Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa cum iti spune vitezometrul de pe bord : 160 , eu personal am mers cu max 130 singur , mai avea "pedala" , David Secret a fost cu noi la Veliko Tarnovo impreuna cu sotia , iti poate da detalii cum merge cu pasager . Vizitati si voi www.burgmanusa.com ( are si versiune in romana) si gasiti cele mai mici detalii acolo + foto ( iaia o poza cu ce pune americanul pe ghidon !!! )

post-45527-1290548306_thumb.jpg

post-45527-1290548700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce viteza maxima se poate merge cu un burgman de 400 cu 2 pers la drum intins fara sa fie tinut blana, ? ( greutate cca 135-140kg ambele pers)

 

 

Privitor la acesta intrebare .....parerea mea este ca pentru 2 persoane ( aprox. 140 kg) , viteza la "drum intins fara sa fie tinuta in blana" variaza in functie de starea tehnica a burgmanului. Adica : daca tu ai cauiuciucurile naspa (sau la o presiune necorespunzatoare) , cureaua uzata, rolele uzate , ambreiajul uzat ....+ alte probleme ce tin si de uzura motorului (nr. de kilometrii , modul de intretinere ...), va rezulta o turatie mai mare .

Eu cred ca 2 burgman-uri cu turometru pe ele , cu aceeasi greutate si viteza vor indica valori diferite privind rpm .

parerea mea....... umila

Eu am mers cu o medie de 120km/h , 2 pers (140kg) si torcea ca o pisica . Nu am avut nici o strangre de inima atunci cand am vrut sa fac o depasire de tir si am "bagat mana in ea" ; dar repet tine si de starea tehnica (la mine nebunia incepe de la a schimba un surub doar ptr ca e ruginit ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oricum, cred ca orice om normal merge constant afara intre 120/130 pe bord(viteza reala este mai mica cam cu 7/8 kilometri/ora), indiferent de motor.

Ma rog, asa merg eu si cu moto si cu auto.

Ideea este ca trebuie sa savurezi calatoria, nu sa tii kuru strans din cauza vitezei si sa faci febra musculara din cauza stresului.

Nu fortezi nici motorul nici consumul.

Iar cel de 400 poate face treaba asta fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult pt raspunsuri, m-ati convins...cu putin noroc sper ca in viitorul apropiat sa va anunt ca am intrat in clubul vostru:)

 

Si eu am un Burgman AN400/Z 2008, cu 8500 km, impecabil, fara nici o zgarietura, suplimentar spatar pasager, protectii vant pt. maini, toba sport Giannelli, ia usor 160 km/h, si mai are resursa, iar la drum lung constant la 105 km/h cu o persoana scoate 3%-3,5%, mers in plaja 50-140 km/h (autostrada, depasiri TIR-uri + localitati cu 50) scoate 3,5%.....In Bucuresti in functie de trafic face 3,7-4,1%, cu plecari tari de la semafor, iar daca mergi numai Stefan cel mare, Barbu Vacarescu, Magheru la ore de varf, ia 4,5% poate 5%...Totul numai cu o persoana, nu am mers niciodata cu nimeni mai mult de 10 km; e super bine, datorita faptului ca e pe injectie...si e inca neuzat...

 

Oricum merita pe deplin banii dati pe marca si fabricant....adica pe nume; nu se compara cu nimic altceva...de la semafor la semafor daca esti la linie, in 2 secunde nu mai vezi pe nimeni in oglinda si iar trebuie sa te strecori ca ai ajuns din urma alta coloana...

 

Burgmanul este o masinarie superbaaaaaaaaaaaaa.....il recomand!

