Sari la conținut

probleme kawa zzr '91


Black_wolf
 Share

Postări Recomandate

salut!

de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul :lol:

acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna

:D

 

salut!

de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul :ok:

acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna

:P

UP! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul :moto:

acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna

:sick:

 

 

UP! :drink:

 

 

 

Salut. Pentru partea cu ambreiajul, de obicei e ori senzorul de cric lateral, ori cel de la maneta de ambreiaj. Cel mai probabil e cel de la maneta de ambreiaj. Cat despre termocupla, pune una facuta special pentru zzr. Difera temperatura de deschidere si s-ar putea sa nu lucreze cum trebuie. Iti pot lasa adresa unui tip care ti le poate aduce originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pupa orice termocupla ... cum ti-ai inchipuit ca o sa mearga?

Pentru zzr:

Fan Switch Resistance

*Rising temperature:

From OFF to ON at 96-100C (205-212F)

*Falling temperature:

From On to Off at 91-95C (196-212F)

On: Less than 0.5 Ohms

Off: More then 1 (M) Ohms

 

Uite si procedura de testare, mi-e lene sa traduc, sper ca stii engleza:

 

Fan Switch Inspection:

1. Remove the fan switch

2. Suspend the switch in a container of coolant or water, so that the temperature-sensing projection and threaded portion are submerged.

3. Suspend an accurate thermometer in the coolant.

4. NOTE: The switch and thermometer must not touch the container sides or bottom.

5. Place container over a source of heat and gradually raise the temperature of the coolant while stirring gently.

6. Using a hand tester, measure the internal resistance of the switch across the terminals at the temperatures shown below.

7. *If hand tester does not show the specific values, replace switch.

 

P.S. Cred ca mai am una pe acasa...sa caut. Da un mesaj pe PM daca iti trebuie.

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pupa orice termocupla ... cum ti-ai inchipuit ca o sa mearga?

Pentru zzr:

Fan Switch Resistance

*Rising temperature:

From OFF to ON at 96-100C (205-212F)

*Falling temperature:

From On to Off at 91-95C (196-212F)

On: Less than 0.5 Ohms

Off: More then 1 (M) Ohms

 

Uite si procedura de testare, mi-e lene sa traduc, sper ca stii engleza:

 

Fan Switch Inspection:

1. Remove the fan switch

2. Suspend the switch in a container of coolant or water, so that the temperature-sensing projection and threaded portion are submerged.

3. Suspend an accurate thermometer in the coolant.

4. NOTE: The switch and thermometer must not touch the container sides or bottom.

5. Place container over a source of heat and gradually raise the temperature of the coolant while stirring gently.

6. Using a hand tester, measure the internal resistance of the switch across the terminals at the temperatures shown below.

7. *If hand tester does not show the specific values, replace switch.

 

P.S. Cred ca mai am una pe acasa...sa caut. Da un mesaj pe PM daca iti trebuie.

salut!

ai PM.

 

Si inca o chestie, desi e destul de evidenta. Sa nu mergi doar cu apa chioara in sistemul de racire. Trebuie un antigel pt bloc de AL 50/50 cu apa distilata sau direct amestecat.

SALUT!

amestecul de racire este de 50/50 antigel pt bloc motor din aluminiu sincer nu stiu de unde sa cumpar .eu am luat unul un pic mai scump de la ARAL .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E perfect ala de la Aral, cauta orice antigel "fara silicati", astea sint speciale pentru motoare din aluminiu.

Referitor la opritul motorului in neutru, verifica sa functioneze toate 3 intrerupatoarele : cric, neutru si ambreiaj. Eventual le suspenzi pe rind (dar in pozitia adecvata inchis sau deschis, in functie de rolul lor) si vezi care e de vina. Mai exista si niste diode pe circuitul ala de cut-off...trebuiesc verificate si ele.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...