larry Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 super tare... tocmai in perioada cand vreau eu sa-mi iau burgman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 ..pai ia unul nou...sau aproape nou...sa stii ca merita daca nu esti din cei care se plictisesc repede.... ..altfel la second-hand scapi mai ieftin initial, dar risti sa mai bagi bani in plus ulterior, dar nu asta e problema (ca ai dat putin pe el)...treaba este ca pierzi mult timp in loc sa te plimbi linistit, iar daca esti o fire sociabila o sa-ti placa pentru ca vei cunoaste o multime de oameni noi (mecanici service, vanzatori de piese de schimb, dealeri de anvelope, dezmembratori, etc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Uite ce puteti face week-endul asta, mai precis sambata : http://www.mediasinfo.ro/cenaclul-flacara-la-marginimea-sibiului-intrarea-este-gratuita/2011/05/25/ va astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Kris...o propunere excelenta!...pe mine ma tenteaza...sa vedem cine mai merge!..sa-mi verific cortul si pneumatica... ..spune repede cit dureaza drumul si cati km sint...si mai ales CUM e drumul? ...sau poate ne aranjezi o cazare rezonabila in apropiere si nu mai e nevoie sa avem grija cortului?...vedem... ...eu sint tentat. sa stii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Din cate stiu eu drumul e foarte bun pana la Sibiu . Kilometrii in jur de 300 depinde de ruta Din Sibiu pana la Saliste sunt 25 km asfalt , drum european bun deci fara probleme pentru Burgman-uri. http://www.skytrip.ro/calculeaza-ruta.html aici poti calcula ruta bucuresti-Saliste.Sibiu Vorbeste cu Vittore si ceilalti si poate dati o tura..m-as bucura sa va vad cazare no problemo...se gaseste si acolo din ce inteleg eu ar avea niste camere..daca nu Saliste (orasul) pentru ca inainte a fost un sat )) , are o gramada de pensiuni faine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 ..sigur ca voi vorbi...pe Vittore e mai greu de convins pe partea de Burgman...dar poate vine cu Yamaha Diversion XJ900, ca a schimbat-o pe cea de 600...am impresia ca el e un burgmanist de oras si mai motorist de extraurban...sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 SALL s-a dat busica o sa tot plang dupa ia.. in fine..am luat un burgman de 400,an 2000..acum intrebarea mea la voi este daca stiti vru-n mecanic bun,priceput in ale scuterelor,vreau sa-i fac o revizie,sa-i schimb uleiu,alea alea.. in plus ca si modificari vreau sa-i schimb oglinzile(sa-i pun unele de plastic,alea de tabla sau ce naiba e aia sunt urate rau..) de asemenea vreau sa-i schimb parbrizul sa-i pun cel mai scurt care se gaseste.. vre-o ideee ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 salut...eu as pune cel mai lung care se gaseste, ma refer la parbriz Uita ca stai pe burgman ca pe Hayabusa, sau cel putin eu nu sunt invatat cu o pozitie "sportish" pe burgman- si atunci cam bate vantul Un mecanic bun specialist in burgman as cauta si eu dar nu in bucuresti pentru ca e prea departe de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 SALL s-a dat busica o sa tot plang dupa ia.. in fine..am luat un burgman de 400,an 2000..acum intrebarea mea la voi este daca stiti vru-n mecanic bun,priceput in ale scuterelor,vreau sa-i fac o revizie,sa-i schimb uleiu,alea alea.. in plus ca si modificari vreau sa-i schimb oglinzile(sa-i pun unele de plastic,alea de tabla sau ce naiba e aia sunt urate rau..) de asemenea vreau sa-i schimb parbrizul sa-i pun cel mai scurt care se gaseste.. vre-o ideee ceva.. pe acest forum al burgmanistilor vei gasi 2 carti de vizita scanate si postate de mine , e un mecanic prin Berceni , nu are secrete meseria pt el ( la cel vechi din 2000 aveam probleme cu aprinderea , a incercat si un cdi si o bobina , pana la urma a fost platoul ) , avea si un tir de scutere si piese , recomand , deasemeni intre Budapesta si Sincai printre blocuri pe dreapta , e un service , intri pe langa mag micro 48 iti recomand si eu sa lasi