Mesaj completat

Aaaaaa...nu-i fac reclama!....sa nu credeti ca vreau sa-l vand!!!....(Oricum cind va fi cazul, e deja promis, cu drept de preemptiune lui Vittore, ca e pe culoarea lui preferata)

Mesaj completat

Vittore, te rog cind ai timp, cu mailul, te rog si eu pozele de la ultima noastra intalnire de la IKEA...sint curios cum au iesit ca era cam pe intuneric si eu cam tuns!:)

Mesaj completat

l.u.v,

 

Foarte adevarat in ce spui....o mica observatie: noi astia cu 400 mergem ca boierii, pe caii nostrii, dar tu cu 650-ul mergi ca Voda....tare imi doresc si eu sa calaresc pt comparatie vreo 100 km un 650...chiar mi-ar place ca cei de la suzuki sa scoata un Burgman de 400 cu facilitatile si accesorizarea de la 650, dar cu greutate cit mai mica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, este adevarat, este foarte greu, are 240 kg, fata de 185 la cel de 400.

Nevasta-mea nici nu-l poate ridica de pe cric..

La demaraj probabil ca sunt pe acolo, dar eu iubesc, confortul si 650 il are din plin.

Nu il folosesc la liniute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cata experienta moto au cei care intreaba de viteza de cruaziera si mai sunt si incantati cand aud ca poate 120-130km/h. Sfatul meu e sa vacumulati ceva experienta moto apoi sa vb de viteza de croaziera de 120-130km/h. Eu am mers doia ani pe un Ducati Monster si pot sa spun cu mana pe inima ca viteza de croaziera ar trebui sa fie ultima problema atunci cand vreti sa va incepeti viata pe doua roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta inseamna ANI SI KILOMETRI si se ce intelege prin plimbari pe doua roti ! modul cum esti educat cu iti respectii partenerii din trafic .Sa cunosti partenerii cu care mergi f f bine sa le stii punctele slabe si punctele forte . Sa stii ce temperament are cel din fata ta daca este agresiv in depasiri daca este educat , dupa cati km devine obositor condusul cu motorul tau, daca penultimul observa ca ultimul a ramas in urma si il asteapta , anitpenuntimul observa si el in felul asta grupul e in permanentza unit . Sunt reguli si regulamente care duc la ADEVARATI KILOMETRI DE CROAZIERA! Am plecat cam tarziu la 20 si ceva de ani in ale motociclismului imi pare f rau ca nu am facut o la 18 ani .Asta e! dar in schimb am plecat cu scuteras de 50 cc si am avut burgman de 250cc si acum am un bandit de 600cc am f respectat tot timpul si asta conteaza!

Cu stima Marius! imi pare bine ca se discuta pe forum si este activitate , in sufletul meu burgmanul are un loc aparte ,motorul trebuie respectat ca sa te respecte si el. Pt mine motorul are suflet la fel ca si mn!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este adevarat, este foarte greu, are 240 kg, fata de 185 la cel de 400.

Nevasta-mea nici nu-l poate ridica de pe cric..

La demaraj probabil ca sunt pe acolo, dar eu iubesc, confortul si 650 il are din plin.

Nu il folosesc la liniute.

 

I.U.V.,

 

Poate gresesc :) dar astea mai noi de 400cmc au pe la 200 kg iar cele de 650 cmc pe la 300 kg....sa te uiti in specificatii :) ...oricum sint foarte confortabile pina vrei sa le bagi/scoti din garaj sau curte cu spatele(stai calare si dai pinteni in fata)..altceva nu am nimic de reprosat..confort si portbagaj incredibil de mari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, ai dreptate in mare..

Cel de 650 are 280 kg, cel de 400,215 kg!

Asta ma mira, avand in vedere tendinta generala de a usura masele la tot ce inseamna auto si moto la nou fata de cele vechi!

Sunt mai mari ca o motocicleta, dar greutatea are si avantajul ei, sta mai bine pe sosea.

PS: Asta vara eram la stop la Sala Palatului colt cu Hilton paralel cu un model la fel cu al tau, de 400, visiniu.

Pilotul care il conducea avea cam 30 ani si avea o fata in spate.

Daca te recunosti in descriere inseamna ca tu erai. :) si iti amintesti..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

IUV,

 

Ai dreptate, Burgamanul sta f. bine pe sosea(doar la gropi si sine de tramvai sint cit pot de atent)...

