cuminte in casa .

Vulcanizarea moto la care am fost este pe strada TITEICA (ca punct de reper : de pe sos. stefan cel mare , la IGP se face dreapta pe linia de tramvai , se trece de supermarketul ala (kaufland -- parca) si se face la dreapta pe strada Titeica) . Vulcanizarea se numeste AUTOZONE . Puteti sa gasiti o locazare si pe google.

E bine de stiut ptr cei din zona dar si ptr alti scuterisi sau motociclisti.

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea cred ca am facut o afecere buna, motorul nu e obosit si trage bine. De scapat ulei nu scapa pe nicaieri (verificat temeinic). Bujia , placutele de frana fata spate ,antigelul , si cele enumerate mai sus le-am schimbat inainte de a ma urca pe el (am un principiu, cand esti pe doua roti nu merita sa faci rabat la consumabile). Am vrut atunci sa-i schimb si cureau dar n-am gasit, acum dupa 2000 km cu el m-a lasat (patineaza un pic la demaraj, momentan e tras pe dreapta, maine primesc piesa si va fi gata).

Motorul nu scoate fum la pornire si nici in mers, ulei i-am dat sintetic motorex 15-50 (motorul are 45.000 km), poate sa consume si din cauza ca uleiul este 100% sintetic.

Cu privire la demaraj... este mai puturos decat vulcanul de 800, dar sunt multumit de el (cu cel vechi m-a deranjau ciolanele de la curent).

Este adevarat ca am carnet din 93 dar am stat ''calare'' doar 8 ani din 17 (92-97 cu o socialista de 125,un an am condus fara carnet ca nu aveam 18 ani, nu exista a1 pe atunci iar examenul includea si traseul impreuna cu politistul in spatele tau).

In concluzie... cine ma poate ajuta cu un amortizor pentru bascula spate?

 

:P De unde stii/stim ca ai facut o afacere buna? ..Poti sa spui si tu cit te-a costat(banui ca vreo 1000 euro) si cam cit ai mai bagat pina acum in el si cit mai estimezi ca vei baga...si eu sint curios....pt. ca eu am ales varianta cealalta(am adunat banii programati pt un second-hand la care am adaugat banii pt. consumabile, reparatii, service si cu banii astia am cautat ceva mai nou cu consumabile cu resursa suficienta sa nu mai cheltui)...macar asa nu voi avea scuterul imobilizat.

 

Chestia ca "motorul nu e obosit si trage bine", cred ca este relativa daca nu ai termen de comparatie(sa fi probat mai multe scutere de acelasi model si capacitate...de exemplu daca merg eu cu el, as putea sa-ti zic cum il simt fata de al meu...chiar eu nu pot spune cit de bine merge al meu ca nu am termen de comparatie, ca l-am luat prin dragoste la prima vedere si nu am mai probat alt burgman; doar un X9 de 250....ca eu sint multumit de demaraj(intre doua semafoare masinile raman departe de tot in urma), consum (media 3,5 L/100 km la drum intins pe autostrada la 100 km/h), ca am vazut ca atinge usor Vmax=160 km/h, este ok...dar s-ar putea sa am surpriza ca daca ma urc pe altul, sa fie altfel reglat si sa ma surprinda ca merge mult mai bine decat al meu....totul este relativ, depinde ce reper ai.

 

Nu cred ca consumul de ulei e legat de faptul ca este sintetic..nu e voie sa existe asa ceva...ar falimenta toti producatorii de ulei pe produsele sintetice...eu am Motul 7100 15w-40 si in 5000 nu a scazut deloc la vizor...acum il am schimbat de vreo 700 km si e perfect la liniutza de pe vizor. Daca nu ai pierderi de ulei pe nicaieri, e clar ca il papa in motor....chestia cu "trage bine" cum spuneam e f relativa....daca ma urc eu pe el s-ar putea sa ai surpriza sa-ti zic ca e foarte puturos(sau ca ai dreptate ca trage mult mai bine decat al meu)...dar la 45.000 km e normal sa existe ceva uzura si sa te astepti la o scadere de performante, totul este sa STII PRECIS. Exista si alte solutii mai tehnice si ieftine de rezolvare.

 

Da..nasol sa dai examen cu politisul in spate...cred ca au scos-o ca multi politai si-au luat cazaturi....

 

Referitor la amortizorul de bascula spate, cauta pe aici pe la diverse topicuri: sint cativa care dezmembreaza sau au dezmembrat burgmanuri, parca era si unul fara motor la dezmembrari..gasesti sigur. Banui ca e o piesa care nu merita sa o iei de noua, de la dealeri.

 

Poate ne intalnim odata...tare sint curios cit de bine "trage" al tau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut comparatie cu un Vulcan de 800 care pot spune ca ala tragea bine jos, scooterul e un pic mai puturos la demaraj dar imi place ca trage constant intre 80 si 160. Cand cumpar un SH ii schimb toate consumabilele (nu am incredere in vechiul propietar).