parbrizul , te apara de vant , mergi cateva sute km si te vei convinge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) aaa ce ma bucur de tine vroiam sa dau rapidistul meu... acum 2-3 ani cand mergeam cu busa dupa Rapid nu aveam nici un motociclist.. aum nu mai am nici busica si nici bani de deplasari... ok sa revenim la burgman ca si probleme ce au aparut la prima strigare in afara de revizia propriu-zisa la pornire nu prea tine relantiu,si in mers pana se incalzeste da rau in nas, daca iau mana din gaz si mag iar gaz are tendinsa sa se inece poate e bujia .... astea fiind problemele tu la care mecanic m-ai sfatuii sa merg..??? alta problema ar fii cand aprind faza lunga daca e la relantiu moare motoru,daca e in mers da rau de tot in nas.. despre parbrizzz ce sa zic nu-s obisnuit cu el asa mare cu toate ca am impresia ca nu e cel mai mare,e cel mediu...vreau unul mai scurt...cel mai scurt care exista..am mpresia ca sunt momente cand nu vad bine gropile din cauza parbrizului...si in plus vreau sa simt vantul ca la bussa Editat Iunie 3, 2011 de larry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fgerjlse Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 aaa ce ma bucur de tine vroiam sa dau rapidistul meu... acum 2-3 ani cand mergeam cu busa dupa Rapid nu aveam nici un motociclist.. aum nu mai am nici busica si nici bani de deplasari... ok sa revenim la burgman ca si probleme ce au aparut la prima strigare in afara de revizia propriu-zisa la pornire nu prea tine relantiu,si in mers pana se incalzeste da rau in nas, daca iau mana din gaz si mag iar gaz are tendinsa sa se inece poate e bujia .... astea fiind problemele tu la care mecanic m-ai sfatuii sa merg..??? alta problema ar fii cand aprind faza lunga daca e la relantiu moare motoru,daca e in mers da rau de tot in nas.. despre parbrizzz ce sa zic nu-s obisnuit cu el asa mare cu toate ca am impresia ca nu e cel mai mare,e cel mediu...vreau unul mai scurt...cel mai scurt care exista..am mpresia ca sunt momente cand nu vad bine gropile din cauza parbrizului...si in plus vreau sa simt vantul ca la bussa la burgman n-ai cum sa simti vintul ca pe busa (poate pe sorin ovidiu vintu, asta se simte la fel pe orice motocicleta). din cauza pozitiei motociclistului pe burgman, fara parbriz, ajungi sa te comporti, DIN PUNCT DE VEDERE AERODINAMIC, ca o parasuta (nu te gindi la alte alea), adica iei tot vintu in piept. iar pozitia sport de condus la burgman nu-i confortabila pentru ca nu e naturala, moto nu a fost proiectata pentru asta. chestia aia cu faza lunga cre ca e de la baterie, care se pare ca nu mai tine curent, sau de la alternator care nu mai incarca suficient. si relantiul la rece s-ar putea sa aiba de a face, printre multe altele, cu asta. daca e alternatoru`, bateria, chiar si buna, ar trebui sa se descarce curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salutare. Larry, uite eu mi-am luat oglinzi identice cu cele originale de burgman, doar ca sunt din plastic ...deci posibil la prima lovire sa crape, dar sunt f ok ...de aici http://www.accesorii-moto.ro/product_info.php?cPath=2_25&products_id=408 ....sunt perfecte si am folosit bratul original ... Service-ul de pe straduta ... unde e magazinul MIC.ro ...e Scuter-Centre ... treci de spalatorii ..si in capat e ...doar ca vara ..baietii ..numai cu programare ...deci nu ai nici o sansa sa se uite la el fara sa suni inainte... In rest ...habar nu am mecanica sau altceva ) ..poate sa te ajut sa il demontezi ) plastice ..bla bla ...dar gasesti pe net o gramada de tutoriale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Nu mai bine cumparai Honda mea? Ca nu ai fi avut nici o problema cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Larry, sa-l stapanesti sanatos si sa-l pui repede la punct! Nu mai bine cumparai Honda mea? Ca nu ai fi avut nici o problema cu motorul bassule, omu a vrut burgman de 400...si depinde cit a dat pe el, de l-a luat cu simptomele descrise..o avea ceva