 

Nu, din pacate nu ma recunosc...pt ca as vrea sa mai am 30 ani si o fata in spate...iar doamne nu reusesc sa gasesc de greutate si inaltime pe care sa nu le simti, asa ca merg solo! :)

Mesaj completat

Am pus azi Super DuraLube la schimbul de ulei, dupa 5 minute de functionare motorul are alt ''zgomot''.

Va tin la curent dupa ce fac 500 km cum sta cu : consumul de ulei, consumul de benzina, pornirea de dimineata si noile performante ale motorului.

 

 

Love, ai promis cele de mai sus....unde ai disparut?.....vrem concluzii despre DURALUBE!!!......este ok?..ce ne poti spune? Fi generos cu noi....nu ne lasa in ceata!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soimule ! cand eram pe front am stat de vorba cu un soldat american care mi-a povestit care-i treaba cu DuraLube asta . Americanii au inventat aceasta solutie , pt cazurile in care motoarele vehiculelor destinate razboiului ar fi suferit avarii in urma unui atac , sa reuseasca sa ajunga la baza cu ele ! In viata civila nu are rost sa te gandesti la asa ceva , un ulei bun , schimbat la timp e deajuns . Restul e reclama si cine pune botul da banu ! La o Dacie berlina pe vremuri am bagat si eu DuraLUbe , m-a injurat rau mecanicul meu , cand totusi a fost nevoie sa schimb setul motor !

Deci sa nu te prind ca bagi asa ceva in Burgman , ca nu ti-l mai cumpar !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare simpla....raspuns simplu (la 400cmc)....1500....dar ca sa fiu f sigur ar trebui sa-l pornesc si sa ma uit..iar pe vremea astaaaaaaaa....sper sa nu gresesc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Motoreta,

 

Te vad pe aici desi zici ca nu ai burgman....asta inseamna ca iti vei lua; f. bine.Chiar iti recomand! Eu n-am soc...cred ca este automat....oricum dupa ce-l pornesc, fie vara, fie iarna pina imi pun actele, telefonul in buzunar, castile cu muzica in urechi, casca, manusile, pina-l scot in strada, se incalzeste si ajunge acul la mijloc(temperatura la regim) iar cind plec e gata incalzit...nu umblu la nimic, nu am nimic de reglat sau ajustat...si daca as pleca repede de pe loc, nu ar fi problema ca s-ar incalzi in mers destul de repede... e totusi un Burgman si s-au gandit la toate cu mult inaintea mea inginerii de la Suzuki, astfel ca eu sa fiu pe deplin multumit!..Ceea ce sint!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o intrebare.

Care este turatia minima la care functioneaza stabil.

 

:alcy: Turatia minima la care functioneaza stabil este exact acea turatie la care poti sa-l reglezi tu sa functioneze stabil si depinde de la motor la motor...aceasta nu este turatia de relanti!!!..turatia de relanti se determina constructiv pt fiecare tip de motor dupa niste diagrame de functionare si odata stabilita toate motoarele de tipul respectiv sint reglate la valoarea respectiva si este publicata in cartea motorului ca standard.

 

Degeaba te gandesti tu ca daca reglezi relantiul cit mai mic o sa ai consum mic mai ales la stopuri....ca de exemplu s-ar putea sa constati ca de la relantiul tau ala mic si pina iti intra motorul in sarcina optima pt viteza de deplasare sa consume mult mai mult decat daca motorul ar sta la relantiul recomandat de constructor...exista un consum destul de mare cind treci de la relantiul reglat de tine cit mai mic pina la relantiul ceva mai mare dat de constructor, asa ca ce castigi stand la semafor pierzi chiar mult mai mult cind accelerezi....parerea mea este sa reglezi la ralantiul dat de fabricant (nu de alta dar acolo lucreaza niste inginerii tare destepti), iar daca ai probleme de instabilitate in functionare vezi aprinderea si carburatia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...