ierdna_17fzr Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Salutare,am cumparat de curand o yamaha fzr 1000 din 95 cu modelu exup,am cumparato de la un om care nu umblase cu ea de 3 ani,am cumparato am urcato in duba si am duso acasa,mam apucat de ea iam curatat carboratoarele(fara sa dereglez nimik)am luat bujii noi filtru de aer am pornito merge perfect cu o singura problema cand o turez la "blana" scoate mult fum negru.zic "lasa ca nui bai sun dereglate carburatoarele amestec bogat in benzina" ma apuc si reglez fiecare carburator in parte de la surubul de aer care mia luat mult timp verificand bujia fiecarui piston incalzindul etc.motoru merge foarte bine rotund (am si sincronizat carburatoarele)dar daca il turez undeva la 10 000 rpm scoate o groaza fum negru dar numai in turatie. mam gandit sa nu fie de la exup,poate nu functioneaza cum trebuie. Datimi ceva sfaturi va rug ca nu mai am nervi cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Salutare,am cumparat de curand o yamaha fzr 1000 din 95 cu modelu exup,am cumparato de la un om care nu umblase cu ea de 3 ani,am cumparato am urcato in duba si am duso acasa,mam apucat de ea iam curatat carboratoarele(fara sa dereglez nimik)am luat bujii noi filtru de aer am pornito merge perfect cu o singura problema cand o turez la "blana" scoate mult fum negru.zic "lasa ca nui bai sun dereglate carburatoarele amestec bogat in benzina" ma apuc si reglez fiecare carburator in parte de la surubul de aer care mia luat mult timp verificand bujia fiecarui piston incalzindul etc.motoru merge foarte bine rotund (am si sincronizat carburatoarele)dar daca il turez undeva la 10 000 rpm scoate o groaza fum negru dar numai in turatie. mam gandit sa nu fie de la exup,poate nu functioneaza cum trebuie.Datimi ceva sfaturi va rug ca nu mai am nervi cu el. Ce vrei sa spui prin "reglat" carburatoarele? Ce nivel de benzina in camera constanta? Cate ture la suruburile pilot? Jigloarele (benzina/aer) si "cuiele" sunt cele originale? Ce masuri sunt (variaza fata de tara de omologare). EXUP'ul se curata/unge cu vaselina speciala de temperaturi ridicate, cablurile trebuie sa nu fie "ciufulite" si sa aiba un joc de max 1-1.5mm. In repaos (cu contactul pus si butonul "rosu" ON) catarea sa se alineze cu ghidul, sa se miste usor la cea mai mica acceleratie - deschisa la max la cca 6500rpm. Ride Safe! P.S. Pentru discutii poate vrei sa intri pe topicul dedicat "posesorilor de FZR"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat Noiembrie 18, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2008 Ce vrei sa spui prin "reglat" carburatoarele? Ce nivel de benzina in camera constanta? Cate ture la suruburile pilot? Jigloarele (benzina/aer) si "cuiele" sunt cele originale? Ce masuri sunt (variaza fata de tara de omologare). EXUP'ul se curata/unge cu vaselina speciala de temperaturi ridicate, cablurile trebuie sa nu fie "ciufulite" si sa aiba un joc de max 1-1.5mm. In repaos (cu contactul pus si butonul "rosu" ON) catarea sa se alineze cu ghidul, sa se miste usor la cea mai mica acceleratie - deschisa la max la cca 6500rpm. Ride Safe! P.S. Pentru discutii poate vrei sa intri pe topicul dedicat "posesorilor de FZR"? auzi nu ai cumva o adresa de mess sa vb mai multe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 E oarecum normal sa scoata fum negru daca o turezi tare cand sta pe loc, amestecul devine mai bogat deoarece din lipsa de miscare intra mai putin aer in motor , in mers se creaza o mica suprapresiune in airbox. Incearca sa vezi daca scoate la fel si atunci cand merge si n-ar strica o curatzare/schimbare a filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 auzi nu ai cumva o adresa de mess sa vb mai multe? Verifica profilul... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 si la mine scoate putin fum dupa 10.000 rpm (fzr 600); un nene mi-a zis ca e inceput de sfarsit, ca e de la uzura...eu nu ma pricep la mecanica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 E perfect normal sa scoata fum negru turat spre maxim. Nu-ti bate capul cu chestia asta. In plus, tu nu ajungi la turatia aia decit in reprize scurte si foarte rar (sper). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 si la mine scoate putin fum dupa 10.000 rpm (fzr 600); un nene mi-a zis ca e inceput de sfarsit, ca e de la uzura...eu nu ma pricep la mecanica... daca e albastru s-ar putea sa fie inceput de sfarsit.. si a mea scotea fum negru grupa mare dupa 12000 rpm dar din cauza ca era aplatizat capatul galeriei. nu mai avea acelasi diametru,era putin aplatizata teava la 10 cm de la locul in care intra finala....deci era oarecum ''sugrumata'' la turatia aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Verifica si pozitia acului de dozaj { needle } sa fie la a-2-a maxim a-3-a pozitie de sus in jos . Modelele mai vechi de motocicleta pana prin 95 aveau acesta posibilitate de reglaj . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.