la carburator si la incarcarea electrica...sincer eu nu l-as fi luat cu chestiile alea, care e drept pot fi minore...dar depinde si cit a dat pe el...o fi fost un chilipir la pret!...la tine jazul e ok, dar nu se vede si de aia pierzi daca-l vinzi; mai bine il folosesti la maxim ca stii ce ai in el...nu te mai stradui sa-l vinzi, consuma-l!... Ia sa mai aud si de la altcineva propunere de excursie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kris Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 aseara m-am intalnit cu vittore a vazut burgmanul meu. mare boer,printre incurajari(ca arata bine ca merge bine...)nu va zic ca mi-a polizat si parbrizul..din pacate si eu si el eram pe fuga dar raman dator de o bere problemele raman in picioare,nu am reusit sa ajung ieri la nici un mecanic,in schimb am rezolvat tot cu actele,i-am scos aseara talonul.. poate reusesc azi sa gasesc un mecanic priceput..si sa-i fac si revizia.. de servisul de pe Soseaua Electronicii cel care apare in sectiunea Service Scutere stie cineva ceva..??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu4141 Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 salutare,am si eu o intrebare la voi,am schimbat placutele de frana pe spate,am curatat,am inpins cilindru inapoi,cel de la frana de mana l-am insurubat,am pus totul la loc cum trebuie,dar pana acasa,asta insemnand vreo 12 km,am observat ca a incins spatele rau de tot,am gresit cu ceva ?la etrierul de frana este o chestie nasoala,il rog pe Vittore sau alt cineva,daca stie pe cineva care are dezmebrari de burgman,sa imi dea si mie un nr. de telefon.va multumesc si va urez o zi buna.asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 salutare,am si eu o intrebare la voi,am schimbat placutele de frana pe spate,am curatat,am inpins cilindru inapoi,cel de la frana de mana l-am insurubat,am pus totul la loc cum trebuie,dar pana acasa,asta insemnand vreo 12 km,am observat ca a incins spatele rau de tot,am gresit cu ceva ?la etrierul de frana este o chestie nasoala,il rog pe Vittore sau alt cineva,daca stie pe cineva care are dezmebrari de burgman,sa imi dea si mie un nr. de telefon.va multumesc si va urez o zi buna.asfalt uscat. Buna!...deci sa inteleg si eu despre ce este vorba; ai schimbat placutele de frana...ai facut aerisirea, ai dat la miner pina s-a intarit si ai frana ok...ai plecat la drum si totul e ok...acasa ai constat doar ca roata si zona frig....pe nevazute ce as putea zice? 1)Atentie la pozitia franei de mina; uneori e cablul ruginit ramane frana de mina pe "actionat" si freaca si incinge de o ia dracu (cum e la Vittore-trebuie sa schimbe cablu sau sa-l unga bine, si mereu o trage de ureche cu patentul ca sa nu mearga infranat)..de aici poate proveni incingerea zonei.Pune si tu patentu pe ureche si trage tare spre spate...apoi cu motorul pe cric da cu mina si vezi daca merge usor... 2)"la etrierul de frana este o chestie nasoala"-care? ca nu precizezi?..ai observat si altceva in afara ca se incinge zona?..care e chestia aia nasoala? ca nu inteleg...faptul ca se incinge rezulta ca undeva exista o frecare f mare care degaja caldura... 3)Nu inteleg de ce ai nevoie de "dezmembrari"???..ai ceva de inlocuit?..ca din ce ai spus pina acum nu rezulta...ce piesa iti trebuie?....spune aici pe forum ca mai poti gasi diverse...eu personal acum nu stiu...dar vezi ca a postat ceva Vittore despre niste carti de vizite de mecanici.... ovidiu, da-mi un telefon..il ai in ultimul mesaj privat pe care ti l-am scris P.S.vezi ca dupa 50-100km trebuie sa refaci aerisirea(daca e cazul)pt eficienta maxima a franarii. -Vittore e in excursie azi ...nu am inteles unde ai facut operatiunea(la 12 km de casa!)