Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

Lary , la pag 23 era cartea de vizita a mecanicului

 

Soim : sa nu uitam importanta curateniei si a ungerii ( lubrefierii ) si in alte domenii ! ha ha ha

 

inca imi vajaie urechile dupa tura de 700 km de ieri , recomand lacul Zetea !

 

pt probleme de frane , etriere samd nu ezitati sa apelati la :

 

" service moto, zona Casa Presei Libere, pentru programari, detalii sunati la Axa: 0721 489 412; Bogy: 0729 941 216 "

 

Ovidiu , incearca si tu la tel din cartea de vizita , avea un tir de piese omul si meserie stie ! ca sa elimini suspiciunea cu blocajul franei de mana ( a amintit "doctorul tastaturii" soimmaltez ) o ridici pe cric si daca roata spate se misca usor inseamna ca nu blocheaza , la mine este imbacsit cablul , peste iarna s-a intepenit , oricum nu stiu cine foloseste frana de mana la burgman .

post-45527-0-46496600-1307258881_thumb.jpg

Editat de Vittore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..corect, cu bucsarea rezolvi cel mai ieftin...

 

Vittore, nu ai YM cuplat?

 

..si da...curatenia si ungerea e utila in ORICE domeniu :burnout:

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vittore, cine nu foloseste deloc frana de mina dupa 5-6 ani trebuie sa curete sau sa schimbe cablul...sint destule locuri de parcare in pante unde e utila frana de mana...eu stiu o multime in Sinaia:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc baieti ptr. ajutor,o sa vad maine cum o sa o rezolv,cablu la frana de mana nu ramane blocat,toata treaba este din etrier la gaura din el,de acolo este toata treaba. :wave:

Editat de Ovidiu4141
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine merge in excursie cu burgmaniciu? Sunt la Roma si vreau sa va spun ca cine are aici Burgman, e vedeta. Am vazut destule, dar putine comparativ cu nr. de scutere din oras; milioane!!!! Sunt peste tot, sunt multe si sunt frumoase toate. De azi inainte asa trebuie sa fie si la noi. Din pacate noi ne concuram la prezenta si aspect cu baietii de la pizza delivery; asa si ce, e o rusine sa muncesti? Urmatoarea iesire........ cel putin 6 burgmanuri. Cine nu apare, il trecem la pitici. Facem tabel, unghii, batista, seapca si gata, la treaba. Burgman se impune pe strada. Altii moare si-asa n-are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@ovidiu4141:

Pune si tu o poza cu etrierul tau, pentru ca eu nu am inteles nimic, ce gaura ai si unde??

Daca am inteles bine, inainte de a schimba placutele nu incingea, nu?

Daca incinge dupa ce ai facut operatiunea atunci nu are nimic etrierul..este treaba de montaj.

Din poze vad ca este acelasi etrier cum il aveam eu la cel de 650, pe care eu l-am curatat.

Cind schimbi placutele ideal este sa cureti etrierul.

Ai nevoie de:

-Pensula

-Perie de sarma

-O sticla de decarbusolv.

-Vaselina speciala de etrieri(rezistenta la temperatura)

-Un spray de curatat franele

-Un vas, gen cratita.

Toate astea le gasesti la magazinele de piese auto, nu sunt o avere.

Da jos etrierul, scoate placutele, desfa partea aceea mobila, scoate garniturile de cauciuc pe care culiseaza, scoate pistonasele afara, scoti si garniturile de la pistonase cu grije, scufunda etrierul in vasul cu decarbusolv si curata-l bine cu pensula, apoi fa acelasi lucru si cu partea mobila si cu pistonasele.

Poti tine mai mult in decarbusolv toate piesele, pina se inmoaie bine jegul de pe ele.

Poti curata cu peria de sarma toate piesele, MAI PUTIN PISTONASELE, pe care le cureti doar cu pensula.

Dupa ce ai terminat pulverizeaza-le cu sprayul de frana, apoi unge cu un strat subtire de vaselina piciorusele culisante, baga vaselina in acele garnituri unde culiseaza acestea si asambleaza totul la loc.

Acum poti fi sigur ca nu se blocheaza nimic si etrierul functioneaza in parametri.

Acolo nu are ce uzura sa fie, decit daca iti lipseste garnitura aceea de cauciuc, pe care culiseaza piciorusul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pagina 23 este. click!

 

 

 

mersii fruumos..se stie dau o bere :cheers:

 

sun azi la ei..

nu mai rezist pe creieri a-mi face,e ceva electric,porneste bine mersii daca aprind luminile la rece se opreste motorul,daca merg ceva timp fara lumini si le aprind da ceva rateuri,cum mai intra un consumator(daca semnalizez) iar da rateuri...ma inebuneste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a verificat...cica incarca bine.. :angryfire:

 

apropo am fost ieri pana la omv de la breaza..super (in afara de probleme povestite)

merge de rupe,si pozitie de drum si ciclistica, e de bine ami place. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane ! da` te plimbi frate , nu gluma ! adu si tu un Burgman in portbagaj , pt piese nu de alta , ha ha ha :laugh:

auzi tu ......Roma ! ma roade invidia , nu alta ! :angryfire:

sa ajungi cu bine pe meleagurile natale , ura :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersii fruumos..se stie dau o bere :cheers:

 

sun azi la ei..

nu mai rezist pe creieri a-mi face,e ceva electric,porneste bine mersii daca aprind luminile la rece se opreste motorul,daca merg ceva timp fara lumini si le aprind da ceva rateuri,cum mai intra un consumator(daca semnalizez) iar da rateuri...ma inebuneste...

tensiuni masurate la o baterie destul de obosita dar functionala pe un 400/2003

cu cheia in pozitie de mers dar cu motorul oprit (consumatori: lumini, bord, pompa de benzina alimentata): 11.7 v

motor rece pornit la relanti: 13.9v

motor cald @3000 rpm: 14.7.

in cartea de service spune ca la 5000 rpm cu faza lunga pornita bateria tre` sa aiba intre 14 si 15 v.

