Geo G Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Intrebare de incepator.Asadar scurt,ca sa nu plictisesc:baterie noua,cumparata in august,anul asta.Nu am folosit-o pana acum niciodata.Am pus-o o data pe redresor la vreo 2 saptamani dupa ce am cumparat-o,cu gandul ca a doua zi sa o pun pe motocicleta,sa o pornesc.Nu am mai reusit sa ajung sa o pornesc a doua zi,asadar bateria a ramas incarcata dar..nefolosita.Astazi(deci la 1 luna jumatate de la incarcarea bateriei)am vrut sa pornesc motocicleta.Curent in baterie..nexam.Am alimentat-o de la masina,aprox 45 min,curent avea insa erau semne ca m-ar fi lasat bujiile.Am schimbat bujiile,a pornit instant.Am lasat-o pornita aprox. 30 min dupa care am oprit-o.La 2 ore dupa asta am vrut sa o pornesc...MOARTA!Ce credeti ca poate fi?(nu am dat detalii despre baterie,bujii,pt ca nu am retinut ce scria pe ele...sunt begginer,deh..)Multumiri de eventualele raspunsuri.Fara caterinca.Sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Ai lasat-o pornita cum? La relanti? Consumatori porniti? De la ce turatie incepe sa bage curent alternatorul? Incarc-o din nou si vezi daca mai face. Si ia-ti un multimetru (35 lei in brico, de ex) si masoar-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 Ai lasat-o pornita cum? La relanti? Consumatori porniti? De la ce turatie incepe sa bage curent alternatorul? Incarc-o din nou si vezi daca mai face. Si ia-ti un multimetru (35 lei in brico, de ex) si masoar-o. Am lasat-o pornita la relanti,foarte putin in sarcina-am mers 100 m cu ea-(deh..nu este carnet..).Niciun consumator pornit,iar faza cu alternatorul...iti dai seama ca nu stiu de la ce turatie incepe sa bage curent..(nici nu stiu cum sa aflu...).Am retinut sfatul tau si chiar asa ma gandeam sa fac.. Inca o intrebare:exista cumva o "regula",ca sa-i zic asa,la motociclete,in ceea ce priveste pornitul ei daca nu te deplasezi?Adica mort-copt,e musai sa o pornesti zi de zi?Difera "timming-ul" asta la motocicletele care de regula se deplaseaza zi de zi fata de motocicletele care mai mult stau?Banuiesc ca da,de fapt eu tocmai la situatia asta ma refer:deocamdata a mea sta.Trebuie sa o pornesc zi de zi,minim-sa zicem-30 min pe zi?Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Nu trebuie sa o pornesti zi de zi. In general problemele care apar la un motor care a stat mai mult timp sunt evaporarea benzinei din carburator si descarcarea bateriei. Reumplerea camerei de nivel constant a carburatorului difera de la model la model. La multe motoare nu prea ai cum sa o faci decat incercand sa pornesti motorul, la altele (in general la cele care nu au pompa de benzina) se poate pune robinetul de benzina pe pozitia "PRI" (daca exista) In locul tau as incarca bine bateria pe redresor inainte de a incerca pornirea. Daca tot nu mergi cu ea acum si vremea devine din ce in ce mai rece ia bateria in casa si mai incarc-o din cand in cand sau daca ai folosesti un incarcator din ala automat la care poti sa o lasi cuplata toata iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.