...la un service?..la un prieten cu scule?...oricum la distanta asa de mica nu are voie sa se incinga foarte mult chiar daca e cald afara...ar fi trebuit sa simti la viteza mica daca merge infranat...banui ca ai curatat bine sistemul de franare; uneori daca lichidul e vechi se fac depuneri maronii care se observa la inlocuirea totala a lichidului din sistem; cu acazia asta se curata bine si pistoanele si lacasele lor de impuritati.Ele trebuie sa se miste usor si liber ca sa nu ramana blocate pe o pozitie si astfel sa infraneze discurile...curatenia si buna ungere sint extrem de importante in zonele unde principiul de lucru este forta de frecare...de cele mai multe ori o buna curatare si o buna ungere, rezolva probleme ce par insurmontabile si extrem de costisitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 mdaaa cam nasoala treaba,mai mult stresanta.. nu am reusit nimic nici azi s-a uitat cineva azi la ia ,a masurat,a verificat...a dat relantiul mai mare..si gata din pacate face tot la fel merge ce merge si da in nas.. repet intrebare si rugamintea caut pe cineva care chiar se pricepe la burgman..gasim asa ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 orice mecanic se pricepe la burgman,ca nu e naveta spatiala. motor in 4 timpi, monocilindru,racire apa. -schimbat-curatat filtru aer -bujia -curatat carbul -strans bine colierele sa nu traga aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Motoreta, f. corect! ..si sa nu uitam importanta curateniei si a ungerii in mecanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 [quote na salutare,am si eu o intrebare la voi,am schimbat placutele de frana pe spate,am curatat,am inpins cilindru inapoi,cel de la frana de mana l-am insurubat,am pus totul la loc cum trebuie,dar pana acasa,asta insemnand vreo 12 km,am observat ca a incins spatele rau de tot,am gresit cu ceva ?la etrierul de frana este o chestie nasoala,il rog pe Vittore sau alt cineva,daca stie pe cineva care are dezmebrari de burgman,sa imi dea si mie un nr. de telefon.va multumesc si va urez o zi buna.asfalt uscat. salut...nu lua din dezmembrari ca s-ar putea sa mearga tot la fel...cumpara unul nou, acolo ai uzura la etrier unde culiseaza pe cele 2 tije ale suportului si nu mai sta in unghi cu discul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 asa o fii cum ziceti voi,din pacate nu ma pricep de loc si nu vreau sa ma bag eu sa mai stric naibii ceva.. exact asta caut,sa ma indrumati la cineva care poate si vrea sa faca toate astea(contra cost binenteles) 0761532022 asta este nr meu,daca poate cineva sa ma ajute astept un semn mersii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu4141 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) salut...nu lua din dezmembrari ca s-ar putea sa mearga tot la fel...cumpara unul nou, acolo ai uzura la etrier unde culiseaza pe cele 2 tije ale suportului si nu mai sta in unghi cu discul de frana. da ai dreptate Burg_man,dar m-am interesat si unul nou este 1.750 ron,o avere si ce am eu la etrier este exact ce ai spus tu mai sus,unde intra suportul cu cele doua tije,locasul unde intra tija de sus,acel cilindru are gaura in exterior si joaca ca dracu etrierul.am gasit etrier la mana a doua cu 300 ron.eu sunt constient ca este bine sa ia nou,ca dovada m-am interesat,dar pretul este astronomic 17.500.000 lei vechi.daca ma poti ajuta altfel,ti-as ramane recunascator.va multumesc ptr. raspunsuri.o zi buna va doresc si asfalt uscat. Editat Iunie 5, 2011 de Ovidiu4141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 da ai dreptate Burg_man,dar m-am interesat si unul nou este 1.750 ron,o avere si ce am eu la etrier este exact ce ai spus tu mai sus,unde intra suportul cu cele doua tije,locasul unde intra tija de sus,acel cilindru are gaura in exterior si joaca ca dracu etrierul.am gasit etrier la mana a doua cu 300 ron.eu sunt constient ca este bine sa ia nou,ca dovada m-am interesat,dar pretul este astronomic 17.500.000 lei vechi.daca ma poti ajuta altfel,ti-as ramane recunascator.va multumesc ptr. raspunsuri.o zi buna va doresc si asfalt uscat. pai o varianta mai ieftina e sa bucsezi etrierul, cauti un strungar ai explici despre ce e vorba si de restul se ocupa el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.