megamotoreta Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 nu stiam ca se caleaza asa usor un motor de 400....hhmmm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peanut Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) nu stiam ca se caleaza asa usor un motor de 400....hhmmm.... Din cate am inteles proprietarul a mers cu el fara ulei... Cand l-au desfacut baietii de la service au spus ca avea 300 de grame de ulei. Se poate repara ceva la el sau e de schimbat complet? as vrea sa il iau eu si nu am foarte multi bani disponibili sa bag in el. Editat Iulie 1, 2011 de Peanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 depinde ce s-a stricat la motor...asta se constata in urma examinarii; se face lista pieselor ce trebuiesc inlocuite, (altele se repara sau se coteaza la alte nivele)impreuna cu costul lor si se estimeaza manopera; asta la service; daca faci singur reparatia scapi mai ieftin, doar ca citesti mai mult. Motorul nu se inlocuieste cu totul ca ar trebui sa mergi iar la autoritati sa faci schimbare de serie in acte... La ce pret este oferit? Din ce an este si cati km?..ca poate nu merita sa te complici.Cum arata optic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Bine zice Motoreta. Mergem la Viena si facem cumparaturi. Din pacate nu sunt doritori de drumuri mai lungi. Doare fundu. O sa ma duc singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Sint curios cum este vremea...merge plimbarica? Oricum eu o sa fac una scurta prin oras sa-mi incalzesc uleiul ca imi fac revizia de 12.000 km...dar acasa...sper ca sa nu vada niciodata Servicele nici asta, ca si toate celelalte pe care le-am avut inainte, si pe care eventual, le voi mai avea:) Nu ca as vrea sa moara de foame mecanicii, dar sint satul de neseriosii din RO, iar partea tehnica si documentatia de pe net imi sint destul de accesibile; timp am iar de economia facuta pun benzina si imi cumpar consumabile.Ceea ce recomand tuturor! ..si scap si de grija de a pleca cu nu stiu ce surub nestrans sau saiba pierduta si "lasa ca merge si fara..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Domnu soimu facem maine o tura la mici? Ma gandeam sa facem o vizita la best fest. Tricouri negre si bocanci, lanturi si jeci de pele. Ce zici? Ne facem rokeri? Domnu soimu facem maine o tura la mici? Ma gandeam sa facem o vizita la best fest. Tricouri negre si bocanci, lanturi si jeci de pele. Ce zici? Ne facem rokeri? Domnu soimu facem maine o tura la mici? Ma gandeam sa facem o vizita la best fest. Tricouri negre si bocanci, lanturi si jeci de pele. Ce zici? Ne facem rokeri? Domnu soimu facem maine o tura la mici? Ma gandeam sa facem o vizita la best fest. Tricouri negre si bocanci, lanturi si jeci de pele. Ce zici? Ne facem rokeri? Domnu soimu facem maine o tura la mici? Ma gandeam sa facem o vizita la best fest. Tricouri negre si bocanci, lanturi si jeci de pele. Ce zici? Ne facem rokeri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peanut Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 depinde ce s-a stricat la motor...asta se constata in urma examinarii; se face lista pieselor ce trebuiesc inlocuite, (altele se repara sau se coteaza la alte nivele)impreuna cu costul lor si se estimeaza manopera; asta la service; daca faci singur reparatia scapi mai ieftin, doar ca citesti mai mult. Motorul nu se inlocuieste cu totul ca ar trebui sa mergi iar la autoritati sa faci schimbare de serie in acte... La ce pret este oferit? Din ce an este si cati km?..ca poate nu merita sa te complici.Cum arata optic? Arata f bine moto,este din 2003 si fac schimb cu proprietarul(ii dau o honda cbr f3) si mai da el diferenta de 500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 ..pai asta nu-mi spune nimic...a ta la cat este avaluata...are si ea motorul cu bube? daca inteleg eu bine a ta face cam 1000 euro...ca eu nu as da mai mult de 500 pe ala cu motorul calat...poate sa te coste 1000 sa-l faci functional, si ar fi chiar ieftin...depinde cit de bulit este...baietii care au mai luat din astea terminate, au ajuns in total la ceva peste 1500 euro spre 2000...cu tot cu achizitia initiala...e drept nu pe injectie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Peanut Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 ..pai asta nu-mi spune nimic...a ta la cat este avaluata...are si ea motorul cu bube? daca inteleg eu bine a ta face cam 1000 euro...ca eu nu as da mai mult de 500 pe ala cu motorul calat...poate sa te coste 1000 sa-l faci functional, si ar fi chiar ieftin...depinde cit de bulit este...baietii care au mai luat din astea terminate, au ajuns in total la ceva peste 1500 euro spre 2000...cu tot cu achizitia initiala...e drept nu pe injectie... ti-am dat un pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Salut, Iti recomand sa nu il iei.... piesele sunt foarte scumpe + manopera imensa....caci daca faci o treaba ...o faci acolo unde trebuie, adica la Suzuki ..sa ai si o garantie (iti spun din propria experienta). Din cate am inteles proprietarul a mers cu el fara ulei... Cand l-au desfacut baietii de la service au spus ca avea 300 de grame de ulei. Se poate repara ceva la el sau e de schimbat complet? as vrea sa il iau eu si nu am foarte multi bani disponibili sa bag in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Adrian, da, poate mergem toti care putem acolo...putem sa ne sculam la o ora rezonabila:)) Editat Iulie 1, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 pot venii si eu dar dupa ora 15.30 pana atunci sunt la munci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Am gasit o carte interesanta. Soimu ce zici? Editat Iulie 2, 2011 de adriangbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Am gasit o carte interesanta. Soimu ce zici? Ca-lumea titlul....cred ca si cartea e f utila...numai ce este intr-o limba cam necunoscuta mie...nu inteleg decat franceza sio engleza din pacate... Acum ma bag la dus si pe la 12:30-13 as fi operational, sa ies.... 4 cojones probabil ca manualul e pt cei cu 400......volumul pt cei cu 650 cred ca subliniaza 6,5 cojones! In 30 min ies...cine vrea ma suna...daca nu e nici un amator, ma intorc repede sa-mi schimb uleiul si celelalte operatiuni, si o sa ias iar dupamasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 depinde ce s-a stricat la motor...asta se constata in urma examinarii; se face lista pieselor ce trebuiesc inlocuite, (altele se repara sau se coteaza la alte nivele)impreuna cu costul lor si se estimeaza manopera; asta la service; daca faci singur reparatia scapi mai ieftin, doar ca citesti mai mult. Motorul nu se inlocuieste cu totul ca ar trebui sa mergi iar la autoritati sa faci schimbare de serie in acte... n-ai ce lista sa-i mai faci. ambielajul e dus, pistonul s-a frecat de cilindru,ax came uzat. garnituri noi motor, manopera, te costa ENORM. cauta un motor sh, poate mai nou daca gasesti. actele te costa 100-400 ron si ramai cu motorul vechi de piese. am patit o chestie ca asta si cam stiu despre ce e vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 2, 2011 Admin Share Postat Iulie 2, 2011 Este destul de mult sa mergi pina la Viena pe un scuter. De 650 ar mai merge, dar cu cele mai mici te chinui. Mai ales ca mergi pe autostrada si acolo vitezele constante sunt cam 120/130. Nu spun ca nu merge, dar mersul pe autostrada sute de kilometri este altceva, pentru cine nu stie, poate batea vantul, poate ploua, etc. Cind il aveam pe cel de 650 am bagat destui kilometri in el, dar numai in tara, unde mergeam si cite 400/500 kilometri la o plimbare. La maxi-ul asta totul era perfect mai putin: 1.Parbrizul care imi arunca toate turbulentele direct in cap(eu am 183 cm)si pe care ulterior l-am schimbat cu unul Givi, mai inalt, scapand de problema asta, dar la asta ma uitam prin el si trebuie sa fii obisnuit, altfel este destul de obositor. Problema mare cind ploua, deoarece se murdarea repede si trebuia sters des. 2.Suspensiile extrem de dure(ca la orice scuter dealtfel)datorate in parte si rotilor mici, cu al meu simteam orice bob de piatra de pe sosea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) L.U.V in parte ai dreptate. Eu nu am problema turbulentelor; se pare ca inaltimea mea e cea potrivita pentru parbrizul din dotare. In ce priveste viteza, cred ca ai dreptate. 