 

alternatoru` (generator), daca e ok, tre sa scoata cel putin 55 V (AC).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovidiu4141:

Pune si tu o poza cu etrierul tau, pentru ca eu nu am inteles nimic, ce gaura ai si unde??

Daca am inteles bine, inainte de a schimba placutele nu incingea, nu?

Daca incinge dupa ce ai facut operatiunea atunci nu are nimic etrierul..este treaba de montaj.

Din poze vad ca este acelasi etrier cum il aveam eu la cel de 650, pe care eu l-am curatat.

Cind schimbi placutele ideal este sa cureti etrierul.

Ai nevoie de:

-Pensula

-Perie de sarma

-O sticla de decarbusolv.

-Vaselina speciala de etrieri(rezistenta la temperatura)

-Un spray de curatat franele

-Un vas, gen cratita.

Toate astea le gasesti la magazinele de piese auto, nu sunt o avere.

Da jos etrierul, scoate placutele, desfa partea aceea mobila, scoate garniturile de cauciuc pe care culiseaza, scoate pistonasele afara, scoti si garniturile de la pistonase cu grije, scufunda etrierul in vasul cu decarbusolv si curata-l bine cu pensula, apoi fa acelasi lucru si cu partea mobila si cu pistonasele.

Poti tine mai mult in decarbusolv toate piesele, pina se inmoaie bine jegul de pe ele.

Poti curata cu peria de sarma toate piesele, MAI PUTIN PISTONASELE, pe care le cureti doar cu pensula.

Dupa ce ai terminat pulverizeaza-le cu sprayul de frana, apoi unge cu un strat subtire de vaselina piciorusele culisante, baga vaselina in acele garnituri unde culiseaza acestea si asambleaza totul la loc.

Acum poti fi sigur ca nu se blocheaza nimic si etrierul functioneaza in parametri.

Acolo nu are ce uzura sa fie, decit daca iti lipseste garnitura aceea de cauciuc, pe care culiseaza piciorusul..

 

 

Iata ce frumos a expus mai sus Luigi exemplificarea la subiectul "Buba la etrier", la ce spuneam si eu despre importanta unei bune ungeri si curatenii in mecanica...eu muuuuuule probleme ce pareau grele si ciudate le-am rezolvat prin demontare, curatare perfecta si ungere...deci e de luat aminte!

 

Larry...ar trebui sa desfaci altermatorul, sa-l verifici si mecanic, sa nu trebuiasca sa inlocuiesti carbunii, sa nu aiba vreun scurt...e posibil sa incarce prea putin si cind pui consumatori mai mari sa nu mai ajunga cat trebuie la sistemul de aprindere si de aici intreruperi motor...de verificat toata partea electrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Larry...ar trebui sa desfaci altermatorul, sa-l verifici si mecanic, sa nu trebuiasca sa inlocuiesti carbunii.

....burgmanul are magnetou nu alternator. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..scuze!!!..a scris "conservarul" din mine....oricum "bubele" astea elecrice chiar si pt cei experimentati pot da ciudatenii...

 

...ma gandesc ca si cel de l-a vandut s-a chinuit ceva(fara succes!)...deci probabil nu e o chestiune f simpla pina nu-si gaseste "nasul"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat bujiia si uleiu

si am verificat aproape toate contactele si releele s-a dat cu sprei de contact,s-a probat cu alta baterie...degeaba tot la fel face cand vrea ea..nu tot timpu.. :scratch:

azi dupa masa incerc sa ajung la alt mecanic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..da ce multe sint!!!..vad si un Burgman 2008+ argintiu pe stanga!...

 

..frumoase poze...nu ai mai multe?

 

.scuze pt. "scurtimea" de la tel...eram si stresat si in alergare intre 2 chestiuni nasoale de rezolvat..

 

eu zic sa cauti un electrician, nu mecanic.

 

..exact!...degeaba mecanic...un electrician bun trebuie...intrebi de la inceput daca e elecrtican, altfel o sa faca doar incercari pe timpul tau...

Editat de soimumaltez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si astea sunt peste tot……..

 

propuneri pentru urmatoarea excursie?

ne vedem sambata dimineata la Arc, mergem si punem benzina de la Baneasa, apoi mergem acasa; poate asa vine mai multa lume.

Editat de adriangbs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..tare propunerea; da avem noi una mai veche...o obsesie...Vidraru..acolo sa vezi ce poze o sa faci cu aparatul tau!

 

..eu mi-am facut un obicei ca atunci cind vin dintr-o excursie, inainte de a ajunge acasa sa fac plinul pt. urmatoarea...asa ca sa fiu operational...e mai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...