Editat de love
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati vorba si hai la drum ! Sambata dimineata va invit la un drum spre litoralul romanesc salbatic ! facem o baie si spre seara revenim acasa ! hai cu inscrierile .......

Mesaj completat

Lasati vorba si hai la drum ! Sambata dimineata va invit la un drum spre litoralul romanesc salbatic ! facem o baie si spre seara revenim acasa ! hai cu inscrierile .......

love : wellcome , ai facut o alegere buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vittore, 65% m-ai convins si vin....daca nu vin si furtunile dupa noi....pina atunci poate ne mai intalnim pe joi-vineri la o tura de IKEA sau in oras la una din terasele alea simpatice din strandul Studentesc(intrarea libera si aproape de noi) sa ma convingi de restul de 35%...eu chiar as vrea sa ajung pe la un hotel din Eforie pentru citeva minute...vorbim!

Mesaj completat

Eu am facut comparatie cu un Vulcan de 800 care pot spune ca ala tragea bine jos, scooterul e un pic mai puturos la demaraj dar imi place ca trage constant intre 80 si 160. Cand cumpar un SH ii schimb toate consumabilele (nu am incredere in vechiul propietar).

 

LOVE, mie la burgmanul meu imi place la nebunie cum pleca de la stop; si are demaraj bun in orice plaja de viteza; probabil asa e facut din fabrica; am auzit insa de persoane care schimba rolele si fac si alte reglaje ca sa obtina o anumita caracteristica de pilotaj....insa daca sint pe la 120 km/h si vreau sa depasesc tirul din fata care merge tot cu 120, merge dar sincer ma simt cam incordat din cauza vitezei si cum se percepe curentul de aer mai ales cind treci pe linga tirul respectiv; plus ca (am facut asta pe autostrada Pitesti-buc) sint FOARTE multe portiuni de asfalt pe banda 1 RASCHETATE asteptand reparatii, sint valurite si ma tem de ele; sint f lungi si uneori chiar 2 paralele; mi se par f periculoase la viteza. care mai mergeti pe acolo sa fiti cu mare atentie!...love, cind schimbi cureaua poti schimba si rolele cu altele potrivite pt ce vrei sa obtii tu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

IKEA.......????....19:00???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de sfat.

 

Ce ai mai facut LOVE cu maxiul?..iti mai lipseste ceva?...l-ai terminat?..poti sa-l calaresti?..mai vobleaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai mai facut LOVE cu maxiul?..iti mai lipseste ceva?...l-ai terminat?..poti sa-l calaresti?..mai vobleaza?

Momentan este la service, cei care mi-au montat anvelopa fata si spate nu si-au facut treaba corespunzator (anvelopa fata nu calca corect pe janta iar janta spate avea nevoie de putina roluire, bucsele de la bascula sunt bune).

I-am mai schimbat rolele de la variator si urmeaza sa-mi vina si variatorul nou (curea noua inca nu am montat-o deoarece fuliile de la variator erau putin uzate).

Maine i-l iau de la service si va spun cum se comporta cu voblajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de vezi colea:

 

 

Dezmembrez Burgman 400cc in perfecta stare

Posed factura de italia

Nu poate fii inmatriculat

0767061391

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Vreau sa ajut un amic sa vanda Burgmanul.El a incercat sa isi faca cont dar nu a reusit asa ca va las un link cu poze si nr lui de telefon ptr mai multe detalii http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-294193.html

Burgman 400 an:1999 41.000km argintiu . cine este interest sa sune la 0722377420 .

In rest? ce mai ziceti? Sebi, ce mai faci? Mariusica , ce iti face Yamaha? Salut cu respect si pe dl.Eugen :( . Fireman ma bucur ca iti merge burghy si ca esti multumit de el. Salutari lui Razvan

Numai bine!

Editat de david_secret
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva filtre pentru toba originala de Burgman 400 (toba mea e goala si suna groaznic)?

cauta la un atelier de strungarie , "shpan" de inox , a procedat cineva asa cu o toba auto si se aude perfect , moare toba si inlocuitoarele de site nu !

care bagati sambata o drumetie , ? cu propunere de itinerar ! plecam dimineata si venim seara , minim 500 km , daca n-am raspuns pana miercuri seara , joi dimineata declar traseul pe care-l aleg si nu ma abat , v-astept .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe..Vittore...sper sa ne vedem ...poate declari traseul inspre mine..cine stie

Venim noi si la tine Kris ! mai dureaza putin !

 

pentru sambata am decis : Buc - Calarasi -( bacul ) Silistra - Dobrich - Albena - Capul Kaliakra ferma de melci (285 km) si retur prin Romania pe la Mangalia ( 380 km )au pe la Varna ( 310 km)

 

include baie in mare , plaja minim 2-3 ore retur seara pe racoare , potol gretos , etc asteptam participanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...