650-ul se descurca fara probleme, dar cu 400 ai ceva de munca. Am facut o tura in delta, de dimineata pana seara si am facut fara probleame 700 km. (7 ore de mers cu pauza de masa la pranz). Asta inseamna ca pot sa ies din tara (in aceeasi zi) si sa innoptez la Seget sau la primul motel de pe autostrada. Cu suspensia m-am obisnuit. Nu ma deranjeaza….. Asa ca ma incumet la un drum (fara pasager). Astept companie. vand vasle pentru Burgman. sunt de folos azi cand iesim. Editat Iulie 2, 2011 de adriangbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Ieri mi-am facut revizia de 12 k km...totul ok...un aspect as vrea sa-l subliniez: -Filtrul de aer; in conditiile de trafic de la noi, cred ca ar trebui verificat si curat mai des. Cred ca la fiecare 2000-3000 km ar trebui inspectat si suflat cu aer la un compresor de putere. La 6000 km cred ca ar trebui spalat si la 18.000 inlocuit.(Blanosii pot sa-l spele la 6000 si sa-l inlocuiasca la 12.000) Daca neglijezi filtrul de aer, creste consumul, scade puterea, amestecul devine bogat, bujiile se inegresc....deci nu mai avem functionare normala a motorului. Iar inspectarea filtrului este foarte usoara; in 5-8 minute il ai in mina, vedeti mai jos: Partea de inspectare-inlocuire: Partea de curatare: http://burgmanusa.com/bkb/400+b+Air+Filter+Maintenance iar despre partea de curea, ca tot a fost un subiect dezbatut, am gasit asta: Obs:Filtrul de aer-cu cat faceti mai des si mai devreme curatarea, eventual acasa cu un aspirator puternic, (curatarea periodica a filtrului de aer), cu atat e mai bine si el este mai folosibil in parametri...daca il lasati prea mult sa se imbacseasca, cu atat se curata mai greu sau deloc si trebuie spalat sau inlocuit...nu stiu de ce dar nu prea cred ca o spalare a unui filtru foarte imbacsit este suficient de eficienta...ideea ar fi sa fie curatat f. des si sa nu se ajunga la imbacsire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 nuduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) nuduri. un kit de curatare a filtrului de aer...filtrul de aer este destul de scump (150$???)...dar daca este curatat cum trebuie zic unii ca poate rezista aproape cit viata motorului: http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/72/7412/ITEM/K-N-Filter-Service-Kit.aspx http://www.epinions.com/review/2005_Suzuki_Burgman_400/content_362236186244 Editat Iulie 3, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 haioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ..si un off-topic simpatic...motivatiile celor care nu mai pot plati ratele la banci...mai la finalul articolului...mi-a placut aia cu "sa-si scada banca din profitul ei, ratele lui ca are de unde"..si alte cateva http://hymerion.ro/2011/07/03/subprime-ul-romanesc-creditul-cu-buletinul-raspunsurile-restantierilor-la-telefoanele-date-de-banci.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ..si un off-topic simpatic...motivatiile celor care nu mai pot plati ratele la banci...mai la finalul articolului...mi-a placut aia cu "sa-si scada banca din profitul ei, ratele lui ca are de unde"..si alte cateva http://hymerion.ro/2011/07/03/subprime-ul-romanesc-creditul-cu-buletinul-raspunsurile-restantierilor-la-telefoanele-date-de-banci.html tare articolul. am asistat la o discutie asemanatoare. sunt reale! am gasit asta pe okazii.e cineva care dezmembreaza un burgman. poate intereseaza pe cineva. http://www.okazii.ro/catalog/53499360/dezmembrez-suzuky-burgman.html merge cineva acum la plimbare prin zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Crezi ca imi da becul de la numar ? )) Mi-am rezolvat si eu becul de pozitie frana ...dar nu stiam cum arata cel de la numar si ma duc maine sa il iau. Adrian, am vrut sa te sun azi ...sa trec sa-ti las banutii ....dar am zis sa nu deranjez ....asa ca maine ne vedem Deci burgmanu lu asta ...de dezmembrat ...ajunge la 1220e ))))))))) Oare sa il dezmembrez si eu pe al meu ? ca asa poate castig mai mult ....... Adrian ..nu ai un id de mess ? da-mi un pm ceva daca da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 nu te grabi sa arunci cu banii aiurea. cauta la dezmembrari si vezi la ce pret poti gasi motorul sh. nu vad ce rost are sa iei burgmanul busit si sa-l dezmembrezi. vinzi la el doi ani de zile... mai bine nu face schimbul, poti da motocicleta pe un maxi ca lumea, sa mergi cu el din prima zi, nu sa stai sa repari la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.