Black_wolf Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 salut! de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna salut!de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 salut!de putin timp la motorul meu se intimpla urmatoarele :la eliberarea manetei de ambreiaj in neutru se opreste motorul acum 2 luni mi sa "prajit "termocupla de la radiator ,am adaptat una bosch pt masina si din cand in cand ami arunca antigel pe furtunul de supraplin ,asta dupa ce opresc motorul.in speranta ca voi primi raspunsuri de la cei cu mai multa experienta va urez o seara buna UP! Salut. Pentru partea cu ambreiajul, de obicei e ori senzorul de cric lateral, ori cel de la maneta de ambreiaj. Cel mai probabil e cel de la maneta de ambreiaj. Cat despre termocupla, pune una facuta special pentru zzr. Difera temperatura de deschidere si s-ar putea sa nu lucreze cum trebuie. Iti pot lasa adresa unui tip care ti le poate aduce originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 (editat) Nu se pupa orice termocupla ... cum ti-ai inchipuit ca o sa mearga? Pentru zzr: Fan Switch Resistance *Rising temperature: From OFF to ON at 96-100C (205-212F) *Falling temperature: From On to Off at 91-95C (196-212F) On: Less than 0.5 Ohms Off: More then 1 (M) Ohms Uite si procedura de testare, mi-e lene sa traduc, sper ca stii engleza: Fan Switch Inspection: 1. Remove the fan switch 2. Suspend the switch in a container of coolant or water, so that the temperature-sensing projection and threaded portion are submerged. 3. Suspend an accurate thermometer in the coolant. 4. NOTE: The switch and thermometer must not touch the container sides or bottom. 5. Place container over a source of heat and gradually raise the temperature of the coolant while stirring gently. 6. Using a hand tester, measure the internal resistance of the switch across the terminals at the temperatures shown below. 7. *If hand tester does not show the specific values, replace switch. P.S. Cred ca mai am una pe acasa...sa caut. Da un mesaj pe PM daca iti trebuie. Editat Noiembrie 14, 2008 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Si inca o chestie, desi e destul de evidenta. Sa nu mergi doar cu apa chioara in sistemul de racire. Trebuie un antigel pt bloc de AL 50/50 cu apa distilata sau direct amestecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 14, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2008 Nu se pupa orice termocupla ... cum ti-ai inchipuit ca o sa mearga?Pentru zzr: Fan Switch Resistance *Rising temperature: From OFF to ON at 96-100C (205-212F) *Falling temperature: From On to Off at 91-95C (196-212F) On: Less than 0.5 Ohms Off: More then 1 (M) Ohms Uite si procedura de testare, mi-e lene sa traduc, sper ca stii engleza: Fan Switch Inspection: 1. Remove the fan switch 2. Suspend the switch in a container of coolant or water, so that the temperature-sensing projection and threaded portion are submerged. 3. Suspend an accurate thermometer in the coolant. 4. NOTE: The switch and thermometer must not touch the container sides or bottom. 5. Place container over a source of heat and gradually raise the temperature of the coolant while stirring gently. 6. Using a hand tester, measure the internal resistance of the switch across the terminals at the temperatures shown below. 7. *If hand tester does not show the specific values, replace switch. P.S. Cred ca mai am una pe acasa...sa caut. Da un mesaj pe PM daca iti trebuie. salut! ai PM. Si inca o chestie, desi e destul de evidenta. Sa nu mergi doar cu apa chioara in sistemul de racire. Trebuie un antigel pt bloc de AL 50/50 cu apa distilata sau direct amestecat. SALUT! amestecul de racire este de 50/50 antigel pt bloc motor din aluminiu sincer nu stiu de unde sa cumpar .eu am luat unul un pic mai scump de la ARAL . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) E perfect ala de la Aral, cauta orice antigel "fara silicati", astea sint speciale pentru motoare din aluminiu. Referitor la opritul motorului in neutru, verifica sa functioneze toate 3 intrerupatoarele : cric, neutru si ambreiaj. Eventual le suspenzi pe rind (dar in pozitia adecvata inchis sau deschis, in functie de rolul lor) si vezi care e de vina. Mai exista si niste diode pe circuitul ala de cut-off...trebuiesc verificate si ele. Editat Noiembrie 17, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.